Levering te laat

Ballon volgens de site laten afleveren op een donderdag (de dag van de bruiloft.) De ballon wordt geleverd op de vrijdag (een dag te laat dus.) Volgens de track en trace is het pakket twee dagen onderweg geweest en niet eerder aangeboden. Al met al niet echt de bedoeling van een “ballonkado”

Beste Chantal, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! We willen dit dan ook graag met u oplossen. Ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen maar kreeg helaas uw voicemail. Ik zou u willen vragen om als u in de gelegenheid bent contact met mij op te nemen, zodat we samen met u kunnen kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen Met vriendelijk groet, Nick De Ballonnerie

Prima gegaan, een ding was niet zo handig. Je kunt niet de hele tekst lezen als je gebruik maakt om een kaartje in te vullen.

Leuk maar te laat bezorgd

Ik heb de ballonnen besteld op 13-11 met bezorgdatum 14-11. Ze zijn op 15-11 bezorgd, een dag te laat dus helaas...

Super geregeld

Als tip, je ja nu maar 1 verzendadres ingeven. Als ik 2 ballonnen wil besturen zou het handig zijn als ik 2 adressen kan invoeren. Nu moest ik 2 bestellingen maken.

Super snelle levering

Heel snel geleverd. En bijzondere producten.

Zag er mooi uit en op tijd geleverd!

Prima product, vrij prijzig.

Prima product, op tijd bezorgd. Vind 30 euro voor een paar ballonnen wel erg duur.

Beste Michel, Bedankt voor de feedback. Helaas kunnen we de helium ballonnen niet goedkoper maken. Dit heeft te maken met de prijs van het helium, deze is dit jaar en vorige jaar flink gestegen. Als u nog vragen heeft, kunt u mij altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie

Binnen 1 dag de ballon bezorgd

De ontvanger was blij verrast met de ballon, op de foto leek hij heel groot!

Geweldig prima service en kwaliteit

Prima verzorgt goede kwaliteit

Ik had een ballon voor m’n jarige kleinzoon besteld . Keurig netjes op de ingevulde datum afgeleverd. Leuke ballon, goede service 👍🏻

Fijn besteld, helaas niet aangekomen op juiste datum.

Ik heb de ballon erg fijn besteld. Site was duidelijk en ik heb het ver voor de datum van aanleveren besteld. De ballon was voor mijn vriendin want die was jarig. Helaas is de ballon niet op haar verjaardag aangekomen door "bijzondere omstandigheden" bij de leverancier. Ik vind het echt heel erg jammar want nu is het idee van de hele ballon natuurlijk weg.

Beste Moïse, Bedankt voor uw bericht. Mijn collega heeft geprobeerd contact met u op te nemen, maar kreeg u niet te pakken. Wij hebben contact opgenomen met de vervoerder en de chauffeur, waarbij het pakket in de auto zat heeft gisteren helaas problemen met zijn auto gehad, waardoor hij helaas uw pakket niet meer op tijd heeft kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Snel, makkelijk en op tijd bezorgd!!

Verjaardagsballon naar vriendin gestuurd. Het ging makkelijk, snel en de ballon was op tijd bezorgd zodat de ballon de hele dag heeft kunnen pronken in de kamer.

Mijn schoonmoeder was super verrast

Ballon laten versturen naar mijn schoonmoeder haar werk als verjaardag verassing. Ze was er erg blij mee en levering ging ook top

Zeer goeie service

Naast een zeer grote selectie ook goeie service. Ik heb meerdere ballonnen besteld die de volgende dag al geleverd konden worden. Bij aankomst bleek een van de ballonnen leeg te zijn. Na contact met de klantenservice is er meteen een nieuw exemplaar gestuurd.

Teleurstellende levering

Ballon werd keurig op de de gevraagde dag bezorgd. Bij bezorging was de ballon al leeg.

Beste Natasja, Wat vervelend om te horen. In het systeem zie ik dat mijn collega al contact met u heeft opgenomen om dit op te lossen. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons op nemen. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Goed afgehandeld

Geleverd op de dag waarom ik vroeg.

Gewoon makkelijk bestellen en betalen. Wordt op tijd bezorgd. Vriendelijk aan de telefoon dus geweldig. En zal het ook zeker aan vrienden adviseren

Goede Service

Mijn bestelling was niet compleet bij ontvangst. Maar werd super snel nageleverd, echt top.

Duur en niet tevreden, het kan beter!

Voor onze bedrijfsevent hebben wij een ballonboeket en extra ballons besteld. Omdat de event op maandag gepland stond, was levering vrijdag geen optie. Levertijd kiezen was geen optie maar wel een opmerking. Na de bestelling was geplaatst en betaald, werd ik gebeld. Helaas kunnen zij met standard levering geen tijd garanderen. Dus extra betaald voor een levering voor 12 uur. Zending is vrijdag vertrokken voor een levering maandagochtend dus de ballonboeket heeft hele weekend in de doos gestaan en dat is wel te zien! Verder is hij wel volgens de omschrijving maar ik vind hem klein en niet echt indrukwekkend. Zonde van de geld. De 2 extra zakken van ballons waren niet duur maar er waren wel 2 ballonen aan elkaar geplakt en eentje met een gat er in. Dus echt over kwaliteit kan je niet spreken.

Beste Sanna, Wat vervelend om te horen! Ik ga zorgen dat mijn collega zo snel mogelijk telefonisch contact met u opneemt om dit netjes met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Heel goed! Zeker een aanrader.

Super mooie ballonnen! heel erg tevreden. En ook nog een super Snelle levering.

Super levering ... mooi verpakt.. ontvanger was goed verrast echt een aanrader.

Ik had een last minute bestelling maar perfect optijd geleverd. Heel fijn.

Bij het bestellen kon ik geen bezorbdatum invullen, werd heel snel gebeld wat de datum moest zijn en je kan op n mail een antwoord sturen, super goed

Oké

Bezorger durfde niet naar beneden ivm een bordje waar honden opstaan, heeft mij gebeld om te zeggen dat we niet thuis waren terwijl dat niet waar was. Heeft het vervolgens bij de buren afgeleverd.

Beste Zoë, Bedankt voor uw feedback. Ik denk dat wij hier alleen niet zoveel aan kunnen doen, omdat wij de situatie niet kunnen inschatten. Dat kan alleen de bezorger, daar zijn wij helaas ook afhankelijk van. Ik ben blij dat de bezorger wel contact met u heeft opgenomen en het pakket voor u heeft afgeleverd bij de buren. Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie

Snel, duidelijk en goed verzorgd.