Snelle levering, producten voldoen aan verwachting

Eerst mail gestuurd kreeg gelijk antwoord. Toen besteld was snel binnen.

Excellent service

Keurige mensen. Ik had een vraag en had direct iemand aan de lijn en geen robot. Fiets werd exact op tijd afgeleverd en gemonteerd. Dank u

Snelle levering en goed geholpen!

Mijn zoon had een nieuwe fiets nodig. Deze fiets bevalt hem heel goed. Het werd ook snel geleverd en ze deden absoluut niet moeilijk over de afstand. We wonen niet bepaald bij hun in de buurt. Werden netjes gemaild over de levering. Werden ook netjes geholpen door de zoon toen hij de fiets kwam brengen. Dus dik tevreden!

Snelle levering en vriendelijk contact

Fiets werd snel geleverd. I.v.m verzending nog contact gehad met Tonie erg vriendelijk en goed geholpen.

Djimmi was vergeten een onderdeel mee te sturen, maar voordat wij dit ontdekt hadden hebben ze al contact met ons opgenomen en het ontbrekende onderdeel de volgende werkdag al ontvangen

Uitstekende prijs en service

Voor de verjaardag van mijn dochter kocht ik bij Djimmi een kart aan een scherpe prijs. Voor vragen en problemen kun je steeds bij hun medewerkers terecht, ze proberen je zo goed mogelijk verder te helpen. Wat mij betreft, grote klasse en zeker een volgende aankoop waard!

Bestelling vlot en conform afspraak geleverd

Heel goed, zou er zeker een volgende keer weer bestellen!

Topservice

Ik wilde een artikel bestellen die binnenkort weer te bestellen was. Contact hierover was vriendelijk en snel. Mij werd verteld dat het artikel op donderdag weer op voorraad was. Ik moest het artikel zaterdag echt in huis hebben. Donderdag besteld en vrijdag was het in huis. Gevolg: Echt een hele blije dochter!

Heel erg tevreden

Duidelijke website, regelmatige updates over status verzending. De fiets zag er ook exact zo uit als besteld (dat lijkt logisch, maar is het zeker niet altijd) Ik beveel deze website van harte aan.

Goede verzending en alles is goed

Onze dochter is super blij met deze stunt step!

Buitengewoon.

Snel geleverd, Goed product.

everything is good

Fasst delivery. Advise with choosing correct frame size. Easy to assemble. Thanks guys!

Snelle levering en goede communicatie

Gewoon goed

Positieve ervaring

Juiste informatie en mooie prijs. Prima Communicatie. Niets op aan te merken en mijn zoon is blij met zijn nieuwe fiets.

Alles goed geregeld,en snel bedankt .

Goede begeleiding en juiste stellingname

Ik weet nog niet hoe goed de fiets functioneert: word pas eind mei uitgeprobeerd. Goede begeleiding in keuze fiets, nadat modellen miet meer leverbaar waren.

Step besteld, en keurig geleverd.

Super betrouwbare leverancier

Heel fijn bedrijf komt zijn beloftes na

Uitstekend!

Snelle levering , goede communicatie en top product. Onze kleinzoon is er superblij mee!

Zeer tevreden over de levering en het product

Product voldoet aan de verwachting en is op tijd geleverd!

Ik ben tevreden over de vouwfiets

De feedback heb ik al aan de verkoper via de mail gegeven.

Onze kleinzoon heeft veel plezier van onze aankoop!

Wij hebben de razor trike bij Djimmi besteld voor onze kleinzoon en hij is rijd er als een prof op! Goede en snelle levering!

Super mooi fiets. Hij zou alleen compleet zijn maar is mis het boodschappenmandje voorop. Zat er niet bij helaas.

Super blij mee alles was top en kleine is heel happy bedankt !

Alles is super gegaan besteld snel in huis en super mooi step , ik ga zeker binnenkort nog fiets bestelen bij jullie

t Leucker 5

5831 DB Boxmeer

0485 520524

Over Djimmi

Djimmi - Wheels 4 You is een Webwinkel in Boxmeer en ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen en kinderfietsen maar ook damesfietsen, herenfietsen en vouwfietsen. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. Ons bedrijf is in 2007 opgericht en we betrekken onze producten uit binnen- en buitenland. Belangrijke pluspunten voor u als klant: gratis verzending - 2 jaar garantie - 14 dagen retourrecht. Djimmi heeft ook een Webshop Keurmerk en onze reviews worden verzameld via Kiyoh en Google. Wij hopen u als klant te mogen verwelkomen en wensen u alvast een prettige tijd in onze webshop. Directie Djimmi