Tijdig mijn bestelling geplaatst. Levering was gepland voor vrijdag, omdat de verjaardag van mijn zoon op zaterdag was. De ballon is nog steeds niet geleverd en zal misschien pas op maandag aankomen – wat uiteraard niet de bedoeling was. Ik heb wel mijn geld teruggekregen, maar mijn zoon heeft geen ballon gekregen, wat erg teleurstellend is.
Beste Anastasia, Bedankt voor de review! U heeft inderdaad contact gehad met mijn collega, daar uw pakket helaas vertraging heeft opgelopen bij Bpost om een onbekende reden. Ik begrijp dat dit erg vervelend is, maar helaas zijn wij zelf ook afhankelijk van de post en kunnen wij hierdoor geen garanties geven op de levering. Gelukkig worden 98% van onze pakketten netjes op tijd geleverd. Dit staat ook op onze website aangegeven. Natuurlijk proberen wij wel bij eventuele problemen om het zo goed mogelijk met de klant op te lossen. Hopende op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
voor kleindochter koe ballon besteld ..was fantastisch !
Prima geholpen
Prettig en zorgvuldig
De website wijst zich vanzelf, het aanbod is erg leuk en de service super snel. De ontvangster was erg blij met het beterschap ballonnenboeket. Zeer aanbevolen dus.
Een ballon, een kleine attentie die mijn kleindochter enorm blij heeft gemaakt.
happy with the delivery for my daughters birthday
Mijn tante werd 100 jaar en voor deze bijzondere mijlpaal hadden we ruim vantevoren een ballonnenboeket besteld. Aanvankelijk leek er geen probleem. DHL track en trace code ontvangen en de ballonnen zouden keurig op de juiste dag bezorgd worden. Echter op de dag zelf zagen we tot onze grote schrik op de DHL pagina dat het pakket retour werd gestuurd naar de Ballonerie omdat het adres onbekend was. Meteen contact opgenomen met de klantenservice van de Ballonerie en na excuses verzendkosten teruggestort gekregen en is het pakket opnieuw verstuurd voor de dag erna. Wel de dag na de 100-jarige verjaardag maar goed. Echter, niet te geloven, ook die verzending werd door DHL teruggestuurd omdat de ontvanger niet bekend zou zijn. De chauffeur van DHL heeft echt geen enkele moeite gedaan om het juiste adres te vinden. Adres is namelijk 100% correct en PostNL kan hier wel gewoon bezorgen. Uiteindelijk geld terug gehad van de Ballonerie maar mijn tante heeft haar ballonnenboeket helaas nooit ontvangen. Denk dat het tijd is voor de Ballonerie om de bezorging met een andere partner te gaan doen want dit is erg teleurstellend en schaadt de reputatie van de Balonnerie, die het denk ik wel goed bedoelen. Heb dus nog 2 sterren gegeven voor de goede klantenservice maar uiteindelijk was dit een heel nare ervaring.
Beste Els, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat mijn collega ook een onderzoek heeft gestart bij DHL om te achterhalen waarom verschillende chauffeurs aangegeven dat de ontvanger niet bekend zou zijn op het aangegeven adres. Soms kan het bijvoorbeeld ook om een weigering van het pakket gaan. Dit onderzoek kan enkele werkdagen in beslag nemen. Verder blijven we helaas afhankelijk van de post en hebben verschillende postbedrijven geprobeerd, maar helaas kan geen één ons een garantie geven van 100% en heeft DHL momenteel de beste prestatie voor ons, namelijk 98%, ook tijdens de drukke dagen, zoals Black Friday en Valentijnsdag. Natuurlijk proberen wij het voor de klant altijd zo goed mogelijk op te lossen, mocht er toch onverhoopt wat mis gaan met de post. In dit geval lijkt het probleem op het adres echter groter daar meer chauffeurs hetzelfde aangeven, waardoor dit helaas eerst opgelost moet worden, waardoor we inderdaad het volledig bedrag naar u retour hebben gestort om een zo goed mogelijk optie te kunnen bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik deze natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Mooi optijd bezorgd , ze was erg verrast
Levering precies op tijd. Balonnen zijn prachtig en gaan heel lang mee.
Op vrijdag besteld , dinsdag in huis
Alles volgens afspraak, top
Op tijd bezorgd, voldoende informatie over de bezorging
Bestelling goed aangeleverd bij DHL. Helaas bij DHL iets mis gegaan. Zeer goed opgelost door de Ballonnerie. Chapeau.!!.
Niet geleverd op gevraagde datum Geld terug gestort
Beste Elionce, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk naar uw bestelling gekeken en zie dat wij deze op tijd hebben aangeboden bij DHL/Bpost, maar dat deze hier helaas om een onbekende reden vertraging oploopt. Onze excuses hiervoor. Helaas blijven we hierin afhankelijk van de post. Zojuist heb ik ook uw mail beantwoord met een hopelijk passende oplossing. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Originele beoordeling
Niet geleverd op gevraagde datum
Beste Elionce, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk naar uw bestelling gekeken en zie dat wij deze op tijd hebben aangeboden bij DHL/Bpost, maar dat deze hier helaas om een onbekende reden vertraging oploopt. Onze excuses hiervoor. Helaas blijven we hierin afhankelijk van de post. Zojuist heb ik ook uw mail beantwoord met een hopelijk passende oplossing. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Mooi op tijd. Alleen er was er 1 leeg helaas
Beste Natasja, Wat fijn om te horen dat u blij was met het boeket! Natuurlijk wel heel vervelend dat er 1 ballon kapot is gegaan. Heeft u hier toevallig een foto van en wilt u deze sturen naar [email protected]? Dan gaan we hiernaar kijken. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
De bestelling gebeurde 2w op voorhand en de levering verliep ook heel goed!, op de dag dat het moest aankomen!
Klantenservice denkt mee in oplossingen. Netjes opgelost.
Heel accuraat, bezorgtraject worden steeds netjes gedeeld, als ze gaan bezorgen wordt dit ook weer gemeld. Erg goede en prettige gang van zaken. Complimenten, ga zo door!!
Goede service
Geweldige , service .
De ontvanger had maar 4 ballonnen van de 6 gekregen en het gewicht was niet eens ingepakt
Beste Diana, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Uit contact met mijn college bleek dat de het gewichtje bij de verzending helaas los was geraakt van de tros en dat de overige 2 ballonnen hierdoor aan het plafond zaten, waardoor je ze niet gelijk had gezien op de foto van de ontvanger. Samen met mijn collega hebben jullie gekeken naar een zo passend mogelijk oplossing. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Ook als er iets mis gaat, wordt alles naar de wens van de klant opgelost!!
Ruime keuze en snel geregeld
Ballonnerie is top alleen de levering door DHL kan flut zijn !!! Bellen niet aan bij een flat omdat dit te lang duurt en sturen dan het pakket naar een afhaalpunt. Gevolg: ballon komt niet aan of de dag dat iemand echt jarig is. Jammer !!
Beste Anneke, Bedankt voor uw review en wat leuk om te horen dat u tevreden bent over De Ballonnerie :) Ik heb ook gelijk naar uw levering gekeken en zie dat deze door DHL afgeleverd is op de afgesproken datum en adres. Helaas blijven we natuurlijk wel afhankelijk van DHL, maar 98% van onze pakketten worden gelukkig geleverd op de afgesproken datum. Mochten er toch problemen zijn met uw bestelling kunt u natuurlijk altijd contact opnemen, we zullen altijd ons best doen om u zo goed mogelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Tt Vasumweg 160
1033 SH Amsterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.