Prima !!!!!!!

Wat een snelle en perfecte afhandeling van onze bestelling. Super mooie stuntstep.

snel en netjes bezorgd

snel pakketje ontvangen , goed verpakt. kleinzoon moet het nog krijgen maar zal er vast blij mee zijn.

Netjes geleverd. was compleet.

Netjes afgeleverd , compleet Jmr dat er geen Spiderman bel op zat. Haha

De fiets werd, volgens planning, binnen enkele (werk-)dagen geleverd. Afgezien van de al direct bij aflevering loskomende stickers op het frame, was de fiets verder in prima staat. Montage was ook relatief eenvoudig, zelfs voor iemand met twee linker handen zoals ik. Tevreden klant, ik zou Djimmi dan ook van harte aanbevelen!

Prima tevreden

makkelijke website, snelle levering.

Leuke fiets voor zeer goede prijs

Snelle levering en leuke fiets (spiderman) aangeschaft voor een voordeligere prijs tov andere aanbieders.

hele goede ervaring

goede info over de aankomst van de step. makkelijk in elkaar te zetten en alles werkt perfect

Perfecte service

De fiets was zeer snel geleverd, helemaal in orde en ook geen schade of iets. Zeer tevreden!

Mooi product voor een uitstekende prijs

Mooi product voor een uitstekende prijs

Snelle en kwalitatief een zeer goed product.

Nette levering alles klopt zoals bij het product omschreven, Volare Ricky green erg tevreden.

Perfect!

Uitstekende service, denken goed mee met de klant. Tijdens afmonteren kwamen ze erachter dat ik een standaard had besteld terwijl er al een standaard op zat en dat ik een achterlamp was vergeten te bestellen. Door mij even te bellen was dat meteen ook opgelost.

Fast delivery

Good bike

Snel en een goed produkt

Auto boven verwachting

‘S avond laat besteld en de volgende ochtend al de T&T code gehad. De auto is boven verwachting van kwaliteit, het in elkaar zetten duurde max 10min. Kind helemaal gelukkig!

Kwaliteit voor een goede prijs

Voor mijn zoons 2 Volare fietsen besteld. De prijs van de fietsen was lager dan elders en de levertijd kort Fietsen zijn netjes binnen de levertijd geleverd en de montage viel mee.

Top geregeld

prima product en top website

Speedy service, good communication

Ordered a bike and it was delivered as promised within a couple of days. Had asked for it to be assembled and delivered on a Saturday. Was contacted immediately to say that the weekend delivery company couldn’t deliver assembled bikes. However, they offered to deliver on the Friday of the same week. The bike came as promised, and I received the detailed receipt by E-mail. I’d recommend this company.

Goed en snel

We hebben een meisjes mountainbike besteld met extra's zoals spatborden, slot en verlichting. Alles werd perfect compleet binnen 1 werkdag thuis bezorgd.

snelle service

prima service

Prima fietsje voor weinig

Mountainbike voor mijn dochter besteld. Prima fiets voor weinig geld.

Goede service en fijne communicatie

We hebben het product snel ontvangen. Toen er iets mis bleek, hebben ze heel erg meegedacht en hele fijne service geleverd.

Lekker snel

Snelle levering !

Goed product, goede prijs

Duidelijke website, snelle levering. Fiets is van prima kwaliteit voor goede prijs. Top dus

t Leucker 5 5831DB Boxmeer

485520524

Over Djimmi

Djimmi - Wheels 4 You is een Webwinkel in Boxmeer en ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen en kinderfietsen maar ook damesfietsen, herenfietsen en vouwfietsen. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. Ons bedrijf is in 2007 opgericht en we betrekken onze producten uit binnen- en buitenland. Belangrijke pluspunten voor u als klant: gratis verzending - 2 jaar garantie - 14 dagen retourrecht. Djimmi heeft ook een Webshop Keurmerk en onze reviews worden verzameld via Kiyoh en Google. Wij hopen u als klant te mogen verwelkomen en wensen u alvast een prettige tijd in onze webshop. Directie Djimmi