Keurige vakwerk

Hepro heeft 6 oude ramen en een buitendeur vervangen voor ons. Alles perfect ingemeten, werkzaamheden gingen in een keer goed. Eindresultaat ziet keurig uit, binnen en buiten netjes afgewerkt. Zeer tevreden.

alles volgens afspraak

snelle montage ruim binnen de geplande tijd

Goede service en kwaliteit

De monteurs zijn vriendelijk en heel erg netjes te werk gegaan. Enorm blij met het eind resultaat, waar nodig wordt er met de klant meegedacht en gevraagd wat die wil.

Mooi eindproduct

Ik heb mijn bestelling via de website gedaan. Dat betekende helaas dat de communicatie daarna niet echt soepel liep. Hier heb ik inmiddels met de directie over gesproken. Het eindresultaat is erg mooi, precies zoals ik had gehoopt en mocht verwachten. Een prima montage team ( Rick en Patrick) dat netjes werkt en schoon heeft opgeleverd. De kosten voor de montage vind ik verhoudingsgewijze nogal hoog, maar dat schijnt ‘in de markt’ normaal te zijn.

Super service! Vakmensen

We hadden een deur laten plaatsen, antraciet grijs. Het profiel dat Hepro destijds gebruikte trok helaas krom door de warmte. De monteur kwam vlotjes kijken en bood een tussenoplossing en bestelde een nieuwe deur. Gewoon service, wel de tip om misschien een andere kleur te nemen. Een andere kleur was voor ons niet echt een optie aanzien het dan wel erg af zou steken bij de rest van het huis. Helaas bleek de nieuwe deur (met meer staal meen ik) ook krom te trekken. Vervelend voor ons maar ik vind het ook vervelend voor Hepro en de goede mensen die daar werken. Desalniettemin hebben we ze weer gevraagd om een oplossing. Nu komt men binnenkort een volledig nieuw profiel met een ander merk deur plaatsen. Wat een service en een goede betrokkenheid. Hepro bedankt voor het altijd meedenken en doen.

• Afspraken nakomen

goede afspraak, prima plaatsing, vlotte service.

Bij verkoopgesprek werd aangegeven dat de aflevering mogelijk later zou zijn en dat de prijs eventueel kon fluctueren. Op de 2e leveringsdatum inderdaad geleverd en geplaatst (voordeur). 2 Kleine krasjes later weggewerkt. Dank voor het vertrouwen voorbetaling na aflevering.

Goede en snelle service

Goede en snelle service… en correcte afhandeling

• Afspraken nakomen

Frans en Bert hebben 4 bovenramen en de voordeur unit vervangen Zeer vakkundig werk geleverd en alles heel netjes afgewerkt. Wij zijn uitermate tevreden

Kwaliteit en goede service

Op voorhand en uiteindelijk tijdens plaatsen goede service en kwalitatief goed materiaal

• Afspraken nakomen

Prima en komen afspraken na.

Prima, komen afspraken na en een goede prijs en kwaliteit verhouding.

Goede producten

Goede service en montage leveren goed werk. Alleen het aanbetalen blijft een dingetje. Zouden ze af moete schaffen.

• Afspraken nakomen

Mooie kozijnen, vakkundig geplaatst.

Wegens drukte heeft de levering op zich laten wachten. Maar we zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Monteurs werkten netjes. Er was goed overleg over afwerking binnen en buiten. Vloer in huis keurig beschermd. Aan het eind van elke werkdag werd alles binnen en buiten netjes opgeruimd.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Inmiddels het hele huis voorzien van kozijnen van Hepro. Netjes gemonteerd en netjes achtergelaten.

• Afspraken nakomen

Goed en netjes geplaatst!

Ben zeer tevreden over de 2 heren die de kozijnen geplaatst hebben. Ze waren vriendelijk, netjes en leverden goed werk!

• Afspraken nakomen

Een goed bedrijf met prima service.

• Afspraken nakomen

Het is heel mooi geworden.

• Afspraken nakomen

Goede ervaring zonder zorgen.

De medewerker die de kozijnen kwamen plaatsen waren zeer ervaren mensen. Alles werd keurig in overleg gedaan. Nadat alles klaar was hebben ze alles schoon achtergelaten.

vlotte plaatsing door vakkundige monteurs in 2 dagen,

prima produkt, prima service

Oude kozijnen vervangen door kunststof, een niuwe schuifpui.. Vanaf offerte tot oplevering probleemloos verlopen. Goed advies, prima planning, net werk, gemotiveerd personeel.

Dikke prima!

Goede adviezen ontvangen bij de aanvraag Monteurs werken heel netjes en werken alles keurig af. Super tevreden met het eindresultaat.

Goede service, vakwerk geleverd

Hepro is een echte aanrader. Hepro heeft het nu mijn hele woning van nieuwe kozijnen en nieuw glas voorzien. Er wordt netjes gewerkt. Vorig jaar heb ik één garagedeur laten vervangen door een glazen pui. Dat is zo netjes gegaan dat ik voor de tweede maal wederom voor Hepro heb gekozen om de rest van de woning ook helemaal van nieuwe kozijnen te voorzien. Eerlijke communicatie, goede voorbereiding in het voortraject. Dus, wil je iets met je huis? Hepro maakt je huis gelukkiger!

• Afspraken nakomen

De werkzaamheden zijn vlot en perfect uitgevoerd

De monteurs waren ook prima. Al duurde het na opdracht wel 7 maand voordat wij aan de beurt waren.

Fijn product

Hepro heeft in januari 2 draaikiep ramen geplaatst. Deze zijn vakkundig geïnstalleerd, en daar zijn we heel tevreden over. Tijdens de montage is er wel iets misgegaan, maar dat is in onderling overleg goed opgelost. Over de nota verliep de communicatie aanvankelijk wat stroef, maar dat is uiteindelijk goed opgelost. We bevelen dit bedrijf aan.

• Afspraken nakomen

Ze waren enorm goed bezig,ondanks het slechte weer

• Afspraken nakomen

Prachtige nieuwe voordeur naar tevredenheid gemonteerd!

Mijn ervaring met Hepro was en is uitstekend! De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. De plaatsing van de nieuwe kunststof voordeur was perfect. Het afval werd meegenomen en alles werd schoongeveegd door de vriendelijke en keurige werknemers.