Super service! Ben telefonisch goed geïnformeerd en heb mijn bestelling gedaan. De dag erna was de paard al thuis geleverd. Kwaliteit gewoon perfect. De paard is echt super mooi net als op de foto’s van de website, dus GEEN kat in de zak. Kortom een super blije klant!

Zeer goede service

Vriendelijke man gesproken over mijn bestelling. Product was er de volgende dag al. Kind heel gelukkig met zijn nieuwe powerwing step!!

Voor de eerste keer besteld, kinderfiets. De fiets was er zeer snel, netjes verpakt en alles compleet, top!

Super snelle levering

Bij Djimmi een stuntstep houder besteld. Wat een top ding. Geen geval meer in de gang. Step staat zeer stabiel. Echt een aanrader

Op tijd geleverd een hoogwaardig product voor een scherpe prijs

Mooie aanbiedingen en snelle bezorging!

Snel en betrouwbaar

Bestelling gedaan en binnen 3 dagen mijn bestelling binnen en er zat nog een weekend tussen ook Top bedankt

Super leuk voor kids!

Vooral in deze donkere dagen echt heel leuk met al die lichtjes. Kinderen vinden het leukste “steppen” op een gladde vloer. Kunnen ze nog sneller. Goed contact en levering!

Goede service, slecht materiaal

Vriendelijke en behulpzame service, dat zeker. Maar het materiaal van de kinderfiets is niet best. De remmen zijn van de allerlaagste kwaliteit en bijna niet af te stellen zonder dat ze weer tegen het wiel gaan lopen. De handvaten schuiven bij het minste of geringste van het stuur af - zeer gevaarlijk. Enz.

Goed om te lezen dat we wel vriendelijk en behulpzaam zijn geweest. Spijtig om te vernemen dat de klant niet tevreden is over de kwaliteit van het materiaal en de remmen van deze MTB. Dit is namelijk de eerste keer dat we hierover een opmerking hebben gekregen. Voor we deze review ontvingen hadden we al contact gehad met deze klant. Omdat de klant de remmen niet afgesteld kreeg hebben we een link van een filmpje gezonden hoe de remmen afgesteld dienden te worden echter was het de klant hiermee niet gelukt. We hebben de klant aangeboden om de remmen af te laten stellen bij een plaatselijke fietsenmaker en hebben ook aangeboden om de MTB op te laten halen als de klant geen vertrouwen meer in de MTB zou hebben en dat na ontvangst het volledig betaalde bedrag teruggestort zou worden. De klant is akkoord gegaan met het afstellen van de remmen door de fietsenmaker en we hebben de kosten van € 22,50 voor onze rekening genomen. Toen we de review hebben ontvangen bleken ook de handvatten van het stuur af te glijden en hiervoor heb ik de leverancier benaderd en deze heeft een set nieuwe handvatten naar de klant gezonden. Bij ontvangst bleek ook 1 handvat niet goed vast te zitten. De klant vroeg of de handvatten ook vastgeplakt konden worden en ik heb gezegd dat dit kon mits de lijm bestemd zou zijn voor metaal en kunststof. nadien heb ik niets meer van de klant vernomen. Het blijft jammer dat een klant de klachten gaat mededelen na een review verzoek. We zijn namelijk dagelijks van 08.00-17.30u telefonisch en per mail te bereiken.

Goeie ervaring

Ik heb een fiets voor mijn kind gekocht en heb hem zelf afgemonteerd. Het is een fiets van Volare. Djimmi heeft hem voor een hele goede prijs snel en correct geleverd. Er was ook een optie om het afmonteren door djimmi te laten doen voor 49 euro. Als je zelf niet handig bent met fiets techniek is dit geen gekke optie en een prima prijs. Ik heb het volgende gedaan om de fiets goed werkend te krijgen: -derailleur afgesteld. -remmen afgesteld. -slag uit het achterwiel gehaald. -stuur, voorwiel en trappers gemonteerd. -spatborden gemonteerd. Ik zou zeker weer bij Djimmi bestellen.

Bestelling op afgesproken dag netjes afgeleverd

Betrouwbare webshop

Mooie step besteld. Vlak voor de drukke decembermaand. Maar....keurig op de afgesproken dag geleverd. Niks op aan te merken!

Goed en probleem razendsnel opgelost.

De bestelde fiets de volgende dag al in huis. Het achterlichrlt bleek het niet te doen. Mail gestuurd en dezelfde dag nog een reactie, en de dag erna al een nieuw achterlicht bezorgd. Super service van Djimmie.

Prima en snelle service

De step van mijn zoon maakte ineens enorm veel lawaai. Prima contact gehad via de whatsapp en vervolgens is de motor vervangen door Djimmi (kosteloos). Binnen 3 dagen geregeld, perfecte service.

Prima webshop. Wij hadden problemen met de DHL en de levering. Telefonisch contact gehad met de webshop en super aardige meneer gesproken. Heeft uiteindelijk ervoor gezorgd dat we de fiets opnieuw door de DHL aangeboden kregen.

Super fijn en snelle levering

Geweldig!!

Mooie stuntstep besteld de dag ernaar al geleverd. Heel goed materiaal. Mijn zoon van 8 jaar is er heel blij mee!!

Goede webshop

Goede webshop, Alles keurig verpakt, Iets later geleverd maar gelijk telefoontje gehad dat de vervoerder niet levert in het weekend. Dus zeer tevreden over Djimmi.

Prima !!!!!!!

Wat een snelle en perfecte afhandeling van onze bestelling. Super mooie stuntstep.

snel en netjes bezorgd

snel pakketje ontvangen , goed verpakt. kleinzoon moet het nog krijgen maar zal er vast blij mee zijn.

Netjes geleverd. was compleet.

Netjes afgeleverd , compleet Jmr dat er geen Spiderman bel op zat. Haha

De fiets werd, volgens planning, binnen enkele (werk-)dagen geleverd. Afgezien van de al direct bij aflevering loskomende stickers op het frame, was de fiets verder in prima staat. Montage was ook relatief eenvoudig, zelfs voor iemand met twee linker handen zoals ik. Tevreden klant, ik zou Djimmi dan ook van harte aanbevelen!

Prima tevreden

makkelijke website, snelle levering.

Leuke fiets voor zeer goede prijs

Snelle levering en leuke fiets (spiderman) aangeschaft voor een voordeligere prijs tov andere aanbieders.

Over Djimmi

Djimmi - Wheels 4 You is een Webwinkel in Boxmeer en ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen en kinderfietsen maar ook damesfietsen, herenfietsen en vouwfietsen. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. Ons bedrijf is in 2007 opgericht en we betrekken onze producten uit binnen- en buitenland. Belangrijke pluspunten voor u als klant: gratis verzending - 2 jaar garantie - 14 dagen retourrecht. Djimmi heeft ook een Webshop Keurmerk en onze reviews worden verzameld via Kiyoh en Google. Wij hopen u als klant te mogen verwelkomen en wensen u alvast een prettige tijd in onze webshop. Directie Djimmi