Snelle levering en leuke ballonnentros voor de kraamkamer.

Ik had voor de kraamkamer van de moederhond van onze as. pup een ballonnen tros van 6 besteld. Hij kwam netjes verpakt de volgende dag aan en werd als erg leuk ervaren. Hangt nu naast de werpkist bij moederhond en haar 10 pups

Hi Miranda, Bedankt voor je fijne review! En gefeliciteerd met de geboorte van de 10 puppies! Superleuk dat jullie de geboorte op deze manier vieren. Team De Ballonnerie

Goeden ervaring

De Ballonerie helpt waar je hulp nodig hebt. Ook de bestellingen worden goed geleverd. Ze nemen contact met je op als van hun kant iets niet duidelijk is. Gtr

Alles zoals het hoort, super!

Super geregeld, gemakkelijke website, meer dan ruime keus, ik raad de Ballonnerie zeker aan!

Hi Erica, Bedankt voor je super fijne review! Hier worden we blij van! Fijne dag en mogelijk tot een volgende keer :)

Wat een ruime keuze hebben ze! En wat een service je wordt helemaal op de hoogte gehouden! Tot de volgende x @Ballonnerie

Hi Malinda, Bedankt voor je fijne review! We zijn heel erg blij met je lieve woorden. Tot een volgende keer! Team de Ballonnerie

Ik heb alleen maar goede ervaring met dit bedrijf! Goede communicatie en website..

Alles volgens afspraak en kleindochter super blij met ballon afzwemmen!geslaagd kado.

Aanrader waard

Mooi assortiment, snelle levering.

Losse ballonnen en cadeau ballon besteld. Kwaliteit goed en goed op de hoogte gehouden over de levering. Zeer tevreden..

Ontzettend leuke ballon. Goede service.

De ballon is hilarisch! Echt ontzettend leuk. De eerste ballon was beschadigd aangekomen en toen hebben we meteen een nieuwe gekregen!

Hele goede service

De ballon zou volgens DHL bezorgd zijn. Helaas niet ontvangen De ballonerie heeft direct een nieuwe gestuurd. Kleinzoon heel blij. Dankje wel voor de goede service.

Hi Suzanne, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je ondanks dat het mis ging heel erg blij bent met de manier hoe we het hebben opgelost. We zijn blij dat we je kleinzoon alsnog blij hebben kunnen maken. Team De Ballonnerie

Leuke ballon keurig verwerkt

Leuke ballon

Hi Diana, Bedankt voor je review. Wat super vervelend dat de ballon niet op de afgesproken dag is bezorgd. Dit is natuurlijk super vervelend en absoluut niet de bedoeling. Gelukkig hebben we elkaar inmiddels telefonisch gesproken en hebben wij als bedrijf een passende oplossing kunnen vinden voor deze situatie. Voor in de toekomst. Neem direct contact op met onze klantenservice zodat we zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden. We hopen dat uw neef alsnog heel veel plezier heeft van de ballon. Team De Ballonnerie.

Hartstikke leuk!

Op een ballon had de jarige niet gerekend. De verrassing was groot, net als ballon. ;-) Ze vond het geweldig dat er iets zwaars onderaan zat zodat die, als hij buiten of in een hoge ruimte was uitgepakt, niet het vrije luchtruim had kunnen kiezen!! De ballon maakte de kamer meteen feestelijk. Een succes!

Hi Ineke, Bedankt voor je lovende woorden! Wat fijn dat de verassing in de smaak viel. Daar worden wij ook heel erg blij van! Hopelijk kan ze nog even genieten van de ballon. Team De Ballonnerie

Waren problemen met leveren door DHL, maar ze hebben er bij de Ballonnerie voor gezorgd dat de bestelling alsnog dezelfde dag werd geleverd. Super goed geregeld.

Super makkelijk en snel te bestellen!!

Super makkelijk te bestellen!! Wordt netjes en snel geleverd. Tot nu toe de goedkoopste en kwaliteit

Fantastisch cadeau. Unicorn stond perfect op zijn pootjes. Zeer goed verpakt. Doos was al een cadeautje. Top.

Heel klantvriendelijk

Goed bereikbaar en duidelijke uitleg. Erg klantvriendelijk en service gerichter

Goede service en mooie ballon in stevige doos! Aanrader.

Knocked it out of the park, as always!

This is the 3rd year that i have gotten a novelty balloon from De Ballonnerie that involves centering my own image on it. It looks great every time and is always delivered with care.

Ik raad deze aan

Goede prijs, nette service

Perfect!

Perfect service, great quality, timely delivery. Recommended.

Snelle levering, mooie ballonnen

Vriendelijk geholpen aan de telefoon toen ik belde met een vraag.

Leuk vermaak

Mijn dochter is door een vriendje aangestoken met het ballonnen virus. Dus snel een zak besteld en aan de slag. Ballonnen zijn stevig en knappen niet snel. Levering is super netjes en vlot. Echt een aanrader!

Ballonnerie is uitermate klantvriendelijk!

De service en keuzemogelijkheden bij de Ballonnerie zijn prima, maar....uiteindelijk is de Ballonnerie afhankelijk van (DHL) bezorging. - Ondanks de meerprijs voor laten bezorgen in bepaald tijdspad door DHL wordt dit niet nagekomen en uitgevoerd. - DHL heeft geen bericht achtergelaten voor ontvanger. Via mail krijg ik te horen dat het pakket niet is bezorgd onder het motto dat de ontvanger niet thuis was. - Ontvanger was daarentegen wel thuis maar DHL heeft blijkbaar niet aangebeld zodat de deur van het appartementencomplex opengemaakt kon worden. Ballonnerie beveel ik aan maar de bezorging is NIET OKE

Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam toen er een probleem was bij de bezorging van DHL, ze hebben me super geholpen!

Goed opgelost

Bezorging was helaas dag te laat. Wel geld terug gekregen.