Super goed

Fijn dat het zo snel bezorgd kon worden. Met vriendelijke groet Cindy

1 ballon was al geknapt

Op tijd geleverd, maar helaas 1 ballon stuk. Mag wel op de doos aangeven wat boven/onder is.

Beste Ruth, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen! Kan het kloppen dat u hier nog geen contact over heeft opgenomen met de klantenservice? We denken namelijk graag met u mee. Het klinkt alsof de ballon gedurende het transport geknapt is. Dit is gelukkig een niet veel voorkomend probleem, maar helaas nooit helemaal te voorkomen met zo'n kwetsbaar product. Zou u mij een foto willen mailen (klantenservice@deballonnerie.nl) van de kapotte ballon? Dan zorg ik dat u het bedrag van deze ballon retour gestort krijgt. Verder zie ik dat u heeft gekozen voor een anonieme doos, deze is inderdaad helemaal wit. Wel kunt u zien wat de bovenkant is aan de hand van het etiket. Als u deze goed, dus niet op z'n kop kan lezen, staat de doos goed. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

hartstikke leuk cadeau

Beetje jammer dat ik extra heb betaald voor een anonieme doos (zodat mijn kinderen erop konden tekenen) en dat de doos dan alsnog vol reclame staat. Maar verder was alles prima geregeld, snel geleverd en een dikke hit bij de ontvanger.

Beste Charley, Bedankt voor uw positieve review! Onze anonieme doos zal volledig wit moeten zijn, dus zonder reclame. Hierdoor ben ik helaas bang dat u de verkeerde doos heeft ontvangen. Hierover heb ik u zojuist een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Op zich goed uitgevoerd.

De balling was voor het 12,5 jarig huwelijk van mijn kinderen. Jammer was dat de bezorging niet helemaal op tijd was maar een dag later, dat probleem ligt bij DHL en niet bij de ballonnerie

Vlot te bestellen, mooi product

Ruime keus. Goed duidelijk omschreven hoe de ballon er uit ziet , qua maatvoering ook.

Levering prima

Jammer voor een kinderverjaardag dat t pas kwam toen de 4 jarige al op bed lag.

Beste Miranda, Bedankt voor de positieve review! Ik zie dat uw bestelling een same day delivery was, deze worden helaas altijd in de avond geleverd, daar het anders helaas niet haalbaar is voor de pakketdiensten om het pakket zo snel te leveren. Dit staat ook aangegeven bij de optie. Hopelijk was de jarige de volgende ochtend blij met haar ballon. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Zoals omschreven en beloofd!

De ballon zag er prachtig uit, bestellen ging makkelijk en de bezorging was snel!

Servicegericht en een mooie ballon

Ik werd speciaal gebeld of mijn ballon (groot formaat) niet te laat zou aankomen op de verjaardag van mijn kleindochter omdat bezorging van grote dozen wel eens vertraging geeft. Heel mooi hoe servicegericht dit bedrijf is. Ballon zelf ziet er prachtig uit :-)

Goede zaak!

Mooie grote ballon besteld, echter kwam deze door transport in een zeer verkreukelde doos aan… Meteen telefonisch contact gezocht. Super aardig en keurig te woord gestaan, en via de e-mail idem! Alles heel netjes afgehandeld. Complimenten voor deze zaak! Zo kan het dus ook!

Veel keus en op tijd bezorgd. Super.

Topper!

Altijd op tijd en de ballonnen blijven echt lang zweven.

Besteld volgende dag in huis

Super Service Top

Prima product met onzekere bezorgdatum

Makkelijk te bestellen en kwalitatief goed. Bijgevoegd kaartje met tekst leuk verzorgd. Hoewel Balonnerie ons daar op attendeerde, bleek DHL zich niet aan de gevraagde bezorgdatum te houden en werd de ballon twee dagen eerder bezorgd. Dat maakt het effect minder leuk

Beste Fred, Bedankt voor uw positieve review! Het klopt inderdaad dat wij altijd contact opnemen met onze klanten, die een bestelling hebben geplaatst op maandag, daar wij onze pakketten voor maandag op vrijdag dienen aan te leveren, maar helaas merken dat DHL soms zijn achterstanden probeert in te halen in het weekend. Daar hun standaard regel, ondanks het aangegeven van de gewenste leverdatum, zo spoedig mogelijk leveren is, komt het wel eens voor dat zij onze pakketten bestemd voor maandag op zaterdag willen leveren, mochten deze nog in de bus en route passen. Indien dat bij uw pakket het geval is, ontvangt u hiervan een mail en hierin kunt u de leverdatum nogmaals wijzigingen naar maandag, zodat uw pakket niet te vroeg geleverd wordt. Hopelijk heeft mijn collega dit ook duidelijk genoeg aangegeven. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Makkelijk bestellen online, prijs-kwaliteit prima, aflevering conform afspraak.

Kleinkinderen vinden de ballon super. Greetz was uitverkocht, dus kwamen we bij deze site

Snelle bezorging en leuke manier om iemand te verrassen.

Snel bezorgd en goed

Goede ballonnen en snel bezorgd

Deze ballon komt aan!!

De bestelling is keurig verzorgd. Precies zoals ik het wilde en ook besteld heb. Ook de bezorging is correct. Op tijd en netjes. Fijn om met jullie zaken te doen. Was mijn eerste bestelling, maar zeker niet de laatste. Groet

Veel op voorraad en snelle service zelfs in deze drukke tijd

Leuk om te geven!

Bestelling goed verlopen! Een groot minpunt: de levering door DHL! De doos was ingedeukt en verkreukeld. Op mijn opmerking daarover reageerde de bezorger: zodra iets binnenkomst gaan ze ermee gooien. Gelukkig was de ballon nog heel. Wel anders om te geven zo’n gedeukte doos. Heb wat dat betreft positievere ervaring met Greetje.

Beste Yolande, Bedankt voor uw mooie review! Wat betreft de bezorger, ik zal hierover een klacht indienen bij DHL. Het is namelijk niet normaal dat er met deze dozen wordt gegooid. Helaas hebben wij helemaal geen invloed op welke chauffeurs de pakketten bezorgen, dit is per dag, route en regio verschillend. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Jammer

Vind jammer dat familie thuis gebleven zijn. En dat de dhl niet kon bezorgen omdat blijkbaar niemand thuis was!! Raar. Dus de ballonnen kregen ze pas de volgende dag helaas.

Beste Charika, Wat vervelend om te horen! Kan het kloppen dat u hier nog geen contact over heeft opgenomen met onze klantenservice? We denken graag met u mee. Ik heb gelijk even naar uw bestelling gekeken en zie dat DHL inderdaad aangeeft het pakket op 17-11 om 15:11 uur heeft aangeboden, maar dat op moment niemand thuis was of niet in de gelegenheid was om de deur te openen. Uit uw review begrijp ik dat dit wel het geval was. Onze excuses hiervoor. Helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van DHL. Ik zal hier dan ook een onderzoek naar starten en een melding van maken. Verder heb ik u zojuist een mail gestuurd met hopelijk een zo passend mogelijke oplossing. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Perfect !!

Duidelijke site, prima prijzen en correcte levering, waar je tijdstip van bezorgen fijn kunt bepalen.

Hele goede service

Met de bestelling ging iets fout. Gebeld en het werd direct opgelost. De ballon is ook heel mooi. Ik raad de Ballonerie zeker aan

Hoewel de ballonnen aan de prijs zijn, er komen nog €6,95 bezorgkosten bij, is het precies zoals beschreven is. Bezorging op juiste moment.

Heel goed en snel

Mijn bestelling was in 24 uur bij de persoon die een doos met ballon en kaartje ontving. via internet zo duidelijk te bestellen