Snelle service en levering

Skelter was binnen een paar dagen op het ophaalpunt. Items zoals beschreven.

Zeer snelle levering, scherpe prijzen! Komen vast nog wel eens terug bij jullie!

Alles top verlopen

Hele goede ervaring

Makkelijk besteld en niet lang hoeven te wachten Er was iets met het in elkaar zetten van het product,ff gebeld en werdt gelijk goed geholpen,zo gezegd zo gedaan en klaar was ik Bedankt voor de goede service en tot een volgende keer👍

Goede hulp!

Telefonisch werd ik goed geholpen. Ze wisten zo welke lader ik nodig had en ik kon 'm direct ophalen of laten bezorgen. Wel jammer dat ik extra heb betaald voor een zaterdaglevering en dat die vervolgens alsnog op maandag werd bezorgd. Dit dicht echter niet bij de leverancier maar bij de bezorgdienst natuurlijk. Maar dat is begrijpelijk in de huidige situatie.

Conform afspraak

Scherpe prijs voor deze stuntstep en de levering liep ook geheel naar wens

Goed geregeld en super leuke fiets

Goede service, toegankelijk en snel

Goede service, toegankelijk en snelI

Prima service.

Prima service. Komen afspraken prima na.

Netjes op tijd geleverd!

Helemaal top!

Goede communicatie en mooie step afgeleverd!

Keurig en snel

Nette prijs, snel geleverd en goed product. Top!

Heb het super ervaren. Ze hebben snel mijn bestelling afgehandeld. Alleen problemen gehad met de bezorg service.

Beschadicht

Mogelijk gevallen op het stuur handvaten er moeilijk in te krijgen

Bestelling goed geregeld

Keurig bezorgd

Zeer professioneel en betrouwbare leveringen

Goede website met duidelijke bestelmogelijkheden en perfecte communicatie omtrent de leveringen en afhandeling producten.

Een mooie kinderfiets besteld. Levering was super snel, geen problemen en een hele mooie minnie mouse fiets.

Tevreden klant

Product is zoals omschreven is Moet er zelf niet veel aan sleutelen om in elkaar te zetten 👍👍 Snelle levering ook

Goede prijs, snelle levering

We hebben een 'tweede kans' step besteld. Dit stond netjes vermeld op de website. Er zaten een paar kleine beschadigingen op het stuur, maar daar was de prijs ook naar. Het product zag er verder goed uit. Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Laagste prijs, snelle levering

Laagste prijs, snelle levering

Vrijdag een fietsje besteld, maandag geleverd. Goede track en tracé.

Super service en snelle levering

Gewoon top

vlugge levering goed

Snelle levering, goed product

Leuke step, gebruik voor afstand parkeren tot werkplek. Makkelijk inklapbaar.

Is goed

Top prima

Geweldig bedrijf

Nemen echt de moeite voor je en in mijn geval hebben ze gezorgd dat de bestelling op de valreep met de chauffeur mee kon zodat ik het de volgende dag al thuis had! Zeker een aanrader!

Over Djimmi

Djimmi.nl is een Webwinkel met afhaalmogelijkheid in Boxmeer. Ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen zoals ook onze slogan VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS! aangeeft. Hierin hebben de Kinderfietsen, Kinderauto's, Omafietsen, Steppen, Elektrische Kindermotoren en Smart Trike Driewielers een belangrijk aandeel. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. De belangrijkste kernwaarden van ons bedrijf zijn: duidelijkheid, eerlijkheid, informatief, verrassend en servicegericht. De naam Djimmi is ontstaan uit een samenvoeging van de eerste twee letters van onze kinderen: Djordi, Imre en Mindy, die samen de naam Djimmi vormen.