Superfiets ! Drinkfleshouder/ flesje gaat er zwaar in (Kan je makkelijk verhelpen) Blijft super

Super service en snel geleverd!

Even wat onduidelijkheid over de leverdatum maar mijn vraag werd echt heel beantwoord en zoals beloofd werd het fietsje de eerstvolgende zaterdag geleverd. Top!

Goede kwaliteit prijs vergelijking. De fiets is goed en voldeed aan mijn eisen. Een kinderfiets (zoon is 10)waar hij zowel de bossen in kan als mee op de weg. De fiets is degelijk en voorzien van 21 versnellingen. Makkelijk in elkaar te zetten maar het meeste zit al in elkaar. Het is een kwestie van zadel, voorwiel en stuur geen probleem dus. Beschrijving is minder maar het wijst zichzelf dus je hebt hem niet nodig. Zoals ik in andere reviews gelezen heb staat de Nederlandse handleiding op de site. Mijn zoon is tevreden dus ik ook. Goed product.

top bezorging snel en tevreden

was heel snel geleverd erg mooie fiets het geld zeker waard

Aanrader!

Zeer snelle reactie op een vraag via de website. Afhandeling en verzending gingen heel vlot. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Algemeen een prima winkelervaring.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede kinderfiets voor de beste prijs. Correcte communicatie en levering.

Makkelijk bestellen, supersnel geregeld.

Helemaal niets op aan te merken, geweldig!

Snelle en betrouwbare levering!

De fiets is volgens afspraak geleverd. Er zat een beschadiging aan. Hierover contact gehad met het bedrijf. De medewerker was erg vriendelijk en ik ben goed geholpen. Ze hebben mij dezelfde dag een nieuw onderdeel gestuurd. Ik ben erg tevreden.

Product was snel geleverd. Mijn dochter is super blij met der Razor step!

Snelle levering goede prijs

Product besteld deze is snel geleverd voor een eerlijke prijs zeer tevreden

Klantvriendelijk en servicegericht

Fijn product, helaas zat er een Amerikaanse stekker in ipv een Europese. Echter, na één kort telefoontje met de medewerker, heb ik snel een nieuwe stekker opgestuurd gekregen.

Top moter

Precies zoals omschreven. Perfecte kwaliteit. Zeer netjes afgewerkte moter. Ik ben echt zeer tevreden over dit product!!en zal hem iedereen aanraden.

Step gekocht

Ik en mijn zoon hebben veel plezier van de step! Veel succes met de webshop!

Goede prijs en snel bezorgd.

Goede prijs en snel bezorgd.

Tevreden klant

Had een mountainbike besteld,voor vork krom werd binnen paar dagen thuis geruild.goede servers en een tevreden klant bedankt

Geweldige service, kan niet anders zeggen.

Kinderfiets voor mijn dochtertje besteld. Zoals op de site staat, volgende dag bezorgd! Vriendelijke eigenaar, belde mij speciaal op om te zeggen dat ik twee voorlichten had besteld, foutje v mij, hij meteen omgezet in voor en achterlicht. Qua prijs supergoed, ik heb overal gezocht en heb nu de fiets waar we blij mee zijn! Op alle gebied tevreden.

Goede ervaringen met dit bedrijf! Snelle en goede levering, ik had problemen met de fiets en dit wordt keurig opgelost zonder moeilijkheden.

Snelle en prettige service.

Na 9 maanden defect aan e-step. Valt binnen garantie en is heel snel en correct afgehandeld.

Wij hebben een de volare step besteld voor onze dochter. Die is super mooi en goed. Wij zijn er blij mee. En de levering was snel en netjes.

Snelle levering en goede Service

Naar mijn bestelling was de fiets voor mijn zoon naar 3 dagen al geleverd. Niet werkende onderdelen worden moeiteloos binnen enkele dagen gestuurd. Ben heel erg tevreden en kan Djimmi aan iedereen aanbevelen.

Zeer goede service

Bedrijf wat met de klant meedenkt en kijkt naar mogelijkheden i.p.v. onmogelijkheden. Heel tevreden!

Mooie fiets. Duidelijke uitleg!

Perfect geregeld!

Snell service

Door de snelle service en goede afhandeling heeft onze dochter voor haar verjaardag haar fiets kunnen ontvangen, super. De fietst fietst fijn zegt ze.

Super snelle levering alles volgens afspraak.

Nog even telefonisch contact gehad dit was zeer klantvriendelijk. Echt super tevreden.

Snelle en nette levering - voor herhaling vatbaar

Deze week een Huffy Green Machine Drift Skelter besteld. We werden top op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. De Huffy Green Machine Drift Skelter zit in een doos en dient nog gedeeltelijk in elkaar gezet te worden. Eerste indruk: kwalitatief een goede en stevige skelter waar we waarschijnlijk nog heel veel plezier mee zullen hebben.

Over Djimmi

Djimmi.nl is een Webwinkel met afhaalmogelijkheid in Boxmeer. Ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen zoals ook onze slogan VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS! aangeeft. Hierin hebben de Kinderfietsen, Kinderauto's, Omafietsen, Steppen, Elektrische Kindermotoren en Smart Trike Driewielers een belangrijk aandeel. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. De belangrijkste kernwaarden van ons bedrijf zijn: duidelijkheid, eerlijkheid, informatief, verrassend en servicegericht. De naam Djimmi is ontstaan uit een samenvoeging van de eerste twee letters van onze kinderen: Djordi, Imre en Mindy, die samen de naam Djimmi vormen.