Leuke ballon met foto en snel geleverd

Leuke ballon met foto en snel geleverd

zeer blij met de kwaliteit en service

zeer blij met de kwaliteit en service. snel geleverd en foto super mooi gedrukt.

snel, oplettend, vriendelijk

Mijn bestelling werd snel behandeld. Men nam contact met mij op over een vraag of ik de juiste bestelling bedoeld had. De vraag is meteen opgelost. De bestelling werd dezelfde dag nog bezorgd.

Goed uitgevoerde opdracht

Ballon bedrukt = goed Ballon is op tijd aangekomen = goed Ballon zat keurig verpakt = goed

Snelle en betrouwbare levering

Een snelle en betrouwbare levering. Het kiezen van het lettertype was nog wel een dingetje, maar uiteindelijk is ook dat gelukt. De ballon is op tijd bezorgd. Iedereen blij.

Ballon niet op tijd afgeleverd!

De ballon zou op zaterdag verstuurd worden maar dit werd opeens Maandag terwijl ik op tijd had besteld voor de bestelling op zaterdag. Op maandag had de ballon helemaal geen nut meer.

Beste Dilara, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Gelukkig zie ik in het systeem dat u al contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Als het goed ik heeft u ook al een reactie terug ontvangen met daarin een passende oplossing. Wij zijn namelijk altijd bereid om in dit soort omstandigheden te kijken naar een passende oplossing, samen met de klant! Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben, nogmaals onze excuses en wij zien uw reactie op de mail graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Somber en onklant vriendelijk

Was zo'n saggerijn aan de telefoon deur bel. Riep kom je naar beneden want ik heb zo'n pijn aan mijn rug , ik wil naar huis!!! Ik naar beneden ,zij de doos al in de gang gezet, en was al weg gegaan., Erg klant vriendelijk vinden jullie dat ook niet?

Beste Marjolein, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen! We zijn altijd bereid om te kijken hoe wij dit soort omstandigheden het beste kunnen oplossen samen met de klant. Ik heb u daarom een mail gestuurd en zie uw reactie daarop graag tegemoet. Hopelijk komen wij samen tot een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Keurig geregeld

Over het algemeen goed geregeld maar ik zou graag vooraf zelf zien hoe het totaalplaatje eruit ziet en ook de tekst op de ballon en niet op los kaartje! Verder alles in orde!!

Super mooi ballon!

Goede en duidelijke website, behulpzame snelle telefonische klantenservice en op de juiste dag een prachtige ballon ontvangen!!!

Snel en correcte bezorging

Prima gegaan en zeer tevreden met de ballon met eigen afbeelding

Goede, snelle service

Genoeg keus, snel en goed grlevetd

Snelle levering. Waar voor je geld. Duidelijkheid over wanneer de levering is. Bestelling was makkelijk.

Keurig geleverd , net als op de foto

Ruime keus en goede service

Eerste keer hier een ballon voor een zieke oom in het ziekenhuis besteld. Was helaas geen extra regel voor afdeling en kamernummer, dus had achter de woonplaats dit geschreven. Zag later dat er een nummer van de kamer bij bericht verzending DHL was weggevallen. Mail gestuurd naar de ballonnerie en snel beantwoord. Bij mij stond het niet goed, maar was handmatig aangevuld. Tip deze extra regel toevoegen, dan wordt het een dikke tien de volgende keer. Ballon is goed aangekomen en was echt een leuke verrassing!! Groetjes Els

Top kwaliteit en op tijd geleverd

Top kwaliteit en op tijd geleverd !

Prima service. Unicorn ballon besteld echt leuke aankoop. Ballon goede kwaliteit

Prima snel en goed geleverd

Goede service, de bezorging via DHL waardeloos.

Ballon besteld voor de 2e verjaardag van onze zoon. Extra betaald voor snelle levering (volgende dag). Nu, 2 dagen na het geplande bezorgmoment, nog steeds geen ballon. Als het goed is komt deze nu vanavond. Erg jammer, vooral omdat ik op basis van eerdere ervaringen weet dat de ballon zelf echt fantastisch is! De slechte bezorging straalt zo helaas wel af op jullie bedrijf. Ik waardeer wel ontzettend de door jullie bedrijf geboden oplossing. En ga er vanuit dat de ballon net zo mooi is als de eerder bij jullie bestelde -en wel op tijd ontvangen- ballonnen!

Beste Marielle, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen! We zijn altijd bereid om te kijken hoe wij dit soort omstandigheden het beste kunnen oplossen samen met de klant. Ik heb u zojuist een mail gestuurd en zie uw reactie daarop graag tegemoet. Hopelijk komen wij samen tot een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Demi

Zag er prima uit oom en tante waren er blij mee.

Voldoende

Mijn advies is om niet naar de winkel te gaan maar online te bestellen. In de winkel kun je vlaggen kopen maar ballonnen (met logo) kun je niet fysiek regelen. Ik zou het een verbetering vinden als er in de winkel een computer staat waarop de klant de bestelling kan invullen. Eventueel kan iemand in de winkel dan bij twijfel ook even helpen. Bestelling geplaatst via internet. Advies 2: laat het bezorgen want met ballontrossen in de auto, dat valt niet mee. Ik vind wel dat er qua hospitality iets kan verbeteren: even helpen met online gaan, even de deur voor je open houden, feliciteer iemand even als je voor iets feestelijks komt. Dat zijn puntjes op de i. Toen ik hierover feedback gaf werd ik wel direct keurig opgebeld en ik kreeg een aanbod om het goed te maken. Daarom toch een voldoende voor de Ballonnerie.

Beste Elisabeth, Wat vervelend om te horen dat u het bezoek aan onze showroom zo heeft ervaren. Zojuist heeft mijn collega, die u deze dag geholpen heeft ook contact met u opgenomen. Daar uw bestelling fotoballonnen bevatte dient deze helaas online te gebeuren i.v.m. het uploaden van de foto. Voor vragen gedurende het bestelproces kunt u altijd even bellen, dan helpen we u graag verder. Bij uw bestelling was geen tijd aangegeven, wij openen om 09:00 uur, waardoor het eigenlijk niet mogelijk is om de ballonnen dan al geblazen klaar te hebben staan. Na uw telefoontje heeft mijn collega dan ook gelijk gezorgd dat uw bestelling als eerste werd klaargezet. De dozen waarin de trossen passen waren helaas te groot voor uw auto en de zakken die we soms aan klanten meegeven waren inderdaad uitverkocht. Om het door elkaar raken en het wapperen van de ballonnen te voorkomen heeft mijn collega ze bij elkaar gebonden met een ballonnetje, waardoor u ze met 1 handeling weer los kan maken. Mijn collega is met u meegelopen tot de deur, maar i.v.m. meerdere klanten in de showroom kan ze het pand niet zomaar verlaten. Uiteraard is het wel mogelijk om uw auto voor de deur te rijden. U gaf tijdens het telefoongesprek ook aan dat u het vervelend vond dat u uw binnen achteruitspiegel niet kon gebruiken, omdat de ballonnen hiervoor zaten. Dit is helaas alleen niet te voorkomen wanneer u zelf de ballonnen vervoert. Ook in de zakken zullen 3 trossen hiervoor namelijk al snel te veel ruimte in beslag nemen. Wel is het eventueel mogelijk om de trossen per post te versturen. Uiteraard staan we altijd open voor feedback en bedanken we u voor het telefoongesprek van zojuist. We hopen ook op uw begrip voor het bovenstaande en als er nog vragen zijn, dan horen we deze graag. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Ontzettend goed!

Ik ben zelfs gebeld of het wel klopte dat ik mijn bestelde ballon zonder helium had besteld. Perfecte service Dank je wel hiervoor

Weer niet op tijd bezorgd en ballon zal leeglopen

Gelukkig heeft de ballonerie aangegeven mijn geld terug te storten waar ik natuurlijk blij mee ben, jammer dat in mijn geval de bezorging vaak niet lekker loopt, waardoor je moet klagen bij de winkels die er niks aan kunnen doen. Alsnog bedankt voor de oplossing! Wederom een ballon die niet op tijd aankomt en dan ben je 25 euro verder. Zo niet leuk om dit te sturen aan de kleinkinderen. 2 dagen al te laat ben benieuwd wanneer de ballon word gebracht.

Beste Carla, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Nogmaals onze excuses hiervoor. Ondanks wij het pakket op tijd bij DHL hebben aangeboden is het DHL helaas niet gelukt op het pakket op de gewenste afleverdatum te leveren. Om dit soort omstandigheden geven wij ook geen garantie dat het pakket de volgende werkdag of in huis is of op de gewenste afleverdatum van de klant. Gelukkig hebben wij elkaar telefonisch gesproken en zijn wij samen tot een passende oplossing gekomen! Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben, nogmaals onze excuses en mochten er nog vragen zijn hoor ik deze graag! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonerie

Denken mee!!

Was iets fout gegaan wat ikzelf niet door had en werd gebeld. Super goede service

Ballonen zaten een beetje in de knoop.

De ballonnen zaten vastgeplakt en in de knoop, waardoor de ballon met het nummer niet bovenaan zat, we zijn een tijdje bezig geweest om het cluster te fatsoeneren. Maar ik vond het nog wel een leuk idee om het kado te doen, hopelijk was het gewoon eenmalig en hadden wij pech dat het zo in de knoop zat.