Goede ballon!

Ik had n ballon besteld voor m’n kleindochter die is 5 weken en 3 dagen in de lucht gebleven zo lang! Echt n Top produkt.

Hele goede service .op tijd geleverd

Traag

De ballon en de doos was super. Ik had alleen extra betaald voor de bezorging op die dag alleen had mijn vader hem die dag niet, en de dag erna ook niet. Pas de dag erna.. dat vond ik jammer.

Beste Anoek, Gisteren hebben wij telefonisch contact gehad. Daarin legde ik aan u uit hoe het zat met de levering van de ballon. U wilde graag dat de ballon op 7 oktober geleverd zou worden. Omdat u de ballon zelf op 7 oktober na 16:00 uur had besteld, geld er bij ons in het systeem dat de ballon de volgende mee gaat met de post. U had de ballon dan op 6 oktober moeten bestellen, waardoor hij op 7 oktober uitgeleverd zou worden door DHL. Daarnaast had u ook gekozen voor een avond levering waardoor het voor u niet helemaal duidelijk was of de ballon 7 of 8 oktober in de avond geleverd zou worden. In dit geval hebben wij naar aanleiding van uw bestelling goed gehandeld en is de ballon 8 oktober bij de ontvanger geleverd. Bovendien vond u dat dit niet helemaal duidelijk op onze website stond vermeld. Ik heb dit samen met mijn collega's besproken en hier zal aan gewerkt worden! Onze excuses voor het ongemak en ondanks het volgens u niet helemaal goed was gegaan, hoop ik dat de ontvanger alsnog blij was met de ballon! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Heel goede klantenservice

Ik had een bestelling geplaatst voor een bepaalde dag, en kreeg van de bezorgpartner een bericht dat het niet geleverd kon worden. De Ballonnerie nam contact met mij op, en liet meteen een nieuwe bestelling versturen. Erg tevreden met de service. Bedankt voor de extra moeite!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Marie, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wij hebben elkaar telefonisch gesproken waarin uit legde waar ik denk, dat het mis is gegaan in de bezorging. Onze excuses hiervoor. Ik zou voor u u uitzoeken of DHL/ de Bpost nog iets voor u kon betekenen. Dit heb ik ook voor u gedaan alleen was er helaas niks meer mogelijk. Ondanks dat zijn wij toch samen tot een passende oplossing gekomen! Hopelijk zal de ontvanger ondanks de late levering veel plezier van de ballon hebben en wie weet tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Zoals gehoopt

Volgens afspraak, mooie producten, veel keuze.

Tevreden!

Leuk geprijsd en goed verzorgd! Snelle verzending ook. Voor herhaling vatbaar dus.

Altijd snel en goed

Helemaal top

Een bestelling plaatsen gaat zeer eenvoudig. De site is heel overzichtelijk. En de service is prima.

Alles was perfect!

Prima!!

Prachtige ballonnen

Ballonnen besteld en waren top! Goed verpakt en de juiste datum bezorgd. Zeker voor herhaling !

Verjaardagsballon dag te laat geleverd; netjes opgelost

Verjaardagsballon besteld voor mijn dochter maar dag na haar verjaardag geleverd helaas waardoor het natuurlijk helemaal niet leuk meer was. Met de ballon was verder niks mis. Na contact netjes afgehandeld.

Beste Roel, Wij hebben over de mail contact gehad over uw bestelling. Daarin legde ik u uit dat iedere postdienst hier en daar zijn minpunten heeft. In dit geval had uw pakket een sorteerfout opgelopen. Op onze website staat ook vermeld dat 98% van onze pakketten de volgende dag geleverd worden, alleen kunnen wij hiervoor geen garantie geven. Daarentegen kan DHL kan ons hierdoor ook geen garantie geven gezien het sorteren van pakketten mensenwerk blijft en hierin fouten gemaakt kunnen worden. Hopelijk heeft u hier begrip voor. Gelukkig zijn we samen tot een passende oplossing gekomen, en hoop ik dat uw dochter ondanks de late levering veel plezier van de ballon heeft gehad! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Beste service ooit

Ik had een bestelling geplaatst maar kennelijk iets over het hoofd gezien. Niet alleen merkten ze dit tijdig op, maar na het eerste contact bleven ze super pro-actief meedenken. Tot het niveau dat ik dacht 'Nou, die zijn fanatiek!' Echt super. Zo werd de bestelde ballon toch dezelfde dag nog bezorgd ondanks mijn trage reactie. Schrijf niet vaak een review maar dit was een top ervaring!

Precies ontvangen wat we wilde op juiste moment

Alles precies goed

Alles prima op tijd geregeld!

Uitstekend geregeld. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Ballon was zoek door DHL, zij hebben gelijk een onderzoek gestart om te achter halen waar die was

Beste Michelle, Wij hebben via de mail en telefonisch contact gehad over de ballon die in een ziekenhuis geleverd moest worden. DHL gaf aan dat de ballon op de juiste afleverdatum in het ziekenhuis geleverd was. U had contact opgenomen met de ontvangers alleen was er geen ballon te bekennen. Vervolgens heb ik maandag contact met het ziekenhuis opgenomen en een onderzoek laten starten bij DHL. Gistermiddag kreeg ik van u een mailwaar goed nieuws in stond. Het ziekenhuis had namelijk gebeld dat de ballon terecht was! Het was alleen niet helemaal duidelijk waar de ballon gevonden was. Hopelijk zullen de ontvangers ondanks deze zoektocht veel plezier van de ballon hebben. Nogmaals onze excuses, en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Goede ervaring

Goede service en kwaliteit

Goede aftersales!

Nette bezorging. Ballon bleef lang zweven ( bijna een week!) Terugmelding dat ballon bezorgd was. De verrassing zou groter zijn als niet de naam " Ballonnerie" als afzender was gebruikt.. Dat werd voor mij zichtbaar in de Track and trace code.... Gelukkig had mijn vrouw niet de automatische app van DHL anders zou ze het direct geweten hebben.

Zeer tevreden over product en communicatie.

Tevreden over ballon alleen verkeerde leverdatum

De ballon was helemaal goed en een leuk formaat! Jammer was dat de ballon een dag eerder dan de doorgeven datum werd geleverd, dit omdat het een verjaardags verrassing was.

Ik had mijn bestelling op vrijdag geplaats voor aankomende maandag. De ballonnerie had mij nog gebeld om DHL nog een keer na te checken of ze het echt maandag bezorgen en zo niet, de bezorgdatum te wijzigen. IK vond dit heel dachtzaam, helaas was ik het toch vergeten om het goed na te checken, waardoor de ballon toch op zaterdag kwam. Maar dat is totaal mijn fout. Ballon kwam perfect aan :)

Jammer dat de verassing eraf was door de tape

Gekozen voor discrete verpakking helaas heeft de tape met ‘de ballonnerie’ de verassing verklapt. Product is ok. Voortaan bestel ik helaas wel ergens anders.

Beste Martha, Bedankt voor uw review! De reden dat wij onze eigen tape op dit moment nog op onze anonieme dozen gebruiken, is om de doos niet open te snijden met een mesje of schaar. Dit doen we om te voorkomen dat de ballonnen niet kapot gemaakt worden tijdens het openen van de doos. We zijn druk bezig om hier verandering in te brengen. Dit zal in de toekomst dan vervangen worden, door een blanco tape met niet snijden erop. Ik snap namelijk heel goed, dat als u een anonieme doos besteld, u ook echt een anonieme doos verwacht. Onze excuses voor het ongemak, maar er wordt aan gewerkt. Hopelijk heeft de ontvanger ondanks onze eigen tape plezier van de ballon gehad! Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben, en mochten er nog vragen zijn hoor ik deze graag! Met vriendelijke groet, Demi De ballonnerie

Niet goed

Jammer niet innde middag geleverd maar last in de avond niet echt leuk op iemands verjaardag. Volgens de track en tracé zou hij smiddags komen niet gelukt!!

Beste Marielle, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen! Ik probeerde u telefonisch te bereiken alleen was het nummer helaas buitengebruik. DHL gaf in de Track&Trace aan dat het pakket in de middag geleverd zou worden, maar dit bleek laat in de avond te zijn. Ik snap dat dit een teleurstelling is geweest zowel voor de jarige als u. Vooral omdat de dag al voor een groot deel voorbij was. Ik zal hiervoor ook contact opnemen met DHL. Helaas blijven wij in dit geval altijd afhankelijk van DHL. Toch proberen wij onze klanten tevreden te stellen om in dit soort gevallen een oplossing te bedenken en hier samen met de klant uit te komen. Omdat ik u telefonisch niet kon bereiken, had ik u een mail gestuurd, met daarin een voorstel. Hopelijk neemt u de tijd om dit voorstel te lezen, en vindt u dit een passende oplossing! Ondanks de late levering hoop ik dat de jarige alsnog plezier van de ballon heeft gehad. Nogmaals onze excuses en wie weet tot de volgende keer! Met vriendelijke, Demi De Ballonnerie

Snelle en goede levering van de ballon

Prima en snelle levering van de ballon.

Prima, zeer goede ervaring mee.

De ballonnen zijn altijd op een mooie tijd bezorgd, ik heb eerder ergens anders een ballon besteld en die moest naar een bedrijf wat ik aangegeven had, staan ze aan de deur als het bedrijf al gesloten is en de persoon voor wie het besteld was had op de speciale dag dus geen verrassing en een tweede keer kwam de ballon als de dag bijna voorbij was om half acht in de avond dus ik bestel nu bij de Ballonnerie daar is het altijd goed gegaan, dus het kan wel.