Top
Verzending precies op tijd!
Beveelt aan
5 October 2026
Claudia
Den Bosch
Laden reviews...
255 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 4.267 beoordelingen met een gemiddelde score van 8,8
Review overzicht
Klanten vermelden consequent snelle levering, goede ballonkwaliteit en behulpzame klantenservice. Het assortiment is breed en bestellingen verlopen vlot. Verpakking is betrouwbaar en de bezorging komt op tijd. De algehele ervaring is positief en betrouwbaar.
Verzending precies op tijd!
Beveelt aan
5 October 2026
Claudia
Den Bosch
Gemakkelijk bestellen met diverse opties erbij vermeld waar je eventueel ook uit kunt kiezen. Snelle bezorging wat ook erg fijn is.
Beveelt aan
4 October 2026
Caroline
Beuningen
Ik heb 2 dezelfde ballonnen gekocht 1 heb ik gebruikt en hij was al op verschillende plekken beschadigd en er hingen overal draden aan de ballon vast dus voor de prijs die jullie vragen vind ik het slecht
Beveelt niet aan
4 October 2026
J
Vlijmen
Beste Joyce,
Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik zie dat je verpakte ballonnen bij ons hebt besteld. Naar aanleiding van je review hebben we zojuist al even telefonisch contact gehad. Zoals besproken zie ik de foto’s van de beschadigingen graag tegemoet, zodat we kunnen kijken wat er precies is gebeurd en dit verder voor je kunnen oppakken.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Ik heb geen opmerkingen bij de afwikkeling van mijn bestelling. Op tijd als vanouds. Helaas was de ballon leeg toen deze werd uitgepakt. Ik had de bezorger gevraagd om de doos bij de voordeur achter te laten. Achteraf heeft de doos drie uur in de volle zon gestaan met bovengenoemd resultaat tot gevolg. Was wel een teleurstelling bij het uitpakken. Misschien goed om kopers hier voortaan voor te waarschuwen.
Beveelt aan
3 October 2026
Ruud
Roelofarendsveen
Beste Ruud,
Bedankt voor uw review!
Wat jammer dat de ballon bij het uitpakken leeg bleek te zijn. Helaas kunnen ballonnen inderdaad slecht tegen langdurige blootstelling aan warmte en grote temperatuurwisselingen.
Fijn om te horen dat de bestelling en bezorging verder weer naar wens zijn verlopen. Bedankt voor het delen van uw ervaring en uw tip!
Met vriendelijke groet,
Jill
Mooie ballon, netjes afgeleverd bij opgegeven afhaalpunt. Kleindochter was helemaal in haar nopjes met dit cadeau.
Beveelt aan
2 October 2026
Helma
Maren-Kessel
De ballon was prima en als verwacht. Het kaartje viel echter tegen. Gewoon geprint op een velletje gekleurd papier.
Beveelt aan
28 September 2026
Mieke
Utrecht
Beste Mieke,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de ballon helemaal naar verwachting was. 😊
Jammer dat het kaartje niet helemaal aan je verwachting voldeed. Wij voegen inderdaad kosteloos een persoonlijk kaartje toe, waarop we de doorgegeven tekst printen. We hebben er bewust voor gekozen dit als gratis extra service aan te bieden en hiervoor geen kosten in rekening te brengen.
We nemen je feedback uiteraard mee en gaan zeker kijken naar de mogelijkheden voor een luxere variant tegen betaling in de toekomst.
Hopelijk heeft de ontvanger veel plezier gehad van de ballon! 🎈
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Perfecte afwikkeling van de bestelling!
Beveelt aan
23 September 2026
Erik
Rotterdam
Het bestellen ging heel.makkelijk kon aan geven welke dag ik het wilde laten bezorgen. En de prijs niet te duur. Ik heb aan gegeven dat ik de ballon op maandag wilde bezorgt hebben. Ik kreeg opeens van dhl te horen dat hij op zaterdag bezorg werd .ik schiet in paniek want ik wist dat hun dat weekend weg waren.ik denk hoe nu gelukkig een knopje gevonden om de dag te verzetten. Ik weet niet waar de fout zit .maar prettig was het niet.
Beveelt aan
21 September 2026
Cindy
Berkel-Enschot
Hi Cindy,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het bestellen makkelijk ging en dat je tevreden bent over onze prijs 😊
We begrijpen heel goed dat het even schrikken was toen je ineens een melding kreeg dat DHL het pakket al op zaterdag wilde bezorgen.
Bestellingen voor maandag geven wij op vrijdag mee aan DHL, omdat het sorteercentrum op zaterdag geen pakketten aanneemt. Hierbij geven wij maandag daadwerkelijk als gewenste bezorgdag door. DHL probeert in het weekend echter soms pakketten die voor maandag gepland staan alvast op zaterdag te bezorgen wanneer deze binnen hun route passen. Omdat hun uitgangspunt is om pakketten zo snel mogelijk te bezorgen, kunnen zij voor onze zendingen hierin helaas geen uitzondering maken.
Om deze reden sturen wij op vrijdag ook altijd een extra e-mail naar klanten met een levering op maandag, waarin we dit uitleggen en aangeven dat een eventuele zaterdaglevering eenvoudig via de track & trace teruggezet kan worden naar maandag. Deze e-mail hebben we vrijdag ook naar jou verstuurd. Wellicht dat die in de SPAM-inbox is beland.
Gelukkig had je deze mogelijkheid gevonden en kon je de bezorgdag aanpassen. We begrijpen dat de onverwachte melding in eerste instantie voor verwarring heeft gezorgd en hopen dat de ballon uiteindelijk helemaal naar wens is ontvangen! 🎈
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Geen bezorging aan deur
Beveelt niet aan
21 September 2026
Dini
Landhorst
Beste Dini,
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de bezorging van uw bestelling.
Volgens de track & trace is uw bestelling als geleverd geregistreerd. Uit uw review kunnen wij helaas niet opmaken wat er precies mis is gegaan met de bezorging aan de deur.
Wilt u hierover contact met ons opnemen? Dan kijken we graag met u mee naar de bezorging en wat er precies is gebeurd.
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Ze hebben voor mij gekeken welke ballonnen het dichtstbij komen bij de kleuren van onze huisstijl. Super waardevolle extra service!
Beveelt aan
21 September 2026
Robin
Ede
Mooie doos waarin de ballonnen netjes zaten vastgemaakt. Perfect
Beveelt aan
19 September 2026
Yvonne
Mill
Duidelijke website en Snelle levering!
Beveelt aan
18 September 2026
Felipe
Landgraaf
ik had als verassing ballonnen laten bezorgen bij mijn dochter voor haar verjaardag, maar deze werden pas om 19.00 bezorgd, toen zaten we al in het restaurant. Als er op de site had gestaan dat er meestal in de avond wordt bezorgd dan had ik ze de avond ervoor laten bezorgen.
Beveelt aan
15 September 2026
Elle
Amsterdam
Beste Elle,
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat de ballonnen pas werden bezorgd toen jullie al naar het restaurant waren.
Bij het kiezen van de bezorgoptie staat aangegeven bezorging tussen 08:00 en 19:00 uur kan plaatsvinden. Helaas hebben wij binnen dit tijdvak geen invloed op het exacte bezorgmoment van de vervoerder. Dit betekent overigens niet dat onze pakketten meestal in de avond worden bezorgd; het bezorgmoment verschilt per route en per dag.
We begrijpen natuurlijk dat 19:00 uur in dit geval erg ongelukkig uitkwam, juist omdat het om een verjaardagsverrassing ging. Voor bestellingen waarbij het belangrijk is dat de ballonnen vóór een bepaald tijdstip aanwezig zijn, adviseren wij daarom om voor levering op de dag ervoor te kiezen.
We hopen dat uw dochter ondanks het late bezorgmoment alsnog veel plezier heeft gehad van de ballonnen!
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Makkelijk te bestellen. Doen wat ze beloven.
Beveelt aan
14 September 2026
Ellen
Berkhout
Kado gedaan aan mijn nicht die 50 jaar werd en ook zij was heel verasd ze vond het super mooi en leuk. Dank je wel . Lieve groetjes van ons.
Beveelt aan
14 September 2026
Frans
Deurne
Snelle levering
Beveelt aan
13 September 2026
Beatrice
Amsterdam
Duidelijke site, fijn dat je bezorgmoment kan aangeven en goed verpakt.
Beveelt aan
13 September 2026
C.
Amsterdam
Ik zocht het getal 20. Deze stond niet op de site. Na telefonisch overleg was dit gewoon mogelijk!
Beveelt aan
12 September 2026
Jeannette
Den Bosch
top
Beveelt aan
7 September 2026
Charlotte
veurne
Mooie ballon Probleem met ballon goed opgelost!
Beveelt aan
7 September 2026
Alfred
Amersfoort
Beste Alfred,
Wat vervelend dat de ballon niet bij uw kleinzoon is aangekomen! Volgens de track & trace stond het pakket bij ons als bezorgd geregistreerd. Wij krijgen hierdoor helaas geen melding dat er iets mis is gegaan en kunnen dit dus ook niet automatisch signaleren.
Fijn dat we elkaar inmiddels telefonisch hebben gesproken en samen tot een oplossing zijn gekomen. We sturen de ballon opnieuw op en hopen dat uw kleinzoon er alsnog heel blij mee is! 🎈
Mocht er onverhoopt iets misgaan met een levering, neem dan vooral altijd direct contact met ons op. Wij kunnen vaak sneller met u meedenken en een passende oplossing bieden dan wanneer u dit rechtstreeks met DHL probeert op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Fijne website waar je eenvoudig en overzichtelijk iets kunt bestellen. Kosten vind ik wat aan de hoge kant.
Beveelt aan
7 September 2026
Natasja
Zwolle
Snel geleverd, compleet en mooi
Beveelt aan
6 September 2026
Elly
Zeist
De kleinkinderen zijn steeds weer blij verrast wat er uit dé doos komt. Goede service, duidelijke site en veel keus in thema's en ballonnen.
Beveelt aan
6 September 2026
Ajm
Bergen op Zoom
Perfect
Beveelt aan
5 September 2026
Laura
BUSSUM
We hebben een kapotte ballon opgestuurd gekregen , waarschijnlijk veroorzaakt door de bezorger. Contact gehad met Ballonnerie, deze keurig een nieuwe ballon opgestuurd. Goede service !!!
Beveelt aan
3 September 2026
Sander
Nieuwerkerk aan den IJssel
Tt Vasumweg 160
1033 SH Amsterdam
Branch
Boeken, Kantoor
Specializations
Decoratie, Feestartikelen
Webshops
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.