Geweldige service en top kwaliteit.

Na de installatie van de schuifpui eerder dit jaar (2024), heb ik besloten ook mijn schuurdeur met boeidelen te laten vervangen door Hepro. De snelheid en service installatie was snel en perfect. Inmiddels heb ik in de loop der jaren al mijn kozijnen en deuren laten vervangen door Hepro en heb daar geen moment spijt van. Top kwaliteit prime service en vriendelijke deskundige mensen.

• Afspraken nakomen

Als altijd goed snel precies

• Afspraken nakomen

Mooi product voor een goede prijs met goede installatie.

Vandaag een drietal kunststoframen geplaatst. Alles geleverd conform afspraak. Zeer netjes gemonteerd. Vloer beschermingsmaterialen en netjes gestofzogen na plaatsing. Top!

• Afspraken nakomen

Materiaal goed, alles eromheen slecht

We hebben de gehele onder en bovenverdieping laten vervangen. Met het materiaal zijn we tevreden het heeft een mooie uitstraling van buiten maar helaas; afwerking van binnen, communicatie (0), service, netjes werken en algemene vakkundige kennis is slecht. Zelfs een beetje begrip voor de waslijst aan pech en fouten was niet vanzelfsprekend. Teleurgesteld na de mooie verhalen in de showroom.

• Afspraken nakomen

Van begin van het bespreken van de wensen tot aan het oplossen van het laatste stukje restwerk zeer tevreden met het bedrijf HEPRO. Vrijwel ons gehele huis voorzien van kunststofkozijnen met triple glas en oude houten kozijnen laten verwijderen. Een behoorlijke klus die niet onopgemerkt blijft in huis en omgeving. Met andere buren offerte aangevraagd en op een goede prijs terechtgekomen. Professionele benadering van het werk door de personen waarmee wij te maken hebben gehad, van vertegenwoordiger, administratie en monteurs tot voormannen en manager. Top werk en materiaal tegen redelijke prijzen. Ik besef dat het een wervend stukje is geworden, maar dit is echt onze goede ervaring.

Mooie deur, kozijnen

Prettige werklieden, nette afwerking

• Afspraken nakomen

goede kwaliteit en materiaal ; snelle montage

Netjes gewerkt door de monteurs ; goed op de hoogte gehouden van de voortgang in de afspraken en een vlotte afhandeling nadat de koop beklonken was. De termijn tussen bestelling en levering viel ons behoorlijk mee.

Vakkundig en goede afwerking

• Afspraken nakomen

Kwaliteitskozijn en goed geplaatst.

Triple plus kozijn snel vakkundig geplaatst door vriendelijke vaklieden.

Afwerking mag iets netter

In 1 woord vakmanschap.

Johannes en Stas hebben de raamkozijnen en achterdeur netjes geplaatst. Daarnaast waren ze ook gezellig en correct in omgang. Top gedaan mannen!

• Afspraken nakomen

Nette monteurs hebben alles netjes gemaakt en alles schoon achtergelaten heb hier al eerder klussen laten doen. Nieuwe ramen en keralit laten plaatsen

Goed en netjes afgewerkt

Goede ervaring. Alles in goede overleg geregeld.

Mooi resultaat!

Afwerking snel en goed

Er werd netjes gewerkt, ervaren teamleider. Alles in twee dagen afgemaakt.

• Afspraken nakomen

Alles ging goed van het bespreken wat welke type kozijn en type glas alles werd duidelijk uitgelegd. Ook bij het inmeten van de kozijnen werd er meegedacht. De montage werd door professionele mensen gedaan en ook al zat het weer niet altijd mee toch waren ze vrolijk.

• Afspraken nakomen

Eerder tevreden, nu niet meer.......

In 2021 de bovenverdieping in kunststof laten doen, alles perfect! In 2023 de beneden verdieping en dat had wat meer voeten in de aarde. Je kan zien dat het bedrijf groot wordt. Communicatie wordt slechter, je moet overal zelf achteraan, wanneer er wordt gemonteerd enz. Tussen goedgekeurde offerte en montage krijg je een telefoontje dat door gestegen prijzen de afgesproken offerteprijs omhoog gaat. Montage benedenverdieping ging goed, alleen waren er scheuren in de ramen gekomen tijdens transport omdat de aanhanger niet goed geladen was...Toch de kozijnen incl. kapotte ramen gemonteerd. De ramen zouden later worden vervangen... Nieuwe ramen waren vlot binnen in Zuidbroek maar Hepro komt alleen vervangen als het HUN uitkomt. Dat valt me echt tegen, je koopt iets voor duizenden euro's maar de na-service heeft men geen tijd voor. Het is ook een raar gezicht, (zie foto). Diverse buren hadden ook interesse in nieuwe kozijnen van Hepro maar hebben nu grote twijfels omdat dit gedoe zo lang duurt.....

Gewoon perfect

Heb al eerder kunststof kozijnen door Hepro laten installeren dus voor een nieuwe schuifpui weer naar ze gegaan. Perfect geholpen er wordt meegedacht. En dan de installatie. Er wordt met zorgvuldigheid gewerkt, dus ook bij het verwijderen van de oude kozijnen! Geen geweld maar met beleid! De installatie van de nieuwe pui ging vlekkeloos, de afwerking top. Ik kan Hepro alleen maar aanbevelen!

Uitstekend resultaat

Na het aanvragen van een offerte is alles opgemeten, vanwege grote vraag werd het een aantal maanden later geplaatst. Voor het plaatsen van 6 kozijnen en een schuifdeur hadden ze maar 3 dagen nodig! Alles is ook netjes afgewerkt. Ik heb al een offerte voor mijn voordeur en laatste kozijn aangevraagd!

• Afspraken nakomen

Netjes optijd geleverd en gemonteerd!

Nette offerte , netjes geplaatst, Alleen opruimen na afloop kon beter

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring met hepro is supergoed. De service was top en er is vakwerk geleverd. De mannen Luuk en Roy hebben echt vakwerk geleverd en ze waren ook nog eens heel aardig en klantvriendelijk.Ook Marcel bedankt.En als je een vraag of probleem had,dan werd het netjes en snel opgelost. Het eindresultaat is dan ook heel mooi geworden en wij zijn dan ook heel erg tevreden. Hepro is volgens onze ervaring een hele goede bedrijf. Wij geven deze bedrijf als cijfer dan ook een dikke 10. Hepro BEDANKT.

• Afspraken nakomen

Vakwerk geleverd en aan alle afspraken gehouden.

Communicatie van tevoren was duidelijk en alle afspraken zijn nagekomen. De mannen hebben absoluut vakwerk geleverd. Heel blij met het resultaat.

• Afspraken nakomen

Super, alles duidelijk op de factuur en meedenkend met uitdagingen. Montage ging vlot en zonder problemen.

Goed geleverd

Goede service en materiaal