prima service

voordeur en kozijn geplaatst en alles ziet er weer strak uit zoals we in gedachten hadden alles netjes afgewerkt en de na service is ook goed hadden gebeld en ze kwamen dezelfde dag nog langs en opgelost

• Afspraken nakomen

Ik heb nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van kozijnen van Hepro. Er waren wat problemen, maar die zijn naar volle tevredenheid opgelost. Meneer Aardema ging hier niet weg voordat alles perfect opgelost was. Ik ben zeer tevreden en zou Hepro bij iedereen aanraden. Ik hoop in de toekomst weer zo goed zaken met hun te doe.

Redelijk

Het is een mooi product alleen in de afwerking zijn er wat dingen niet netjes en er is een beschadiging in het laminaat

Prachtig resultaat

Mooie, degelijke kozijnen, waar je de kwaliteit duidelijk aan af kan zien.

• Afspraken nakomen

Zijn zeer tevreden met het plaatsen van het kozijn plus raam in onze garage. Geplaatst zoals er was afgesproken. super!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

9,7

Zeer tevreden en een heel klant vriendelijk En meedenkend met de klant Top bedrijf

• Afspraken nakomen

Goed personeel, beleefd en werken bekwaamd

Alles wat we afgesproken hebben is ook nagekomen. Elke dag werd de boel netjes achter gelaten. Er werd naar mijn wensen geluisterd. Koffie op direct weer aan de slag. Geen gezeur en geen gemaar.

• Afspraken nakomen

Prima. Goede afstemming, inmeten en montage

In alle gevallen was de samenwerking prima.

• Afspraken nakomen

Blij met de nieuwe kozijnen

Blij met de nieuwe kozijnen. Deur klemde eerst heel erg, maar er kwam gelijk iemand langs om het te verbeteren.

• Afspraken nakomen

Erg vakkundig en zeer nette aflevering.

Afgelopen twee dagen twee medewerkers van Hepro thuis mogen hebben i.v.m. aanschaf en plaatsing kozijnen en afwerking dakrand. Ben hier erg tevreden over. Hetgeen ik als zeer prettig heb ervaren is de netheid van afwerken, het prettige contact en het netjes achterlaten van onze woning en oprit. Top gedaan jongens! Hartelijke groet, Rudolf

Zeer netjes gedaan

Zeer tevreden over plaatsen nieuwe kozijnen.

Zeer goede service!

In 2012 hebben wij een hele grote kunststof schuifpui door Hepro laten plaatsen. We hadden het bedrijf ontdekt via voordelige kozijnen".nl We zijn nu in bijna 2019 nog blij met onze schuifpui alleen begon het wat stroever te lopen bij het openen en bij het schuiven te piepen. regelmatig wel een spraytje gebruikt te hebben bleek dit niet voldoende. Onze buren hadden last van het piepen van die schuifpui bij het openen en sluiten. Daarop heb ik besloten Hepro te benaderen om te zien wat ze voor ons nog konden betekenen na 7 jaar. Gisteravond om 22:00 uur kwam de monteur als nog langs. het was heel druk die dag en dat gaf hij ook aan via 2 x gebeld te hebben met ons, we dachten dat de beste man niet meer zou komen. Ook wist hij direct het euvel te verhelpen. En we kregen er een bus met innotec spray bij. Het bleek dat we echt veel moesten sprayen, we waren te zuinig. Maar klasse dat de monteur na zo een lange werkdag toch nog langs kwam. Een topper!

Mooie schuifpui

De mannen hebben vlot gewerkt en de vloer netjes afgedekt. Ze waren rond het middaguur klaar en namen de oude schuifpui mee terug. Sinds 2 dagen werkt het slot van buitenaf niet meer............. Kan daar binnenkort iemand naar komen kijken?

• Afspraken nakomen

Mooie producten op vakkundige wijze gemonteerd.

Vanaf de offerte fase is het contact heel goed verlopen . Na bestellen van de aanbieding is er snel en vakkundig ingemeten. Daarna montage datum afgesproken. Het montage team was vakkundig, werkte netjes en de heren waren erg vriendelijk, wat wij ook heel belangrijk vonden.

prachtig eindresultaat

Zowel de communicatie en het werken zelf is zeer netjes en correct. Bij ons was niet alles standaard en de plaatsers hebben creatief strak en netjes gewerkt. Wij zijn er heel erg blij mee

• Afspraken nakomen

Ik ben heel tevreden met dit bedrijf

Sinds 2002 heb ik kozijnen van Hepro tot volle tevredenheid . Nu er wat problemen zijn heeft Hepro de garantie van 10 jaar "wat"opgerekt en wordt het probleem opgelost . Geweldig toch!

helemaal top

Volgens de afgesproken tijd, netjes en goed afgeleverd

Kwaliteit

Het werk word vakkundig gemonteerd

• Afspraken nakomen

Prima product, soepele levering.

Bestelprocedure ging wat stroef, maar inmeten en leveren/plaatsen dikke prima.

Bizonder tevreden

Zeer tevreden over het geleverde werk, keurige mannen die alles schoon en opgeruimd hebben achter gelaten. Overal waar gelopen werd beschermde folie aangebracht. Een aanrader als je kunststof kozijnen aan wil schaffen. Prijs / kwaliteit een tien.

Mooi eindresultaat

Wij hebben onze houten achterpui laten vervangen voor een kunststof achterpui van Hepro. Wij zijn zeer tevreden over de plaatsing door Matheijsen bouw en over het eindresultaat.

• Afspraken nakomen

kwaliteit en vakkundige snelle plaatsing

Zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde ramen en deur Hang en sluitwerk is uiterst solide. Snelle en vlekkeloze installatie door vakkundige monteurs

Vakkundig en vriendelijk personeel

• Afspraken nakomen

Zeer mooie kozijnen in colortop

Prima afspraken, Vakmensen die kozijnen plaatsen.

• Afspraken nakomen

Heel keurig gewerkt en erg precies.

We bevelen dit bedrijf aan in ons netwerk.