Zeer tevreden!

In eerste instantie was ik niet zo tevreden , omdat de ballon te laat was. Maar dat is zo geweldig opgelost, zij hebben de kosten terugbetaald, terwijl ik dit helemaal niet had verwacht en het had zeker niet nodig geweest. In principe kon de Ballonnerie er niets aan doen, het was het postbedrijf die te laat was. Maar desondanks een heel tevreden gevoel en blijf zeker klant van de Ballonnerie.

Beste Alie, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kan het kloppen dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice? Mijn collega Jill heeft u zojuist een mail gestuurd om samen naar het probleem en hopelijk passende oplossing te kijken. Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

De jarige was echt heel blij!

Mooi en ruim assortiment, duidelijk qua communicatie (track&trace service uitstekend), en eerlijk geprijsd. Zeker aan te bevelen!!!

Veel keus en snelle levering

Leuke site, veel keus, snelle bezorging en stevig verpakt.

Heel tevreden met wat ik heb besteld

Snel en netjes bezorgd

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service, goede kwaliteit

Jarige blij verrast

Ik had de ballon als cadeau verstuurd voor mijn jarige broer. Hij was er erg blij mee en de bestelling is netjes op tijd geleverd. Helemaal top dus!

goed geregeld

Alles volgens afspraak geleverd.

Snelle actie, origineel en alles soepel verlopen!!!

Uitstekende service en resultaat

De bestelde Ballonnen werden door manco bij pakketdienst veel te laat geleverd. Ballonnerie heeft dit opgelost door het totaal bedrag terug te storten. Nu kan ik nogmaals iemand blij maken met een surprise ballon kado! Super vriendelijk en begripvol!!

Beste Carla, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kan het kloppen dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice? We willen onze klanten namelijk graag helpen. Mijn collega Jill heeft u zojuist een mail gestuurd met een hopelijk passende oplossing. Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Altijd goed

Meerdere keren gestuurd altijd mooi op tijd en goede kwaliteit, tot de volgende keer

Prachtig

Heel blij met de ballon voor m n overleden zoontje z n verjaardag. Hij stond prachtig bij z n graf. We zijn gek op vlinders dus deze ballon was zo passend

Levering netjes ,verzorgd en op tijd. Ook t kunnen volgen wanneer t bezorgd is. Binnen een dag zat er een gaatje in de ballon. Kan door klaarmaken bestelling of na levering. Totaal geen probleem. Mijn kleindochter kreeg direct een nieuwe ballon na uitleg en foto hiervan. Oma en kleindochter weer blij. Topservice ,bedankt.

Helemaal leuk!

Vooraf netjes gebeld of de gewichtjes, kaartjes wél of niet alvast aan de ballonnen gemaakt moesten worden. Het risico bestond dat ze dan door de war zouden raken. Ballonnen werden op tijd bezorgd en het helemaal leuk om ze uit de dozen te zien zweven. Het is écht heel feestelijk allemaal.

Geweldige verrassing.

Precies op tijd geleverd, alle visite was er bij. En de kleinste kleinkinderen spelen nu nog met de doos.

Mooie collectie en uitstekende service

De service is uitstekend

Gewoon geweldig

Super contact en perfecte levering

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Er wordt nagekomen wat beloofd is

prima!!

informatie en bezorging niets op aan te merken..

Leuke ballon, goed gedaan

De jarige job was blij maar heeft daarna de ballon in het park kapot gemaakt. Maarja he niet jullie schuld.

Super service!

Vandaag besteld, morgen in huis! Mijn neefje werd 4 en is helemaal weg van Dino’s. Daar kon uiteraard geen dino ballon missen. Hij was mega groot en hij vond het fantastisch!

goede website, mooie ballon, netjes afgeleverd

Leukste keuze in ballonnen, heldere communicatie, goed verpakte ballon. De ontvanger was er heel blij mee.

Na n probleem met de bezorging hebben ze het probleem meteen opgepakt , uitstekend geregeld ! Ik ben daarover zeer tevreden

Beste Lila, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik begreep dat mijn collega Jill al contact met u heeft gehad om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. We hebben uw pakket op de juiste manier aangeboden bij DHL, inclusief het opgegeven mailadres. Helaas heeft u deze mails vanuit hun niet goed ontvangen. We hebben hier ook melding bij hun van gemaakt. Verder bieden we geen opties die niet mogelijk zijn. De meeste van onze pakketten worden gelukkig aangeboden op de gewenste datum. We hopen dat de oplossing ook passend vindt. Met vriendelijke groet, Demi De Ballonnerie

Helemaal prima!

Alles is goed geregeld. Wel jammer dat veel ballonnen niet verkrijgbaar waren....