Filters

4

Niet geleverd op tijd

Tijdig mijn bestelling geplaatst. Levering was gepland voor vrijdag, omdat de verjaardag van mijn zoon op zaterdag was. De ballon is nog steeds niet geleverd en zal misschien pas op maandag aankomen – wat uiteraard niet de bedoeling was. Ik heb wel mijn geld teruggekregen, maar mijn zoon heeft geen ballon gekregen, wat erg teleurstellend is.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
9

geweldig

voor kleindochter koe ballon besteld ..was fantastisch !

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Een welkome verrassing voor de ontvanger

Prettig en zorgvuldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en de ballonnen zijn dankbaar ontvangen

De website wijst zich vanzelf, het aanbod is erg leuk en de service super snel. De ontvangster was erg blij met het beterschap ballonnenboeket. Zeer aanbevolen dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een heel blije kleindochter

Een ballon, een kleine attentie die mijn kleindochter enorm blij heeft gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

goos delivery and balloons

happy with the delivery for my daughters birthday

  • Aanbevelen? Ja
4

Goede klantenservice met helaas erbarmelijk slechte bezorgpartner DHL

Mijn tante werd 100 jaar en voor deze bijzondere mijlpaal hadden we ruim vantevoren een ballonnenboeket besteld. Aanvankelijk leek er geen probleem. DHL track en trace code ontvangen en de ballonnen zouden keurig op de juiste dag bezorgd worden. Echter op de dag zelf zagen we tot onze grote schrik op de DHL pagina dat het pakket retour werd gestuurd naar de Ballonerie omdat het adres onbekend was. Meteen contact opgenomen met de klantenservice van de Ballonerie en na excuses verzendkosten teruggestort gekregen en is het pakket opnieuw verstuurd voor de dag erna. Wel de dag na de 100-jarige verjaardag maar goed. Echter, niet te geloven, ook die verzending werd door DHL teruggestuurd omdat de ontvanger niet bekend zou zijn. De chauffeur van DHL heeft echt geen enkele moeite gedaan om het juiste adres te vinden. Adres is namelijk 100% correct en PostNL kan hier wel gewoon bezorgen. Uiteindelijk geld terug gehad van de Ballonerie maar mijn tante heeft haar ballonnenboeket helaas nooit ontvangen. Denk dat het tijd is voor de Ballonerie om de bezorging met een andere partner te gaan doen want dit is erg teleurstellend en schaadt de reputatie van de Balonnerie, die het denk ik wel goed bedoelen. Heb dus nog 2 sterren gegeven voor de goede klantenservice maar uiteindelijk was dit een heel nare ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
10

Toppie

Mooi optijd bezorgd , ze was erg verrast

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Levering precies op tijd. Balonnen zijn prachtig en gaan heel lang mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten razendsnel geleverd

Op vrijdag besteld , dinsdag in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak, top

Alles volgens afspraak, top

  • Aanbevelen? Ja
10

Op tijd

Op tijd bezorgd, voldoende informatie over de bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk.

Bestelling goed aangeleverd bij DHL. Helaas bij DHL iets mis gegaan. Zeer goed opgelost door de Ballonnerie. Chapeau.!!.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Niet geleverd op gevraagde datum Geld terug gestort

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
7

Nette communicatie en goede levering

Mooi op tijd. Alleen er was er 1 leeg helaas

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik heb voor de verjaardag van m’n zus een boeket ballonnen gegeven omwille van de warmte,.

De bestelling gebeurde 2w op voorhand en de levering verliep ook heel goed!, op de dag dat het moest aankomen!

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
8

Ballon niet op tijd geleverd door DHL maar hebben ze netjes opgelost

Klantenservice denkt mee in oplossingen. Netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig hoor

Heel accuraat, bezorgtraject worden steeds netjes gedeeld, als ze gaan bezorgen wordt dit ook weer gemeld. Erg goede en prettige gang van zaken. Complimenten, ga zo door!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Geweldige , service .

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

De ontvanger had maar 4 ballonnen van de 6 gekregen en het gewicht was niet eens ingepakt

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Ook als er iets mis gaat, wordt alles naar de wens van de klant opgelost!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ruime keuze en snel geregeld

Ruime keuze en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

doen wat ze moeten doen.

Ballonnerie is top alleen de levering door DHL kan flut zijn !!! Bellen niet aan bij een flat omdat dit te lang duurt en sturen dan het pakket naar een afhaalpunt. Gevolg: ballon komt niet aan of de dag dat iemand echt jarig is. Jammer !!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Tt Vasumweg 160

1033 SH Amsterdam

020 494 0443

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.