Top team en top resultaat!!!

Toen alles gemonteerd was ( kozijnen, gevelbekleding en garagedeur) was het veel mooier geworden dan verwacht. Zeer tevreden !!

• Afspraken nakomen

Er wordt keurig en snel gewerkt. De medewerkers zijn vakkundig en precies.

Mooi geworden.

Keurig werk geleverd, ziet er weer netjes uit.

Geweldig, zeer netjes gewerkt

Gweldig, netjes gewerkt,

• Afspraken nakomen

Prima prijs kwaliteit verhouding.

• Afspraken nakomen

Mooie kozijnen en een fantastische service

Mooi bedrijf en goede service en staan met goede adviezen klaar. Helaas was er één keralit profiel niet meegeleverd. Bij het afhalen van de bok is er een profiel meegeleverd. Helaas was dit de pure ipv classic. We hebben ons gelukkig kunnen redden met de geleverde materialen.

Mooi week afgeleverd .

Roelf en Rinse hebben een dakkapel vernieuwd en een zijraam met voorzien horen. Netjes gemaakt en afgewerkt .

Keurig werk geleverd

Afspraak nakomen Vriendelijke mensen Mee denken En keurig afgewerkt

• Afspraken nakomen

Prima service, netjes op tijd geleverd! Duidelijk communicatie en blij met eind resultaat!!

• Afspraken nakomen

Mooi product, planning en montage konden beter

Wij hebben ons hele huis (14 kozijnen) laten vervangen door kunststof. En na veel vergelijken vonden we de kozijnen van Hepro toch gewoon de mooiste. De sales fase verliep erg prettig en we zijn goed geinformeerd en geadviseerd door de verkoper. De montage verliep helaas wat minder prettig. Het eerste team van monteurs heeft het allemaal niet zo netjes gedaan. Ze waren niet erg secuur en het sloopwerk heeft best wat beschadigingen achter gelaten. Door de afwerking zie je er op het eerste gezicht niet zo veel van, maar het is toch niet zo fraai. Ook had dit eerste team van monteurs te weinig tijd, waardoor wij moesten wachten tot een volgende team het een paar weken later kwam afmaken. Dit team werkte wel wat netter. Er zijn zelfs kozijnen weer opnieuw geplaatst. Maar ook dit team kon het werk niet 100% afmaken, dus mochten we weer wachten. Daarna kwam montage team 3 het proberen af te maken, die hadden een verkeerde maat glasplaat bij zich, dus waren we overgeleverd aan montageteam 4. Al met al heeft het vanaf Oktober tot April geduurd tot het allemaal klaar was. Na 4 montageteams te hebben gehad, kan ik wel zeggen dat er helaas veel kwaliteitsverschil in zit. Naast de montage is er in het inmeten/bestellen ook veel mis gegaan. 1 kozijn moest opnieuw besteld, roosters waren verkeerd berekend, 1 kozijn is eigenlijk iets te klein. Al met al erg zonde van al het materiaal, de tijd en de frustratie bij de klant. De communicatie tussen montageteams, montagemanager en de klant had zeker wat beter gekund. Wij werden slecht geinformeerd over waar ze mee bezig gingen en waar ze tegenaan liepen. Ik moest overal zelf naar vragen terwijl ik er helemaal geen verstand van heb. Wat ik wel heel fijn vond is dat ze eigenlijk alles waar wij commentaar op hadden naar tevredenheid hebben opgelost, zonder ook maar een blijk van irritatie te geven. Heel erg klantvriendelijk. Vervelend was natuurlijk wel dat we veel puntjes hadden, maar voor de afhandeling ervan niks dan lof.

• Afspraken nakomen

Beste Klant, Vervelend om te horen dat er zoveel mis is gegaan. Wij willen nogmaals onze excuses hiervoor aanbieden. Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen, maar het had zeker anders gemoeten. Ook wij hebben hier van geleerd. Mocht blijken dat we nog iets voor u moeten betekenen dan weet u ons te vinden. :-) Met vriendelijke groet, Directie

top kozijnen, top monteurs

vanaf het eerste contact was het prima zaken doen met hepro. duidelijke offerte, klantvriendelijke behandeling. top inmeter, met duidelijke adviezen qua kleurstelling. topt monteurs die kozijnen geplaatst hebben en een hele nette afwerking aan de binnenkant.

Niets om over te klagen

Goeie uitleg bij het bespreken van de opdracht en het bepalen van de definitieve vorm van ramen en kozijnen. Prima service bij het plaatsen, maar ook het even afstellen van een eerder geplaatst kiepraampje. Een tijdens transport gebarsten raampje is vlot opnieuw gemaakt en geplaatst.

Ziet er top uit

Afspraak is afspraak

Vlekkeloos uitgevoerd

Prettig team; werkt schoon; zorg voor de werkomgeving. Keurig resultaat, vakmanschap.

• Afspraken nakomen

Wij zijn zeer tevreden over de plaatsing voor onze voordeur

Zeer tevreden over de plaatsen van de voordeur

• Afspraken nakomen

Kozijnen zien er prima uit

De kozijnen zijn netjes geplaatst ook de manier van werken was netjes. Alleen jammer dat voor het afvoeren van het afval op de factuur de prijs voor een container vermeld werd maar in praktijk werd het afval gewoon meegenomen waardoor het gevoel is ontstaan dat hiervoor toch wel erg veel betaald is.

• Afspraken nakomen

Contacten met kantoor en uitvoering van monteurs ( Melvin en Roelf) waren zeer plezierig.

Zoals omschreven, tevreden en monteurs hebben goed werk afgeleverd en netjes gewerkt. Als ik een puntje van opbouwende kritiek zou willen leveren, zit dit aan de verkoop kant. Weinig inlevingsvermogen van de verkoper, luisterde slecht. Te veel gericht op verkoop, minder op advies en kwam daardoor te dwingend over. Vooral omdat ik al was overgegaan tot koop, was een makkelijke klant voor hem, had alles al voorbereid en besluit op de offerte al genomen. Heb hem derhalve ook niet gezien en ontmoet, echter in de after sales had ik hem wel even nodig, maar liet het voor mijn gevoel toen duidelijk liggen. Desondanks een tevreden klant, waarbij dus duidelijk meer goed ging dan fout. Nogmaals complimenten voor de monteurs. Visitekaartje!

Zeer Goed

Mooie kozijnen en alles goed geregeld. De monteur waren zeer vriendelijk en bekwaam en netjes ze dekte alles af ( trap, vloeren en meubels ) en toen ze klaar waren hebben ze zelfs het huis nog gestofzuigd. Echt zeer tevreden over zowel de kozijnen als over de monteurs.

goed bevallen

Goede werklui netjes en beleefd.

• Afspraken nakomen

Top bedrijf met top service

Ik heb het gehele traject van offerte tot levering als zeer prettig ervaren. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Nu even sparen voor de voorkant en dan mogen ze deze ook van mij doen.

• Afspraken nakomen

Prima werk en netjes afgeleverd!

• Afspraken nakomen

Alles tot in de puntjes verzorgd

Stipt op tijd, vriendelijk personeel en goede kwaliteit.

• Afspraken nakomen

Erg goed. Kozijnen besteld, datum gekozen en verder hoefde we niks te doen. We hadden ook nog een kleine aanpassing, maar dat was helemaal geen probleem! De werklui waren optijd. Wij zijn tevreden!

• Afspraken nakomen

Goed bevallen en zou het zeker aan anderen aanraden

Vriendelijk en werken efficiënt en leveren goeie werkzaamheden

Tevredeb