Gewoon goed

Ik heb het pakket op tijd ontvangen. Het product was goed. Ik zou hier zo weer bestellen

Mooie fiets

Makkelijk te monteren, aparte mooie kleur. Snel ontvangen

Was op zoek naar een cruiser kinderfiets en vond deze hier voor de juiste prijs. Toch even gebeld om te vragen of ze die op voorraad hadden. Ik werd keurig te woord gestaan en mijn vraag werd bevestigd. De volgende dag werd de fiets geleverd. Binnen 30 minuten rijklaar en ons mannetje is er gek op. Zo kan het dus ook, top!

Super snel binnen en alles naar wens!

Top...snel en netjes geleverd

Fiets is snel geleverd. En verwacht dat onze dochter dolgelukkig ermee is zodra ze de Frozen fiets met haar verjaardag krijgt.

Vandaag besteld en morgen in huis

Super snelle levering en product zoals omschreven.

Gewoon prima

Makkelijk bestellen!! Goede en nette levering. Netjes in een doos en beschermd verpakt in de doos. Website zou qua zoekopties wat mij betreft nog iets specifieker mogen.

Snelle levering , goeie kwaliteit! Zeker een aanrader

Top!!

Mijn ervaring met de medewerkers ben ik zeer tevreden over, jammer dat DHL het pakket niet gewoon op de afgesproken tijd heeft bezorgd maar de medewerkers van Djimmi gingen daar meteen achter aan... Bedankt voor de service!!!

Snelle levering en zeer goede service

Product besteld en direct de volgende werkdag geleverd. Echter was de bijgeleverde gebruiksaanwijzing m.b.t. de afstandsbediening niet duidelijk/gebrekkig. Ik heb toen Djimmi gebeld en heb direct een duidelijke aangepaste handleiding mogen ontvangen. Dus de service is top!!!

Zeer tevreden!

Alles zat netjes en degelijk verpakt en zag er goed uit! Snelle levering van top product!

Mooie fiets en snelle levering

Mijn dochter is blij met haar nieuwe mountainbike.

goed product mooie fiets

goede stevige driewieler en ziet er mooi uit

Top ervaring, heb de bestelling binnen 1 dag binnen en de prijzen zijn ver onder die van de bouwmarkten

Snelle levering. Prachtige fietsen voor mijn kleinkinderen

Zeer tevreden met de snelle bezorging

retouren is een NO !

wat ik heb ontvangen was niet waar het aan lag maar door dure en ingewikkelde procedure hou ik het maar, dus een volgende keer niet hier helaas

Spijtig om te moeten vernemen dat de klant het niet eens is met ons retourbeleid. Mocht een klant echter twijfels hebben over een eventuele aankoop dan is het misschien verstandig om alvorens een bestelling te plaatsen eerst contact met ons op te nemen om te verifiëren of het het betreffende product datgene is wat de klant voor ogen heeft. Betreffende ons retourbeleid is het zo dat wij de voorwaarden van het herroepingsrecht op onze webshop hebben gepubliceerd. Dit is voor iedereen ter inzage. Wij hebben gekozen voor een gelijke verdeling van de verzendkosten bij een retourzending. Wij vinden dit reëel gezien het feit dat wij ook deze kosten moeten betalen aan onze vervoerder.

prima op tijd en correct

topjopflop

Alles prima,

Supersnel geleverd!

Onze bestelling is volgens afspraak de volgende dag keurig geleverd. De fiets was goed verpakt en gemakkelijk te monteren. Onze zoon is erg blij ermee!

Goed perfect

Was ff uitvinden van mij kant ma alles is gelukt en ze rijdt er heerlijk mee door de wijk superblij mee

De bestelling was snel en simpel

Onze dochter is super blij met de elektrische step. Rijd goed. Super goede prijs kwaliteit verhouding.

Hele fijne ervaring . Super klantvriendelijk. Een aanrader

Hoi

Goeie product en een snelle levering ondanks corona virus!!!!!

Optijd geleverd voor de verjaardag van mijn dochter

Precies zoals verwacht.

goed geregeld

zou zo weer wat bestellen

Over Djimmi

Djimmi.nl is een Webwinkel met afhaalmogelijkheid in Boxmeer. Ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen zoals ook onze slogan VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS! aangeeft. Hierin hebben de Kinderfietsen, Kinderauto's, Omafietsen, Steppen, Elektrische Kindermotoren en Smart Trike Driewielers een belangrijk aandeel. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. De belangrijkste kernwaarden van ons bedrijf zijn: duidelijkheid, eerlijkheid, informatief, verrassend en servicegericht. De naam Djimmi is ontstaan uit een samenvoeging van de eerste twee letters van onze kinderen: Djordi, Imre en Mindy, die samen de naam Djimmi vormen.