Oplader van onze drift kart was kwijt geraakt, via de site een nieuwe originele besteld. Past perfect en was snel binnen!

doen wat ze zeggen

Tot nu toe goed tevreden

Goed product snelle bezorging

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle bezorging.

Erg tevreden!

Rijdend paard besteld voor mijn dochters verjaardag. Ze is er super blij mee! Goed product, snelle levering, erg betrouwbaar!!

Zoals verwacht

Mooie step

Volaire fietsje gekocht voor onze kleinzoon 3 jaar. Degelijk, mooi fietsje. Was goed en makkelijk af te monteren. De levering volgende dag.

Geweldig en super snel

Geweldig en super snel

Snelle en correcte service. Kleine storing in de webshop maar werd direct een oplossing aangeboden.

Doen wat ze zeggen

Ervaring is zeer prettig. Kwaliteit van het product is erg hoog. Tip; Handleiding is zeer algemeen en minder van toepassing op deze fiets. Gezond verstand gebruiken en het komt goed. Ik miste wel een boutje en moertje voor het monteren van spatbord. Zakje was gescheurd en onderdelen zaten los in de doos.

Top, mooie fiets, snelle levering!

Aanrader, snel geleverd en alles in prima staat

tevreden

Aanrader!

Ik had voor mijn zoontje een Razor Crazy Cart besteld voor zijn verjaardag. Deze was via jullie website veel goedkoper dan bij andere aanbieders. Snelle levering, op tijd bezorgd. Kind blij, wij blij! Zou er zeker nogmaals bestellen, dik tevreden dus

Topservice!

Alles was top geregeld! En snel :)

prima shop, eenvoudig en snel bestellen

Product duidelijk omschreven, keurig geprijsd en snel en eenvoudig besteld en erg snel geleverd

Correcte en snelle uitvoering

Op tijd geleverd product zoals beschreven me dochter 4 jaar voor de verjaardag cadeau gehad Suuuuuper blij mee.

Erg snel geleverd dan verwacht

Ik heb een elektrische step besteld voor mijn zoon. Was een kado gelukkig op tijd geleverd. Hij was ook inelkaar gezet scheelde weer tijd. Mijn zoon heeft er erg plezier van.

Super mooie fiets, goed bereikbaar en de volgende dag al in huis

Op korte termijn op zoek naar een stoere mountainbike voor mijn zoontje. En dit is hier gelukt :) Ik zou Djimmi aanbevelen aan anderen voor snelle levering van mooie producten!

Goed service, snelle levering

Goed service, snelle levering

Top product,Top service!

Top product,Top service! Geleverd volgens afspraak.

Snel en correct geleverd!

Bestelling geplaatst via de webshop. Het product voldoet aan de wensen. Netjes, snel en correct geleverd.

Ik ben zeer vriendelijk geholpen

Mooi bedrijf van vader en zoon Vriendelijk en zeer behulpzaam

Heel blij!

Me zoontje is heel blij met de step. Hij speelt heel vaak buiten ermee en de accu gaat lang mee. Tot nu toe tevreden!

Geweldig!!

Snel bezorgd! Goede service!!

Over Djimmi

Het bedrijf heb ik in 2007 samen met mijn broer opgericht en hebben we de eerste 2 letters van onze kinderen gebruikt voor onze bedrijfsnaam Djimmi. Na 14 jaar heeft mijn broer plaatsgemaakt voor mijn zoon die vanaf 1 februari 2022 in dienst is getreden. We hebben een bedrijfsunit met 375 m2 vloeroppervlakte in Boxmeer waarin ons kantoor is gevestigd en van waaruit we een deel van ons assortiment verzenden met onze vervoerders GLS en DHL. Het andere deel van ons assortiment wordt rechtstreeks vanuit onze leveranciers naar u verzonden. Ons assortiment bestaat uit producten met wielen voor kinderen en volwassenen zoals ook onze slogan: Veel op wielen en meer... voor de beste prijs! aangeeft. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding en onze producten worden uit binnen- en buitenland betrokken. Belangrijke pluspunten voor u als klant: Gratis Verzending - 2 Jaar Garantie - 14 Dagen Retourrecht. Djimmi.nl heeft ook een Webshop Keurmerk en onze reviews worden verzameld via Kiyoh en Google. Wij hopen u als klant te mogen verwelkomen en wensen u alvast een prettige tijd in onze webshop. Tonie Bonants en Djordi Bonants