Fantastische bonen voor iedere dag een heerlijke espresso!

De bezorging is altijd prima en op tijd en het wordt gemalen op verzoek! In de winkel zelf altijd vriendelijk personeel.

Heerlijke koffie, snelle levering

Al lange tijd ervaring met Caffè Tiramisu. De reviews van mij worden een beetje saai. Maar het blijft zo dat ze heerlijke koffie tegen een goede prijs snel leveren. Dus ik heb geen enkele reden om mijn mening te veranderen, ik kan ze van harte aanbevelen. Mijn favoriete bonen zijn nog steeds Caffè Belliniano!

Heerlijk en gevarieerd koffiepakket

Als cadeau voor de 2e keer een klein proefpakket besteld. Heerlijke koffie in goede variatie. Goed verpakt en snel verzonden, heldere communicatie. Bedankt!

Leuk gevarieerd proefpakket!

Leuk gevarieerd proefpakket!

Snel geleverd, goede service.

Bestellingen worden snel en correct geleverd. Service in de winkel is uitstekend.

Professioneel, Vriendelijk en Deskundig

Vandaag een ocacasion opgehaald. Wat een verschil met mijn oude machine.Die scoorde in mijn opteik een 6 uit 20. Nu ik deze prosumer machine heb, moet ik erkennen dat dat (vergeleken met mijn oude, niet echt slechte machine) toch een 19 uit 10 scoort. Wat een verschil en wat was het (telefonisch) advies juist. Voor zowel oocasions, nieuwe machines en een paar museumstukken kun je bij Tiramisu terecht. De winkel verkoopt veel soorten koffie, machines (van volautomatische Jura tot lever modellen) Een enorme keuze voor de serieuze koffieliefhebber/barista/hobbyist. Je wordt professioneel en vriendelijk te woord gestaan. Het viel mij op dat de medewerkers zich snel aan het nivo van de klant aan konden passen. Van amateur tot koffienerd. Als je je koffie serieus neemt, moet je bij Tiramisu (Hilversum in dit geval, ik weet niets van de andere vestigingen) zeker eens langs gaan. van de betere volautomaten tot professionele multihead machines kun je bij hen terecht.

Veel keus, veel kennis, meedenkend en vriendelijk.

Goede zaak waar ik mijn espressomachine in onderhoud heb. Nu voor het eerst daar ook koffiebonen aangeschaft. Ze hebben veel keus en goede adviezen. Als je ook nog vriendelijk en snel geholpen wordt blijft er weinig te wensen over. Of toch misschien één puntje van kritiek, de grens voor gratis verzenden van de bonen ligt wel hoog. Dat heb ik elders beter ervaren.

Veel keus, veel kennis, meedenkend en vriendelijk.

Ik kom er al meer dan 10 jaar en het is altijd prima! Correct en betrouwbaar. Heel deskundig en heel aardig.

Top kwaliteit en super snelle verzending.

Heerlijke bonen van top kwaliteit geschikt voor bonen automaten, geniet er elke dag opnieuw van. Klantvriendelijke duidelijke proces van verzending.

Netjes en persoonlijk

5kg koffiebonen bestelt. Werd keurig gebeld dat het heel druk was dus dat de verzending mogelijk 1 of 2 dagen later zou kunnen komen en of dat een probleem was.

Heerlijke koffie en snelle levering

Altijd heerlijke koffie prijsverhouding prima en snelle en netjes verpakte levering.

No-Nonsense Advies en heerlijke koffie

Na mijn overstap van Nespresso naar een goede espresso machine toch maar eens binnen gelopen bij Tiramisu. Had het winkeltje al jaren in het vizier vanwege de prachtige uitstalling van machines. Advies gevraagd over van alles en nog wat en op basis van mijn wensen een pak bonen meegekregen. Dat was een schot in de roos! Sindsdien bestel ik online bij ze en varieer eeen beetje om mijn favoriete bonen heen. Echt een top zaak met goede producten en fatsoenlijke prijzen.

Heerlijke koffie en uitstekende service

We hebben veel koffiemerken en soorten geprobeerd maar we drinken nu alleen nog maar de Classico van Tiramisu. Wij vinden dit een hele lekkere koffie, zowel voor de espresso, de Lungo als voor de cappuccino en dat voor een prima prijs. Bestellen via de webshop gaat lekker snel en met uitstekende service. .

Positief

Onze bestelling had wat vertraging. Ze waren zo attent om een extra zak koffiebonen toe te sturen.

Fijne winkel, goed assortiment en kennis

Heb mijn VBM machine daar gekocht paar jaar geleden, goed geïnformeerd en kom er nog steeds voor koffie en andere accessoires. Goede kennis van zaken.

Prima verzorgd, snel in huis en heerlijke koffie.

Langestraat 108 1211HB Hilversum

Over Espresso.nl | Caffè Tiramisu

Espresso.nl | Caffè Tiramisu, al sinds 1988 uw specialist op het gebied van de betere type espresso-apparatuur en volautomatische koffiemachines. Ons assortiment bevat een groot scala aan geselecteerde koffieapparatuur en meer dan 50 Italiaanse koffiemelanges. En zijn wij geautoriseerd JURA Premium dealer en Service Partner. Ook voor onderhoud of reparatie aan uw espressomachine of Jura volautomaat bent u bij ons aan het juiste adres. Uitgebreid onderhoud tot in de puntjes, voor een goede en waardige prijs. Heeft u vragen? Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via onze website.