Mooi kinderfietsje

Makkelijk in elkaar te zetten.

Elektrische step

Step werkte niet meer, na contact met jullie te hebben opgenomen mocht deze teruggestuurd worden, alles werd perfect geregeld, supersnelle service, snel antwoord op de mails ( binnen het uur) duidelijke afspraken, zo moesten er meer firma's zijn, ik ga jullie zeker aanbevelen bij vrienden en familie. Spijtig dat ik niet meer dan een 10 kan geven want jullie verdienen meer, nogmaals super bedankt voor de service. Mvg Geert

Excellent

The order delivered on time and in the perfect condition. We are very happy with the the bicycle. It works super, our boy loves it. The price is good especially compered with other stores and online offers. Very much recommended to everyone!

Besteld en snel geleverd

Mooie fiets.

Mooie meiden mountainbike. Helaas klopt de status voor 16.00 uur besteld de volgende dag in huis helaas niet, maar denk dat dat door de bezorgde partij komt. Verder netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Snelle levering en mooie fiets.

Super service!

Voordat wij bij dit bedrijf een step hebben gekocht kreeg ik voor die tijd heel snel antwoord op mijn mail met vragen. Duidelijke uitleg over de step, wat wel en niet geschikt is voor een kind van elf. En heb je een probleempje is het binnen een paar dagen opgelost! Echt een super bedrijf.

Ben tevreden , super tevreden

Had wel een klein dingetje dat aanliep ,heb ik een mailtje verstuurd en kreeg snel nog antwoord terug voor een oplissing . Goeie partij tot nu toe.thanx

Snelle verzending, mooie prijzen, goed aanbod. Aanrader!

Goede en snelle service.

eerste indruk is zeer goed

Lijkt op het oog een prima deugelijke bmx, dikke buizen, handremmen zien er stevig uit zoals ook de stuurinrichting. deze fiets ga ik testen met een wat goedkopere variant van een ander merk waar de fiets in z'n geheel stuk lichter van materiaal lijkt. de tijd zal het leren. maar op het eerste oog prima fiets

Snelle bezorging

Snelle levering Product zoals ingeschreven. Mijn zoon is blij met de elektrische scooter

De driewieler zelf hebben we nog niet in gebruik genomen, maar over de levering en de service zijn we tot hiertoe heel tevreden.

Prettig contact, mooie prijs, duidelijke site en snel bezorgd!

De kinderen zijn er blij mee.

goede service

Mijn bestelde artikel, een kindergraafmachine, was eerst niet leverbaar. Er werd mijn aangeboden dat ze een mail zouden zenden indien t weer geleverd kon worden. Inderdaad na een paar weken kreeg ik bericht dat de graafmachine weer leverbaar was. Binnen twee dagen werd hij geleverd!

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit.

Stepje besteld, de volgende dag geleverd. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Een graafmachine gekocht voor de kleinzoon, in het blauw, zijn lievelingskleur nog wel. Bestellen gaat snel en correct, mailwisseling is prettig en niet overdreven. Levering zoals beloofd. Kortom goede service.

Erg tevreden

Ben erg tevreden over de levering en het product. Alles is snel en volgens afspraak gegaan.

Goede service en snelle levering

Mijn zoon van 11is er super blij mee!

Snel geleverd Ik zeg een10!!!!! Djimmi.nl een topper!!!

Super geweldig

Bestelling gedaan was op een paar dagen tijd binnen en t bestelde product voldoet meer dan het is gewoon super

Ze heeft veel step plezier ermee

Snelle levering goede communicatie.

Snelle levering goede communicatie. Helaas wel beschadiging op de fiets bij uitpakken. Veder geen op of aanmerkingen

Kwaliteits producten voor de beste prijs.

Ik heb 2 prachtige stoere jongens fietsen besteld van volare. Beste prijs en volgende dag geleverd.

Snelle levering!

Over Djimmi

Djimmi.nl is een Webwinkel met afhaalmogelijkheid in Boxmeer. Ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen zoals ook onze slogan VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS! aangeeft. Hierin hebben de Kinderfietsen, Kinderauto's, Omafietsen, Steppen, Elektrische Kindermotoren en Smart Trike Driewielers een belangrijk aandeel. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. De belangrijkste kernwaarden van ons bedrijf zijn: duidelijkheid, eerlijkheid, informatief, verrassend en servicegericht. De naam Djimmi is ontstaan uit een samenvoeging van de eerste twee letters van onze kinderen: Djordi, Imre en Mindy, die samen de naam Djimmi vormen.