Goedd

Step is goed voor mijn neef zijn leeftijd, rijdt prima, hij is zeer tevreden ermee. Leefbaarheid was ook snel , na 2 dgn , vroeg in de ochtend was bezorgd.

Snelle levering, mooi product, fijn contact via de mail. Dikke prima dus, helemaal blij met onze Qplay prime.

zeer tevreden

Makkelijk een bestelling te plaatsen en de levering is snel en correct. Het fietsje ziet er mooi en degelijk uit, onze kleindochter zal er blij mee zijn.

Goede en snelle service.

In 1ste instantie zouden we de jongensfiets op locatie ophalen, maar de vlg dag hebben we contact opgenomen net het verzoek of het alsnog via DHL zou kunnen worden opgestuurd. Binnen 1 minuut geregeld, erg goede service!

Super service!

Wij hebben 2 elektrische steppen gekocht. Van 1 deed het lampje het niet goed. Deze zijn ze binnen 1 dag komen halen en ongeveer 3 werkdagen later weer teruggebracht echt heel netjes. En de jongens zijn superblij met hun goedwerkende step. Wij komen zeker terug! Hartstikke bedankt

Zeer goede en snelle service. Erg behulpzaam en klantvriendelijk.

Ze denken mee met oplossingen en bieden uitstekende service en komen hun afspraken na.

Erg vriendelijk en servicegericht bedrijf

Mooie producten, scherpe prijzen, snelle en correcte levering, vriendelijke bereikbaarheid en meer dan service. Aanrader!

Wij hebben een Jeep Wrangler besteld. De bestelling liep soepel totdat ik een fout maakte bij de IDeal betaling. Al snel werd ik benadert door een medewerker en het was mooi afgehandeld door hem. Na de bestelling (binnen 2 dagen) ontvangen te hebben nog even contact gehad via de mail over de handleiding en dit was weer binnen een paar minuten opgelost. Top service van Djimmi. Auto in elkaar gezet maar helaas moet ons zoontje nog even wachten tot zijn verjaardag. Proefrit met Opa en Papa was veelbelovend!

Super snel en netjes geleverd

Uitstekend!

Voor 1600 besteld en de volgende dag in huis! Later nog een mail gestuurd omdat ik niet helemaal begreep hoe het product werkte. Binnen een uur netjes een mail terug met uitleg. Dikke 10/10

Prima service vriendelijke persoonlijke uitleg

Leuk gesprek met eigenaar. Step gekocht voor mijn zoon. Prima product en super snelle levering. Product voldoet volledig aan verwachting

De belofte snel geleverd

De fiets die via de site is beloofd is via de zaterdag levering heel snel geleverd tegen een mooie prijs.

top snel geleverd en mijn zoontje heeft er veel plezier van

Top product mijn zoontje heeft er veel plezier van bedankt.

Top, fiets goede kwaliteit en snel op de beloofde dag geleverd.

Top, fiets goede kwaliteit en snel op de beloofde dag geleverd.

'Super service

Er is snel gehandeld en product goed geleverd.

Voor mijn dochter een drift ride besteld!.. super leuk ding!!.. en helemaal happy!.. word dagelijks gebruik van gemaakt!.. laat mooie weer maar komen! Snelle levering binnen 2 dagen in huis!

Alis

erg goed

Leuke auto

De service was zeer goeed

Top service!

Fiets voor mijn zoontje besteld en deze bleek toch een wat langere levertijd te hebben dan verwacht. Netjes mail ontvangen met de keuze om te annuleren of te wachten. Nette en eerlijke communicatie. Uiteindelijk netjes geleverd, goede fiets!

Fijne webshop, kwaliteit maar geen gebruiksaanwijzing

Wij hebben een super mooie mountainbike voor onze zoon gekocht. De levering ging vlot. De fiets is degelijk, mooie prijs kwaliteit verhouding. Er zat alleen geen instructie bij! Online ook geen filmpje of handleiding te vinden. Ik heb hem naar een fietsenmaker moeten brengen om in elkaar te zetten, dus extra kosten moeten maken.

Super echt een aanrader

1e keer besteld bij Julie geweldig goede ervaring jullie hebben er een nieuwe klant bij

Uitstekende ervaring.

Mooie fiets snel geleverd en mijn zoon is helemaal happy.

Snelle levering en top kwaliteit

Op een donderdag besteld en gelijk de volgende dag in huis! Mooie auto en je krijg waar voor je geld!

Mijn kinderen zijn blij.

Goede en niet te langzame steo

Over Djimmi

Djimmi.nl is een Webwinkel met afhaalmogelijkheid in Boxmeer. Ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen zoals ook onze slogan VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS! aangeeft. Hierin hebben de Kinderfietsen, Kinderauto's, Omafietsen, Steppen, Elektrische Kindermotoren en Smart Trike Driewielers een belangrijk aandeel. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. De belangrijkste kernwaarden van ons bedrijf zijn: duidelijkheid, eerlijkheid, informatief, verrassend en servicegericht. De naam Djimmi is ontstaan uit een samenvoeging van de eerste twee letters van onze kinderen: Djordi, Imre en Mindy, die samen de naam Djimmi vormen.