Ik kreeg heel snel antwoord op mijn vraag. Levering zoals geschreven op website, dag nadien.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Netjes bezorgt

Vlot afgewerkt conform bestelling

Zie korte omschrijving

Leuke ballonnen met een zeer goede service.

De kinderen zijn altijd super blij met de ballon maar ook met de verpakkingsdoos. Altijd doen.

top

besteld via de site ik had een foutje gemaakt heb gebeld en het is gelijk opgelost top

Ruime keuze en mooi op tijd.

Veel om uit te kiezen. Eenvoudig om te bestellen. Wel erg veel mailtjes. Misschien is dat niet nodig.

Specifieke ballon besteld en de dag erna al in de brievenbus. Prima service !

snel en goede kwaliteit

de door mij bestelde ballonnen worden telkens op tijd aangeboden en zijn van goede kwaliteit. prima website

Ballon kwam niet geheel gevuld aan, maar is goed opgelost!

Ik heb voor een familielid die ernstig ziek is een ballon besteld. Helaas kwam deze redelijk slap aan. Dit geeft niet het zelfde effect als een volledig gevulde ballon. Hierop heeft de Ballonnerie meteen een nieuwe gestuurd! Klasse geregeld!

Beste Robbert, naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij even telefonisch contact gehad. Wij gaan ervoor zorgen dat wij vandaag een nieuwe gevulde ballon opsturen, hopelijk vind u dit een passende oplossing. Fijne dag, Team De Ballonnerie

Precies zoals de omschrijving alles goed verzorgt en netjes verpakt.

Uitstekend! Alles correct en zoals omschrijving geleverd. De ontvanger was ontzettend blij! Bezorging met DHL service. Helaas was de ontvanger met de deur uit toen de pakketbezorger aan de deur stond. Deze is vervolgens naar het pakketpunt gebracht en vanwege het weekend kon deze pas twee dagen later opgehaald worden. Hierdoor was de verassing niet minder leuk.

Geweldige service en goede kwaliteit!

Snelle levering!

Goed en snel

De bestelling ging snel, de levering ook en goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Makkelijk, snel en goed

Heb laatst een helium ballon besteld. Van bestelling tot bezorging verliep het proces als een zonnetje. Kan iedereen de Ballonnerie aanbevelen.

Geweldige en mooie ballonnen, snel en goed geleverd! Ik had de cijferballonnen besteld in de kleur beige. Zou het zeker aanbevelen!

Dikke aanrader!

Duidelijke site en snel verstuurd!

Mooie ballonnen, feestelijke verpakking

Mooie kwaliteit ballonnen met super service

Twee ballonnen besteld, waarbij in het systeem 2 dozen nodig waren. In omschrijving gevraagd om 1 doos. Netjes afgehandeld en meteen bedrag retour op mijn rekening. Het allerbelangrijkste was dat de ballonnen keurig op tijd bij de jarige was afgeleverd.

altijd weer een succes

doordat het elke verjaardag weer een succes is, blijf ik ballonnen bestellen om te versturen

Prachtige ballon

Makkelijk bestellen en snelle levering

Snel geplaatst, snel uitgevoerd

Als je weet wat je wilt schrijven is het makkelijk, 1 stap terug is je tekst weg! Je kunt je oude eerdere tekst niet makkelijk aanpassen deze is gewoon weg.

Altijd top zoals altijd!

Goed verpakt en bezorg en uitpakken blijft een feestje!

Súper service

Goed toegangkelijke webshop. De bestelde heliumballon kwam, na 't transport leeg aan. Na telefonisch contact is aangeboden om, meteen, de ballon opnieuw te versturen, of om het bedrag terug te betalen. Ik heb ook nog voor een andere ballon kunnen kiezen en déze is in tóp conditie op de plaats van bestemming aangekomen!.

Mooie ballon en snel geleverd ook over de grens.

Goede snelle service, 1x was mijn bestelling niet geleverd, in de mail stond afgeleverd. Ik heb toen contact opgenomen en dezelfde dag nog hebben ze een nieuwe levering gedaan. Helemaal top! Was er zo tevreden over, was het uiteindelijk toch optijd voor de verjaardag.

Ik stuur mijn kleinkinderen altijd een ballon voor hun verjaardag. Hier ervaar ik een ruime keus en goede service.