Vriendelijk en snelle reactie op vragen

Mooi bankje besteld en speciaal voor ons gemaakt. Het product is mooi en staat naar tevredenheid in de kamer. De bezorging was ook top. Het bankje was zeer goed ingepakt en beschermd voor tijdens het vervoer.

Mijn tuinbankje is zeer snel geleverd en voldoet geheel aan de verwachtingen. Laat de lente maar komen.

Gewoon conform verwachtingen, helemaal prima

Waarom moet ik nu weer extra woorden verzinnen.

Product was precies volgens beschrijving. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Duurde wat lang voor het geleverd werd, maar we zijn wel verwend tegenwoordig.

Prachtig mooi ,

Super goed!

Snelle reacties op vragen, foto's gekregen van het bankje wat op maat werd gemaakt voordat hij werd verzonden. Hij staat echt super tof!! Mooi gemaakt.

Mooi product geleverd gekregen!

Gewoon goed!!erg blij met ons bankje!

Prachtige kapstok

Zo ontzettend blij met de mooie kapstok. Echt mooi gemaakt en super geleverd.

Ziet er goed uit

Tevreden over het geleverd product.

Zeer positief

Mooi product, makkelijk te bestellen. Product/kapstok zelfs nog aangepast na app contact!

Super, erg blij mee

Mooie tafel! helemaal zoals wij het wilden! Fijne communicatie!

Mooi product en goede service!

Vakman die flexibel is en motto ‘klant = koning’ voorleeft.

Remco denkt mee, is betaalbaar en doet z’n werk uitstekend. Heeft zelfs alles persoonlijk afgeleverd en gemonteerd vanwege een grote bestelling. We zijn vandaag heel blij gemaakt en genieten van zijn creaties.

Uitstekende communicatie, goed product, snelle levering

Mooi

Netjes en vlot verwerkt. Precies zoals ik het wilde hebben, heel tevreden mee

Mooie stevige kapstok

Daarnaast vriendelijke en efficiënte communicatie. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige kapstok

Vond het lastig om een kapstok te bestellen via internet, maar ben aangenaam verrast door de prachtige kapstok, die met zorg is gemaakt. Daarnaast keurig geleverd en dat voor een hele schappelijke prijs. Al met al een mooi product waar ik héél blij mee ben. Een aanrader!!

Uitstekend!

Erg leuk bankje voor prettige prijs.

Prettig telefonisch contact na website bekeken te hebben. Bankje werd redelijk snel geleverd en voldoet heel erg aan onze verwachtingen.

Sidetable in staal en steigerhout laten maken op maat. Goede service, goede levering. Ik vond het tof dat ik eerst het meubel kon goedkeuren alsvorens te verzenden.

Mooi product, langere levertijd

Het gekochte product voldoet volledig aan de verwachtingen (kapstok). Robuust, mooi. De levertijd van ruim 3 weken vond ik wel vrij lang.

Prachtige kapstok op maat besteld en de communicatie over de verdere afhandeling perfect verlopen; super tevreden met onze nieuwe kapstok....!

Maatwerk, snelle en prettige communicatie, warm aanbevolen vakmanschap!

We zijn heel tevreden over de beide kapstokken die Remco heeft gemaakt.

Zo blij dat we dit ontdekt hebben!

We zijn zo blij dat we dit bedrijf ontdekt hebben! We waren al tijden op zoek naar een mooie kapstok die past in onze gang. En bij Maikku vonden we de perfecte industriële kapstok. Niet alleen zijn we enorm gecharmeerd van dit ontwerp en de mogelijkheden die we hadden om de afmeting aan te passen en afwerking te kiezen. Ook de service zijn we enorm over te spreken. Over het ontwerp en de aankoop werd zeer duidelijk gecommuniceerd, zowel via de website als per mail. Op vragen werd snel gereageerd en voor oplevering hebben we foto's ontvangen om het resultaat te beoordelen. Het resultaat is prachtig! Echt knap hoe iemand zoiets kan maken.

Een goede ervaring.

Goede service, goede kwaliteit en helemaal op maat. Ook via mail makkelijk bereikbaar en snel reactie.