aanrader als je iemand op een leuke manier wilt verrassen

jl., zaterdag 20 juli opnieuw een opdracht aan de Ballonnerie gegeven om een meisje heel blij te maken. Vooral als iemand het niet kent en nog nooit op die manier een cadeau kreeg is het voor ieder een aanrader om het een keer te doen. Ik doe het met regelmaat want het is een goed bedrijf die de ballon ook netjes inpakt en zorgt dat het ook goed aankomt. echt TOP....

Als altijd perfect

Zoals altijd perfect geregeld. Deze keer had ik wat vragen over de bestelling en die zijn door de supportdames prima beantwoord.

Snelle bezorging en superkwalitatief!

Maamd gelden supermario besteld voor zoon van vrienden, afgelopen week george voor zijn zusje! Supermario hangt al een maand, en nog steeds net zo hoog en hard als de nieuwste!

Dino airwalker

Nadat de eerste bestelling met gebreken aan kwam bij de jarige, heeft de Ballonnerie het heel netjes opgelost, door nogmaals dezelfde ballon te sturen. Nogmaals bedankt! Onze kleinzoon was er heel blij mee!

Beste Inge, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ben bang dat de ballon gedurende het transport beschadigd is. Onze excuses hiervoor. Het is gelukkig een niet veel voorkomend probleem, maar helaas nooit helemaal te voorkomen met zo'n kwetsbaar product. Bij problemen mag u altijd contact met ons opnemen, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Ik zal daarom zorgen dat we vandaag nieuwe een ballon naar u opsturen. Hopelijk vindt u dit ook een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Goede ervaring

Ik heb goede ervaringen met de Ballonnerie, ik had een ongevulde ballon besteld en werd daarna gebeld of het wel de bedoeling was dat de ballon ongevuld was. Dit vind ik erg klantvriendelijk, en daarna de ballon snel thuis ontvangen. Groetjes Annet

Zeer proactief

Werd meteen gebeld of ik niet een foutje in mijn bestelling had, wat ook daadwerkelijk zo was. Bestelling was perfect in orde.

Helaas tot nu toe niet geleverd

16e ballon besteld. 18e omdat niemand thuis was niet geleverd. Vrijdag de 19e moest hij ergens worden afgehaald wat niet kon vanwege tijd. inmiddels is het Zaterdag de 20ste en heb ik begrepen dat ze hem maandag moeten ophalen. Heel slecht dus! Ik heb eerder ballonnen besteld bij een ander bedrijf en die kwamen het gewoon afleveren. Zetten het ergens in de tuin onder een afdak of een buur met een brief in de bus. De lol is er behoorlijk vanaf als ze nu de ballon krijgt 5 dagen nadat deze geleverd had moeten worden. Hele slechte ervaring! Misschien kunnen jullie de financiën vergoeden want dit vind ik echt zonde van mijn geld.

Beste Carin, Wat vervelend om te horen! Ik heb gelijk naar uw bestelling gekeken en zie inderdaad dat de ontvanger op het moment van bezorging helaas niet aanwezig was. Helaas mag DHL in principe, zonder neerzettoestemming, die gegeven kan worden in de track en tracé niet het pakket zomaar ergens neerzetten. Dit daar zij de waarde van het pakket niet weten en ook niet weten wanneer de geadresseerde wel thuis is om het pakket veilig weg te zetten. Het pakket is daarom naar een servicepunt gebracht, hier lag hij deze op vrijdag klaar om opgehaald te worden. Helaas begrijp ik dat het voor de ontvanger niet mogelijk was om deze vrijdag of zaterdag op te halen en het pakketpunt op zondag helaas gesloten was. Ik begrijp dat dit vervelend is. Inmiddels zie ik dat het ontvanger gelukt is om het pakket op te halen. Zojuist heb ik u ook een mail gestuurd met een hopelijk passende oplossing. Ik hoor graag van u, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Goede ballon

Mooie ballon. Helaas door DHL niet op tijd geleverd. De Ballonerie kon hier niets aan doen maar heeft toch compensatie geboden. Dat is netjes!

Beste Lia, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk even naar uw bestelling gekeken en zie dat wij uw pakket op tijd hebben aangeboden bij DHL. Hierbij heeft uw pakket inderdaad helaas vertraging opgelopen door een sorteerfout. Onze excuses hiervoor. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van DHL. Zojuist heb ik u ook een mail gestuurd met een hopelijk passende oplossing. Soms beland deze in de SPAM-inbox. Ik hoop van u te horen, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

De ballon was erg leuk om te zien. Werd zeer netjes geleverd.

Ballon ontvangen die half gevuld was. Na mail contact met de Balonnerie meteen een nieuwe verzonden. Prima service.

Mooi gebaar van De Ballonnerie

Doordat DHL de ballon te laat bezorgde, heeft De Ballonnerie mij het bedrag terug gestort. Prima coulance van De Ballonnerie!

Beste Irmy, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Naar aanleiding van uw mail hebben we gelijk naar uw bestelling gekeken en hierin zien wij inderdaad dat het pakket te laat is afgeleverd. Helaas zijn wie hierin afhankelijk van DHL, onze excuses hiervoor. Zoals telefonisch afgesproken, zullen wij het volledige bedrag naar u retour storten. Met vriendelijke groet, Raphaella De Ballonnerie

Ben erg teleurgesteld

Zaterdag besteld gehoopt dat t zondag bezorgt kon worden voor mijn zoon ze verjaardag dat kon niet erg jammer dus dacht noundan als verrassing de maandag maar. Maar er kwam niks .... dinsdag wat ik al erg zou vinden nog niks .... het is nu woensdag en daar ga ik niet mee akkoord als het vandaag nog ineens zou komen .... daarom wil ik de bestelling annuleren ik betaal niet voor een verjaardag s ballon die gewoon veelste laat komt ...... Wat moet ik doen om mijn bestelling te annuleren.... Vind dit echt erg jammer van jullie Vind dit daarom ook erg jammer zo te moeten reageren want snap best dat er iets tussen kan komen of wat maar zo is t geen verrassings cadeau meer ..

Beste Hillie, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Naar aanleiding van uw mail zojuist hebben we gelijk naar uw bestelling gekeken en zien we helaas dat deze vertraging heeft opgelopen bij DHL door een sorteerfout. Onze excuses hiervoor, ik begrijp dat dit erg vervelend is. Helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van DHL. U kunt ons altijd bellen of mailen, over het algemeen reageren we binnen een paar uur, gedurende werktijden. We hebben zojuist ook uw mail beantwoord en hierin aangegeven het volledige bedrag naar u retour te storten. Hopelijk vindt u dit ook een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon, echt top!

Attente service!

Ik kreeg een berichtje van DHL dat de zending met de ballon vertraging had opgelopen en niet op tijd bezorgd kon worden. Omdat dit een felicitatie was met een grappige ballon, vond ik dat erg jammer. Ik heb de mail van DHL met dit bericht, doorgestuurd naar Ballonnerie en werd meteen gebeld door een medewerkster. Zij heeft het helemaal in orde gemaakt en de ballon werd op tijd bezorgd. Dankjulliewel Ballonnerie, ik er blij door verrast en stel deze service zeer op prijs!

Blij mee.

Precies wat was afgesproken, We werden goed op de hoogte gehouden.

Jullie doen wat jullie beloven. En verrassen!

Veel keuze, duidelijke omschrijving en snelle levering.

Niet zo fijn

Mijn pakket is twee dagen te laat bezorgd. Er wordt geadverteerd met voor 16:00 uur bestellen volgende dag bezorgd, maar in dit geval niet gelukt.

Beste Catharina, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zojuist probeerde ik u te bellen, maar helaas kreeg ik u niet te pakken. Ik heb namelijk gelijk naar uw bestelling gekeken, maar zie dat DHL aangeeft dat de ontvanger op de gewenste dag van levering niet thuis was of niet in de gelegenheid was om de deur te openen, zou dit kunnen kloppen? Om deze reden heeft DHL het de volgende dag opnieuw geprobeerd. Ik hoor graag van u, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Goed en leuk

Verrassibg mooi ingepakt en.ziet er goed verzorgd uit

Niet tevreden

Voor familie een mooi ballonnen tros besteld. Dan wil je toch dat zoiets op tijd geleverd wordt Verstuurd met DHL ( staat voor Doe Het Langzaam) ? In de namiddag bezorgd op deze feestdag , dan is voor ons de lol er al weer van af Dan ook nog eens geen beste kwaliteit ballonnen Dit is ook geen goedkoop trosje, en zijn wij echt niet tevreden

Beste Danielle, Bedankt voor de review! Onze pakketten kunnen door DHL de gehele dag geleverd worden tussen 08:00 en 19:00 uur. Dit staat ook bij verzendoptie aangegeven. Helaas hebben wij hier geen invloed op, daar de routes gemaakt worden door DHL aan de hand van postcodes. Kunt u mij verder vertellen wat u bedoeld met de kwaliteit van de ballonnen? Ik kijk graag met u mee. Alvast bedankt Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Ballon werd incompleet aangeleverd. Nadat Ballonerie op d e hoogte was hebben ze gelijk actie ondernomen. Goede en snelle service!

Beste Anoe, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Al onze ballonnen worden door ons geblazen en vervolgens ook gecontroleerd. Uw ballon is dan ook zeker niet op deze manier verzonden, maar helaas kan er altijd iets mis gaan gedurende het transport. U mag hiervoor altijd contact met ons opnemen, zodat we kunnen zoeken naar de meest passende oplossing. Zou u voor mij een foto van de ballon willen mailen naar [email protected]? Ik help u graag verder. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Altijd een feestje!

Leuke ballonnen, bestellen en bezorgen verliep prima. Blij nichtje en neefje met deze verrassing!

Verrassing verpest!!!

Ik heb de ballonnen besteld om bezorgd te worden op 8 juli ze zijn voor 9 juli maar dan was me vriend niet thuis. Vervolgens worden ze op 6 juli bezorgd en heeft hij ze zelf aangenomen. Vraag me dan af waarom jullie een bezorgdag vragen!

Beste Yentl, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wij dienen onze pakketten voor zowel zaterdag als maandag gelijk aan te leveren, daar het sorteercentrum deze niet later aanneemt voor een tijdige levering. Hierbij geven wij aan welke pakketen voor maandag zijn bestemd, maar helaas heeft DHL het motto om zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor kan het voorkomen dat, indien uw pakket in de bus en route past deze eerder wordt ingepland. Om dit voorkomen sturen wij onze klanten met een bestelling voor maandag een mail met wat zij kunnen doen, indien het pakket toch eerder wordt ingepland. Aan de hand van uw review ben ik bang dat u deze mail niet heeft gezien of dat deze wellicht niet goed is aangekomen en dat u ook van het bovenstaande last heeft gehad. Onze excuses hiervoor. Daar het mis is gegaan in de bezorging wil ik graag voorstellen om de bezorgkosten naar u retour te storten. Hopelijk vindt u dit ook een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Prachtige ballonnen

Product voldoet aan verwacht, mooi goed verpakt

Altijd snelle en correcte leveringf

Al vele jaren bestellen we ballonnen en nooit een klacht gehad. Altijd snelle en correcte levering

Heel veel keus, eenvoudig bestelproces en de enorme zeemeermin-ballon werd volgens afspraak precies op de 5e verjaardag van mijn nichtje afgeleverd. Zij blij en ik blij!

Tt Vasumweg 160

1033 SH Amsterdam