Ik had ballon besteld zou 11 maart bezorgd worden bij mijn kleinzoon !!! Zaterdag werd het bij mijn kleinzoon gewoon voor de deur gezet !!!
Beste Fie, wat vervelend om te horen dat de levering te vroeg was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, ik heb de levering even bekeken. Ik zie inderdaad dat er bij ons iets is fout gegaan, onze excuses hiervoor. Wij zullen er extra op letten dat dit niet meer zal gebeuren. Met vriendelijke groet, Raphaella De Ballonnerie
Ballonnetjes lopen soms wel snel leeg en omdat ze klein zijn is dat jammer. Zo zitten er dan in de babybox dozen steeds gaten.
Originele beoordeling
Ballonnetjes lopen soms wel snel leeg en omdat ze klein zijn is dat jammer. Zo zitten er dan in de babybox dozen steeds gaten.
Er zijn super veel ballonnen om uit te kiezen. Ze worden mooi verstuurd en zijn ook goed gevuld. Er komen wel allerlei kosten bij die je aan de voorkant niet ziet, jammer dat ze daar niet gelijk duidelijk over zijn. Ze zijn kwa prijzen vergelijkbaar met concurrenten.
Prima ontwerp, mooie verpakking en uitstekende en tijdige bezorging
Ruime keus, op tijd verzonden in een leuke doos. Ik ben heel tevreden. Zou weer kiezen voor De Ballonnerie! De ontvanger was erg blij verrast. Heel origineel zo’n ballon
Snel, makkelijk, snelle levering, gewaardeerde updates over levering, mooi afgeleverd en goede kwaliteit!
Niks anders op aan te merken dan mega blij met een online ballonnen website.
Goed geholpen maar te laat geleverd niet vandaag besteld morgen geleverd
Beste Simone, wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de Ballonnerie! Graag wil ik u vragen wat u bedoeld met: te laat geleverd niet vandaag besteld morgen geleverd. Ik heb uw bestelling bekeken en zie dat u als afleverdatum 26-02 heeft gekozen, DHL geeft aan deze ook op 26-02 afgeleverd te hebben. Graag hoor ik van u! Met vriendelijke groet, Raphaella De Ballonnerie
Erg tevreden. Dankbaar om t te krijgen en erg leuk om te geven.
Mijn vrouw was erg blij met de ballon voor haar 70ste verjaardag. Goed product, prima prijs en keurig op juiste tijd geleverd, helemaal top. Dank je wel voor deze leuke verrassing.
Mijn kleinkinderen krijgen altijd een ballon voor hun verjaardag. Deze ballon bestel ik bij de Ballonnerie. De keuze is divers , de kwaliteit goed en wordt altijd op tijd geleverd. Mijn kleinkinderen kijken er altijd naar uit en zijn iedere keer weer heel blij met de verrassing ballon.
e service van De Ballonnerie was echt uitstekend – snelle levering, prachtige ballonnen en een vleugje extra magie voor speciale momenten. Ik ga hier zeker vaker bestellen!
Perfect
Zorg ervoor dat de mails duidelijk zijn en dat je een datum kan aangeven
Hi Anna, Bedankt voor uw review! Ik probeerde u te bellen, maar kreeg u helaas niet te pakken. We willen graag van de feedback leveren en ben daarom benieuwd wat u bedoeld met het aangegeven van een datum, daar u de gewenste leverdatum kunt kiezen op onze website. Ook ben ik benieuwd ben ik wat u onduidelijk vond in onze mails, zodat we dit kunnen verbeteren in de toekomst. Ik hoop van u te horen, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Ruim van te voren vanuit buitenland besteld..en keurig optijd geleverd, leuke website ook.
Goede verzorging , op tijd geleverd.
n.v.t.
Ik kan de ballonerie aan iedereen aanraden. Eerlijke en vriendelijke mensen die er werken!
Was de eerste keer bij de ballonerie, zeer tevreden. Kwam opde juiste dag aan.
Op het laatste moment een valentijn ballon besteld. Site is duidelijk waardoor je er snel uit bent. Prachtige ballon die zeker langer als een week in de lucht blijft hangen!
Ballon zou afgelopen vrijdag gebracht worden. Kreeg bericht dat het zeker twee dagen vertraagd was. Balen, want hij moest niet voor niks op vrijdag geleverd worden. Maandag telefonisch contact gehad met de Ballonerie. Fout lag bij mij. Verkeerde postcode doorgegeven door schrijffout. Ballon wordt opnieuw opgeblazen en verstuurd. Toch nog goed gekomen. Bedankt voor het meedenken..
Beste, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk naar uw pakket gekeken en zie dat deze helaas retour komt naar ons, daar het opgegeven adres niet bekend is. De opgegeven straatnaam wordt niet gevonden in de opgegeven plaats en bij de opgegeven postcode hoort een andere straat. Helaas kan uw pakket hierdoor niet geleverd worden. Ik heb u zojuist geprobeerd te te bellen, maar kreeg u niet te pakken. Zou u ons wellicht willen terugbellen op 020-4940442? Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Ik hoor het graag, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Originele beoordeling
Ballon zou afgelopen vrijdag gebracht worden. Kreeg bericht dat het zeker twee dagen vertraagd was. Balen, want hij moest niet voor niks op vrijdag geleverd worden.
Beste, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk naar uw pakket gekeken en zie dat deze helaas retour komt naar ons, daar het opgegeven adres niet bekend is. De opgegeven straatnaam wordt niet gevonden in de opgegeven plaats en bij de opgegeven postcode hoort een andere straat. Helaas kan uw pakket hierdoor niet geleverd worden. Ik heb u zojuist geprobeerd te te bellen, maar kreeg u niet te pakken. Zou u ons wellicht willen terugbellen op 020-4940442? Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Ik hoor het graag, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Alles liep goed in tegenstelling tot Greetz. Ben blij dat ik jullie gevonden heb op Google. Op tijd geleverd, zoals op de site vermeld stond. Mijn kerstkaarten bij Greetz zijn gewoon nooit verstuurd.
Helaas was de ballon een dag te laat en kreeg ik hier zelfs geen melding van. Heel erg jammer voor de jarige. Best jammer want het was niet beoqald goedkoop. Als de leverdatum niet als optie daar had gestaan, had ik de ballon niet hier besteld. Ik heb begrepen dat de ballon wel mooi was, dus de jarige was er ondanks de late komst wel blij mee.
Beste Esther, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie echter dat DHL aangeeft dat de ballon op de gewenste datum (10 februari) geleverd is. Zojuist heb ik u ook een mail gestuurd om te kijken waar het mis gaat. Ik hoop van u te horen, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Alles is prima verlopen mooie balon
??????
Beste, Bedankt voor uw review! Zoals zojuist telefonisch besproken blijkt helaas het opgegeven adres niet juist, waardoor uw bestelling vertraging oploopt. Zojuist heb ik u een mail gestuurd om het juiste adres te achterhalen en te kijken hoe we dit kunnen oplossen, zodat u uw pakket alsnog ontvangt. Ik zie uw reactie graag tegemoet, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Tt Vasumweg 160
1033 SH Amsterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.