Niet goed ziten krasen op en die stang is niet sterk genoeg

Nou het is niet goed ziten krasen op en de stang is niet goed ben niet te vreden der over

Vlotte en goede service en kwaliteit

goede en vlotte service . Product is ook van goede kwaliteit .

Was snel gevonden en zeer snel geleverd

Helemaal goed!

Ik bestelde een fiets voor mijn dochters verjaardag, ondanks dat er problemen zijn ontrend het corona.. was mijn bestelling netjes zoals er beschreven stond ik had hem netjes met 3 werkdagen in huis! Beschrijving van de woezel en pip fiets was ook erg duidelijk en met een uur stond de fiets helemaal top en klaar! Ik ben zeer tevreden, ook via de mail is er snel en duidelijk contact wat ook erg fijn is als je snel antwoord wilt op een vraag.

Product helemaal super. En snelle bezorging .zeker een aanrader mijn zoontje is helemaal blij met zijn kinder vespa

Geweldige service

Zeer aan te bevelen, bestelde artikel correct en snel geleverd, top bedrijf, kom je helaas tegenwoordig veel te weinig tegen

Neefje blij! Ik blij!

Misschien had ik het niet goed begrepen maar ik wist dus niet dat je de scooter Nog in elkaar moest zetten. ( lees: ik ben een vrouw ;) Had misschien ergens genoteerd kunnen worden. Het was inprincipe duidelijk hoe je het in elkaar moest zetten. Vespa scooter deed wat tie moest doen, de geluiden, snelheid, lichtjes etc. Prijs kwaliteit verhouding is goed. De Vespa scooter ziet er heel mooi uit! En al het belangrijkste is dat mijn neefje van 4 jaar er super blij mee is. Ow ja en de neppe rijbewijs maakte het natuurlijk nog leuker.

Goed geregeld en alles netjes op tijd bezorgd

Product is top snel geleverd

Snelle levering en product na verwachting

Snelle levering en product na verwachting.

Recent heb ik een kinderfietsje besteld via deze website. Deze is binnen een week geleverd in een doos. Helemaal gebruiksklaar. Alleen het stuurtje en de trappers dienden nog gemonteerd te worden (heel eenvoudig). Ik kan Djimmi zeker aanraden!

Wij hebben een electrische step razor 300E besteld en direct 2dgn later ontvangen Mijn zoon van 10jaar is trots en super blij met dit kwalitatief en stevig apparaat Op naar de camping voor veel rij plezier

Goede en snelle service

Mijn ervaring is goed, met snelle levering

De gebruiksaanwijzing kan beter

De bezorging was vlot. Vouwfiets was goed verpakt en rijdt als een zonnetje. Maar....... er was een montage-aanwijzing in het Frans. En één in het Engels en Spaans met wazige foto's en heel specifieke technische termen waarvan je de vertaling op moet zoeken. Én er werd verwezen naar een site van Djimmi. Daarin stonden echter slechts algemene adviezen voor het monteren van een fiets; niet eens voor een vouwfiets. Een duidelijke handleiding in het Nederlands zou een uitkomst zijn.

Top!!

Fijne en snelle service

Goeie service!

Mijn vouwfiets op tijd en goed ontvangen.helemaal blij met mijn nieuwe fiets!

Snelle en goede levering

Ik heb het bestelde product snel en goed geleverd gekregen. Het product voldoet aan de verwachtingen. De tekening om de driewieler in elkaar te zetten is een beetje onduidelijk. Dit komt omdat ik dacht dat het wiel ten opzichte van het stuur niet aan elkaar verbonden zijn. Dit staat op een latere afbeelding vermeld hoe dit werkt beetje zoeken dus.

Prettige ervaring met Djimmi

Een mooie site en een vlotte afwerking. Had een kinderfiets besteld. Volgende dag al in huis. Mijn kleinzoon heeft veel plezier met zijn nieuwe fiets

Perfecte service!

Tijd geleden hebben wij een Crazy cart besteld voor de verjaardag van onze zoon. Omdat het pakket te groot zou deze niet op tijd hier zijn. Toch heeft djimmi het voor ons geregeld dat die TOCH op tijd is binnen gekomen. Ook voor reparatie konden wij gelijk terecht. Goede service klantvriendelijk denken goed met je mee. Van de week weer nieuwe bandjes besteld alleen waren deze niet op voorraad. Djimmi heeft voor mij verder gezocht en nam direct weer contact op zodat wij de goede bandjes toch 2 dagen later binnen hadden. ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ Kan ik even 10 sterren geven voor de service de klantvriendelijkheid en de kwaliteit die Djimmi levert! Vriendelijke mensen die je goed te woord staan en met je mee denken zodat je altijd het goede product besteld en binnen krijgt !!

The best ever

the best company ever , Delivered at the time Excellent quality.. Good prices.. Professional and respectable team work..

Super personeel die je graag te woord staat

Letterlijk binnen een dag mijn fietjes voor mijn zoontje binne gekregen!! Precies een dag voor zijn verjaardag wisten wij eindelijk wat hij voor zijn verjaardag graag zou willen hebben. Prijs en kwaliteit geweldig. Ik zou zeggen twijfel niet ze zijn oprecht erg goed in op tijd kwaliteit leveren.

Snel besteld en geleverd (goed ingepakt)

Positieve ervaring

Goede prijs/ kwaliteit Netjes op de hoogte gehouden en snelle levering

Mijn zoon was erg blij met zijn verjaardagscadeau. Helaas raakte ik de sleutels kwijt. Na contact gelegd te hebben had ik binnen de kortste keren nieuwe sleutels. Prima afgehandeld.

Over Djimmi

Djimmi.nl is een Webwinkel met afhaalmogelijkheid in Boxmeer. Ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen zoals ook onze slogan VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS! aangeeft. Hierin hebben de Kinderfietsen, Kinderauto's, Omafietsen, Steppen, Elektrische Kindermotoren en Smart Trike Driewielers een belangrijk aandeel. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. De belangrijkste kernwaarden van ons bedrijf zijn: duidelijkheid, eerlijkheid, informatief, verrassend en servicegericht. De naam Djimmi is ontstaan uit een samenvoeging van de eerste twee letters van onze kinderen: Djordi, Imre en Mindy, die samen de naam Djimmi vormen.