Professionele afwerking

Meedenkend personeel

Probleemloos

Hendrik en Bennie van Hepro Zuidbroek hebben op 20 april 2020 kunststof kozijnen gemonteerd op de bovenverdieping van mijn huis in Zuidlaren. Leuke jongens die alles eerst netjes afdekten en daarna pas aan de slag gingen. Gezellig bij de koffie en daarna weer vlot aan het werk. Alles is keurig gemonteerd en achteraf alles nagelopen en uitgelegd. Er stonden 4 dagen ingepland voor de montage maar ze waren na 2 dagen al klaar. Ben zeer tevreden over de montage en ook over de kozijnen (deels vast met ventilatiestrook en deels draaikiep met horren).

Weer helemaal top

Voor de derde keer Hepro ingeschakeld. Na een schuifpui en nieuwe raamkozijnen nu als laatste een nieuwe voordeur en kozijn. De kwaliteit en is weer vanouds, net als de vriendelijkheid en het vakmanschap van de monteurs.

• Afspraken nakomen

Prima service , mooie kozijnen.

Bedrijf reageert snel op offerte aanvraag en geheel naar tevredenheid opgeleverd.

• Afspraken nakomen

Mooie producten, stroeve start maar fantastisch opgeleverd

Hepro, een mooi groot bedrijf met een ruim assortiment waar, denken wij, voor ieder wat tussen zit. De 1e stap was het uitzoeken van de kozijnen en het laten opmaken van een offerte. Dit ging heel soepel, goed advies en meedenkend. De uitvoering begon erg stroef en heeft het wel een aantal bezoekjes gekost om alles te plaatsen. Denk aan kozijn verkeerde afmeting, levering problemen, een lek kozijn, geen zaken waar je op zit te wachten. Maar dan, dan maar hopen dat Hepro dit goed oppakt, naar je wil luisteren en met oplossingen komt. Nou, dat heeft Hepro uitermate zeer goed en professioneel gedaan. We zijn keurig op de hoogte gehouden, afspraken op dagen dat het ons uitkwam tot dat alles was opgelost. Als klap op de vuurpijl heeft Hepro ons nog een eet-bon cadeau gedaan. Onze dank aan dhr. Veenendaal (verkoper) en dhr. Adema (manager) voor de goede zorgen en het geven van vertrouwen. Dus als je van plan bent kozijnen te laten plaatsten, Hepro is het adres voor de klus !

• Afspraken nakomen

Eindresultaat waar we blij mee zijn.

Positieve ervaring. De buitenkant van de woning ziet mooi en strak uit. De binnenafwerking hebben de mannen top gedaan.

Goed geregeld

• Afspraken nakomen

Wij zijn zeer tevreden over het eind product wij zijn weer bij jullie tereug gekomen omdat wij boven ook al kunstofkozijnen hebben Wij zeer blij met het eindproduct

• Afspraken nakomen

Werkzaamheden snel en netjes, volgens afspraak verricht .

Prettig, voldoende info en ze zijn klantgericht en meedenkend. Alles is bij ons vervangen. Het huis heeft echt een make-over gekregen. Het is echt een volwassen huis geworden.

• Afspraken nakomen

Mooi kozijn, vakkundig geplaatst en netjes afgewerkt.

• Afspraken nakomen

Je krijgt wat je wil, prima inmeet service met goede adviezen.

• Afspraken nakomen

Monteurs leveren alles keurig netjes af.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

HET KOZIJN IS SNEL EN VAKUNDIG GEPLAATST

ZEER BLIJ MEE EN VOLGENDE KEER WEER HEPRO

• Afspraken nakomen

Kwaliteit waar je op hoopt, kundige en prettige levering door een top team

We hebben alle kozijnen (4 stuks) de schuifpui en de voordeur vervangen. Tevens boeidelen geupgrade met kunststof. We hebben onze tijd genomen voor de selectie van de leverancier en kwamen snel uit bij onze keuze voor Hepro (met op afstand Ploeg als 2e keuze). Het is een grote investering en uiteindelijk kan iedereen kopen, maar het koper's dilemma is natuurlijk als het op leveren aankomt krijg je dan waar voor je geld. Mijn vrouw en ik zijn allebei onder de indruk van de wijze waarop het installatie team van Patrick en Colin de gehele installatie gecoördineerd en uitgevoerd hebben. De kunde gekoppeld met echt ouderwets hard werken heeft voor ons de installatie van 2 1/2 dag een makkie doen zijn. Over duurzaamheid kunnen we natuurlijk niets zeggen, maar het ziet er mooi en solide uit, dus we hebben er vertrouwen in.

Fantastisch!

Wij hebben 10 jaar geleden hepro kozijnen gekocht, nu hebben wij nieuwe plissé gordijnen gekocht, maar waren onze oude handgrepen te groot. Ik heb contact met hepro gezocht en gevraagd of zij een oplossing hadden, Ja natuurlijk was het antwoord. Binnen een aantal dagen was de monteur er!! Het resultaat is fantastisch, ons probleem is zeer snel opgelost 😁 en de prijs was zeer schappelijk. Bedankt Hepro voor jullie super snelle service, ook na 10 jaar!

• Afspraken nakomen

2019 kozijnen,deuren en boei borden en windveren en nieuwe plafond gekregen bij de voordeur.

Binnen 1 week gedaan. Heel mooi geworden en snel. Vandaag klemmende en niet sluitende achterdeur gebeld en binnen een halfuur monteur al op de stoep super snel verholpen. Bedankt top gedaan.

Een dikke prima!

Goed advies, ze komen de afspraken na, goede prijs/kwaliteit.

• Afspraken nakomen

Uw werknemers hebben uitstekend werk verricht dat is zeker wel een pluim waard .!! Ik zou uw bedrijf aan iedereen aanbevelen .!!

zeer goeie service

product wordt netjes geleverd en afspraken worden nagekomen.

Prima bedrijf met vakmensen

Had al ervaring met HEPRO bij een vorige klus. Ze leveren vakwerk en goede producten.

Zonder meer vakwerk

Ik ben heel blij met de uitgevoerde werkzaamheden, Dan pas merk je wat isolatie doet. De oude aluminium kozijnen waren zo lek als een mandje. Dit pimpt niet alleen het comfort maar ook de waarde van de woning, kortom een aanrader.

• Afspraken nakomen

Super werk geleverd strak en netjes

De jongens van Hepro hebben alles super netjes geplaatst en afgewerkt . Zijn er dan ook Super blij mee ! In 8 werkdagen ons hele huis voorzien van kunstof

• Afspraken nakomen

Levering en montage verliep goed, alles volgens afspraak.

super

mijn ervaring met hepro is geweldig netjes afgewerkt goede afspraken

• Afspraken nakomen

20 januari kwamen ze de kozijnen plaatsen.. En de monteurs waren mooi optijd...en na 1 kop koffie zijn ze begonnen...en na 4 dagen zat alles erin... 5e dag alles afgewerkt Eind resultaat zeer tevreden..waren 2 dingen wat niet goed was gegaan .maar dat was geen probleem was na paar dagen al.opgelost door hepro ik kan niks anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over hun en de service ook niks op aan te merken...wil iedereen hun asnraden.. Een zeer tevreden fam norder