Geweldig service en nog beter product.Zeer tevreden.

Snel geleverd en wat een mooi product. Ben heel tevreden met Djimmi.nl en met het Razor electro step.

Snelle levering, en goede accu

Auto was 3,5 jaar, batterij binnen 10 minuten leeg. Nieuwe accu erin en konden weer 60 minuten rijden zonder problemen

Produkt is goed zichtbaar op de site en zeer netjes ontvangen.

Makkelijk bestellen en snelle levering. Product is goed verpakt en netjes ontvangen.

Top product en snelle service

Product snel kunnen bestellen en snel in huis. Erg tevreden over de kwaliteit van de stuntstep.

Makkelijk te bestellen en zeer snel geleverd.

Vlotte levering. Mooie kwaliteit

Snelle bezorging. Fietsje ziet er uit zoals beloofd.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Smartrike driewieler besteld via de website. Erg makkelijk en overzichtelijk. Mijn bestelling is zoals beloofd de volgende dag bezorgd. Vandaag even met ze gebeld omdat iets niet leek te kloppen bij het in elkaar zetten van de driewieler. Zeer vriendelijk en behulpzaam ben ik te woord gestaan. Dank daarvoor!

Ik had een fiets besteld maar het waren de nieuwe kleuren en vind die niet mooi, helaas was het oude model niet meer verkrijgbaar. Maar heb toen een andere uitgezocht en volgende dag in huis en ze hebben toen de andere opgehaald super

Super klantvriendelijk

Hulp word snel geleverd ook in deze tijd met corona

Mooie prijs en supersnelle levering!

Na telefonische contact bestelling vrijdag na 17:00 geplaatst en gevraagd of het de volgende dag toch nog geleverd kon worden. Ik heb een track en trace gekregen en de volgende dag zaterdag mocht ik het product in ontvangst nemen. Helemaal Top!

Goede kwaliteit en snelle service

Ik heb vijf steppen tegelijk besteld voor mijn kleinkinderen in deze tijd van gedwongen thuiszitten. Het is een succes. De steppen zijn prachtig om te zien en ze zoeven door de straat. Een aanrader!

Een hele mooie step, ziet er gaaf uit zoals mij kleinzoon dat uitdrukt. Snel en netjes geleverd.

Snelle levering, goed product!!

De wieltjes van de stuntstep moest ik wel even afstellen want die maakte een raar geluid. Product verder prima

Wat een geweldige service

Kregen een fietsje geleverd. Diverse onderdeeltjes waren zoek geraakt op het geleverde adres. Familie vroeg mij om hulp waardoor ik Contact heb gezocht met Djimmi . Onderdeeltjes gratis en voor niets geleverd binnen 2 dagen. Kijk....dat is top service. Dank Hr Bonants ( Djimmi ).

Snelle service en levering

Skelter was binnen een paar dagen op het ophaalpunt. Items zoals beschreven.

Zeer snelle levering, scherpe prijzen! Komen vast nog wel eens terug bij jullie!

Alles top verlopen

Hele goede ervaring

Makkelijk besteld en niet lang hoeven te wachten Er was iets met het in elkaar zetten van het product,ff gebeld en werdt gelijk goed geholpen,zo gezegd zo gedaan en klaar was ik Bedankt voor de goede service en tot een volgende keer👍

Goede hulp!

Telefonisch werd ik goed geholpen. Ze wisten zo welke lader ik nodig had en ik kon 'm direct ophalen of laten bezorgen. Wel jammer dat ik extra heb betaald voor een zaterdaglevering en dat die vervolgens alsnog op maandag werd bezorgd. Dit dicht echter niet bij de leverancier maar bij de bezorgdienst natuurlijk. Maar dat is begrijpelijk in de huidige situatie.

Conform afspraak

Scherpe prijs voor deze stuntstep en de levering liep ook geheel naar wens

Goed geregeld en super leuke fiets

Goede service, toegankelijk en snel

Goede service, toegankelijk en snelI

Prima service.

Prima service. Komen afspraken prima na.

Netjes op tijd geleverd!

Helemaal top!

Goede communicatie en mooie step afgeleverd!

Keurig en snel

Nette prijs, snel geleverd en goed product. Top!

Over Djimmi

Djimmi.nl is een Webwinkel met afhaalmogelijkheid in Boxmeer. Ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen zoals ook onze slogan VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS! aangeeft. Hierin hebben de Kinderfietsen, Kinderauto's, Omafietsen, Steppen, Elektrische Kindermotoren en Smart Trike Driewielers een belangrijk aandeel. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. De belangrijkste kernwaarden van ons bedrijf zijn: duidelijkheid, eerlijkheid, informatief, verrassend en servicegericht. De naam Djimmi is ontstaan uit een samenvoeging van de eerste twee letters van onze kinderen: Djordi, Imre en Mindy, die samen de naam Djimmi vormen.