Een professionele webshop van een professioneel bedrijf.

Bij levering was ik niet thuis maar ben er met de chauffeur telefonisch uit gekomen.

Goede service!

deze mensen nemen serieus de tijd voor je om iets uit te leggen en bellen zelfs terug om te vertellen dat ik van een product te weinig heb besteld.

onvoldoende

Uitlevering werd beloofd de volgende werkdag. We zijn momenteel quasi een week verder en nog steeds geen spoor van mijn bestelling.

Top heavy dirty coat

Ook zeer snel geleverd ✅

Vakkundig en vriendelijk

Materialen besteld en op gehaald , zelf verkeerde keuzes gemaakt en geattendeerd op de verkeerd keuze. Daarna vakkundig advies gekregen, die heb ik opgevolgd. Zeer vriendelijk geholpen. Ik kom hier terug.

Snelle levering, goede site en prima prijs!

Duidelijke product omschrijving, snel geleverd en prima prijs stelling. Wat wil je nog meer

snel en keurig......

Eerste keer geprobeerd, en bevalt me goed, het product resorcinol bevalt eveneens maar daarmee ben ik nog niet uit geëxperimenteerd. Wat service betreft geen commentaar! mvg Ton

Snelle levering en duidelijke communicatie

bestelling netjes en op tijd ontvangen

Snelle correcte afhandeling en meedenken

Ik had een foutje gemaakt in de bestelling. Fa. Duursma was zo scherp om het te zien en belde mij even om te overleggen ipv zomaar versturen. Was ik erg dankbaar voor. Het saldo kreeg ik ook direct en netjes terug gestort. Erg fijn. Bedankt!

gewoon goed

gewoon goed

Bijna geweldig

Ik vind FA Duursma goed werken, supper fijn dat je op de onlinewinkel een beginners pakket kan kopen waar bijna ales al in zit. Ik miste nog 2 dingen, een briefje waar op staat wat met wat gemengd moet worden (ik heb nog nooit iets met epoxy gedaan. )

Snelle, goede service en levering

Alles perfect en snel geleverd! En ook nog eens een belletje om mee te denken toen daar aanleiding voor was..

Snelle en goede levering

Snel en goed geleverd.

Snel en prima geregeld

goed geholpen met de juiste ervaring

TOP!

Ik kreeg zeer uitgebreide uitleg over hoe mijn camperdak aan te pakken. Duidelijke uitleg, vriendelijke mails!

goede spullen, goed advies

Ervaren mensen, indien nodig wordt er iemand van achter gehaald im goed advies te kunnen geven.

Vriendelijk en goed advies

Dat het cijfer toch laag blijft is dat ik flink onkosten heb moeten maken om de goederen te krijgen. Werd naar factuuradres gestuurd ipv aflever adres. Werd telefonisch zeer netjes te woord gestaan en van goed advies voorzien. De werkbank is erg mooi geworden, dat is toch waarom het gaat uiteindelijk

snel en efficient

niettegenstaande de coronatoestanden werd snel en correct geleverd. Vriendelijke en correcte info aan de telefoon. Wel in eerste instantie klein misverstand aangaande een product dat niet was besteld en toch op de bestelbon stond (vandaar slechts 8) Het materiaal werd snel en correct geleverd , was goed ingepakt. Wegens de coronatoestand was de leveringstermijn iets langer dan op de webstek gemeld.

ruim voldoende

Prima verlopen. Klein min puntje "order vóór 12.00 geplaatst, volgende dag bezorgd" kwam helaas niet uit. Had me gehaast en order op vrijdag ca. 11.30 geplaatst maar ontving het pakket niet zaterdag maar dinsdag na tweede pinksterdag.

fantastisch product, wat snel geleverd wordt.

De resorcinol lijm is eenvoudig via een gebruiksvriendelijk website te bestellen, wordt snel door FA Duursma geleverd en is van fantastische kwaliteit.

Wat een service en wat een vakmensen

Super gedreven mensen. Geweldige service. Stuurde een app omdat ik vragen had over mijn polyester klus. Deze werden zelfs in het weekend gewoon beantwoord. Ook de winkel in Wolvega is een genot om rond te lopen. Ze hebben er echt alles op polyester gebied.

Duidelijk en snel uit webshop

Ik heb heel makkelijk kunnen bestellen via de webshop. Het werd ook snel en netjes geleverd.

Deskundig advies en prettig contact

Zowel telefonisch als in de zaak

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer snelle en goede service

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

kundig advies....en goede producten

snelle kassa-afhandeling als particulier zijnde, alles gaat nog op een briefje, past niet bij deze tijd...