snelle service

prima service

Prima fietsje voor weinig

Mountainbike voor mijn dochter besteld. Prima fiets voor weinig geld.

Goede service en fijne communicatie

We hebben het product snel ontvangen. Toen er iets mis bleek, hebben ze heel erg meegedacht en hele fijne service geleverd.

Lekker snel

Snelle levering !

Goed product, goede prijs

Duidelijke website, snelle levering. Fiets is van prima kwaliteit voor goede prijs. Top dus

Ziet er erg mooi uit mijn kleindochter super blij

Goed verpakt ziet er echt mooi uit super net zo als het plaatje stond

Mooi kado voor mijn zoontje! En snel geleverd!

Perfecte service

Fiets besteld en 2dagen later ontvangen, en is van goede kwaliteit. Mijn zoontje was er zeer blij mee.

Eerste ervaring was top!

Tweetal artikelen besteld en zijn snel geleverd. De Green Machine is een mooie en geinige fiets waar simpel mee gedrift kan worden. We zijn er tevreden over.

Snelle en vriendelijke levering

De dag erna smiddags geleverd en de eigenaar was super vriendelijk.

Super netjes en snel geleverd

Netjes geleverd. Waar je voor betaald hebt mooie fiets!!!

Uitstekende service, snel en vriendelijk

Ik vond de medewerker erg fijn meedenken en ook helder communiceren over de verwachtingen. De mogelijkheid om de fietsten afgemonteerd geleverd te krijgen was voor ons ook heel fijn. Daarnaast vind ik ook de prijzen voor de fietsen erg goed. Ik ben erg tevreden!

Nette fiets voor idem prijs

Eenvoudig bestellen, vlot geleverd

Degelijke fiets en snel geleverd!

Recent een 14 inch fiets voor mijn zoontje besteld. De vragen die ik had, omdat ik twijfelde tussen 2 modellen, werden telefonisch vriendelijk en deskundig beantwoord. Fiets werd netjes de volgende dag geleverd.

Ontzettende fijne service

We hebben voor ons zoontje voor zn verjaardag 23 juli een stoere auto gekocht. Ik had fijn contact met medewerker Tonie. We hadden de auto snel geleverd binnen maar er was 1 kapot afgebroken. Meteen gemaild en direct reactie voor een goede oplossing. Erg tevreden met deze service en vooral erg snel en duidelijk.

Dikke prima.

Echt gave step gekocht waar mijn zoon meer dan blij mee is. Voldoet aan de verwachtingen en snelle levering

Goed geregeld

Al een paar keer besteld

Gemonteerd geleverd.

De fiets werd geleverd zonder papieren. De remmen zitten op het achterwiel.

Snelle en zorgvuldige levering!! Helemaal top! Goede kwaliteit geleverd artikel.

Fijne en snelle communicatie

Fijne en benaderbare winkel. Goed advies gekregen mbt de fiets die we zochten. Snelle levering en toen bleek dat het achterlicht miste werd dit direct nagezonden.

Top service!

Na ontvangst van een zwembad bleek de pomp defect, zonder moeite werd er een nieuwe pomp opgestuurd en mochten wij de defecte pomp houden voor eventuele onderdelen.

Goed en betrouwbaar

Nette site en snel betrouwbaar verzenden .

Goeie prijs/kwaliteit, snelle levering

Scherpere prijs dan concurrenten voor hetzelfde product, snelle levering

Perfect en voordelig geprijsd

Alles duidelijk bad moment van bestellen tot aan de levering. Binnen drie dagen geleverd. Zeer scherp geprijsd.

t Leucker 5

5831 DB Boxmeer

0485 520524

Over Djimmi

Djimmi - Wheels 4 You is een Webwinkel in Boxmeer en ons assortiment bestaat uit veel producten met wielen voor kinderen en kinderfietsen maar ook damesfietsen, herenfietsen en vouwfietsen. Onze webshop kenmerkt zich door een service- en klantgerichte houding. Ons bedrijf is in 2007 opgericht en we betrekken onze producten uit binnen- en buitenland. Belangrijke pluspunten voor u als klant: gratis verzending - 2 jaar garantie - 14 dagen retourrecht. Djimmi heeft ook een Webshop Keurmerk en onze reviews worden verzameld via Kiyoh en Google. Wij hopen u als klant te mogen verwelkomen en wensen u alvast een prettige tijd in onze webshop. Directie Djimmi