Ballonen zaten een beetje in de knoop.

De ballonnen zaten vastgeplakt en in de knoop, waardoor de ballon met het nummer niet bovenaan zat, we zijn een tijdje bezig geweest om het cluster te fatsoeneren. Maar ik vond het nog wel een leuk idee om het kado te doen, hopelijk was het gewoon eenmalig en hadden wij pech dat het zo in de knoop zat.

Uitgevoerd conform de verwachting

Toevoeging van eigen foto is een geweldige optie

Leuke ballonen, goed afgehandeld voor een faire prijs.

Leuke ballonen, goed afgehandeld voor een faire prijs. Of de helium ballon de beloofde levensduur haalt, moet nog blijken.

Helemaal goed

Snel geleverd en een hele mooie ballon,heel blij mee

De ballon was schitterend geworden

Ik vond het spannend hoe de foto erop komt te staan omdat je dat niet kunt zien tijdens het bestellen maar hij is prachtig geworden erg mooi !!!

Niet bezorgd

Kan het niet beoordelen want de ballon is nog niet bezorgd door DHL. Echt vervelend want een ballon gaat niet lang mee.

Ruime keuze, snelle levering, mooie kwaliteit. Hier ga ik vaker bestellen!

Als cadeautje verzonden. Hele leuke ballon, die op z'n pootjes staat. Mijn nichtje is er helemaal blij mee!

Netjes en duidelijk!!

Op tijd bezorgd. Goed op de hoogte gehouden. Mooie ballon!!

Goede service!

Netjes op tijd bezorgt! Goed ongvzngen.

Snelle en duidelijke service!

Het was voor mij een last minute bestelling. Ik heb telefonisch gesproken en zoals gezegd werd het de volgende dag bezorgd. Een foto op een ballon. Heel mooi!

Top geregeld!

Overzichtelijk bestelproces,goede communicatie over levering.

Perfect met geweldige service

Snelle levering. Bestelde product was niet op voorraad werd meteen gebeld door een aardige dame met alternatief. Top service

Prima service!

Bestelling volgens afspraak geleverd. Supersnel. Communicatie is prima.

Fijne klachtenafwikkeling

Vertraagde bezorging - overigens veroorzaakt door DHL en niet door De Ballonnerie - naar volle tevredenheid en heel plezierig geadresseerd. Bedankt!

Heel erg bedankt voor de snelle en goede sevice, ik kom zeker terug.

De helium ballon was de volgende dag na levering al half leeg.

Toevallig had ik kort daarvoor ook een helium ballon via een andere aanbieder besteld. Deze ballon was na minimaal zes dagen na levering nog volledig gevuld (hard). Jullie helium ballon na de dag van levering helemaal slap. Teleurstellend. Graag verbeteren.

Beste meneer/ mevrouw van Galken, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen! Als een ballon bij aankomst beschadigd is of de volgende dag al op de grond ligt, zijn wij altijd bereid om te kijken hoe wij het dit beste samen met de klant kunnen oplossen. de ballon die u bij ons besteld heeft hoort namelijk 7 dagen te zweven. Ik heb u zojuist een mail gestuurd en zie uw reactie daarop graag tegemoet. Hopelijk komen wij samen tot een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Bezorging is nog steeds niet gelukt

Bij de ballonnerie gaat het prima, alleen de doos zou zaterdag bezorgd worden door dhl ivm mijn zoon zijn 30e verjaardag op zondag. Eerst stond er bezorging tussen 10 en 15 en rond half 2 ineens een mail dat het verschoven worden naar maandag tussen 10 en 15. Het is nu 15 uur geweest en hij is nog steeds niet bezorgd. Ik woon in het buitenland en kan geen 0900 nummer van dhl bellen. En ik vind dit dus niet kunnen van dhl dat ze ballonnen later bezorgen. Kunnen jullie voor mij informeren hoe het zit bij dhl? Als mijn zoon het vandaag niet krijgt, dan zijn de ballonnen straks leeg pffff

Beste Monique, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen! We zijn altijd bereid om te kijken hoe wij soort omstandigheden het beste kunnen oplossen samen met de klant. Ik heb u zojuist een mail gestuurd en zie uw reactie daarop graag tegemoet. Hopelijk komen wij tot een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Op de afgesproken datum geleverd maar wel met weinig helium

Helaas was de ballon zo slap, zat bijna geen helium in de ballon. Terwijl je wel extra moet betalen daarvoor. Heel jammer dit. Ze hebben contact opgenomen via de mail. Ik heb foto’s van de ballon gestuurd. Ik heb mijn aankoop prijs weer terug gekregen, dankjewel voor de snelle reactie Demi. Jullie hebben netjes afgehandeld. Nogmaals bedankt.

Beste Merve, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen! We zijn altijd bereid om te kijken hoe wij zo'n ervaring het beste kunnen oplossen samen met de klant. Ik heb u daarom een mail gestuurd en zie uw reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Netjes en snel verzonden

mooie ballon maar loopt al snel leeg

prachtige unicorn ballon helaas een dag later geleverd . gelukkig wel door dochter op haar verjaardag nog in de avond ontvangen. nu dus twee dagen thuis en loopt nu al leeg terwijl je voor een helium ballon toch wel mag verwachten dat deze een week twee weken hard blijft ….. jammer zo snel wel een prachtige ballon aan de dure kant dus zou je ook wat meer mogen verwachten .

Beste Rebecca, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen dat is natuurlijk niet de bedoeling! We zijn altijd bereid om te kijken hoe wij dit het beste kunnen oplossen samen met de klant. Ik heb u daarom een mail gestuurd en zie uw reactie graag tegemoet en hopelijk komen wij samen tot een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Prima geregeld

Waardeloos

Ballon nog steeds niet bezorgd.

Beste Christiaan, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met ons waardeloos was en de ballon nog steeds niet is bezorgd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We zijn altijd bereid om te kijken hoe wij dit soort ervaringen het beste, samen met de klant kunnen oplossen. Ik heb u daarom een mail gestuurd en zie uw reactie op mijn mail graag tegemoet Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Mijn bestelling was niet gegaan zoals het moest waardoor er gelijk contact met me werd opgenomen en er een goede afhandeling heeft plaats gevonden top

Top!!

Snelle service en afspraken nagekomen. Ik beveel hen aan. Waren ook iets goedkoper da andere leveranciers......ik fijn!