Snel en erg service gericht!

Met de vraag of het mogelijk was een ballonboeket aan te passen met iets wat via de website niet beschikbaar is, was dit geen probleem. Toen tijdens het gereed maken van de bestelling bleek dat de kleurstelling niet mooi was nam De Ballonnerie zelf pro-actief contact op om te vragen wat ik er van vond en gaven zelf een beter passende suggestie. Al met al een super goede service en erg klantgericht.

Perfect en snel!

Handige website, snelle levering.

Mooie, originele ballonnen en goede service

Al meerdere keren een ballon laten versturen via Ballonnerie. Ben er zeer tevreden over. Het zijn echt mooie ballonnen, netjes en leuk ingepakt met een mooi lint eraan waar het wenskaartje aan hangt. De ontvangers reageerden telkens heel blij. Een keer was het adres niet juist en stuurde ik snel een mail met de goede gegevens. Daar werd adequaat op gereageerd en de ballon kwam daardoor op de juiste plek aan. Kortom; top!

Mooie site, snelle levering! Een ballon maakt iedereen blij!

Top! Mooi en snelle levering!

1e keer besteld maar zal zeker vaker bestellen als er de gelegenheid voor is. Veel keuzemogelijkheden, snel geregeld en op tijd bezorgd!

Super binnen 1 dag geleverd mijn dochter is er super blij mee!

Geweldig geregeld!

Hoezo coronatijd? Gewoon supersnel geregeld en gelukkig had de vervoerder ook geen last en was het op de dag precies bezorgd! Supergrote doos met de ballonen, die eruit komen zetten als de doos open gaat. Superverrassing! Dank jullie wel.

Veel keuze en goede service

Enorm te spreken over de verscheidenheid aan keuze. Ballon werd ook keurig op de afgesproken dag bezorgd. Helaas was de ballon beschadigd geraakt in transport waardoor deze maar voor 2/3 gevuld was. U begrijpt de teleurstelling. Contact opgenomen met de Ballonerie hierover via mail. Snelle reactie ontvangen en de volgende dag werd er een nieuwe ballon geleverd. Klantenservice helemaal TOP en de ontvanger van de ballon helemaal blij!

Beste Cora, Wat vervelend om te horen! Ik zie dat mijn collega Jill via de mail contact met u heeft opgenomen om te kijken naar een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie

mooie ballonnentros

mooie ballonnentros, was alleen 1 ballon kapot geknapt bij afleveren....

Beste Laurian, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Momenteel kan ik nog geen klacht van u terug vinden in het systeem, maar we willen dit natuurlijk graag netjes met u oplossen. Zou u misschien een mailtje naar ons willen sturen met hierbij uw bestelnummer en ook een foto van de lekke/kapotte ballon? Dan kunnen we hiernaar kijken. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Mooie betaalbare ballon!

De ballon was mooi en betaalbaar en gelukkig op tijd geleverd (dat is natuurlijk wel belangrijk) Heel handig dat je na je bestelling een mailtje krijgt waar je op uitgenodigd wordt om te reageren als je vragen hebt. Ook deze wordt snel beantwoord. Dus een goede ervaring!

Examenballon

Helaas is de ballon niet op de juiste dag ontvangen, er was sprake van overmacht door drukte bij de bezorger. Goed geholpen door medewerker van de ballonnerie die mijn teleurstelling begreep en voorstelde de bezorgkosten te vergoeden. Ballon is een dag later geleverd en is prachtig!

Beste Karina, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Momenteel kan ik nog geen bericht van u terug vinden in het systeem, maar ik zou graag met u mee willen kijken om te kijken wat er fout is gegaan. Zou u misschien een mailtje naar ons willen sturen met uw bestelnummer? Dan kunnen we hiernaar kijken Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill

Geweldig om iemand zo te verrassen

Goed geleverd in een enorme doos. Verrassing zoals gewenst. Ook een zandzakje aan de ballon zodat deze niet lui tegen het plafond plakt maar mooi in de kamer staat.

Het succes van een ballon laten bezorgen valt of staat bij het op tijd laten bezorgen

Jammer dus dat deze een dag te laat werd bezorgt terwijl de bestelling ruim op tijd was. Wel weer netjes dat we de bezorgkosten vergoed werden.

Leuk idee, minder goede executie

Over het algemeen ging alles goed, apart van het feit dat één van de ballonnen kapot geleverd werd.

Beste Jay, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Momenteel kan ik nog geen klacht van u terug vinden in het systeem, maar we willen dit natuurlijk graag netjes met u oplossen. Zou u misschien een mailtje naar ons willen sturen met hierbij uw bestelnummer en ook een foto van de lekke/kapotte ballon? Dan kunnen we hiernaar kijken. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Leuke producten en snelle service!

Goede service!

Meer dan gewenst!

De ballon is netjes op tijd geleverd en ziet er prachtig uit! Ook nog een persoonlijk contact gehad met de medewerkers. Leuke enthousiaste medewerkers met passie voor wat ze doen. Ik ben ontzettend blij met dit alles.

Erg slecht...

Ballonnen na een dag al leeg!

Beste Maik, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Momenteel kan ik nog geen klacht van u terug vinden in het systeem, maar we willen dit natuurlijk graag netjes met u oplossen. Zou u misschien een mailtje naar ons willen sturen met hierbij ook een foto van de lekke ballon? Dan kunnen we hiernaar kijken. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Ronduit perfect

Al meerdere malen ballonnen besteld via deze website. De ballonnen zijn elke keer netjes op tijd aangekomen en zweven erg lang! Ontvangers waren erg verrast en blij. Ook contact gehad met een twee medewerkers, maar mijn vragen werden erg netjes beantwoord en de medewerkers dachten leuk mee!

Mijn bestelling is niet op tijd geleverd

Mijn bestelling is 2 dagen later geleverd. Toen ik erachter was gekomen dat het nog niet was geleverd, heb ik gelijk de ballonnerie gemaild. Ik heb binnen een uur reactie gekregen dat het was geleverd wat niet was. Dus ze hebben het voor me uitgezocht en ze kwamen erachter dat de bezorger perongeluk op het te verzenden doos ‘in goede orde ontvangen’ heeft gedrukt terwijl die twee dagen later is aangekomen. Gelukkig is het opgelost!

Beste Ebru, Wat vervelend om te horen! Ik zie dat mijn collega Jill via de mail contact met u heeft opgenomen om te kijken naar een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie

Goede service bij probleem

Er ging iets mis met de levering. Klantenservice pakte dit goed op en bood een goede oplossing. Prima.

Leuke ballon, te laat geleverd!

Ballon is erg leuk, helaas werd hij 1 dag te laat geleverd en was HDR tekst op het kaartje niet compleet waardoor de ontvanger niet wist can wie nu de ballon kwam

Beste, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Momenteel kan ik nog geen bericht van u terug vinden in het systeem, maar ik zou graag met u mee willen kijken om te kijken wat er fout is gegaan. Zou u misschien een mailtje naar ons willen sturen met uw bestelnummer? Dan kunnen we hiernaar kijken Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Tot 2 keer toe: goede service & ballon naar verwachting!

Ballon niet geleverd

De ballon zou 16-5 geleverd worden bij de jarige. Deze was overigens de hele dag thuis. Een mail gekregen van GLS dat er niemand thuis was en er bericht was achtergelaten. Dit is niet het geval!! (geen bericht in brievenbussen de familie en de familie was gewoon de hele dag thuis). Er is dus vrij zeker niemand geweest voor de bezorging! Nu word de ballon pas 19-5 bezorgd. Vraag me af wat er dan nog van de ballon over is...

Beste Anouk, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Momenteel kan ik nog geen klacht van u terug vinden in het systeem, maar we willen dit natuurlijk graag netjes met u oplossen. Zou u misschien een mailtje naar ons willen sturen met uw bestelnummer? Dan kunnen we hiernaar kijken Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Verkeerd bezorgadres

Ondanks de fijne service dat ik gebeld ben om te vragen of ik het pakket op wil halen vanuit Eindhoven is het totaal missgegaan met het bezorgadres... Nu is het een dag te vroeg aangekomen, want compleet de verrassing verpestte... Maar ja vrijdags na 18u zijn ze niet meer bereikbaar tot maandag 09.00....

Beste Bodrick, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Momenteel kan ik nog geen klacht van u terug vinden in het systeem, maar we willen dit natuurlijk graag netjes met u oplossen. Zou u misschien een mailtje naar ons willen sturen met uw bestelnummer? Dan kunnen we hiernaar kijken Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie

Ondanks dat we de hele dag thuis waren is er geen ballon bezorgd, keurig opgelost door deBallonnerie

Helaas wordt er niet op zondag bezorgd, dus hebben we de ballon op zaterdag laten komen. Ondanks dat we de hele dag thuis waren kreeg ik een mail dat we niet thuis waren en dat er een briefje in de bus lag met ‘niet thuis’. Maar geen briefje in de bus en dus ook geen ballon voor onze jarige Jet. Vind het erg jammer dat het op deze manier is gegaan. Jullie (en de koerier) begrijpen toch dat dit soort dingen voor een bepaald moment heel leuk is, maar komt het een dag later dan is het mosterd na de maaltijd. Behoorlijke tegenvaller dus. Na het weekend direct contact opgenomen met zowel koeriersdienst (die schoven het af) en deBallonnerie. Werd direct vriendelijk te woord gestaan en geholpen door de klantenservice. Ze vonden het erg vervelend en begrepen de teleurstelling. Hun voorstel was dat we de verzendkosten zouden terugkrijgen en de ballon werd alsnog maandag bezorgd. Jarige toch nog blij en voor ons heel netjes opgelost.

Beste Marita, Wat vervelend om te horen! Ik zie dat mijn collega Jill via de mail contact met u heeft opgenomen om te kijken naar een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie