Laden reviews...
Laden reviews...
269 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten vermelden consequent snelle levering, goede ballonkwaliteit en behulpzame klantenservice. Het assortiment is breed en bestellingen verlopen vlot. Verpakking is betrouwbaar en de bezorging komt op tijd. De algehele ervaring is positief en betrouwbaar.
Vanuit Frankrijk mijn bestelling gedaan en in 1 woord... Fantastisch!! Op de juiste datum geleverd, leuk verpakt, groot is met recht niet overdreven groot :) Website is makkelijk en overzichtelijk En bovendien zeer betaalbaar!!!!
Beveelt aan
12 August 2024
Sagitta
Breda
Stevige mooie ballonnen Ruime keuze Snelle levering
Beveelt aan
12 August 2024
Sylvia
Oud-Beijerland
leuke ballon voor thuiskomst zoon uit Australie. alleen bestelling had een dag vertraging waardoor mosterd na de maaltijd...
Beveelt aan
11 August 2024
Evert
lopik
Wij waren op vakantie toen onze dochter jarig was. We hebben haar verrast met de ballonnen
Beveelt aan
11 August 2024
Remkes
Stiens
Mooie ballonnen , redelijke kleuren keuze binnen 1 lijn Ik had alleen 1 kleur anders ingeschat, ik dacht donker rood te zien op de foto, maar de kleur neigt enorm naar bruin, jammer. Andere kleuren ook iets anders dan op foto maar minder drastisch. Bezorging snel, prima kwaliteit
Beveelt aan
10 August 2024
E
Amstelveen
Goede en snelle service. Ze belden zelfs even op om aan te geven dat ze die dag een uurtje eerder sloten zodat ik de bestelling op tijd zou ophalen.
Beveelt aan
5 August 2024
Martijn
Amsterdam
Heel bijzonder dat het cadeau nog steeds niet bezorgd is. Voor alle zekerheid had ik een dag eerder aangevinkt terwijl 1 augustus al 5 dagen geleden was. 7 dagen verder.... Mijn vriendin was in elk geval 1 dag thuis op de dag dat DHL meldde aan te bellen.... Ik wacht nog af maar de verrassing is helaas niet de verrassing geweest die ik voor ogen had.... Natuurlijk hoop ik - net als jullie waarschijnlijk - dat het goed komt
Beveelt niet aan
5 August 2024
Anneke
Woonplaats Apeldoorn Bezorgplaats Den Haag
Beste Anneke,
Zoals zojuist telefonisch besproken was het helaas het opgegeven huisnummer in combinatie met de postcode onjuist, waardoor uw pakket vertraging opliep en nu weer retour komt naar ons. Gelukkig hebben we zojuist met elkaar gesproken voor de juiste gegevens, zodat het pakket alsnog bij Petra bezorgd kan worden.
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Bestellen ging makkelijk. Ruime keuze
Beveelt aan
5 August 2024
Sacha de Korte
IJsselstein
Ik mis alleen een touwtje en iets om de ballon vast te houden
Beveelt aan
4 August 2024
Grietje
Beilen
Wilde een origineel cadeau voor lieve buurvrouw. Werd 104cm grote hond met feesthoedjes op. Was helemaal " flabbergasted" en super verrast.
Beveelt aan
3 August 2024
Riny de Nijs
Berkel En Rodenrijs
Het enige nadeel vond ik dat ik heb gekozen voor de extra betaling om dezelfde dag nog te leveren. Dat werkt dus niet op zaterdag. En werd op maandag bezorgd, had misschien beter moeten lezen, maar misschien moet die optie er in t weekend uit..
Beveelt aan
2 August 2024
Cindy
Haelen
mooie ballon, stipt geleverd op 1 dag
Beveelt aan
2 August 2024
Rita Aerts
Malderen
Ruim van te voren besteld en note bene bij moeten betalen om op bepaalde dag en avond levering te laten bezorgen (prima en logisch) vervolgens is het pakket tot op de dag van vandaag nog steeds niet bezorgd. Kreeg een mailtje dat DHL weleens eerder het pakket wilt aanbieden, of ik dat kon wijzigen, ook nog geprobeerd, ging niet. De jarige job zal ook niet thuis zijn in het weekend. (Had zoiezo geen zin gehad) Bedacht me toen ook, waarom moet ik jullie levering aanpassen terwijl ik duidelijk andere datum + avondlevering heb aangevinkt en voor betaald heb……
Beveelt niet aan
31 July 2024
Raymond
Utrecht
Beste Raymond,
Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Zoals zojuist telefonisch aangegeven geeft DHL aan dat het pakket geleverd is bij de buren op zaterdag, daar de jarige niet thuis was. De ontvanger zou, indien gewenst, deze hier op kunnen halen.
Verder dienen wij onze pakketten voor maandag op vrijdag aan te leveren bij DHL, maar helaas merken dat DHL soms zijn achterstanden probeert in te halen in het weekend. Daar hun standaard regel, ondanks het aangegeven van de gewenste leverdatum, zo spoedig mogelijk leveren is, komt het wel eens voor dat zij onze pakketten bestemd voor maandag op zaterdag willen leveren, mochten deze nog in de bus en route passen. Indien dat bij uw pakket het geval is, ontvangt u hiervan een mail en hierin kunt u de leverdatum nogmaals wijzigingen naar maandag, zodat uw pakket niet te vroeg geleverd wordt. Extra vervelend dat dit u overkomt. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
1 van de 2 ballonnen die we hadden besteld was helaas lek, wat vervelend was. Echter is deze klacht keurig opgelost, zelfs boven verwachting. Zeer klantgericht!
Beveelt aan
30 July 2024
Maarten
Amsterdam
Beste Maarten,
Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Kan het kloppen dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice? We helpen u graag verder.
Het klinkt namelijk alsof de ballon gedurende het transport beschadigd is. Onze excuses hiervoor. Het is gelukkig een niet veel voorkomend probleem, maar helaas nooit helemaal te voorkomen met zo'n kwetsbaar product. Zou u een foto van de ballon willen mailen naar [email protected]? Dan gaan we dit natuurlijk met u oplossen.
Wat betreft de bezorgkosten, we kijken altijd of de ballonnen samen in een doos passen en storten in dat geval eenmaal de bezorgkosten retour. Indien dit niet past, zullen we inderdaad tweemaal bezorgkosten moeten rekenen, daar het 2 pakketten betreft. Deze kosten moeten wij helaas ook betalen. Hopende op uw begrip hiervoor.
Ik hoor graag van u, alvast bedankt
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
De ballon was niet op de tijd. Verjaardag was 26-7 (afgelopen vrijdag) omdat je geen afhaalpunt kunt ingeven bij je bestelling, heb ik het bezorgadres van de jarige doorgegeven. Deze heeft op haar verjaardag niets ontvangen. DHL gaf aan dat het feestadres was gesloten. Zojuist de ballon opgehaald bij een DHL punt. Doos zwaar beschadigd. Dus echt niet goed voor 2o, - euro 1 ballonnetje mag ik toch wel wat anders verwachten. M.vrgr. Astrid Huyps
Beveelt niet aan
29 July 2024
Astrid
Geleen
Beste Astrid,
Bedankt voor de review en wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik probeerde u al even te bellen, maar kreeg u helaas niet te pakken.
U mag altijd even bellen als hij vragen heeft m.b.t. uw bestelling. Het is namelijk inderdaad niet mogelijk om uw pakket rechtstreeks naar een pakketpunt te laten sturen, maar zodra uw bestelling verzonden is, kunt u deze gemakkelijk naar een pakketpunt in de buurt laten gaan. We helpen onze klanten hier graag mee verder.
Ik zie inderdaad dat DHL aangeeft dat het theater op de dag zelf op het moment van bezorging (nog) niet geopend was of dat er niemand in de gelegenheid was om deze in ontvangst te nemen. Uw pakket gaat daarom naar een servicepunt in de buurt.
Ik begrijp alleen dat uw doos helaas gedurende het transport beschadigd is, super vervelend natuurlijk. Is de ballon zelf nog helemaal goed? En kunt u hier wellicht een foto van sturen naar [email protected]? Dan gaan we hiernaar kijken.
Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Al vaker bij jullie besteld, voor namelijk voor de kleinkinderen. Altijd op tijd bezorgd, en mocht een ballon leeglopen, dan wordt je snel en correct geholpen bij jullie [email protected]. Foto's, maken en opsturen. Dankjewel hiervoor. Henny.
Beveelt aan
29 July 2024
Henny
Nijmegen
Zaterdag geleverd in plaats van zoals ik had aangegeven op Maandag. Zaterdag was ik niet thuis dus afgeleverd bij ophaalpunt. Het plaatje en naam van product deden sugeren dat het ging om een heteluchtballon wat perfect paste bij mijn luchtballonvaart paste die ik kado ging doen. In mijn enthousiasme heb ik het woordje 'net' over het hoofd gezien. Nu heb ik dus alleen een netje voor om een ballon.
Beveelt aan
29 July 2024
Thomas
Leeuwarden
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
2 dagen van te voren besteld, zou 'm de dag van te voren binnen moeten krijgen (vrijdag). Echter, de bezorging zou plaats vinden op zaterdag, echter gedurende de zaterdag kregen we het bericht dat de bezorging werd uitgesteld tot maandag. Product dus nog niet ontvangen maar het is echter al te laat voor de verjaardag. DHL is een waardeloze partij... Na hier de beoordeling op ingevuld te hebben heeft de klantenservice van De Ballonnerie contact gezocht en het naar meer dan tevredenheid opgelost! Dank hiervoor!
Beveelt aan
29 July 2024
John
Lochem
Beste John,
Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik heb gelijk naar uw bestelling gekeken en zie dat wij uw pakket op tijd hebben aangeboden bij DHL. U heeft namelijk zaterdag als gewenste bezorgdatum aangeven. Dit was op het moment van bestellen ook de snelste optie (na 16:00 uur op donderdag) op de same levering na. Helaas heeft uw pakket inderdaad vervolgens helaas vertraging opgelopen om een onbekende reden. Onze excuses hiervoor. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van DHL.
Zojuist heb ik u ook een mail gestuurd met een hopelijk passende oplossing. Soms beland deze in de SPAM-inbox. Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
De 22 inch Qualatex Ballonnen zijn werkelijk de mooiste. Ze zijn helemaal rond en kan er doorheen kijken. Ik heb ze al een aantal jaren besteld voor mijn kleindochters. En wat wordt het met veel vreugde ontvangen. Deze gevulde ballonnen blijven heel lang mooi en daarom bestel ik geen ander soort. En raad ze zeker aan! Je zal er geen spijt van hebben.
Beveelt aan
29 July 2024
Susan
'S-GRAVENHAGE
T bestellen is eenvoudig. Er zijn heeeeel veel ballons om uit te kiezen maar je kunt het jezelf makkelijker maken door een thema te kiezen. Duidelijk is ook de grootte van de ballon. Kaartje erbij kost niets extra. Mijn verstuurde ballonnen zijn tot nu toe, 5x besteld, allemaal perfect. !! Ik bestelde voorheen bij n kaartenwebshop een ballon. Kreeg 2x n videootje van degene die de ballon ontving: doos open en er kwam heel langzaam n ballon omhoog tot max. 1 meter! Nu bestel ik altijd bij de BALLONNERIE, daar weten ze hoe ze n mooie heliumballon moeten presenteren! Hét cadeau ook voor de eerste verjaardag van kinderen, meteen het cadeau, ze krijgen toch al veel te veel. Voor mensen in het ziekenhuis is een ballon ideaal, de kamer fleurt er van op, de zieke kan de ballon aan t voeteneinde v het bed (laten) vastmaken en iedereen in de kamer geniet mee. Een kaart hangen ze in een ziekenhuis boven je bed op n prikbord, dus die zie je als zieke pas goed als je t ziekenhuis uitgaat en niet vergeet je kaarten mee te nemen. ;-( Kortom n ballon is altijd leuk en er kan wekenlang van genoten worden.
Beveelt aan
28 July 2024
Ineke
Leiden
Makkelijk te bestellen, op tijd afgeleverd, mooie ballon en makkelijke te bestellen. Goede info ook over verloop van bestelling
Beveelt aan
28 July 2024
D
Koudekerk ad rijn
Vlotte en snelle levering.
Beveelt aan
28 July 2024
Anne-Marie
Antwerpen
Niet tevreden binnen 3 dagen was het gezakt
Beveelt niet aan
28 July 2024
Yvonne Schenkers
Gouda
Beste Brenda,
Bedankt voor uw review!
We hebben naar uw bestelling gekeken en zien dat u latexballonnen heeft besteld. Deze hebben een zweeftijd van 2 a 3 dagen. Dit staat ook bij het product aangegeven. Indien u langer wilt genieten van de ballonnen raad ik aan om te kiezen voor een tros, volledig bestaande uit folieballonnen. Deze zweven (binnen op kamertemperatuur) circa 7 dagen.
Hopende op uw begrip hiervoor en mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik deze natuurlijk graag!
Met vriendelijke groet,
Jill
De Ballonnerie
jl., zaterdag 20 juli opnieuw een opdracht aan de Ballonnerie gegeven om een meisje heel blij te maken. Vooral als iemand het niet kent en nog nooit op die manier een cadeau kreeg is het voor ieder een aanrader om het een keer te doen. Ik doe het met regelmaat want het is een goed bedrijf die de ballon ook netjes inpakt en zorgt dat het ook goed aankomt. echt TOP....
Beveelt aan
22 July 2024
Gré
GRONINGEN
Zoals altijd perfect geregeld. Deze keer had ik wat vragen over de bestelling en die zijn door de supportdames prima beantwoord.
Beveelt aan
22 July 2024
Hanneke
Apeldoorn
Tt Vasumweg 160
1033 SH Amsterdam
Branch
Kantoor, Boeken
Specializations
Decoratie, Feestartikelen
Webshops