Mooi stukje vakwerk, zeer tevreden

Op zoek naar een op maat gemaakte kapstok die perfect zou passen bij onze stalen trap met lichte eikenhouten treden in onze nieuwbouwwoning. Op basis van een voorbeeld en maten een offerte gevraagd en gekregen. Na bevestiging was het wel een tijdje wachten totdat ie klaar was en geleverd, maar het resultaat was de moeite van het wachten waard. Compleet geleverd inclusief bevestigingsschroeven. Erg tevreden met het eindresultaat!

Pluspunten

Super meedenkend en snel fijn om mee samen te werken

Pluspunten

Snelle en prettige communicatie. Je wordt continu op de hoogte gehouden van de voortgang. Erg fijne samenwerking en levert echt vakmanschap!

Geen

Pluspunten

heel tevreden. op de foto zag het bankje er iets ouder/grijzer uit maar ik ben toch heel blij met het eindresultaat

Pluspunten

Kastje laten maken voor mijn platenspeler. Goed meedenken over mijn wensen en hierdoor kastje precies op maat kunnen laten maken.

Pluspunten

Mooi materiaal. Goede communicatie. Snelle levering. Redelijke prijs.

Pluspunten

Snelle communicatie, product snel geleverd, mooi product

Pluspunten

Goed contact. Perfect verpakt. Vakmanschap. Toppers

Pluspunten

Het persoonlijke contact. Dat je ook je persoonlijke creativiteit kan doorgeven of de wensen die je bij een artikel hebt.

Zakelijker op momenten waar dat nodig is. Dus zo betaal je en dan en dan wordt het geleverd.

Pluspunten

Snelle reactie terug als er vragen zijn en mooi ambachtelijk werk geleverd !!

Pluspunten

Alles kan...veel mogelijkheden met producten op maat. Goede communicatie via mail en whatsapp.

Pluspunten

Remco van Maikku heeft ons fantastisch geholpen met een eigen ontwerp op maat. We zijn ontzettend blij met het resultaat; Remco heeft onze verwachtingen overtroffen! Mooie materialen, goed vakmanschap en prettige service. Wij bevelen Maikku zeker aan!

Pluspunten

Prachtige op maat gemaakte meubels. Niks is te gek en alles kan, ook met gekke hoekjes en scheven muren. De directe communicatie is ook erg fijn en maakt het allemaal overzichtelijk.

Pluspunten

Snelle service Maatwerk Fijn personeel

Bij hitte komt er hars uit het bankje omhoog. Waarschijnlijk slim om dus het hout direct te behandelen

Pluspunten

We hebben een prachtig kantoor interieur dankzij Maikku! Remco denkt goed mee en hield rekening met onze wensen en onze planning. Zelfs onze bijzondere wensen voor de afwerking maakte hij tot een te gek resultaat. De meubels zijn op maat gemaakt en passen naadloos in de ruimte. Plezier, ambacht en prachtige meubels. Maikku is een aanrader! Wij komen zeker terug.

Pluspunten

Snellere levering dan aangegeven en een super mooie salontafel ontvangen

Pluspunten

Ik heb eikenhoutenbankje van maikku, nette afwerking van de materialen en mooie handgemaakte spullen. Vriendelijke jongeman die producten maakt.

Pahudstraat 171 2593TE Den haag

628192066