Snelle levering! Goed product

Snelle levering en goed product gekocht

Prima ondersteuning

Afgelopen maand een mooi stevige dames mountainbike 24 inch bij de heren gekocht. Na een telefonisch onderhoud zijn al mijn vragen beantwoord. Ook 2 jaar garantie op de kinderfiets geeft een goed vertrouwen. Prima zaak!

Zeer goede ervaring

Leuke fiets voor mijn kleindochter gekocht Ze heeft hem nog niet gehad maar nu al erg blij er mee

Goed en snel voor elkaar

Uitstekende ervaring. Niks te klagen. Snel in huis zoals je verwacht.

Product netjes ontvangen

Ik heb een elektrische step met lichtjes besteld voor mijn kleine. Een van de lichten deed niet , gebeld met djimmi.nl ze hebben artikel terug laten ophalen via gls en later na het repareren weer netjes teruggebracht. Ben heel erg tevreden met de dienst bedankt djimmi.nl

Snelle levering, mooi product.

Wij bestelden een step. De prijs was redelijk, de levering snel. Het is een mooi product maar de beschrijving was niet duidelijk dus het in elkaar zetten was enigszins lastig.

Wat een service dikke pluim

Goede ervaring

Bij Djimmi een mooie jongens mountainbike gekocht (die bijna overal uitverkocht waren). Mooie fiets, duidelijke beschrijving en foto’s. Werd snel geleverd. Voldoet aan verwachtingen voor de voordelige prijs, zoon is er blij mee!

Prima step

Montage handleiding zou duidelijker mogen, zeker voor de remmen. Verder mooie step. Leverde een blij gezichtje op,

Met een woord!! TOP!!!!!

Bestelde fiets niet leverbaar, netjes een mail ontvangen en contact opgenomen voor een andere fiets, volgende dag thuis afgeleverd. Zeer goede en snelle service, telefonisch goed te bereiken en netjes afgehandeld. Aanrader!!

Snelle levering.

Snelle levering alles naar wens

Alles goed geregeld

Super snelle levering

Mooie stepjes besteld. Goeie kwaliteit! Snel geleverd. Heel goed verpakt!

Goede kwaliteit fietsen!

Zat goed verpakt en kwam netjes binnen. Fiets makkelijk in elkaar te zetten en ook goede kwaliteit MTB!

Super snelle levering

Super snelle levering ,hopen dat de fiets ook goed is maar daar ga ik wel vanuit. Is namelijk een verjaardagscadeau voor mijn kleindochter.

Fiets Goed verpakt en snel geleverd

Scherpe prijs , keurig verpakt en snelle service

Prima, snel geleverd!

Snelle levering en tevreden over het product.

Ik heb voor mijn kindje bij deze bedrijf een fiets gekocht en ik kan hun alleen maar aanraden bij iedereen. Kwaliteitsvolle producten en een zeer vriendelijke service. De kinderfiets kwam zelfs vroeger dan verwacht aan. Een echte aanrader!

Hele snelle levering. Goed product. Mijn zoontje vindt zijn crazy cart super tof.

Goede service!

Snel levering, prouducts zoals beschreven op hun website, klanten service snel gereageerd als ik bel of mailen.

Mooi stevige fiets!!snelle levering heel tevreden dus!!

Prima geregeld

Betaling was eerst niet goed gelukt, maar na telefonisch persoonlijk contact in 1 keer opgelost. Prima geregeld

Superblij met X8 e-step!

Heel tevreden met degelijke E-step van Djimmi. Snelle levering en eenvoudige montage in nog geen 5 minuten. Professionele afwerking met hoogwaardige onderdelen.

Keurig en snelle bezorging.

Geweldig!!

Ook met het kleine probleempje van een lekke band naar volle tevredenheid geholpen!!

Over Djimmi

Djimmi.nl is een Webwinkel met afhaalmogelijkheid in Boxmeer. Ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen zoals ook onze slogan VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS! aangeeft. Hierin hebben de Kinderfietsen, Kinderauto's, Omafietsen, Steppen, Elektrische Kindermotoren en Smart Trike Driewielers een belangrijk aandeel. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. De belangrijkste kernwaarden van ons bedrijf zijn: duidelijkheid, eerlijkheid, informatief, verrassend en servicegericht. De naam Djimmi is ontstaan uit een samenvoeging van de eerste twee letters van onze kinderen: Djordi, Imre en Mindy, die samen de naam Djimmi vormen.