Gewoon geweldig

Super Ballon . Snel en goed bezorgd ook . . Altijd weer :)

uitstekend verzorgd

dikke pluim

Heel erg goed!!!

Leuke ballonnen maar loopt snel leeg

Voor een verjaardag hadden we op vrijdag een ballon ontvangen, deze was zaterdagochtend al aan het leeglopen. Nu op zondag merken we dat er veel minder lucht inzit. Natuurlijk lopen ballonnen leeg, maar binnen 2 dagen is wel heel snel.

Beste Juul, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kan het kloppen dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice? We denken graag met u mee. Ik ben namelijk bang dat de ballon gedurende het transport een kleine beschadiging heeft opgelopen en hierdoor langzaam leegloopt. Onze excuses hiervoor, het is gelukkig een niet veel voorkomend probleem, maar helaas nooit helemaal te voorkomen met zo'n kwetsbaar product. Naar aanleiding van uw review heb ik u geprobeerd te bellen, maar helaas kreeg ik u niet te pakken. Zojuist heb ik ook een mailtje gestuurd met de vraag om een foto van de ballon, zodat we kunnen kijken naar de meest passende oplossing. Ik hoor graag van u, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, De Ballonnerie

Correct en op tijd

Ballonnen besteld, inclusiefveen kaartje. Op tijd geleverd en reageren snel op de mail.

Mooie ballon, slechte verpakking

De ballon is op tijd bezorgd, de doos waarin de ballon zat was erg beschadigd. Ik heb dat gemeld bij DHL en bij uw bedrijf. De ballon was gelukkig niet beschadigd. Toch teleurstellend, ben blij dat we de ballon zelf aan de jarige hebben gegeven, toen konden we de doos nog Iet wat fatsoeneren. Ik vond de kwaliteit van de doos niet goed, te slap karton.

Beste Erika, Bedankt voor uw review! We hebben inderdaad contact gehad m.b.t. de doos die helaas beschadigd is gedurende het transport. We gebruiken extra dik karton voor onze dozen om de ballon zo veilig mogelijk te vervoeren, maar helaas blijven onze dozen heel licht door het product, waardoor de doos bij een volle bus bij DHL toch gevoelig kan blijven, mocht de chauffeur bijvoorbeeld hard moeten remmen. Gelukkig komt dit bijna nooit voor, daar ook de bezorgers op de hoogte zijn van onze producten. Natuurlijk maken we hier altijd melding van en zorgen we voor een nieuwe ballon, mocht deze beschadigd zijn. Gelukkig was dit niet het geval. We hopen dan ook dat de ontvanger blij was met de ballon. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

De ballon is makkelijk te bestellen. Je krijgt een goede track-en trace en de kwaliteit van de ballon is echt goed!

Erg fijn

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen.Erg leuk geworden de ballonnen.kinderen zijn ook blij met de grote doos...dank jullie wel

Fijne klantenservice!

Mijn bestelling was twee dagen vertraagd i.v.m. problemen bij DHL. Hierdoor zou mijn bestelling niet op tijd aankomen voor mijn verjaardag. De Ballonnerie bood mij toen de keuze om het pakket nogmaals kosteloos naar mij op te sturen of om mijn bestelling op te komen halen op hun locatie. Super fijn dat ik hierdoor alsnog mijn ballonnen op tijd in huis had. Dank daarvoor!

De reactie van mijn beste vriendin was wauw

Super snel geregeld en zeker voor herhaling vatbaar. Een ballon zegt soms meer dan 1000 woorden

Desillusie

Als eerste wil ik benadrukken dat in mijn geval De Ballonnerie niets te verwijten valt, maar aan de vervoerder DHL. De verjaardagsballon werd niet afgeleverd in het restaurant waar het feestje gehouden zou worden. De Ballonnerie stelde overigens meteen voor mijn geld terug te storten.

Beste Meike, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen. Ik heb gelijk naar uw bestelling gekeken en zie inderdaad dat wij deze op tijd hebben aangeboden bij DHL. Hier heeft uw pakket helaas vertraging opgelopen door een sorteerfout. Onze excuses hiervoor. Helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van DHL. Wel hebben we hier melding van gemaakt en zoals u aangeeft het volledige aankoopbedrag naar u retour gestort. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Snelle bezorging en mooie ballon

De ballon is erg mooi en groot, daar kunnen we nog lang van genieten. De pakketbezorger had per ongeluk een zware doos boven op de doos gezet, dus hij was wat ingedeukt. Maar gelukkig was de ballon niet beschadigd.

Niet zo goed dan ik had verwacht

Heb een bestelling geplaatst dat ging soepel dan krijg ik 10 mailtje dat ie onderweg is en dat hij geleverd is...maar dus niet...... er was niks bezorgt ik krijg een mail dat het pakket op tehalen is op een dhl adres maar voor wie het pakket was bedoeld krijgt geen bericht...dat is jammer

Beste Claudia, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk naar uw bestelling gekeken en zie dat DHL aangeeft op de gewenste datum voor de deur te hebben gestaan, maar dat er op dat moment helaas niemand aanwezig was of niet in de gelegenheid was om de deur te openen, waardoor het pakket helaas niet geleverd kon worden. In dat geval wordt het pakket naar een servicepunt gebracht, zodat iemand deze op het gewenste moment kan ophalen. Daar wij alleen het emailadres hebben van degene die het heeft besteld, ontvangt deze inderdaad de track en tracé waarin dit wordt aangegeven. Hopende op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Snel, makkelijk en een leuke verrassing.

Alles was perfect.

De bestelling en de levering zijn perfect snel gegaan proficiat.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

PRIMA

Bestelling geleverd zoals beschreven

Goed correct

Snelle en leuke ballonnen

Attente medewerkster(Debbie),,fijn contact

De ballon werd geleverd tijdstip zoals afgesproken. De ballon kwam ,gevuld met helium, wat verkreukt uit de doos. Gaf ook de verdere dagen een wat Slappe indruk!! Jammer,geen strakke ballon , het kind was er overigens erg blij mee hoor!! Erg fijn dat er telefonisch contact met mij gezocht werd en er een voorstel gedaan werd met de mogelijkheid om de eerste ballon te vervangen.Zo geschiedde. Deze ballon kwam goed aan, iedereen blij!!!

Beste Ellen, Wat vervelend om te horen dat is natuurlijk niet de bedoeling! Het klinkt alsof de ballon gedurende het transport een kleine beschadiging heeft opgelopen en hierdoor langzaam leegloopt. Onze excuses hiervoor. Het is gelukkig een niet veel voorkomend probleem, maar helaas nooit helemaal te voorkomen met zo'n kwetsbaar product. Daar u hierover nog geen contact had opgenomen met onze klantenservice heb ik u zojuist gebeld om samen te kijken naar de meest passende oplossing. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Tof/groot assortiment, goede zorgen vanuit klantenservice en op tijd!

Ik wil even mijn complimenten uiten naar dit bedrijf. Hele fijne communicatie, goed bereikbaar voor overige vragen. Deze ballon had voor ons grote prioriteit om aan te komen bij de ontvanger. Hij kwam netjes zoals gecommuniceerd en gevraagd op de leverdatum bij mijn nichtjes terecht. 1,5 en 5 zijn ze! Hun reactie was WAUW! pricelessss! Tot snel de Ballonnerie!

Mooi op tijd bezorgd!

Geweldig ook telefonisch goed te bereiken wat ik erg fijn vind. Ook per mail houden ze je goed op de hoogte en niks is teveel top.

Mooie ballon Netjes op tijd geleverd

Prachtige ballon

Prachtige ballon en bezorging helemaal prima

Goed ontvangen, duidelijke site