toveren met kunststof!!

In anderhalve week super goed werk geleverd, wij zijn zeer tevreden. Hele huis gerenoveerd, elke dag dat je thuis komt zie je het huis in een paleisje veranderen. zeer vakkundig personeel en super netjes, elke dag was het weer netjes aangeveegd. hier weet je zeker dat je goed geholpen wordt. Problemen zijn er niet want die worden gewoon opgelost. gelukkig hebben wij de klus laten doen door Hepro bouw!!!

• Afspraken nakomen

netjes gewerkt en een keurig resultaat

ik heb een spraakgebrek, dus was bliij met Nederlandstalig personeel.

• Afspraken nakomen

Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk.

Werk werd volgens planning geleverd. De geplaatste kozijnen werden zeer goed afgeleverd. De oude kozijnen werden werden mee genomen. De werkplek werd keurig en schoon afgeleverd. Algehele conclusie is dat ik zeer tevreden ben.

• Afspraken nakomen

Slechte communicatie en opvolging van nazorg

Kozijnen zijn prima geplaatst en ben er zeer tevreden mee, ondanks dar de buitendeur maar liefst 2 cm scheef geplaatst is. Levering was niet volgens afspraak en daarop hoop ik nog eens terugkoppeling van te krijgen. Diverse malen met mijn contactpersoon gesproken en gemaild, maar acties blijven uit. Tot slot ook nog krassen geconstateerd aan de buitenzijde van mijn vensterglas. Ook hier heb ik nazorg voor aangevraagd. Communicatie en opvolging via Hepro zijn zeer beneden de maat te noemen.

• Afspraken nakomen

Goede service, fijn contact, mooi resultaat!

Communicatie vanaf oriëntatie t/m levering goed en helder verlopen. Transparantie over productie, prijs en aflevering. Een fijn bedrijf met mensen die hun vak verstaan.

Zeer tevreden!

Een prachtige kunststof voordeur in de kleur monumentengroen geplaatst door ervaren monteurs. De communicatie met het bedrijf was vlot. Alle afspraken zijn nagekomen. Wij zijn zeer tevreden en zullen in de toekomst zeker weer voor HEPRO kiezen.

• Afspraken nakomen

Alles is keurig netjes uitgevoerd. De vloer en trap werden keurig afgedekt voordat de monteurs erover liepen. Klasse, ook alles netjes afgewerkt.

• Afspraken nakomen

Prima kwaliteit voor een goed prijs

Prettig samen gewerkt met Wil en Jan. Gaven adviezen voor de afwerking en waren kritisch op het geleverde werk.

Super tevreden

Na montage hebben de mannen van Hepro super werk afgeleverd. Van begin tot eind stadium verliep de communicatie erg goed en zelfs na oplevering belde ze ons nog even na om te vragen of alles naar wens is gegaan. Alle lof voor Hepro!

• Afspraken nakomen

Zeer goede service en plaatsing

Zeer fijne communicatie. Plaatsing verliep voorspoedig en het huis werd keurig schoon achtergelaten.

• Afspraken nakomen

prima werk en goede prijs

Meer dan uitstekent.

onlangs hebben wij ons huis geheel voorzien van kun stoffen kozijnen, wat is het prachtig geworden de beide jongens hebben vakwerk geleverd zo strak zit alles er in. Als ik buiten zit geniet ik van onze kozijnen en totaal geen rommel ze werkten erg netjes vakmensen waren het. Wij kunnen Hepro bij iedereen gerust aan bevelen. Fam J Perdok Assen

Goede en snelle service

Onze ervaring was goed er werd hard doorgewerkt en alles zag er super uit. De monteurs waren vriendelijk en hebben hun werk goed uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden

• Afspraken nakomen

Maart 2021 had onze aannemer onze bestelling geplaatst bij HEPRO. .Op 24 augustus 2021 hadden wij nog steeds geen zicht op de levering van onze bestelling, ook na meerdere keren contact bij de aannemer, welke onze vragen door had gezet naar Hepro. Dit was voor ons een vervelende situatie! Na telefonisch contact te hebben gehad met medewerker Elise is bovenstaande situatie gelukkig goed besproken en hebben wij zicht gekregen op de levering. We zien onze bestelling met vertrouwen tegemoet, en hopen dat daarmee ons vertrouwen in Hepro ook is hersteld.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Goed werk jongens werken netjes en nou keurig. En alles netjes gepland. Door overmacht iets later dan gepland maar daar konden ze zelf ook niks aan doen.

• Afspraken nakomen

Goed advies en goede montage

Goed advies van de expert van HEPRO tijdens het inmeten. Kozijnen werden in 1 dag netjes gemonteerd. Twee glaslatten waren te kort geleverd, maar deze werden snel opnieuw besteld en gemonteerd.

• Afspraken nakomen

Montage zeer netjes en schoon

De 2 heren die de kunststof kozijnen, deuren, plise hordeur, plise gordijnen en horren plaatsten, gingen zeer netjes te werk. Lieten ook als keurig schoon achter.

TOP ervaring

Kunststofkozijnen geplaatst. Super netjes en het hele huis in 4 dagen klaar. Hard gewerkt en ze waren supervriendelijk. Resultaat is heel mooi. Mijn advies is: wil je kunsstofkozijnen ga dan naar HEPRO

• Afspraken nakomen

Hele mooie kozijnen en kwaliteit.

Uitstekend bedrijf, monteurs werken secuur en snel. De kozijnen zien er ook prachtig uit De gehele bovenverdieping en de voordeur zijn nu voorzien van Hepro kozijnen. Paar kleine dingetjes gehad na montage, maar deze zijn naar volle tevredenheid opgelost. After sales zijn dus uitstekend. Ze zijn niet de goedkoopste, maar wel tot de top behorende wat betreft kunststof kozijnen. Nu maar weer sparen voor de beneden verdieping. Tevreden klant.

• Afspraken nakomen

Vakwerk en uitstekende service!

Bij ons zijn op de eerste verdieping kunstof kozijnen geplaatst. De mannen hebben vakwerk geleverd, alles zit er strak in en is netjes afgewerkt. Mannen ruimen elke dag alles netjes. Ramen zijn voorzien van een inzethor en verduisterende raamdecoratie van Novatrade (slide control vs 2) welke op het raam is geplakt. Wij zijn heel tevreden.

Vakmanschap

Mijn kozijnen werden snel en zeer vakkundig geplaatst. Wij zijn zeer tevreden . Aanrader dus.

correcte behandeling

met 1 klein schoonheidsfoutje (verrassing dat ik moet betalen voor het meenemen van de oude kozijnen) heeft Hepro het keurig gedaan. Zowel de bestelling als het plaatsen ging zonder enige hapering. De monteurs waren empathisch en correct

Vakwerk geleverd

Prima bedrijf netjes alles afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Ik kies voor Hepro kozijnen, omdat er geleverd waar je voor hebt gekozen en ze denken met je mee voor een goed resultaat.

Helemaal super

Wij zijn zeer tevreden tot het aanvragen inmeten en de montage helemaal super de afwerken was top die monteurs die wij had waren harder werkers ook de uitleg ervan was helemaal top.