Prima communicatie en service

Bestelling is op juiste moment bezorgd

Bestelling te vroeg geleverd

Een bestelling 8 heliumballonnnen in doos geplaatst en hierbij aangegeven om deze 12-10 te leveren, dit omdat wij deze de dag erna willen gebruiken om bij familie het geslacht van onze baby bekend te maken. Echter is de bestelling zaterdag 10-10 al geleverd en nu ben ik dus bang dat de ballonnnen niet meer zweven dinsdag. Dat zou natuurlijk ontzettend jammer zijn.

Beste Rowan, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet bedoeling! Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Heeft u voor mij toevallig uw bestelnummer? Dan zal ik zorgen dat iemand met u contact opneemt. Daar onze pakketdienst geen pakketten aanneemt in het weekend dienen wij zowel onze pakketten voor zaterdag en maandag op vrijdag bij hun aan te leveren. Helaas ben ik ben ik bang dat onze pakketdienst iets te enthousiast is geweest en uw pakket al op zaterdag heeft afgeleverd. Dit zou in principe geen invloed moeten hebben op de zweeftijd, maar we nemen graag contact met u op om dit te controleren, daar de zweeftijd van de ballonnen van verschillende factoren, zoals temperaturen afhankelijk is. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Snel geregeld, leuke ontwerpen

Wat een leuke ontwerpen! Veel creatiever dan die van de concurrenten. Snel geleverd, geen gedoe, gewoon prima!

Jammer dat de bijgevoegde tekst niet ook op de ballon is gezet. Nu stond de tekst op een kaartje toegevoegd.

Beste Patricia, Bedankt voor de review. Ik heb ook even naar uw bestelling gekeken en zie dat de ingevulde tekst is ingevuld bij het tekstvakje voor op het kaartje van de ballon. In principe printen wij ook geen tekst op de fotoballonnen, tenzij dit verwerkt is in uw eigen ontwerp. Dit staat dan ook verder niet aangeven bij dit product. Dit is bij onze tekstballonnen natuurlijk wel het geval. Uiteraard kunt u dit wel altijd vragen, mocht u zelf het ontwerp niet kunnen maken. Wij denken graag met u mee, dit kan bijvoorbeeld in het opmerkingen vakje. Ook zijn wij eventueel telefonisch en via de mail bereikbaar. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Nu al meerdere keren een ballon laten versturen. Altijd netjes op tijd en een grote verassing voor de ontvanger!

Ballon voor mijn dochter werd niet op tijd op haar verjaardag door GLS afgeleverd. Contact opgenomen met de ballonerie. Zij hebben gezorgd dat op haar verjaardag een ballon klaarstond zodat wij die zelf naar hebben gebracht. Mag wel zeggen top service.

Super geweldige service en product

Had ballon besteld maar maakte foutje dat ik deze bestelde zonder helium dus in categorie zelf opblazen ... werd keurig gebeld door medewerker is dat juist? en werd order geannuleerd en gecorrigeerd ik maakte nieuwe bestelling en betaalde deze en en juiste ballon met helium werd de volgende dag geleverd. Het teveel betaalde bedrag werd keurig in 1 dag later terug gestort. De ballon staat inmiddels bij de 91 jarige te pronken en chapoo en complimenten voor de Ballonnerie!!

Ruime keuze op de website. Ballonnen waren de volgende dag in huis. Snel geregeld, leuk kaartje eraan.

Super geregeld!

We stuurden een ballon naar het ziekenhuis. Pas later kwamen we erachter dat we de afdeling van het ziekenhuis waren vergeten. Na 1 mailtje kregen we vlot een mail terug dat de juiste afdeling er nu ook op stond. Top geregeld. Hij is op de aangegeven datum bezorgd en de ballon was perfect gevuld!!

Netjes op tijd geleverd !

Op tijd geleverd op het goede adres wat ik maar ingevuld heb bij de opmerkingen. Bij het bestellen stond er standaard een vinkje onderaan bij "factuuradres is hetzelfde als afleveradres" en die hadden wij gemist (misschien handig om die regel BOVENAAN de pagina te plaatsen). Alles is uiteindelijk dus goed gekomen :-)

Voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Ballonnen waren nog mooier dan ik verwacht had. Keurig en op tijd geleverd.

fantastisch

makkelijk besteld goede hulp snel geleverd

Elke keer weer goed geleverd. Altijd klantvriendelijk Top service

op tijd afgeleverd maar de ballon was binnen 5 dagen leeg

op tijd afgeleverd maar de ballon was binnen 5 dagen leeg, was sneu voor onze dochter

Beste Rob, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb uw bestelling even opgezocht en zie dat het helaas inmiddels langer dan een week geleden is dat de ballon door de geadresseerde is ontvangen. Daar een ballon gemiddeld een week zweeft, kan ik op dit moment helaas niet veel meer voor u betekenen, maar neem in het vervolg gerust contact met ons op, dan kunnen we dit netjes met u oplossen. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Fijne website

Alles netjes op tijd geleverd

Super leuk en handig

Makkelijk bestellen, betalen en snel geleverd. Helemaal prima.

Heel netjes dat ze even belde dat het iets langer duurde omdat ballon naar Duitsland moest.

Prima keus, goede aflevering

Al voor de zoveelste keer besteld en altijd probleemloos afgeleverd. Onze kleinkinderen zijn dol op ballonnen van opa en oma uit Spanje.

Mooi dat de felicitatie ballons keurig op tijd bij de jarigen werden afgeleverd. Leuk effect als de doos opengaat....

Super blij met hun

Ouwerwetse customer service!

Ik had een vraag over de levering mocht de ontvanger niet thuis zijn en ik kreeg snel een persoonlijk antwoord - van een echt persoon. Ouwerwetse customer service - dat vind je niet vaak meer.

Happy

De tros ballonnen kwam op aangegeven datum en redelijk vroeg in de ochtend, voor een extra lang feestelijk gevoel! Ze blijven staan totdat ze verwelkt zijn :-).

geweldig resultaat

prachtig resultaat.

Product werd prima geleverd en op tijd!

TOP!

Voor mijn vader een boeket ballonnen besteld en op zijn verjaardag bezorgd! Een hele feestelijke en leuke verrassing :)