Hele goede informatie en alles super geregeld

Snel levering

Precies wat ik willen, ik ben heel erg blij, dankjewel

Correct snel en betrouwbaar

Snelle levering met tel contact Super

Snelle levering! What you order is what you get!

Mooie fiets

Mooie fiets en goede communicatie over de bezorging.

Great quality bike for my son

A great company that goes the extra mile to help you out to get everything perfect for your order. Thank you! The smile on my son was everything!

Ik vind alles Top! Telefonisch contact, levering en de fiets bevalt uitstekend. Scherpe prijs ook.

Ik vind Djimmie Top! De fiets bevalt uitstekend.

Alles perfect geregeld !

Snelle levering, en uitstekende service !!

Goed geregeld

Hartstikke snel en goed geleverd! Voor een prima prijs.

Goede levering - product levert nu al plezier op!

Goede levering van kinderfiets - enige opmerking is dat niet helder was wanneer de fiets geleverd zou worden, maar uiteraard werd de track en trace al snel gedeeld. Fiets was eenvoudig zelf te monteren - wel even de filmpjes erbij meepakken die ze zelf hebben gemaakt. ideaal!

Goede producten en meedenkende mensen

2 x product gekocht. Tevreden over de kwaliteit van de producten en de service. 1ste keer ACCU afgehaald, vriendelijke mensen. Goede informatie verkregen en wat mogelijkheden waar het aan zou kunnen liggen dat de Razor power rider het niet goed meer deed. Dag erop zei mijn zoon dat een wieltje net goed liep. Uiteindelijk bestelling gedaan van set 2 nieuwe wielen. Wel een minpuntje. Bij contact via whatsapp om te laten weten dat er vrijdag niks was geleverd helaas geen reactie gekregen. Dag later gevraagd of er track en trace was. Op beide verzoeken is geen reactie meer gekomen. Gelukkig zijn de wieltjes wel uiteindelijk de maandag erop geleverd.

Goed om te lezen dat de klant een positieve ervaring heeft gehad bij ons bedrijf in Boxmeer. De reden dat we geen reactie hebben gegeven op het bericht van de klant via WhatsApp is het feit dat we vrijdag na sluitingstijd een bericht hadden ontvangen en op zaterdag nog een bericht. Toen we maandag morgen rond 10.00u een bericht wilden zenden bleek de zending al te zijn geleverd. Voor ons een leer voor de volgende keer om eerder of nadien een reactie te geven. Hierbij willen we de klant bedanken voor de genomen moeite om een review te schrijven.

Snelle levering!

Komen afspraken na en super snelle levering!! Artikelen zoals omschreven en in dit geval een super mooie fiets

Mooie fiets!

Snel geleverd, in elkaar zetten is wel even wat werk, maar heel blij met de fiets!

Fietsje voor mijn dochters verjaardag netjes aan huis gebracht. Werd zelfs gedacht aan nieuwsgierige kinderen door het fietsje eerst in de bus te laten en daarna pas te pakken. Top!

Professioneel in adviseren

Alles naar wens verlopen, na telefonisch contact/ vraag om advies. Fijn dat daar ruimte voor is.

Super mooie fiets gekocht voor mijn dochter!

Mijn dochter wilde graag een mountainbike en via deze website hebben we een hele mooie gevonden. Hij is op tijd geleverd en de 15% eigen montage was goed te doen!

Snelle afhandeling en levering

Grote keus en goede kwaliteit

Perfect communicatie, service en levering

Kinderfiets voldoet aan de verwachting, persoonlijk contact was zeer positief

Gave steps

Mooie steps Met led verlichting gekocht Snelle levering Super gaaf. 5 sterren waardig die krijgt u van ons.

Mooie site en klantvriendelijk!

Op zoek naar een geschikte (stunt)step voor onze kleindochter,kwam ik op deze site. Wat een verademing... op per mail gestelde vragen ,snel, vriendelijk en inhoudelijk antwoord. Werkelijk top! Geeft vertrouwen en dus ook daar de bestelling gedaan. Keurig verzorgd de volgende dag geleverd.

Prima site, snel geleverd

Alles is keurig netjes verlopen, en de bestelling was snel geleverd.

Doen

Vlugge levering en eerlijke mensen om mee samen te werken . Zeker aan te bevelen .

Dik tevreden.

Precies zoals het beschreven stond!

Leuke betaalbare fietsen en goede service!

Onlangs de 2e (Volare) kinderfiets besteld en wederom een succes. Ook de communicatie en service via de chat verliep gesmeerd.

Uitstekend.

Mooie fiets. Goede kwaliteit, en snel geleverd Mijn dochter is er super blij mee. Niels.

Over Djimmi

Djimmi - Wheels 4 You is een Webwinkel in Boxmeer en ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen en kinderfietsen maar ook damesfietsen, herenfietsen en vouwfietsen. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. Ons bedrijf is in 2007 opgericht en we betrekken onze producten uit binnen- en buitenland. Belangrijke pluspunten voor u als klant: gratis verzending - 2 jaar garantie - 14 dagen retourrecht. Djimmi heeft ook een Webshop Keurmerk en onze reviews worden verzameld via Kiyoh en Google. Wij hopen u als klant te mogen verwelkomen en wensen u alvast een prettige tijd in onze webshop. Directie Djimmi