Lekkere koffie en snelle levering.

Heerlijke koffiebonen besteld en snelle levering.

Met Tiramisu haal je de beste koffie sensatie naar je toe

Wij hebben al jaren de Tiramisu Classico koffiebonen. Regelmatig wat anders geprobeerd op aanraden van vrienden maar niets kan deze bonen overtreffen. Ze worden na bestellen vlot geleverd en dan…mag je de beste koffie sensatie beleven.

perfect

supersnelle levering van mijn bestelling.

Al jarenlang een vaste waarde voor koffie en apparatuur.

Wij komen al meer dan 20 jaar bij Tiramisu voor apparatuur en koffie. Soms een beetje rommelig maar we worden altijd goed geholpen door Sandro en zijn team. En focking good coffee voor een goede prijs.

Goed en deskundig geholpen bij aanschaf van een koffie machine

Het is prettig om geholpen te worden door mensen met passie voor koffie en verstand van zaken. Dat maakte de keuze voor een koffie apparaat uiteindelijk makkelijk en we genieten nu dagelijks van heerlijke koffie en cappacino!

Super lekkere koffie soorten en snelle levering

Ik koop al jaren mijn koffiebonen bij Caffè Tiramisu. De Caffe Belliniano is mijn favoriet. Maar we proberen regelmatig andere soorten. Levering is altijd snel en correct. Ook voor onderhoudsproducten, met bijv. voor ontkalking uitstekende huismerk producten, kan ik hier uitstekend terecht.

Snel, betrouwbaar en stapje extra voor de klant

Levering is vlot en altijd accuraat. Hier nog het gevoel dat de klant en de koffie centraal staat. Koffie wordt soms persoonlijk afgeleverd met een praatje en tips en tricks.

Toen de PostNl het liet afweten kwamen ze mijn koffie zelf bezorgen!

Toen de PostNl het liet afweten kwamen ze mijn koffie zelf bezorgen!

Prettige klant behandeling goede service.

Er wordt goed mee gedacht met de klant en de levering en afhandeling is zeer correct.

Professioneel en bijzonder prettig

Wij zijn bijzonder professioneel en prettig begeleid bij onze zoektocht naar de ( voor ons) ideale espresso-machine. Ook na de aankoop was er de tijd om ons te helpen, na het ontstaan van wat vragen.

Ruime keuze, voldoende voorraad en snelle levering

Ik bestel meestal dezelfde koffie, maar met de mooie omschrijvingen en goede filters kan ik ik er ook altijd eentje vinden die past binnen mijn smaakvoorkeur, maar net even anders is. Vind ik altijd leuk om te doen. Koffie is altijd snel binnen en als er onverhoopt iets met de voorraad is (1 keer gebeurd in de afgelopen. 4 jaar) dan krijg ik een telefoontje en is het altijd snel en naar tevredenheid opgelost. Ik ben blij met espresso.nl

Dik aan te bevelen

Al langere tijd afnemer van het geweldige koffieassortiment wat men heeft. Na bestellen prima informatie over de levering. Nog nooit de ervaring gehad dat er een soort niet leverbaar was.

Wat wil een mens nog meer!

Koffie blijft een persoonlijke kwestie van smaak. Gelukkig heb je bij Tiramisu een uitgebreide keuze uit diverse koffiebonen. Wij hebben onze favoriet gevonden en worden elke dag blij van onze heerlijke kopje koffie!

uitstekende service en kwaliteit

Jaren geleden in aanraking gekomen met Caffe Tiramisu. Onze ECM vertoonde mankementen. Opgelost binnen een dag, wij super blij. En sinds die tijd ook de koffie besteld. Via het net, enorm eenvoudig en zeer snel geleverd. De keuze is groot dus voor iedere smaak is er een koffieboon die bij je past. Voor ons Caffè Tiramisu.

Snelle service en behulpzaam

Heerlijke koffie en snelle service als je vragen hebt. Beste decaf koffie die er is.

5 sterren is te weinig

Caffè Tiramisu. Sinds wij de speciale Tiramisu melange thuis serveren ontvangen we steeds meer visite. Hoe zou dat nu komen? Beginnen intro met koffie! En eindigen met koffie ☕️ Tenslotte, geef je kinderen een Jura cadeau Goed bekeken (knipoog)

Fantastische services, helemaal top.

Wij hebben in juni 2020 een Jura ENA 8 full aluminium espresso machine gekocht bij Tiramisu in Harderwijk. Wij zijn destijds super goed voorgelicht door Ruggero. Wij gebruiken de koffiemelange Classico, die bij online bestellingen snel thuis bezorgd worden.

Als je koffie thuis lekkerder is dan elders wil dat alles zeggen

bij het openen van de verpakking komt de heerlijke geur je tegemoet . De eerste slok en afdronk is top

Prima service en dito kwaliteit van koffie en machines

Voor herhaling vatbaar

Wij werden getipt over de heerlijke Marcafe koffiebonen. Ik heb gebeld en werd heel vriendelijk geholpen. Ik heb direct besteld om te proberen. Echt heerlijk, wij willen niet anders meer, dus wij bestellen nu per 5 zakken omdat dat voordeliger is!

Genot in een klein kopje

Jaren geleden dronken wij in Italië espresso. Dat vonden we zo lekker dat we dat thuis ook wilden kunnen maken en dus kwamen we terecht bij Sandro Machilungo in Hilversum. Onder zijn deskundige begeleiding hebben we een machine aangeschaft waar ondertussen veel onderdelen zijn vervangen maar nog steeds trekt het de lekkerste espressi. We gebruiken meestal de Siciliana bonen en de espressi zijn niet weg te denken uit ons dagelijks ritueel. Barbara

De keuzemogelijkheden , en altijd snel leverbaar

Inmiddels bestel ik al een paar jaar mijn koffie bij Espresso .nl tot volle tevredenheid. Natuurlijk is het even zoeken naar de juiste koffieboon, maar als je die eenmaal hebt gevonden is het genieten geblazen

Zeer goede service en kwaliteit

Mijn regelmatige bestelling van de Classico koffiebonen komen altijd perfect aan. Op het gebied van kwaliteit maar ook zeker op het gebied van service (snel en goed verpakt)

Service die je eigenlijk overal 'gewoon' zou moeten vinden......

.......maar helaas. Hier wel! Fijne service, altijd klaar voor een advies of meedenken voor een nieuwe blend. Én... wanneer je ook besteld, altijd de dag er na in huis zoals je hebt besteld. Top, ga zo door!

Prima service; prima koffie

Langestraat 108

1211HB Hilversum

Over Espresso.nl | Caffè Tiramisu

Espresso.nl | Caffè Tiramisu, al sinds 1988 uw specialist op het gebied van de betere type espresso-apparatuur en volautomatische koffiemachines. Ons assortiment bevat een groot scala aan geselecteerde koffieapparatuur en meer dan 50 Italiaanse koffiemelanges. En zijn wij geautoriseerd JURA Premium dealer en Service Partner. Ook voor onderhoud of reparatie aan uw espressomachine of Jura volautomaat bent u bij ons aan het juiste adres. Uitgebreid onderhoud tot in de puntjes, voor een goede en waardige prijs. Heeft u vragen? Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via onze website.