Gebruiksvriendelijk en goede kwaliteit

Als je veel moet bestellen zou het toevoegen van een lijst een hoop schelen, omdat ik nu steeds een ander afleveradres moet ingeven kan ik maar 1 ballon per bestelling bestellen, dus heel keer dezelfde handeling.... betalen etc, in 1 keer zou fijn zijn

Beste Susanne, Bedankt voor de review en uw feedback. We zijn momenteel bezig met een nieuwe website, waarbij het mogelijk is om meerdere ballonnen tegelijk te bestellen. Bij iedere gekozen ballon is het dan mogelijk om de gewenste afleverdatum en afleveradres aan te geven. Indien u dezelfde ballon voor meerdere adressen wilt bestellen, kunt u eventueel ook een Excel-bestand bij ons aanleveren. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Ballon te laat

Ballon te laat geleverd. Daar gaat de extra verjaardagsverrassing voor m’n zoontje die 4 jaar wordt!!!

Beste Carolien, Ik zie mijn collega Jill telefonisch contact met u heeft opgenomen om te kijken naar een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie

Top- I recommend it

Nice balloons, fair prices, delivery on time

keurig op de hoogte gehouden over de verzending en mooi op tijd geleverd. De keus in ballonnen is reuze en niet al te duur.

Mooie ballon voor een mooie prijs. En super snelle levering.

Zeer onaangenaam

De Ballonnerie geeft aan op de website dat ze de A-merk 'Qualatex' ballonnen verkopen. Ik heb in totaal 20 Qualatex ballonnen gekocht in Chrome, maar al gauw na ontvangst ontdekte ik dat de kwaliteit van de ballonnen niet overeenkomt met de 'originele' Qualatex ballonnen. Enkele ballonnen waren gescheurd, verkleurd of hadden verfdruppels (Zie 2 foto's op Google review) Verspil niet je geld en koop jouw ballonnen via Aliexpress of Ebay, want ik vermoed dat dit bedrijf precies hetzelfde doet.

Beste Ouassima, We hebben u een aantal maal op verschillende dagen en tijden geprobeerd te bellen, maar helaas zonder resultaat. Graag zouden wij op uw mailtje/review reactie willen geven. Wat betreft de 'verfdruppel', gedurende het productieproces van ballonnen loopt er wel eens latex naar een bepaalde plek, waardoor een druppel ontstaat, zoals zichtbaar is op uw foto. Dit komt gelukkig niet veel voor, maar kan helaas niet worden voorkomen in het productieproces. We begrijpen natuurlijk wel dat dit erg vervelend is en geven dit dan ook altijd door aan Qualatex en zullen dit altijd ook netjes oplossen, wanneer de klant dit aangeeft. Het bedrag van deze ballon en de gescheurde ballon zullen wij dan ook naar u retour storten. Uiteraard is ook altijd mogelijk om uw volledig bestelling naar ons retour te sturen. Wat betreft de vorm, alle 11-inch ballonnen zijn peervormig, maar daar chrome ballonnen een andere samenstelling hebben, heeft deze tijdens het blazen tegendruk nodig om de vorm mooier te maken. Dit is sowieso bij elke 11-inch ballon aan te raden om te doen. Wat betreft de kleur, ik heb uw eerder foto's gemaild van hoe de kleuren er zowel onopgeblazen als opgeblazen uit horen te zien, helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen. Om de kleur van uw ballonnen goed te kunnen beoordelen heb ik dan ook een foto van de opgeblazen ballon nodig. Op de eerder gestuurde foto zien wij geen kleurafwijking. Zoals ook eerder aangegeven zijn wij officieel distributor van Qualatex en zullen wij dan ook nooit andere ballonnen onder het mom van Qualatex verkopen. Hierbij ook een link om vanuit Qualatex dit aan te tonen: https://europe.qualatex.com/en-gb/purchase-qualatex-balloons/europe-distributors/ Wij vinden het dan ook jammer dat deze aanname online wordt geplaatst, zonder eerst met ons contact op te nemen of hier zeker van te zijn. We zouden het dan ook erg waarderen als u deze zin van uw review wilt aanpassen. U bent altijd welkom om een kijkje te nemen in onze groothandel en bij vragen over het productieproces of ballonnen in het algemeen kunt altijd contact met ons opnemen via de telefoon of per mail. Wij hopen van u te horen. Jill Santhuizen De Ballonnerie

Goede prijs, duidelijke mails over de levering. Veel keus.

top!

Ondanks de waarschuwing op de site dat het kan voorkomen dat de ballonnen later geleverd kunnen worden ivm drukte oid. De ballonnen op tijd geleverd! Prima service en ontvanger was er erg blij mee.

Te vroeg

Ballonnen een paar dagen te vroeg geleverd, heb er nu niks meer aan op de dag zelf

Beste Elise, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat mijn collega Jill zojuist via de mail contact met u heeft opgenomen om te kijken naar een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie

prima verzorgd

bedrijf gevonden op internet.... prima prijs, leuke ballon voor mijn 5 jarige kleinzoon, en op tijd bezorgd in een mooie doos.

Spannend vooraf, maar uiteindelijk goed gegaan!

Ik werd keurig op de hoogte gesteld dat de tros ballonnen op vrijdag was verzonden, dus ik ging er van uit dat ze inderdaad de volgende dag, de door mij gevraagde datum, zouden worden bezorgd, maar ik schrok toen ik doorklikte naar de Track & Trace-site van GLS en zag dat ze op het door mij gekozen adres niet op zaterdag zouden bezorgen. Ik heb toen een berichtje ingesproken bij De Ballonnerie en hen ook nog maar een mailtje gestuurd, daar ik na sluitingstijd belde en ik het bestelnummer vergeten was te melden in mijn voicemail. Op zaterdag kreeg ik 's middags van GLS een mail dat de zending die dag toch was bezorgd, dus ik had mij misschien voor niets zorgen gemaakt. Afijn, het is goed afgelopen dus, met vrolijke ontvangers! Kortom, goede service!

Prima,snel geleverd. Jammer dat 1 ballon (de oranje)helemaal leeg is aangekomen. Zou niet zo snel meer een tros bestellen aangezien ik toch wel regelmatig lees dat er ballonnen leeg of snel leeg zijn, voor de prijs. Verder prima.

Ballonnen gisteren ontvangen vandaag al stuk kleiner

Ballonnen gisteren ontvangen vandaag al stuk kleiner

Beste Shek, Bedankt voor uw review. Ik heb gelijk even naar uw bestelling gekeken en zie dat deze bestaat uit een tros met 1 folieballon en 5 latexballonnen. Klopt het dat gaat om de latexballonnen, die krimpen? Deze ballonnen zweven circa 2 a 3 dagen. Helium verlaat namelijk langzaam en geleidelijk de ballon. Wij vertragen dit proces door het gebruiken van een speciale gel, namelijk hi-float, maar helaas is dit natuurlijk proces niet geheel te voorkomen. Doordat helium de ballon geleidelijk verlaat zullen de ballonnen elke dag iets krimpen. Onze excuses als dit niet duidelijk voor u is geweest. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik deze graag! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Mooi en persoonlijk.

Leuk dat er aanbiedingen zijn.

Hoe bedrijf met een prima prijs kwaliteit verhouding!

Ik had al een fout gemaakt in de bestelling. Dit werd de volgende dag keurig hersteld. Aardig en behulpzaam personeel!

Uitstekende service!

Ik moest mijn bestelling last minute annuleren. Gelukkig konden ze mijn bestelling bewaren tot een ander moment en op tijd leveren! En dat alles zonder extra kosten. Heel fijn!

Goed bedrijf

Dit bedrijf is een aanrader voor feestjes en partijen. Hebben veel keuze' s in ballonnen voor het versturen ervan naar iemand die men een leuk moment wil bezorgen. Ook de track en trace via GLS is goed te volgen. Gré Groningen

Overal heel goed

Ruime assortiment, goede kwaliteit en bezorgd op de gewenste dag

Snelle service en goede kwaliteit

De ballonnen worden snel geleverd, ook blijven de ballonnen lang goed (ik had de folie ballonnen besteld).

Ballon is nóg niet aangekomen

Ballon besteld, 4 dagen geleden. Nóg niet aangekomen

Beste Sanne, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Momenteel kan ik nog geen bericht van u terug vinden in het systeem, maar ik zou graag met u mee willen kijken om te kijken wat er fout is gegaan. Zou u misschien een mailtje naar ons willen sturen met uw bestelnummer? Dan kunnen we hiernaar kijken Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill

Super tevreden

hele goeie en snelle service , mooie ballon voor een goeie prijskwaliteit! Wordt netjes op aangegeven datum bezorgd.

Zeer vlotte helium bezorging, leuke selectie

Zeer vlotte bezorging van helium ballon. Leuke selectie aan balonnen.

Leuk idee om iemand op een speciale manier te verrassen

Fantastische service! Keurig op tijd geleverd. Je kan met al je wensen terecht. Ik ben zeer tevreden!

Mooie ballon

De ballon van sneeuwwitje is mooi. Hij was een beetje slap en toen hij uit de doos kwam maar ze hebben het perfect opgelost.

Keurig op tijd geleverd.

Beetje jammer dat je zelf niet kunt zien hoe de ballon eruit komt te zien. Maar daar werd aan gewerkt volgens mij. Maar zag er goed uit.