Fiets besteld, bleek een lek ventiel te hebben. Keurig opgelost door Djimmi!

Prima bedrijf

Vriendelijk en adequaat te woord gestaan en dito afhandeling van het bestelde product.

Snelle levering, duidelijke communicatie, mijn dochter is superblij met het Waveboard

Good quality with great value for money.

We ordered a 26-inch kids' bike, and it works like a charm!

Snel geleverd!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Heel er tevreden!!!

Snelle levering, goed ingepakt en mooie step mijn zoon is er erg blij!!

Snelle levering, op tijd en zeer goed ingepakt. Zeer mooie fiets, mijn dochter is erg blij

Uitstekend en snelle levering

Een driewieler stuntfiets voor mijn kleinzoon gekocht voor een mooie prijs en snelle verzending.

erg klantvriendelijk en meedenkend

Onlangs een elektrische step aangekocht. Zeer klantvriendelijk en heel goede service. De step zelf alleen nog maar getest (prima) maar daar nog geen uitgebreide ervaring mee. Deze beoordeling geldt dan ook met name voor Djimmi

Snelle service. Snel reactie via de mail en prima kwaliteit fietsen.

Dikke prima, nette service

Bijna 5 sterren. Het slot was te strak afgesteld, zodat die niet dicht kon. Maar dat hebben ze gelijk verholpen toen ik hem kwam ophalen en even het checkte. Verder fijne en vriendelijke service en blij met de aankoop!

Snel geleverd Product is volgens de omschrijving Goede kwaliteit Goede service Top fiets!!

Erg fijne meneer aan de telefoon

Eindelijk eens geen keuzemenu's en lange wachttijden. Deze heer stond mij keurig te woord. Erg goede uitleg over welke fiets ik moest kiezen voor mijn zoon. Snel besteld en snel ontvangen. "hoe wilt u hem hebben? Afgemonteerd, of half,.. kan allemaal" Die service kun je ook kiezen, erg tevreden.

Top service en mooie fietsen

Top service gehad. Goede communicatie. Snelle verzending. De fietsen zien er super tof uit! Ga zeker vaker bestellen hier

Goede communicatie

Vriendelijk en goede communicatie over de levering. Wijzigen van leveradres was ook nog mogelijk.

Top Service

Ik heb een goede ervaring met Djimmi.nl. De medewerkers zijn vriendelijk, ze denken mee met de klant en ze geven goede service. Ook ging de levering van de aankoop vlot en ik heb alles in goede orde ontvangen.

Snelle reactie op vragen, vriendelijk, behulpzaam, snelle levering

Helemaal prima!

Onlangs een driewieler aangeschaft als verjaardagskado voor een jong ventje! Verjaardag moet nog plaatsvinden maar ziet er top uit en de levering was ook supersnel! Helemaal prima dus wat mij betreft!

Snelle service en snelle levering

Kreeg mijn dochters fiets snel opgestuurd makkelijk in elkaar te knutselen en na een scheur in de binnenband heb ik meteen een nieuwe opgestuurd gekregen ook dus super snelle service en vriendelijke medewerkers zeker een aanrader.

Goed product, snel geleverd

Geen klachten.

Snelle en goede levering !

Fijne webshop! De medewerkers denken met je mee.

Vriendelijke mensen.

Top CrossMotor voor die Kleine!

Onlangs een Razor MX125 in het roze gekocht voor die kleine meid. Ze is er gek mee.....blijer kan niet Thanx Djimmi

2 skelters besteld, ze zijn echt prachtig. Volledige aanraders voor echt gunstigere prijzen dan bij andere leveranciers. De pakketten waren bij Post behoorlijk vertraagd. Ik heb contact opgenomen met Djimmi en ze hebben dit direct voor mij uitgezocht en zelf contact opgenomen met Post. Keurige service en de vertraging was natuurlijk niet aan Djimmi zelf te wijten. Echt een hele fijne leverancier!

Snelle levering, mooie fietsen!

Mooie kinderfiets voor een goede prijs. Super dat de fiets afgemonteerd geleverd kon worden. Duidelijke communicatie en netjes geleverd door Besselink koeriers. Mijn dochter vindt er fiets top! (en ik ook).

t Leucker 5

5831 DB Boxmeer

0485 520524

Over Djimmi

Djimmi - Wheels 4 You is een Webwinkel in Boxmeer en ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen en kinderfietsen maar ook damesfietsen, herenfietsen en vouwfietsen. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. Ons bedrijf is in 2007 opgericht en we betrekken onze producten uit binnen- en buitenland. Belangrijke pluspunten voor u als klant: gratis verzending - 2 jaar garantie - 14 dagen retourrecht. Djimmi heeft ook een Webshop Keurmerk en onze reviews worden verzameld via Kiyoh en Google. Wij hopen u als klant te mogen verwelkomen en wensen u alvast een prettige tijd in onze webshop. Directie Djimmi