Goed zoals het hoort

Makkelijk te bestellen en duidelijk aanwijzigingen. Bezorging en service perfect.

Onduidelijke omschrijving

Ik heb 2 producten besteld. Over het ene product ben ik dik tevreden! Over de andere bestelling iets minder door middel van een betere productomschrijving had dit voorkomen kunnen worden. De airwalker zou als het ware op de grond staan door een verzwaring in de ballon. Daardoor zou het effect ontstaan dat de eenhoorn uitgelaten zou worden. Aangezien mijn dochter gek is van eenhoorns heb ik de airwalker voor haar besteld. Alleen was er geen sprake van een verzwaring want als mijn dochter de ballon los liet steeg deze naar het plafond. De pootjes zijn erop geplakt (dit was niet zichtbaar of omschreven bij de productomschrijving) waardoor deze makkelijk loslieten. Ook was de ballon al half leeg bij het openen. Ballonnen waren wel goed verpakt in een grote verrassingsdoos.

Beste Heer/mevrouw, Bedankt voor u feedback. Zullen u feedback meenemen en kijken of we op de website duidelijker kunnen aangeven dat de verzwaring niet in de ballon zit maar in de pootjes van de ballon. Hierdoor zal de ballon ook gaan zweven zodra de pootjes van de ballon af zijn. U geeft ook aan dat de ballonnen tijdens het openen half leeg oogt dit kan komen door het temperatuur verschil tussen binnen en buiten. Door de kou krimpt de helium in de ballon hierdoor oogt de ballon half leeg zodra de ballon weer op kamer temperatuur komt zal deze zich zelf weer vullen. Als u nog vragen heeft kunt u mij altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie

Snel en correct

Op donderdag besteld, de zaterdag al bezorgd. De ontvangers waren erg blij met hun verrassing.

Zelf foutje gemaakt en dit kon na contact zonder problemen worden aangepast. Goed bereikbaar en prettig contact. Prima levering

verrassend betaalbaar en goede service!

verrassend betaalbaar en goede service!

Goede service!!

Een heliumballon besteld voor mijn kleindochter haar 1e verjaardag. Op tijd geleverd en zeer mooie ballon in een mooie verrassingsdoos. Erg tevreden!!!

Spannend

Heel erg tevreden.

Ruime keuze, vlotte levering

Bestelling online goed te regelen, vlotte afhandeling en prima levering.

Top Geregeld

Ik belde of ze er een trosje van konden maken, nou dat was geen probleem. Verder was ik net iets te laat maar na gesproken te hebben met 1 vd Medewerkers, kon het gelukkig nog de volgende dag bezorgd worden. Top service, zal hier in de toekomst vaker bestellen

Ballon half leeg

Helaas was de ballon al half leeg.

Beste Laura, Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kunt u een foto van de ballon naar ons toesturen? Dan kunnen we kijken hoe we dit voor u kunnen oplossen. Met vriendelijk groet, Nick De Ballonnerie

Zeer goed geregeld allemaal!!

Ik vond het best spannend om de heliumballon te laten versturen omdat ie helemaal naar Frankrijk moest. Maar alles is goed gegaan en de service was super. Ze hebben me nog gebeld met het advies om hem een dag eerder te versturen om zeker te weten dat ie op tijd aankwam.

Van de Ballonerie kan ik allen zeggen dat de service prima is maar de vervoerder, GLS, is knudde.

Op de dag dat mijn vrouw 60 werd zou de ballon afgeleverd worden tussen 12.30 en 15.30. Omdat we op een camping staan heb ik dit expliciet vermeld bij de bestelling. Op de verjaardag zelf heb ik zelf om 16 uur gebeld met Bastienne met de vraag waar mijn bestelling bleef. Binnen 10 minuten werd ik teruggebeld met de mededeling dat er een fout gemaakt was bij het sorteer centrum van GLS. De ballon zou de volgende dag bezorgd worden. De verrassing was al over natuurlijk. De volgende dag de hele dag gewacht maar er werd niets bezorgd. Toen ik uiteindelijk om 15.45 de honden ging uitlaten buiten de camping zag ik een busje de oprit van het woonhuis van de camping eigenaar opdraaien. Dit bleek mijn bestelling te zijn. Dus door puur toeval heb ik hem kunnen onderscheppen anders was hij wrs weer retour gegaan. Super slechte service van GLS dus, en een verknalde verrassing. De ballon op zich is wel heel leuk.

Uitgevoerd zoals gewenst en afgesproken.

Drie dagen van te voren besteld voor bezorging in het weekend, bij voorkeur 's morgens. Ik zag op het dhl alleen bezorging ma/vr 13.30-17.30. Enigszins in paniek gemailed naar Bastienne van de Balonnerie. Binnen 10 min. geruststellend bericht terug. Zaterdagmorgen om half 9 was de ballon bezorgd. Top Top Top.

Tevreden!

Het kan eens gebeuren dat je pakket te laat of beschadigd aankomt door postnl of dergelijke. Zelfs dan komt de Ballonnerie je tegemoet! Dank en tot een volgende keer!

Ballon wellicht goed, bezorging slecht

Op vrijdag nog niet bezorgd, maandag besteld, erg jammer

Beste heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen. Ik heb voor u in de track en tracé gegevens van het pakket gekeken en daarin zie ik dat GLS dinsdag om 10:07 uur het pakket heeft proberen af te leveren, maar dat er niemand thuis was. Er is ook een niet-thuis bericht achter gelaten. U ontvang hier ook een e-mail over met daarin een link om een nieuwe afspraak in te plannen. Als u nog vragen heeft, kunt u mij altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie

Goed product en op tijd geleverd

Goed product en op tijd geleverd

Betrouwbaar!

Keurig op tijd, je wordt op de hoogte gehouden en de ontvangers van onze ballon waren zeer enthousiast

De leukste verrassing om te laten bezorgen!

Van het begin af aan erg goed op de hoogte gehouden van de status, erg blij met mijn track en trace! Mooie ballon die de hele dag mee werd genomen en ondanks een snik hete dag goed bleef. Zelfs een 80-jarige word weer kind van een ballon! Super leuk!!

Netjes geholpen na een mislukte tros ballonnen.

Netjes gebeld na mijn revieuw en een nette oplossing geboden!

Beste Bianca, Wat vervelend om te horen. Ik zie in het systeem dat u al contact heeft gehad met mijn collega en dat probleem inmiddels opgelost is. Mocht u nog vragen hebben, kunt u mij altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Nick, De Ballonnerie

Goede kwaliteit en op tijd levering

Ik had een ballon in de vorm van een tulp voor mijn dochter besteld. Keurig afgeleverd door GLS! Dochter is helemaal blij met haar tulp:) Dochter blij, moeder blij!

Vrolijke ballon

Ballon is vrolijk, foto zat er echter niet mooi opgeplakt, beetje hobbelig/bobbelig. Levering was op de juiste dag in een mooie doos met duidelijke erop dat je de doos niet met een mes moest open maken, bezorger was minder vriendelijk (die kwakte de doos naar binnen, maar daar kan de Ballonnerie natuurlijk niks aan doen). Ballon was een leuke aanbieding, bezorgkosten waren daardoor niet helemaal in verhouding (die waren een derde van de uiteindelijke prijs). Onderaan het touwtje zit een mooie hanger zodat de ballon naar beneden blijft. Ook het kaartje zat er aan. Als het kaartje er af gaat, zweeft de ballon wat meer. Op de website zouden beide kanten van de ballon wel getoond mogen worden, net als het uiteindelijke resultaat met je eigen foto. Op de website is veel keuze.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. We zullen dit meenemen voor in de toekomst. Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie

Leuk!

De ballon was op tijd, ik werd op de hoogte gehouden en de ba;;on was leuk met een leuk gewichtje er aan zodat hij niet meteen weg was :)

De bezorger heeft de dozen in de woning bezorgd, de dozen opengemaakt en nadat de ballonnen eruit waren gehaald, aangeboden de lege dozen weer mee te nemen. Vriendelijke bezorger, prima service. Volgende keer weer!

Leuk om te geven

Grote keuze aan ballonnen, en conform afspraak geleverd. Jammer de ballon was half leeg.

Beste heer/mervrouw, Bedankt voor uw feedback. Zou u mij een foto kunnen sturen van de ballon? Dan kunnen we hiernaar kijken, want dat zou niet moeten kunnen. Met vriendelijke groet, Nick De Ballonnerie

Over De Ballonnerie