Laden reviews...
Laden reviews...
267 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten vermelden consequent snelle levering, goede ballonkwaliteit en behulpzame klantenservice. Het assortiment is breed en bestellingen verlopen vlot. Verpakking is betrouwbaar en de bezorging komt op tijd. De algehele ervaring is positief en betrouwbaar.
Fijne webshop Snel geleverd
Beveelt aan
20 June 2026
Erika
Rijswijk
Elk jaar geef ik mijn kleinkinderen een helium ballon voor hun verjaardag. Ze vinden het geweldig en de ballonnen blijven zeker 3 weken goed.
Beveelt aan
20 June 2026
Karin
Maartensdijk
Je kiest een dag en een tijdvak door bezorging. Vooraf nog even gebeld … het was voor een kinderverjaardag. ‘In principe wordt gewoon op tijd bezorgd.’ Het was toch niet gelukt waardoor de ballon voor het kind een dag te laat was (er werd in plaats van overdag, ‘s avonds rond 9 uur bezorgd …. Toen lag mijn neefje al in bed). In andere gevallen was het dus prima geweest maar nu gewoon jammer voor het effect. Over de kwaliteit van de ballon en hoe lang hij hield enzo kan ik niks zeggen. Hij kwam wel gewoon heel aan.
Beveelt niet aan
19 June 2026
Inge
Nijmegen
Beste Inge,
Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik zie inderdaad dat DHL het pakket op de gewenste leverdatum heeft geleverd, maar om 20:38 uur ipv tussen 08:00 en 19:00 uur. Onze excuses hiervoor. Helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van DHL. Ik ben bang dat de chauffeur vertraging heeft opgelopen op zijn route of dat een route zo vol is dat er onverwachts een extra rit moet worden ingepland. Ik zal hiervoor een onderzoek starten. Zojuist heb ik je ook een mailtje gestuurd met hopelijk een passende oplossing en verder hoop ik dat je neefje wel blij was met de ballon.
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Van bestellen tot leveren
Beveelt aan
18 June 2026
Anoniem
Heerde
Bij toeval dit jaar een weer meegemaakt dat DHL eigenhandig vooraf de bezorgdatum naar voren haalt. Deze zelf bij DHL weer aangepast. De Ballonnerie had hier ook vooraf al op gewezen dat het kon gebeuren. (Prima service!) Vervolgens kwam op de bedoelde datum weer bericht van DHL dat de bezorging 1 a 2 dagen later wordt. Daar gaat de verjaardagsverrassing! De Ballonnerie gebeld en zij hebben echt super service geleverd om het "leed" te verzachten. Echt super top! n.b. De Ballonnerie kan hier helaas ook weinig aan doen en verwachten dat DHL hun afspraken na komt. (calamiteiten uitgezonderd uiteraard)
Beveelt aan
15 June 2026
H.J.
Sannes
Op tijd geleverd en prima product.
Beveelt aan
13 June 2026
P
STELLENDAM
Ik zal hier zeker nog bestellen. Heel veel keus en betaalbaar
Beveelt aan
12 June 2026
Claudia
Zoetermeer
Leuk assortiment - goede kwaliteit - zeer klantgerichte organisatie - en heel belangrijk: in geval van een klacht wordt deze serieus genomen en in overleg direct opgelost.
Beveelt aan
8 June 2026
ML
Veldhoven
Geweldige ballon en fijn contact .
Beveelt aan
2 June 2026
Jac
MAURIK
Even een opkikker sturen voor een patiënt in ziekenhuis of zorginstelling. Prachtige ballon gestuurd naar patiënt, en het doet zó goed, en zowel voor de ontvanger als zender. Fantastisch. Een aanrader de Ballonnerie! Vergeleken bij andere bekende ‘Ballonnen zenders’ een topper! Met goede service!
Beveelt aan
31 May 2026
M. K
Purmerend
Makkelijk bestellen. De levering was te laat door DHL. Wordt netjes gebeld en mij te woord gestaan. Dat nog een service gewoon een persoon aan telefoon echt top
Beveelt aan
30 May 2026
Patricia
Utrecht
Leuke verrasing op tijd geleverd,ontvanger was zeer verrast met zijn 50 jaar ballon.
Beveelt aan
30 May 2026
Hans
Heerhugowaard
De ballon is 26 mei bezorgd en 28 mei waren een paar kaarsjes-ballon was een taart met kaarsjes- al leeg aan het lopen. Dit vind ik teleurstellend. Ik had verwacht dat de ballon minstens 4 dagen volledig goed zou zijn.
Beveelt aan
30 May 2026
Miranda
Hwijk
Beste Miranda,
Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Het klinkt alsof de ballon wellicht al een kleine beschadiging heeft opgelopen gedurende het transport en hierdoor langzaam is leeggelopen. Onze excuses hiervoor.
Het is gelukkig een niet veel voorkomend probleem, maar helaas nooit helemaal te voorkomen met zo'n kwetsbaar product. U mag daarom altijd contact met ons opnemen, indien dit gebeurd.
Zojuist heb ik u ook een mail gestuurd met de vraag om een foto van de ballon. Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Hebben nog gevoel voor de klant.
Beveelt aan
26 May 2026
WILMA
Valthermond
Ik was een beetje laat met bestellen maar ik vind de juiste ballon bij De Ballonnerie. Deze werd de volgende dag mooi op tijd geleverd! Een aanrader dus!
Beveelt aan
25 May 2026
R.
Te A.
Snelle levering, mooie strak opgeblazen ballonnen
Beveelt aan
23 May 2026
Stefani
Eindhoven
Ziet er top uit,snelle levering top
Beveelt aan
22 May 2026
Johan
Bedum
Hele snelle levering van leuke verjaardag ballon. Heel goed verpakt echt een leuke verrassing!
Beveelt aan
22 May 2026
Sharon
Den Haag
Voor het eerst besteld en erg zorgvuldig is er mee omgegaan en werdt zelfs gebeld dat zag ik niet aankomen en de service was top!
Beveelt aan
19 May 2026
Ömer Faruk/Ayfer
Purmerend
Bestellen is snel en simpel De ballon was prima en is goed aangekomen Jammer dat wanneer er een afleverdatum gekozen kan worden de ballon toch te laat is verzonden. 3 dagen is wel erg te laat. Dan is te vroeg echt beter
Beveelt aan
16 May 2026
Mevrouw.N.L.
Utrecht
Beste,
Als het goed is heeft u inmiddels contact gehad met mijn collega om te kijken naar een oplossing, daar een nationale feestdag in Duitsland inderdaad helaas voor vertraging heeft gezorgd. Hopelijk was de ontvanger alsnog blij met de ballon.
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Makkelijk te bestellen, goede kwaliteit ballon!
Beveelt aan
16 May 2026
Anita
Hoensbroek
Alles netjes op tijd verzorgd. Een aanrader.
Beveelt aan
16 May 2026
Peter
Maastricht
Gewoon volgende keer gelijk meteen met dit bedrijf bestellen.
Beveelt aan
16 May 2026
Vibeke
's-Hertogenbosch
Moedersdag ballonen gekocht voor moederdag natuurlijk. Zouden zaterdag bezorgd worden. Het is al maandag 11 mei en ik heb nog niks ontvangen.
Beveelt niet aan
11 May 2026
Marco
Zwijndrecht
Beste Marco,
Nog bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen!
Ik heb gelijk uw bestelling erbij gepakt en zie dat wij uw pakket op tijd bij DHL hebben aangeboden, maar dat deze hier inderdaad helaas vertraging oploopt om een onbekende reden. Onze excuses hiervoor, ik begrijp dat dit erg vervelend is, zeker daar het een ballon voor Moederdag betreft. Helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van DHL. Wel zal ik een onderzoek starten naar de oorzaak van de vertraging en hier ook een klacht over indienen.
Zojuist heb ik u ook een mail gestuurd met een hopelijk passende oplossing.
Ik zie uw reactie graag tegemoet
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Hij knapte gelijk al kapot toen hij naar plafon ging jammer van het geld
Beveelt niet aan
11 May 2026
Marijke
Best
Beste Marijke,
Bedankt voor uw review aan de Ballonnerie, wat vervelend om te horen dat de ballon knapte op het moment dat deze het plafond aan raakte.
Ballonnen zijn een heel fragile product en kunnen door een zandkorrel al schade oplopen, hierdoor doen wij onder de ballon die u heeft besteld een gewichtje.
Dit zodat de ballon natuurlijk altijd mooi in het zicht zweeft en te voorkomen dat deze tegen iets scherps aan komt.
Als u een spikkel plafond heeft kan hier inderdaad een scherp puntje of randje zitten waardoor de ballon dus lek gaat of gelijk klapt.
Zou u mij een foto willen sturen van de ballon en van het plafond, zodat ik kan kijken waar het is fout gegaan.
Met vriendelijke groet,
Raphaella Pommerel
Tt Vasumweg 160
1033 SH Amsterdam
Branch
Kantoor, Boeken
Specializations
Decoratie, Feestartikelen
Webshops