Goed!

Kwaliteit en montage goed, levertijd matig, zou sneller mogen, prijs pittig...

• Afspraken nakomen

Goede prijs/kwaliteit en snelle montage

Goed advies, nette prijs en de montage ging erg snel!

Helemaal Top !!

Dit is de tweede keer dat we met Hepro in zee gingen en ook nu weer goed en duidelijk advies en goede afspraken. We hebben nu de kozijnen op de eerste verdieping en alle kozijnen op de tweede verdieping laten vervangen. Het plaatsingsteam ( Frans, Hendrik, Melvin, Jan en Roelf) waren supervriendelijk, behulpzaam en vooral....wat een vaklui!! Het resultaat is nog mooier dan we verwacht hadden en ook nu weer zijn we er super blij mee. We wilden ook nog de voordeur, etc. laten doen, maar .....helaas het geld was op, dus wie weet volgend jaar en dan u raadt het al: het wordt weer Hepro!

Mooi klassieke voordeur!

Onze voordeur vervangen door een kunststof klassiek model met gietijzer deurrooster, passend bij ons beeldbepalend pand.

• Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prima service, top

Alle afspraken zijn netjes nagekomen. Alles werd netjes schoongehouden, heel tevreden met het resultaat

• Afspraken nakomen

De mannen die hier waren hebben goed ge werkt

Afspraken zijn na gekomen

• Afspraken nakomen

Klant vriendelijk en goede service

Goede duidelijke offerte en prijs. Goede vakman voor installatie die het geheel netjes heeft geïnstalleerd.

Goed en netjes afgewerk

Snel en netjes afgewerkt tevrenden

mooie brede voordeur

na overal rondgekeken te hebben zijn we bij hepro terecht gekomen. vooral het advies om er gewoon een brede deur van te maken en de raampjes aan de zijkant wegtelaten. we hebben nu een hele brede deur.

• Afspraken nakomen

Goede mensen en er varing

Hallo wij zijn te vreden over de pui die geplaatst is ,maar teleur gesteld om trend het plaatsen van de hor daar moet weer iemand voor komen dat had ook eerder gekend volgen ons nu komt de zomer aan en we kunnen de pui niet open laten staan ivm vliegen verder geen klachten

• Afspraken nakomen

Beste Dirk, Helaas worden plissé horren voor deuren pas na montage ingemeten. Van tevoren kunnen we die maat niet exact bepalen aangezien we nooit precies weten hoe de binnenkant afwerking gaat worden. Blijkbaar bent u daar niet van op de hoogte gesteld. Onze excuses daarvoor.

Prima geadviseerd, goed materiaal, prettige mensen die alles geplaatst hebben

Wij zijn tevreden, de kozijnen staan prachtig, openslaande deuren zijn mooi. Prettige mensen die het geheel geplaatst hebben; er is keurig gewerkt!

• Afspraken nakomen

Goede service Er waren problemen maar deze zijn naar tevredenheid opgelost.

Deskundig en aardig personeel

Helaas moesten we door omstandigheden een weekje langer wachten dan gepland, maar de kozijnen zijn geheel naar wens geplaatst. Tijdens het monteren bleek dat de kozijnen om technische reden niet in een stelkozijn geplaatst konden worden. Desondanks hebben de montagemensen vakwerk geleverd en alles keurig afgewerkt. Ook een licht haperende bediening van een draai-kiepraam werd de volgende dag meteen opgelost. De stelkozijnen die al wel op de factuur stonden, werden d.m.v. een creditnota keurig verrekend.

Super tevreden!

Keurig vakwerk. Alles netjes opgeleverd. Vriendelijk personeel! Bevelen we zeker aan !

Prima ervaring

Leuk offerte gesprek,duidelijke uitleg,goede leverbetrouwbaarheid,vakbekwaam personeel die d’r kozijnen geplaatst hebben

• Afspraken nakomen

Mooie kozijnen, vriendelijk en deskundig personeel.

Wij zijn erg tevreden met de door hepro geplaatste kozijnen, nieuw gemaakt badkamerraam en voordeur. Frans en Hendrik zijn erg vriendelijke en behulpzame monteurs die hun vak heel goed verstaan. Daardoor is alles perfect geplaatst, ondanks wat lastige hobbels zoals een aanbouw. Kan helaas maar 1 foto uploaden, maar het hele huis en de dakranden zijn gedaan. Zeker aan te bevelen!

• Afspraken nakomen

Goede service vooral in de showroom, persoonlijke benadering.

Personeel komt thuis om mee te denken. Prima om het zo te doen. Erg persoonlijk.

Heel tevreden!

In het begin was het wat onduidelijk en rommelig. Wie moest ik nu hebben en wanneer kwam er iemand om in te meten en daarna wanneer de kozijnen kwamen. Hier moest ik zelf veel achter aan en dit vond ik wat jammer. Dit werd veel beter toen de mensen kwamen plaatsen. De gebroeders Ramp hebben een uitstekende service geleverd! Ze waren heel precies en keken goed of alles ook recht werd geplaatst. Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe kozijnen.

Erg tevreden

Wij zijn zeer tevreden HEPRO we zullen jullie zeker aanbevelen .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het hele traject verloopt soepel met een fantastisch eindresultaat

Het gehele traject van prijs opgave tot installatie verloopt soepel. Duidelijke afspraken en een fantastisch eindresultaat. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede ervaring,met een mooi eindresultaat

Alles was keurig op tijd,problemen werden direct opgelost,en alles is netjes afgewerkt

Werk naar behoren afgeleverd

Werk goed uitgevoerd En alles netjes opgeruimd worden

Over HEPRO

Filter op Taal