mooie brede voordeur

na overal rondgekeken te hebben zijn we bij hepro terecht gekomen. vooral het advies om er gewoon een brede deur van te maken en de raampjes aan de zijkant wegtelaten. we hebben nu een hele brede deur.

• Afspraken nakomen

Goede mensen en er varing

Hallo wij zijn te vreden over de pui die geplaatst is ,maar teleur gesteld om trend het plaatsen van de hor daar moet weer iemand voor komen dat had ook eerder gekend volgen ons nu komt de zomer aan en we kunnen de pui niet open laten staan ivm vliegen verder geen klachten

• Afspraken nakomen

Prima geadviseerd, goed materiaal, prettige mensen die alles geplaatst hebben

Wij zijn tevreden, de kozijnen staan prachtig, openslaande deuren zijn mooi. Prettige mensen die het geheel geplaatst hebben; er is keurig gewerkt!

• Afspraken nakomen

Goede service Er waren problemen maar deze zijn naar tevredenheid opgelost.

Deskundig en aardig personeel

Helaas moesten we door omstandigheden een weekje langer wachten dan gepland, maar de kozijnen zijn geheel naar wens geplaatst. Tijdens het monteren bleek dat de kozijnen om technische reden niet in een stelkozijn geplaatst konden worden. Desondanks hebben de montagemensen vakwerk geleverd en alles keurig afgewerkt. Ook een licht haperende bediening van een draai-kiepraam werd de volgende dag meteen opgelost. De stelkozijnen die al wel op de factuur stonden, werden d.m.v. een creditnota keurig verrekend.

Super tevreden!

Keurig vakwerk. Alles netjes opgeleverd. Vriendelijk personeel! Bevelen we zeker aan !

Prima ervaring

Leuk offerte gesprek,duidelijke uitleg,goede leverbetrouwbaarheid,vakbekwaam personeel die d’r kozijnen geplaatst hebben

• Afspraken nakomen

Mooie kozijnen, vriendelijk en deskundig personeel.

Wij zijn erg tevreden met de door hepro geplaatste kozijnen, nieuw gemaakt badkamerraam en voordeur. Frans en Hendrik zijn erg vriendelijke en behulpzame monteurs die hun vak heel goed verstaan. Daardoor is alles perfect geplaatst, ondanks wat lastige hobbels zoals een aanbouw. Kan helaas maar 1 foto uploaden, maar het hele huis en de dakranden zijn gedaan. Zeker aan te bevelen!

• Afspraken nakomen

Goede service vooral in de showroom, persoonlijke benadering.

Personeel komt thuis om mee te denken. Prima om het zo te doen. Erg persoonlijk.

Heel tevreden!

In het begin was het wat onduidelijk en rommelig. Wie moest ik nu hebben en wanneer kwam er iemand om in te meten en daarna wanneer de kozijnen kwamen. Hier moest ik zelf veel achter aan en dit vond ik wat jammer. Dit werd veel beter toen de mensen kwamen plaatsen. De gebroeders Ramp hebben een uitstekende service geleverd! Ze waren heel precies en keken goed of alles ook recht werd geplaatst. Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe kozijnen.

Erg tevreden

Wij zijn zeer tevreden HEPRO we zullen jullie zeker aanbevelen .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het hele traject verloopt soepel met een fantastisch eindresultaat

Het gehele traject van prijs opgave tot installatie verloopt soepel. Duidelijke afspraken en een fantastisch eindresultaat. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede ervaring,met een mooi eindresultaat

Alles was keurig op tijd,problemen werden direct opgelost,en alles is netjes afgewerkt

Werk naar behoren afgeleverd

Werk goed uitgevoerd En alles netjes opgeruimd worden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende ervaring met Hepro!

Het hele traject van bestellen, inmeten en plaatsen van de kozijnen verliep uitstekend. Goede communicatie, er word goed naar de wensen geluisterd. Ook de plaatsing en afwerking zijn uitstekend. Even doorsparen en volgend jaar de overige kozijnen vervangen. Uiteraard door Hepro!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles keurig en rustig afgewerkt zonder te haasten en grof geweld.

Alles keurig en rustig afgewerkt zonder te haasten en grof geweld. Geleverd conform de afspraak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke aanbieding en goed afspraken die ook nagekomen worden door het personeel. De medewerkers werken in behoorlijk tempo en werken alles perfect af. Zeer tevreden over de uitvoering

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

nette afwerking, monteerders hebben ons goed op de hoogte gehouden van het proces.

na vooroverleg dit ook doorcommuniceren met de monteerders, zodat ook zij op de hoogte zijn van vooraf gemaakte afspraken qua montage en afspraken.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De gebroeders Ramp hebben bij ons de kozijnen geplaatst, en dit is naar volle tevredenheid gebeurt. Alles is zeer vakkundig gemonteerd en de binnenkant is ook zeer mooi afgewerkt. Een dikke pluim voor Hepro.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gewoon ze komen Afspraken na, en werken netjes goed personeel meedenkend.

Heb een schuifpui laten plaatsen ,jammer dat ik dan nog 3 weken moet wachten op de plissé hor . Dat door een andere bedrijf word geplaats, ze komen na het plaatsen van de kozijn de plisse opmeten .de kozijn staat al een paar maanden klaar bij jullie .ze hadden ook bij jullie kunnen komen voor het in meten dan was de wachttijd minder geweest .

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Denken goed mee. Bijvoorbeeld over de te plaatsen binnen afwerking

Communicatie over herstel werkzaamheden liep niet helemaal soepel.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mijn zoon had ons raam op een of andere manier ontzet, waardoor hij niet meer dicht wilde. Gebeld met Hepro en binnen 1.5 uur was het weer gefixed. En ook nog kostenloos!!! Echt super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

100%

Geen afspraak gemaakt over de levering, zodat uw mensen voor de vaste deur stonden.

Over HEPRO

Filter op Taal