Filters

10

Top service!

Snel geleverd en wordt via mail op de hoogte gehouden wanneer het geleverd wordt/is. Vriendin was er super blij mee

  • Aanbevelen? Ja
6

Niks ontvangen wel geld terug

Beoordeling aangepast Na geld terug ontvangen maar daar bestel je geen ballon voor Donderdag ochtend besteld voor zaterdag Nog niks ontvangen meisje was 2 dagen geleden jarig. Ook geen waarschuwing gekregen dat ik hem beter vrijdag kon laten leveren omdat DHL heel veel pakketten zaterdag niet brengt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Karin, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen! Wij hebben gisteren telefonisch contact met elkaar gehad. Wij hebben deze zending op tijd aangeboden alleen heeft het pakket een vertraging opgelopen bij DHL door een sorteerfout. Het sorteren van pakketten is mensenwerk waar wel eens fouten in worden gemaakt. Hopelijk heeft u hier ook begrip voor. Om dit soort omstandigheden geven wij ook geen garantie dat het pakket de volgende dag in huis is of op de gewenste afleverdatum van de klant. Dit staat op onze website onder het kopje Bezorgopties en leveringen duidelijk vermeld. Daarnaast wordt 98% van onze pakketten gelukkig wel op de gewenste afleverdatum van onze klanten geleverd. Bovendien zijn wij wel altijd bereid om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Wij zijn gisteren telefonisch gelukkig ook tot een passende oplossing gekomen! Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben, nogmaals onze excuses en mochten er nog vragen zijn hoor ik deze graag! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

1

niet geleverd

Zeer slecht. voor dezelfde dag geleverd besteld maar niet gekomen Gebeld met Ballonnerie zouden het uitzoeken, in de garen houden maar ben niet teruggebeld. Nu al 4 dagen later nog steeds geen ballon bezorgd!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Xandra, Bedankt voor review en wat vervelend om te horen! Allereerst onze excuses hiervoor. Ik heb voor u in het systeem van DHL gekeken om te kijken waar het mis is gegaan in de bezorging en zie dat er in de rit een verhindering heeft plaatsgevonden. Hierdoor heeft het pakket vertraging opgelopen en is daardoor niet bezorgd op de gewenste afleverdatum. Onze excuses hiervoor. Om dit soort omstandigheden geven wij ook geen garantie dat het pakket de volgende werkdag in huis is of op de gewenste afleverdatum. Dit staat ook duidelijk op onze website vermeld. Daarnaast wordt 98% van onze pakketten gelukkig wel op de gewenste afleverdatum van onze klanten geleverd en garanderen wij wel dat het pakket op tijd wordt verzonden. Bovendien is er via de mail contact met u opgenomen. Er is u via de mail ook een passende oplossing aangeboden en hoop dat wij hier samen uitkomen. Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben nogmaals onze excuses en ik zie uw reactie via de mail graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

10

Hele goede service, snel geleverd.

Ik had 3 verschillende ballonnen, dus drie keer verzendkosten, (wel vreemd dat bij de bestelling niet stond gezamenlijk in 1 keer), dus besteld, en kreeg ik een telefoontje van hun of alles in 1 doos mocht, en hebben ze de rest van de bestelkosten teruggeboekt. Echt super..!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Wauwie

Ik had 6 simpele ballonnen voor 20,50 (excl. verzendkosten) met gewichtje. Had hem als cadeau gegeven aan mijn vriend, en dan een felicitatie op het kaartje gezet met een uitetentje. Hij was er helemaal blij mee. Een heel origineel cadeau!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Naar al mijn wensen uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles naar wens verlopen!

Ik ben zeker erg tevreden! Veel info over verloop en bevestiging bestelling..dus helemaal prima ..

  • Aanbevelen? Ja
10

9

Super

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte kwaliteit

Ballonstokjes besteld. Ze waren in het echt helemaal anders dan afgebeeld op de website. Het was heel duidelijk dat het gefotoshopt was. De ballonstokjes staan krom en vele zijn misvormd.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Nele, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen! Kan het kloppen dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice? We zijn altijd bereid om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Ik wil u daarom vragen een mail te sturen naar klantenservice@deballonnerie.nl met daarin een foto van de ballonstokjes, zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen kijken. Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben en zie ik uw mail graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

4

Ballon werd om 22.45 uur bezorgd! Dat is geen tijd om een ballon voor een geboorte feest te leveren

Bezorgtijd was belachelijk. Om 22.45 uur nog aanbellen voor een ballon tbv geboorte. Hele gezin wakker gebeld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Cynthia, Bedankt voor uw review! Ik heb in ons systeem gekeken om te kijken voor welke bezorgmethode u had gekozen en zie dat u voor de sameday delivery had gekozen. Dit is een avondlevering die tussen 17:30 en 22:30 plaats vindt. Dit staat ook op onze website vermeld. Waarschijnlijk heeft de chauffeur van DHL tijdens de rit wat vertraging opgelopen waardoor er een kleine afwijking was in de bezorgtijd. Helaas kunnen wij hier niks aan doen gezien wij het pakket wel op tijd hebben aangeboden. Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben, onze excuses voor het ongemak en mochten er nog vragen zijn hoor ik deze graag! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

4

Niet de goede afmeting

Goede kwaliteit, maar de afmeting was niet wat er in het pakket zat, het was veel kleiner.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Yelitha, Bedankt voor uw review! Kan het kloppen dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice? We zijn altijd bereid om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Ik wil u daarom vragen een mail te sturen naar klantenservice@deballonnerie.nl. Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben en zie ik uw mail graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

6

De ballon werd een dag te laat bezorgd.

We hadden de bestelling gedaan op zondag. In verband met de bijbehorende feestelijke aangelegenheid van de ontvanger hadden we bewust gekozen voor bezorging op maandagavond - die optie stond namelijk gewoon open op de bestelpagina van De Ballonnerie. Maar helaas werd de ballon pas op dinsdagavond bezorgd, dus eigenlijk als mosterd na de maaltijd. Wellicht ligt de oorzaak van de vertraagde bezorging niet bij De Ballonnerie maar bij DHL, maar dan had op de website van De Ballonnerie niet de suggestie gewekt moeten worden dat de maandagavond ook een optie was. Jammer. We hebben De Ballonnerie daarom geadviseerd om de koeriersdienst structureel meer tijd te geven om de ballonnen te bezorgen en daardoor geen valse verwachtingen te scheppen mbt evt. supersnelle levering - dat is beter voor iedereen. (-;) De klantenservice heeft overigens snel gereageerd en heeft de kwestie wat ons betreft netjes afgehandeld, maar de late levering kon natuurlijk niet teruggedraaid worden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Karin, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen! Allereerst onze excuses hiervoor. Wij maken al een langere tijd gebruik van de Same Day Delivery, waarbij eigenlijk 99% van deze pakketten netjes op tijd afgeleverd worden. Ondanks het ruim op tijd aan leveren van deze pakketten is het DHL om een onduidelijke reden niet gelukt om deze pakketten op tijd te leveren. Wij zijn nog steeds aan het uitzoeken waar het bij DHL is mis gegaan en gaan hierover met hen uiteraard in gesprek. Om dit soort omstandigheden geven wij ook geen garantie dat het pakket de volgende dag in huis is of op de gewenste afleverdatum van de klant. Dit staat ook op onze website onder het kopje Bezorging en leveringen vermeld. Daarnaast wordt 98% van onze pakketten gelukkig wel op de gewenste afleverdatum van onze klanten geleverd. Bovendien staan wij er altijd voor open om in dit soort situaties samen met de klant naar een passende oplossing te kijken. Ik heb u daarom een mail gestuurd en zie uw reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

10

Top!

Ballonnen hangen nu al 2 weken in de lucht, en zijn nog steeds vol. De ballon van een hele bekende site daarintegen, is al een verschrompeld exemplaar. Dus hier echt heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
1

Helaas 2 dagen te laat bezorgd

Helaas 2 dagen te laat bezorgd "Mosterd na de maaltijd"

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Joop, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen! Kan het kloppen dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice? We zijn altijd bereid om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Ik wil u daarom vragen een mail te sturen naar klantenservice@deballonnerie.nl zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen kijken! Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben en zie ik uw mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

10

Snelle goede service en niet duur.

Snelle, goede kwaliteit en niet duur

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed!

Veel keus, makkelijk besteld en netjes en op tijd bezorgd. Mijn nichtje was super blij!

  • Aanbevelen? Ja
8

De ballon is top, het kaartje sneu

De grumpy cat ballon zelf was super! Bij bestellen een € 1,- extra betaald voor avond levering, maar DHL plande de levering alsnog overdag in. Gelukkig kon ik het zelf nog corrigeren, waardoor levering toch in de avond werd. Het kaartje met de tekst bij de ballon was geen kaartje. Het was een kaal en saai geel papiertje met daarop de tekst geprint. Je kunt beter zelf een leuke kaart toevoegen met een boodschap.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!

Duidelijkheid, goed geregeld, netjes via mail. Mooie levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service!!

De ontvanger van mijn bestelde ballon bleek onverwacht een week niet thuis te zijn. Daarop stelde de medewerker van Ballonerie een nieuwe ballon (voor een kleine meerprijs) naar het vakantie adres te sturen. Wat een service!! Heel fijn meegedacht en uitgevoerd!! Ik bestel de volgende keer weer een ballon bij de Ballonerie!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Ontvanger is erg blij

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed bezorgd!

Prima website en snelle bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goedverpakt geleverd.

Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik vond de ballon kwaliteitniet goed

Kwaliteit niet top

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sara, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kan het kloppen dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice? We zijn altijd bereid om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Ik wil u daarom vragen een mail te sturen naar klantenservice@deballonnerie.nl zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen kijken! Bij deze hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben en zie ik uw mail graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

10

Leuke ballonnen en goede service

Ik vind dat ze zo'n leuke ballonnen hebben en de service is ook goed. Het is de 2e keer dat ik bestel en dat is goed gegaan De laatste keer was de ballon lek, maar hebben ze meteen de dag erna een nieuwe opgestuurd. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Sneller service

Balon besteld en werd snel verstuurd. Vriendin was er erg blij mee. Hij is erg leuk!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd