Makkelijk te bestellen, snelle levering, goede producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Juiste, snelle levering / goede prijs

Djimmy hanteert een goedkope prijs voor artikelen. Komen hun leveringsvoorwaarden goed na: vandaag besteld is morgen in huis!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Maar niet blij Met DHL (doe het langzaam)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi rijdend speelgoed en snelle levering

Snelle levering.

Zadel voor step besteld. Levering zo snel als de weerlicht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fiets voor kleinzoon. Keurig op tijd en goed op de hoogte gehouden. Ook erg leu je fiets

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, nog weinig zelf hoeven monteren, enigste minpuntje, stickers waren niet netjes geplakt, zitten wat vouwtjes in,maar voor de rest top.

Super service!

Onlangs 2 razor steps e300 aangeschaft. Bleek dat de accu's niet meer goed waren. Na een telefoontje de volgende dag nieuwe accu's in huis en deze zijn prima! Goede en snelle service en goed bereikbaar!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede communicatie en snel geleverd! In 1 woord tevreden! M'n zoontje van 9 superblij met zo,n mooie Fiets als verjaardagscadeau!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service en bezorging met een duidelijke beschrijving kort om een goed produckt.

Top levering

Binnen 24 uur geleverd en ook de juiste tijd. Hier kan postNL een puntje aan zuigen. klasse

Zeer positief

Duidelijke website. Goede prijsstelling Makkelijk bestellen Snelle en goede aflevering

Alles prima in orde

Levering ok, verpakking: stevig en goed verpakt. Product: zoals beschreven op de site.

Service en oplossingsgericht

Hoede service. Ik heb een lader besteld die defect bleek te zijn en heb contact genomen en het werd meteen een melding gemaakt bij de fabrikant met het stiren van de productcode en heb ik een nieuwe mogen ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service. Een nieuwe accu besteld voor mijn zoontjes step. We hebben extra voor de originele gekozen maar de accu is toch zwakker dan verwacht. Vorige week binnen gekomen, de eerste twee keren na 12 uur opladen ging de accu 1,5 tot 2 uur mee. Daarna werd het al minder. Vandaag zelfs na 12 uur opladen: 40 minuten en dan is de accu leeg.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Fantastic

Heel tevreden

Niks mis mee. Gewoon goed

Snelle levering. Nette fiets voor dat geld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering na België vrijdag voormiddga besteld maandag geleverd door DHL. Ook via mail goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling.

Jammer, service is ok

We hebben als verjaardagscadeau een elektrische auto besteld voor mijn 2-jarig zoontje. Bestelproces en verzending ging perfect. Helaas bij openenen verpakking en monteren bleken de achterlamp en linker voorlamp het niet te doen. Ook schade aan de achterbumper. Klantenservice is goed te bereiken en heb na contact te horen gekregen dat ze klacht bij leverancier voorleggen. Een dag later te horen gekregen dat product wordt opgehaald en door leverancier gerepareerd wordt. Dit is gister opgehaald en ik zit er nu op te wachten. Zeer jammer en heb nu een teleurgesteld zoontje. Ook jammer dat bij klacht ik als klant afhankelijk ben van de leverancier en niet van webshop die wellicht een nieuwe auto had kunnen opsturen en verder klacht kon regelen met leverancier

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Jammer om dit te horen van een klant maar wel begrijpelijk. We proberen zoveel mogelijk tegemoet te komen aan de wensen van de klant maar zijn in sommige gevallen afhankelijk van de leveranciers i.v.m. onderdelen of voorraad. We hadden de kinderauto zelf niet meer op voorraad vandaar de klachtafhandeling i.s.m. onze leverancier. Een nieuwe kinderauto was wellicht een betere optie geweest. M.b.t. emotie van kinderen. Dit is onbetaalbaar echter moeten we wel ervoor zorgen dat dit tot een minimum wordt beperkt. Een leermoment voor Djimmi.

Snelle levering en een heel goede prijs

Zeer tevreden over de prijs kwaliteit. Ondanks dat er op het gekochte product een kleine beschadiging zat heeft Djimmi dit zeer kundig opgepakt en direct geholpen met zoeken naar een oplossing.

Snelle levering, goede service

Levering was op tijd, en wij zijn super blij met de aankoop.

Goede SERVICE!

Goede klantvriendelijke service!

Redelijk

De kinderfiets was heel mooi daar was geen opmerking aan, maar ik had ook steunwieltjes bij bestelt maar die pasten niet en de fiets is dan ook nog beschadigd aan de zijkant. Jammer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Jammer om te horen omdat we altijd proberen om de klant tevreden te krijgen. Om dit te verwezenlijken hopen we dan ook dat klanten direct contact met ons opnemen en niet te uiten via de reviewaanvraag. We hebben de klant nog een mail gezonden of we alsnog iets kunnen betekenen maar hier hebben we tot op heden geen reactie op ontvangen.

Geweldig!!

Geweldige snelle levering, goed stevig materiaal en makkelijk in elkaar te zetten.

Over Djimmi

Djimmi.nl is een Webwinkel met afhaalmogelijkheid in Boxmeer. Ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen zoals ook onze slogan VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS! aangeeft. Hierin hebben de Kinderfietsen, Kinderauto's, Omafietsen, Steppen, Elektrische Kindermotoren en Smart Trike Driewielers een belangrijk aandeel. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. De belangrijkste kernwaarden van ons bedrijf zijn: duidelijkheid, eerlijkheid, informatief, verrassend en servicegericht. De naam Djimmi is ontstaan uit een samenvoeging van de eerste twee letters van onze kinderen: Djordi, Imre en Mindy, die samen de naam Djimmi vormen.

Filter op Taal