Redelijk

De ballon is niet afgeleverd op de afgesproken datum. Jammer, want het was een verjaardagskadootje . Wel goed opgelost door mij de keuze te geven: geld terug of nieuw exemplaar. Maarja…. Voordeel van de twijfel bij de volgende vraag dus: ja

Attente service

Zelf had ik het een en ander niet goed gevuld en werd erover gebeld. Alles kwam in orde zoals ik graag wilde en verrassing ook nog eens op tijd bezorgd - klasse!

Top!!

Snelle levering, netjes verpakt. Ga hier zeker vaker bestellen!!!!!!!!!!!

Reageren heel snel

En als er iets is komen ze met goeie oplossingen zeer tevreden

Beste Aroena, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kan het kloppen dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice? We denken namelijk graag met u mee. Ik ben bang dat uw ballon gedurende het transport beschadigd is en hierdoor geleidelijk langzaam leegloopt. Onze excuses hiervoor. Het is gelukkig een niet veel voorkomend probleem, maar helaas nooit helemaal te voorkomen met zo'n kwetsbaar product. Zou u een foto van de lekke ballon willen mailen naar klantenservice@deballonnere.nl? Dan kunnen we hopelijk samen kijken naar een gepaste oplossing. Ik hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

tegenvallend

Ik heb een anonieme doos bestelt en daarvoor extra betaald en dan komt de ballon aan in een balloneriedoos. Zeer ongepast in de betreffende situatie.

Beste Niki, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze bestellingen worden door 1 persoon volledig klaargemaakt en vervolgens gecontroleerd door iemand anders. Helaas ben ik ondanks dat bang dat ze dit over het hoofd hebben gezien. Onze excuses hiervoor, ik zal mijn collega's hier op aanspreken en ook zorgen dat u het bedrag betaald voor de anonieme doos retour gestort wordt. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Goede site , snelle levering.

Bij Greetz, geen ballon ,met 90 jaar, bij jullie wel.! Niet meer verder zoeken dus, en de prijs was ook goed. Voortaan hier bestellen, en toch mensen die 90 jaar worden!!

Ruime keuze en snel bezorgd

Mooie ballonnen met helium. Snelle levering en communicatie via mail.

Mooie ballonnen voor elke gelegenheid

Heel eenvoudig bestellen en er is heel veel keuze

Komt afspraak na

snelle en juiste afhandeling van bestelling

Veel te duur en te laat bezorgd

Echt niet leuk kwam te laat op mijn kleindochter haar verjaardag en veel te duur voor dat kleine ballonnetje ! Dus ik ben niet tevreden . Ze horen het ook niet naderhand bij de buren af te geven .

Beste Desiree, Bedankt voor de review! Ik heb naar aanleiding hiervan gelijk naar uw bestelling gekeken en zie dat deze volgens DHL op de door uw gewenste afleverdatum (11 januari) ook geleverd is. Indien u op dat moment niet thuis was of in de gelegenheid was om open te doen, proberen de chauffeurs het inderdaad wel eens bij de buren, daar uw pakket anders naar een servicepunt zal gaan of pas een dag later geleverd zal worden. Verder vind ik het jammer om te horen dat u het bedrag te hoog vind. Echter staan de afmetingen van de ballon wel aangegeven bij het product. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik deze natuurlijk graag Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Perfecte rechtzetting van mislopen eerste zending Topservice

Gisteren besteld,vanmorgen aan de deur Voor herhaling vatbaar!! Thanks

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Kris, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kan het kloppen dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice? We kijken en denken graag met u mee. Ik heb daarom gelijk uw pakket gekeken en zie dat wij deze op tijd hebben aangeboden bij DHL. Hier loopt uw pakket echter vertraging op. Dit lijkt te komen door onjuiste adresgegevens. Helaas dient het adres eerst handmatig aangepast te worden om goed in gepland te worden, waardoor het pakket uit het systeem gehaald moet worden en helaas wat langer onderweg is dan gewoonlijk. Ik heb u daarom zojuist een mail gestuurd, deze beland wel eens in de SPAM-inbox. Ik hoop van u te horen, Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Snel

Super mooie ballon in leuke verpakking en snel geleverd

iedere keer weer goede service

Ik gebruik de ballonerie al een aantal jaar voor het bezorgen van balonnen voor verjaardagen en beterschapswensen. Iedere keer weer leveren ze goede service en mooie balonnen.

Duidelijke site en snelle service/levering

Overzichtelijke site ! Makkelijk bestellen en snelle levering. Zeer tevreden.

Niet voor herhaling vatbaar

Ze zeggen zelfde dag te leveren wat absoluut niet gebeurt. Specifieke instructies gegeven wat ze zouden kunnen doen als ontvanger niet thuis is, niet naar geluisterd. De volgende dag als aflevering gegeven: tussen 23.30 - 04.30 Je levert toch geen verjaardagsballon af in de nacht? Nooit meer bestellen hier

Beste Evrim, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk naar uw bestelling gekeken en zie dat DHL aangeeft dat er op het moment van bezorging niemand thuis was of niet in de gelegenheid was om open te doen en dat zij het pakket niet op de afgesproken plek konden leveren. Daar dit volledig via DHL gaat kan ik helaas niet zien welke plek je hebt doorgegeven en hoe situatie daar is. Kan je hier mij wat meer over vertellen? Verder zie ik dat het pakket de volgende dag om 20:15 uur geleverd is. DHL heeft geen optie tot het leveren in de nacht, maar wellicht dat het ging om een fout in track en tracé. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Snel

Snelle levering, nadeel is de fikse prijs

Iets wat niet correct was uitgevoerd is na één mailtje meteen i.o. gemaakt!!!

Ik vond de wederactie van de ballonerie bijna too much! Na 1 mailtje met melding van wat er fout was gegaan meteen ACTIE! ADEQUAAT handelen!!! GEWELDIG! DANK. EN......mijn kleinzoon SUPER BLIJ met zn apen ballon die nog groter is dan hij zelf!

Zeer bijzonder kado

We kochten de helium hond voor een alleenstaande 75 jarige op een flatje. Ze volgt nu de aanwijzingen van hondencoach Ceasar!

Beste ervaring

De beste en snelste ervaring. Ik ben zeker tevreden geweest, ik had namelijk de avond daarvoor besteld rond ongeveer 23:30 misschien en als nog is het de volgende dag optijd binnengekomen voor mijn moeders verjaardag. Ze was er super blij mee.

Kan.niet beter!

Goed prima, snel via de website de bestelling geplaatst. Klein minpuntje, ik bestelde in 1 bestelling de grote folie 2 en 1 cijfers ballonnen en moest 2 x verzendkosten betalen. Verder goed afgeleverd.

Afhandeling /bezorging goed verzorgd

Snelle levering mooie website.

Nooit bezorgd

Ballon had 2 dagen geleden bezorgd moeten zijn, is niet gebeurd. Eerste en laatste keer hier iets besteld.

Beste Suzanne, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk even naar uw bestelling gekeken en zie dat wij deze op tijd als een same day delivery hebben aangeboden. Hier lijkt uw pakket helaas vast te staan om een onbekende reden. Onze excuses hiervoor. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van DHL. Wel zal ik een onderzoek starten bij hun naar de oorzaak van het probleem. Zojuist heb ik u een email gestuurd om samen hopelijk tot een passende oplossing te komen. Ik hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie

Super toffe aankleding voor ons feestje!

Ballon boeketten besteld en de volgende dag alles netjes in huis. Het maakte de aankleding van ons feestje helemaal compleet! Super blij mee!

Alles op voorraad

Alles was weer op voorraad, wat een prima assortiment en snelle levering.