Filters

9

Super!! Veel keuze en stipte levering

Er is veel keuze en de ballon wordt op tijd en op het juiste adres geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede kwaliteit

Kopen al jaren ballonnen en altijd tevreden en snel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

Mijn ballon is nog steeds niet bezorgd!!

De ballon had zaterdag op mijn vader z'n 75e verjaardag bezorgd moeten worden. Maar DHL schreef dat het niet lukte! Terwijl m'n ouders de hele dag thuis geweest zijn! Dus ik baalde flink. Ze zeggen dat ze hem vandaag alsnog gaan bezorgen....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Hikse, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk even naar uw bestelling gekeken en zie dat wij uw pakket op tijd hebben aangeboden bij DHL. Hierbij heeft uw pakket ook onderweg gegaan op zaterdag om afgeleverd te worden, maar helaas heeft de bezorger zijn rit niet kunnen voltooien door een onbekende reden. Dit kan te maken hebben met ziekte, autopech, enzovoort. Onze excuses hiervoor. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van DHL. Wel zal ik een onderzoek starten naar het exacte probleem en een klacht indienen hiervoor. Zojuist heb ik u ook een mail gestuurd met een hopelijk passende oplossing. Soms beland deze in de SPAM-inbox. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

1

Half lege ballon en kleiner dan omschrijving

Wat een teleurstelling. Een zielig gevulde helium ballon komt uit de doos zetten. Echt niet goed gevuld! Gaat vast geen week blijven zweven. Daarbij: klein! Website zegt 46cm, heb 'm even gemeten en hij is 36 cm. Moet ik met zo'n zielige ballon bij Schiphol gaan staan. Daarbij komend: de kiosk op Schiphol had exact dezelfde ballon! Strak gevuld en voor €10. Dit kostte me €20,10. Vond het al veel geld, maar wilde het toch proberen. Echt een teleurstelling...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Via de mail hebben we uw foto ontvangen en zien we inderdaad dat de ballon helaas lek bij u is aangekomen. Onze excuses hiervoor. Het is gelukkig een niet veel voorkomend probleem, maar helaas nooit helemaal te voorkomen met zo'n kwetsbaar product. Naar aanleiding van uw mail zullen we dan ook het volledige bedrag naar u retour storten. Wat betreft het formaat, dat kan kloppen. Wij communiceren altijd de officiële maat van het product. Deze wordt door de fabrikant leeg, dus vlak opgemeten. Door helium vulling wordt de ballon echter kleiner. Om verwarring te voorkomen vindt u in de specificaties van het product ook het formaat als de ballon gevuld is met helium. In dit geval: • Afmeting opgeblazen: 35 cm x 35 cm Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik deze natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

10

Top service

Bestelling was op een andere depo van dhl aangekomen waardoor mijn ballon niet op tijd zou komen Even over gebeld en werd gelijk nieuwe opgestuurd Dat noemik topservive

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Super mooie ballonnen en op tijd bezorgd!

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
1

Waardeloze heliumballonnen...

De heliumballonnen die wij via de Ballonnerie gekocht hadden, waren van zeer slechte kwaliteit. Een enkele ballon knapte al zodra die de muur raakte en de ballonnen hingen binnen een dag slap.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Stephanie, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar kreeg u helaas niet te pakken. Standaard formaat ballonnen met helium zweven inderdaad namelijk maar 1 dag, dit staat ook aangegeven bij het product. Tevens is het ook afhankelijk van welk soort helium u heeft gebruikt. Natuurlijk vervelend dat er enkele zijn geknapt toen ze de muur raakte, betreft dit een strak gestucte muur? Kunt u mij hier wellicht meer over vertellen of heeft u hier wellicht foto's van? Ik kijk en denk graag met u mee. U mag deze ook mailen naar [email protected] Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

10

Geweldig!!!

Bestelde ballon is enig . Ik had per ongeluk de verkeerde datum opgegeven en dit later hersteld. Dat is prima verwerkt, kreeg daar ook keurig mailtje over. Niets dan lof!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Precies op tijd. De ballon ziet er prachtig uit!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer ontevreden

Helium ballonnen op woensdagavond besteld. Betaald voor levering op dezelfde dag (donderdag 23 mei ‘24). Het is vandaag zaterdag 25 mei ‘24 en de ballonnen zijn nog steeds niet geleverd. Het was een verrassing bedoeld op 23 mei, die nu is verpest en de ballonnen waren zaterdag nodig voor het verjaardagsfeest. Na zaterdag heb ik er niet zoveel meer aan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ontzettend goede service

Ik had een ballon besteld die helaas niet werd bezorgd. Lag aan de vervoerder. De ballonerie kwam meteen met het voorstel om het nogmaals op hun kosten een nieuwe ballon te versturen. Erg fijn dat er zo wordt meegedacht!

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit en service

Ik kreeg mijn bestelde ballon met helium eerder geleverd dan aangegeven / gevraagd in de bestelling. Ik werd daar netjes over gemaild met de verzekering dat de ballon nog lang genoeg zou blijven zweven. De ballon zweeft nu na 1,5 week nog steeds prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijk besteld, product naar verwachting

Gemakkelijk besteld, meerdere leveringsopties en netjes verpakt. Product is precies zoals omschreven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed

Helemaal naar wens juiste ballon op de juiste dag en goed aangegeven hoe laat die bezorgd werd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede levering.

Zeer goed , goede prijs kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Ja
9

een leuke feestelijke verrassing

Een verjaardag met een helium ballon van de Ballonnerie maakt de dag voor de jarige helemaal te gek... In de mooie doos blijft de ballon mooi tijdens verzending en de verrassing is compleet. Aanrader .....voor ieder die iemand op die dag dan een feestelijk cadeautje wil sturen/geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed

Voor het eerst bestelt maar zeer goed bevallen het bezorgen moest toch een andere datum heb gebeld geen probleem geweldig ook de ballon was zeer goed en groter als ik dacht Dus al met al een prettige ervaring zeker vaker bestellen

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Online bestellen, adres opgeven, betalen en de rest gaat vanzelf. Via mailing op de hoogte gehouden Mooie oude aangegeven tijd bezorgd Daarom Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Je wordt goed op de hoogte gehouden en ballon wordt op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Op tijd en prachtig

Ze waren heel blij en vonden t prachtig

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld. Fijne communicatie

Heel blij met de afhandeling. Volgende keer zien jullie mij weer!

  • Aanbevelen? Ja
1

Nooit meer!

Afgelopen woensdag 8 mei besteld. Leverdatum zou zaterdag 11 mei zijn. Ze hebben helemaal niets bezorgd. Hoe moeilijk kan het zijn? Geen enkel tussentijds bericht dat de levering vertraagd zou zijn. Dit nooit meer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ralph, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk naar uw bestelling gekeken en zien dat wij deze op tijd hebben aangeboden bij DHL. Hier heeft uw pakket helaas vertraging opgelopen door een onbekende reden. Onze excuses hiervoor, ik begrijp dat dit erg vervelend is. Helaas blijven we hierin ook afhankelijk van de post. Wij krijgen zelf ook geen melding van eventuele vertragingen of problemen. Wel kunt u eventueel de zending volgen via de track en tracé, die u vanuit DHL ontvangt en denken we graag met onze klanten mee als er problemen ontstaan. We hebben daarom zojuist besproken om de tros vandaag opnieuw te versturen. Met vriendelijke groet, De Ballonnerie

9

Hoge service en product boven verwachting

Helaas is DHL de ballon kwijt geraakt en werd deze niet op de afgesproken dag bezorgd. Na een email bericht, hoe nu verder ben ik binnen 5 minuten gebeld. Excuses en een nieuwe zending wordt meteen geregeld voor levering morgen. Top service! Immers kan de ballonerie ook niks doen aan de onkunde van DHL. De ballon zelf (walking unicorn) boven verwachting groot en leuk! De verrassing is meer dan geslaagd. Dank Ballonnerie voor de service en de snelle reactie en oplossing!

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos!

Ruim van te voren besteld, zou 8 mei geleverd worden, ballon is er nog niet! Is tweede x achter elkaar dus ik bestel niet meer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Chantal, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk even naar uw bestelling gekeken en zie dat wij uw pakket op tijd hebben aangeboden bij DHL. Hierbij heeft uw pakket helaas een sorteerfout opgelopen en komt volgens DHL op dit moment naar ons retour. Onze excuses hiervoor. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van DHL. Wel zal ik een onderzoek starten naar het exacte probleem en een klacht indienen hiervoor. Kan het kloppen dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice? We denken graag met u mee. Mijn collega heeft u geprobeerd te bellen, maar we kregen u helaas niet te pakken. Zojuist heb ik u ook een mail gestuurd met hopelijk een passende oplossing. Soms beland deze in de SPAM-inbox. We zien uw reactie graag tegemoet. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnnerie

Bedrijfsgegevens

Tt Vasumweg 160

1033 SH Amsterdam

020 494 0443

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.