Alles gaat netjes, klantgericht en volgen afspraak

Keurige en nette service. Stond op het punt om deze fiets te bestellen bij 1 van de grote internet-fietsenwinkels (die boden iets bredere garantietermijn) maar checkt vlak voor mijn bestelling de klantenreviews van deze partijen. Ongeveer een kwart tot twee derde geeft een dikke onvoldoende wanneer er (op termijn) iets aan de hand bleek met je fiets. Vanuit reviews scoort Djimmi uitstekend op dit vlak. En dat bleek, want in 1 bestelling was 1 ding niet geleverd. Dus even bellen; direct iemand aan de lijn en direct antwoord, excuses en binnen 1 dag werd eea nageleverd

Prima product

Een electrische step besteld, de volgende dag in huis. Prima product voor de laagste prijs.

Nadat DHL niet op het afgesproken tijdstip geleverd had. Gebeld naar Djimmi en gelijk goed geholpen. Top.

Netjes en snel geleverd.

Vlot geleverd, product zoals omschreven. Helemaal prima dus

Snelle reactie via de mail. Klantvriendelijk

Aanrader. Mijn zoon is zeer blij met de elektrische step.

Correcte service, aantrekkelijke prijs

In een woord, top. Zeker correcte communicatie en aantrekkelijke prijs.

Snelle levering goede website

Best goed! De kids blij

Goede prijs kwaliteit. Het enige is dat hij in een keer wegschiet. Maar dat wordt een behendigheidje denk ik. Valhelmpje geadviseerd

Top service!

Er zat een krasje op het stuur van de fiets, maar dit is snel en netjes opgelost.

Bestellen verliep soepel, snelle verzending

Ga zo door!

Prima product en prijs.

En snél geleverd!

Besteld met fout adres, mailtje er achter aan gestuurd. Netjes meteen n bericht terug dat t aangepast werd en alles super afgeleverd. De jongens vinden de green machine helemaal geweldig!!!

De volgende dag al in huis!!

Spullen voor mooie prijzen vergeleken op andere websites. Ik ben zeer tevreden! Bedankt.

snel en netjes verpakt

was optijd binnen voor me dochter der verjaardag ps de stuntstep zelfde als op bo....com hier veel goedkoper is ZEERTEVREDEN

Super mooie kinderfiets gekocht

Heel snel geleverd! Volare 20inch Goed ingepakt Makkelijk in elkaar te zetten (95% rijklaar) Vriendelijk contact gehad Echte aanrader

Goede site, met snelle levering!

Bedankt, ben tevreden over het product.

alles goed verzorgt vogens aspraak

ben zeer tevrede bezorging en estelling goed vrzorgt paket in goede staatontvangen beveel het aan aan ider die dit leest

Super! Goedkoopste prijs

1 minpuntje. Had fijn geweest dat je geen verzend kosten hoefde te betalen boven een bepaald bedrag van 75€ bv

gewoon super goed kwaliteit

snelle nette levering, snel in elkaar te zetten

Goede ervaring, netjes snelle levering en alles geheel compleet.

TOP service

Na een snelle levering door Djimmi en veel plezier dat mijn zoontje met zijn fiets had, begon de fiets al vrij snel allerlei vreemde mankementen te vertonen. Het waren er ineens heel veel zodat het te gevaarlijk werd om fiets verder te gebruiken. De fiets was net een jaar oud. We hebben met Djimmi contact gezocht. Die heeft de klachten serieus opgepakt en zonder discussie verder opgelost. Dat noem ik een TOP SERVICE. Ik zou Djimmi aan iedereen aanraden. Een professioneel en deskundig bedrijf die achter de klanten staat.

Stevig

Mijn dochter heeft de E90 razor gekregen en is super tevreden. Ze is niet iemand die voorzichtig is, het is echt stevig materiaal. Voor mijn zoon heb ik de E300 razor. Ook deze is van zeer stevig materiaal. Alleen is hij echt wel zwaar. Ook is deze ook echt wel voor iets oudere kinderen. Mijn zoon wordt 8 en moet zeggen dat hij nog iets te klein is om ermee te rijden maar dat zal hem zeker niet tegenhouden

Snel geleverd voor een goede prijs, een kwaliteits product

Erg tevreden. Goed geholpen en snelle verzending. Product goed ontvangen en erg blij en tevreden mee.

Over Djimmi

Djimmi.nl is een Webwinkel met afhaalmogelijkheid in Boxmeer. Ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen zoals ook onze slogan VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS! aangeeft. Hierin hebben de Kinderfietsen, Kinderauto's, Omafietsen, Steppen, Elektrische Kindermotoren en Smart Trike Driewielers een belangrijk aandeel. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. De belangrijkste kernwaarden van ons bedrijf zijn: duidelijkheid, eerlijkheid, informatief, verrassend en servicegericht. De naam Djimmi is ontstaan uit een samenvoeging van de eerste twee letters van onze kinderen: Djordi, Imre en Mindy, die samen de naam Djimmi vormen.