Veel keus!

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen. Veel keus.

Was een zeer leuke verassing zo een baklon in een doos om te versturen als je zelf niet op de verjaardag aanwezig kan zijn

Was heel goed

Ben vriendelijk te woord gestaan door uw medewerkers

De bestelling kon direct worden aangepast. Respons tijd over de mail was ook binnen een uur (werkdag). Bezorging was lekker op tijd.

Ik wilde ballonnen bestellen met leeftijd. In de standaard setjes zaten verschillende leeftijden behalve 30. Een telefoontje en het was geregeld en ik was er super blij mee. Bedankt!

Mooie ballon, op tijd geleverd

Mooie ballon, steeds op tijd geleverd

super

Zeer snelle goede service!

Goed.

Ik had een ballon besteld voor iemand die jarig was op maandag. Helaas werd de ballon pas om 22.22 uur bezorgd en lag diegene al op bed. Hij kreeg de ballon dus een dag na zijn verjaardag. Dat vond ik wel jammer. Misschien zouden jullie de bezorgtijden kunnen aanpassen zodat de ballon overdag bezorgd kan worden... Verder prima.

Mooie producten voor een prima prijs!

Bestelling kwam snel aan, netjes verpakt en precies wat ik nodig had. Heel blij met de vlotte afhandeling. Bestel bij een volgende gelegenheid zeker weer mijn ballonnen bij jullie!

Meerdere keren besteld, altijd op tijd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Correct

Correcte en tijdige levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

perfecte

Ik heb een super ervaring gehad! Ik maakte een fout bij de bestelling en die hebben zij de volgende perfect opgelost.

Er wordt goed gecommuniceerd als er veranderingen zijn, zoals drukte met de post...

Ging soepel

Toegankelijke site, vlotte afhandeling

Fantastische service

Het kopen en verzorgen van een 'luchtige verrassing' is één ding. Maar wat mijn score 'uitstekend' maakt is het meedenken: attenderen op het feit dat de ballon te vroeg bezorgd kan worden en hoe dat te voorkomen. Door een telefoontje, maar toen dat niet lukte hebben ze ook nog een mail gestuurd. Kijk, dat vind ik nou service!!

ballon was stuk maar dag erop een nieuwe ontvangen!

Bij het openen van de doos kwam de ballon tegen de rand van een van de kleppen/ flappen en was direct lek !!! Men heeft echter gelijk een nieuwe ballon opgestuurd! Als het goed is komt die morgen.

Beste Hannah, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik probeerde u telefonisch te bereiken, alleen was u op dat moment telefonisch niet beschikbaar. Het ziet ernaar uit dat de ballon tijdens het gedurende transport al was beschadigd. Onze excuses hiervoor. Het is gelukkig een niet veel voorkomend probleem, maar helaas nooit helemaal te voorkomen met zo'n kwetsbaar product. Ik heb er daarom voor gezorgd, dat er vandaag nog een nieuwe ballon met de post is meegestuurd. Als DHL goed zijn werk doet, wordt deze morgen geleverd! Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben, nogmaals onze excuses en laat u weten als de ballon goed is aangekomen? Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Ik was niet tevreden maar dit is goed opgepakt

Beste Karin, Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Daarin vertelde ik, dat ik zag dat uw pakket die afgelopen zaterdag geleverd moest worden, een vertraging had opgelopen. Dit heeft te maken met sorteerfouten vertragingen etc. waar wij helaas niks aan kunnen doen. Wij geven daarom geen garantie dat het pakket op de door u gekozen afleverdatum geleverd wordt. Ondanks het feit dat wij hieraan niks kunnen doen, willen wij onze klanten tevreden stellen. In dit soort gevallen kijken wij altijd samen met de klant naar een passende oplossing. Gelukkig zijn wij samen tot een passende oplossing gekomen. Mocht u in de toekomst weer een bestelling plaatsen en weer zoiets ervaren (laten we hopen van niet), kunt u altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen! Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben, nogmaals onze excuses en mochten er nog vragen zijn, hoor ik deze graag! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Alles naar wens

Top geregeld!

Super bedrijf echt een aanrader

Veel keus aan leuke ballonnen. Kon het adres niet goed opschrijven. Werd netjes gebeld om te vragen naar welk adres precies de ballon moest worden gestuurd. Dochter was blij verrast met zo'n leuke verassing

Zoals verwacht prima

Zoals afgesproken

Prima service.

Vlotte bezorging. De ontvanger was er heel erg blij mee.

Was uitstekend.

Al diverse keren bij jullie besteld. Altijd tevreden met het resultaat. Doordat er iets mis ging bij de DHL, werd ik door jullie heel goed geholpen. Met name door Demi Clows. Gelukkig kwam alles nog goed.

Mooie ballon

Op de foto zag de ballon er prima uit Op tijd geleverd

Zo snel geleverd op het juiste tijdstip