Alles top. Product voor een goeie prijs en heel snel in huis ondanks dat alle leveringen vertraagd zouden zijn ivm lockdown

geen

Snelle levering en product zoals verwacht

We hebben een fiets besteld en deze werd de eerst volgende dag al bezorgd. We moesten hem zelf nog deels in elkaar zetten maar dat was zo gebeurd. A.s. zaterdag geven we hem cadeau aan ons zoontje voor zijn 3e verjaardag, hij gaat hem vast super vinden :)

Goede website, snelle levering.

Goede website, snelle levering.

Zeer snelle reactie, scherpe prijs, komen na wat ze aanbieden. Goed contact met Johnny gehad!

Ze doen wat ze beloven.

Mooi fietsje besteld voor mijn kleindochter Werd ondanks de Corona al na 2 dagen bezorgd. Je wordt ook keurig netjes op de hoogte gehouden. De prijs van het fietsje en de kwaliteit zijn prima. Hij was ook niet moeilijk in elkaar te zetten door de goeie beschrijving.

Helemaal tevreden

Een mooie step uitgezocht voor onze zoon. Bestelling was simpel en is ook netjes volgens afspraak snel geleverd.

Verkeerd zonnescherm,goed opgelost!!!

Voor onze kleindochter een fietsje besteld,was snel geleverd alleen het zonnescherm was de verkeerde kleur, ook dat werd snel geleverd en konden wij de roze fiets compleet geven. Werd snel en vriendelijk gereageerd op de mail,en werd ook gemeld dat het nieuwe scherm onderweg was.. goede service

Geweldige step!

Snelle levering en netjes afgeleverd. De eerste keer de hele nacht de step op de oplader gehad vóór gebruik. De step doet het meer dan een uur en daarna gaat hij weer op de oplader. Hij maakt wel wat geluid, maar dat is niet storend. De rode verlichting geeft een mooi effect. Kortom een echte aanrader. Mijn zoon van 11 is er heel blij mee.

Was een super leuke kerstcadeau voor mijn neefje!

Snel delivered,eenvoudig te monteren en leuk om te rijden.

Super snelle levering van prachtige fiets

De fiets werd de dag na de bestelling al geleverd in een stevige doos. het in elkaar zetten ging koste een uurtje werk en het was af en toe beetje uitvinden hoe iets moest. De beschrijving was in het Frans? en niet overal waren plaatjes bij maar het is goed gelukt en onze zoon kon helemaal trots gaan fietsen.

Snelle service en topkwaliteit step!

Mijn zoontje was door het dolle heen! Een lichtgevende electrische step. Supersnel geleverd zelfs in de decmberdrukte! En topkwaliteit!

Goede snelle levering

Wij hebben een stuntstep besteld en deze werd sneller als verwacht geleverd. Ik heb daarna een vraag hierover via de mail gesteld en ook deze werd snel en netjes beantwoord.

Snelle levering!

X

Prima step

Snelle levering, mijn dochter is er super blij mee, prima prijs kwaliteit verhouding.

Vlot verloop, perfect verpakt, alles naar wens

Mooi fietsje voor onze kleindochter, ze was in de wolken.

En snel ondanks feestdagen!

Super goed!

Mij vragen werden netjea en snel beantwoordt over een product. Super snelle service en vriendelijk!

Goede ervaring

Op tijd geleverd, goede service

Bestelling werd perfect en in time geleverd !! zeer tevreden.

Bestelling werd perfect en in time geleverd !! zeer tevreden.

Duidelijk. Op tijd bezorgd.

Product snel verzonden en goed ingepakt

snel en goed!

Hele snelle verzending. Fietsje was prachtig!

prima prijs en service

prima prijs en service

Over Djimmi

Djimmi.nl is een Webwinkel met afhaalmogelijkheid in Boxmeer. Ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen zoals ook onze slogan VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS! aangeeft. Hierin hebben de Kinderfietsen, Kinderauto's, Omafietsen, Steppen, Elektrische Kindermotoren en Smart Trike Driewielers een belangrijk aandeel. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. De belangrijkste kernwaarden van ons bedrijf zijn: duidelijkheid, eerlijkheid, informatief, verrassend en servicegericht. De naam Djimmi is ontstaan uit een samenvoeging van de eerste twee letters van onze kinderen: Djordi, Imre en Mindy, die samen de naam Djimmi vormen.