Kwaliteit waar je op hoopt, kundige en prettige levering door een top team

We hebben alle kozijnen (4 stuks) de schuifpui en de voordeur vervangen. Tevens boeidelen geupgrade met kunststof. We hebben onze tijd genomen voor de selectie van de leverancier en kwamen snel uit bij onze keuze voor Hepro (met op afstand Ploeg als 2e keuze). Het is een grote investering en uiteindelijk kan iedereen kopen, maar het koper's dilemma is natuurlijk als het op leveren aankomt krijg je dan waar voor je geld. Mijn vrouw en ik zijn allebei onder de indruk van de wijze waarop het installatie team van Patrick en Colin de gehele installatie gecoördineerd en uitgevoerd hebben. De kunde gekoppeld met echt ouderwets hard werken heeft voor ons de installatie van 2 1/2 dag een makkie doen zijn. Over duurzaamheid kunnen we natuurlijk niets zeggen, maar het ziet er mooi en solide uit, dus we hebben er vertrouwen in.

Fantastisch!

Wij hebben 10 jaar geleden hepro kozijnen gekocht, nu hebben wij nieuwe plissé gordijnen gekocht, maar waren onze oude handgrepen te groot. Ik heb contact met hepro gezocht en gevraagd of zij een oplossing hadden, Ja natuurlijk was het antwoord. Binnen een aantal dagen was de monteur er!! Het resultaat is fantastisch, ons probleem is zeer snel opgelost 😁 en de prijs was zeer schappelijk. Bedankt Hepro voor jullie super snelle service, ook na 10 jaar!

• Afspraken nakomen

2019 kozijnen,deuren en boei borden en windveren en nieuwe plafond gekregen bij de voordeur.

Binnen 1 week gedaan. Heel mooi geworden en snel. Vandaag klemmende en niet sluitende achterdeur gebeld en binnen een halfuur monteur al op de stoep super snel verholpen. Bedankt top gedaan.

Een dikke prima!

Goed advies, ze komen de afspraken na, goede prijs/kwaliteit.

• Afspraken nakomen

Uw werknemers hebben uitstekend werk verricht dat is zeker wel een pluim waard .!! Ik zou uw bedrijf aan iedereen aanbevelen .!!

zeer goeie service

product wordt netjes geleverd en afspraken worden nagekomen.

Prima bedrijf met vakmensen

Had al ervaring met HEPRO bij een vorige klus. Ze leveren vakwerk en goede producten.

Zonder meer vakwerk

Ik ben heel blij met de uitgevoerde werkzaamheden, Dan pas merk je wat isolatie doet. De oude aluminium kozijnen waren zo lek als een mandje. Dit pimpt niet alleen het comfort maar ook de waarde van de woning, kortom een aanrader.

• Afspraken nakomen

Super werk geleverd strak en netjes

De jongens van Hepro hebben alles super netjes geplaatst en afgewerkt . Zijn er dan ook Super blij mee ! In 8 werkdagen ons hele huis voorzien van kunstof

• Afspraken nakomen

Levering en montage verliep goed, alles volgens afspraak.

super

mijn ervaring met hepro is geweldig netjes afgewerkt goede afspraken

• Afspraken nakomen

20 januari kwamen ze de kozijnen plaatsen.. En de monteurs waren mooi optijd...en na 1 kop koffie zijn ze begonnen...en na 4 dagen zat alles erin... 5e dag alles afgewerkt Eind resultaat zeer tevreden..waren 2 dingen wat niet goed was gegaan .maar dat was geen probleem was na paar dagen al.opgelost door hepro ik kan niks anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over hun en de service ook niks op aan te merken...wil iedereen hun asnraden.. Een zeer tevreden fam norder

Na montage: de afterparty

Nadat de geweldige monteurs vertrokken waren, vierden we de afterparty. Een feestje in eigen huis, veel troep en de binnenafwerking inclusief bepaalde muren te schilderen nog voor de boeg. Maar oh zo een gelukzalig gevoel. We stoken nu standaard 19,5 graden Celsius in plaats van 20,5. Geluiden van buiten komen niet meer binnen. En vooral: de kozijnen zijn schitterend. Nog enkele dagen te gaan voordat we helemaal klaar zijn. Heerlijk vooruitzicht.

• Afspraken nakomen

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de kunststof kozijnen (en onze monteurs 😉) van HEPRO. Succes nog met klussen en daarna heerlijk genieten!

Onze ervaring met Hepro is in een woord Uitstekend!

Mooie degelijke kozijnen. In ons geval comfort uitvoering met triple glas. De montageploeg werkte netjes en was goed op elkaar ingespeeld. Kortom vaklieden! Ook de binnenafwerking is gewoon keurig! En de dakkapel renovatie super geslaagd. Wij overwegen nu om alle kozijnen in onze woning te laten vervangen door Hepro!

Helemaal prima

De 2 heren hebben twee kozijnen geplaatst en hebben dit professioneel aangepakt.

Vakwerk

Duidelijke en passende offerte, heldere communicatie en vakwerk geleverd met zorg voor afwerking en inboedel.

Alleen maar positief.

Onze ervaring is heel positief, zowel in de showroom en de persoon die alles in heeft gemeten. De twee monteurs hebben keurig hun werk gedaan en alles netjes achter gelaten. We zijn heel tevreden.

• Afspraken nakomen

volgens afspraak is alles gegaan.

Voordeur laten plaatsen en zelfde cilinders in de andere deuren zodat er 1 en dezelfde sleutel is. Precies volgens afspraak geplaatst. 1 ochtend en deur zat erin,afgewerkt en al.

Vlot en goed vakwerk

3 kunsstof kozijnen werden vakkundig geplaatst in 1 dag.Tevens werd alles keurig afgeplakt zodat er weinig stof op de vloeren kwam. De monteurs waren aardig.

• Afspraken nakomen

We zijn zeer tevreden. Blij met ons nieuwe kunstofkozijnen keurig afgeleverd. Ziet er top uit.. kan ieder jullie aanbevelen.

Bijzonder tevreden

Vorig jaar zomer een gunstige offerte ontvangen en naar aanleiding daarvan drie HEPRO Comfort kozijnen met triple glas, twee vaste - en een draai/kiepraam laten plaatsen. Omdat ik zeer tevreden was over zowel de prijs, de kwaliteit en de uitvoering, begin januari 2020 4 kozijnen in de woonkamer laten vervangen door HEPRO Comfort kozijnen met triple glas, waarvan 2 met een ventilatierooster (zie foto) Ook nu weer zeer tevreden over de uitvoering en de afwerking, incl. vensterbanken.

goed en betrouwbaar

Ik heb goede ervaringen met Hepro. Ze hebben de ramen en deuren goed geplaatst, hielden zich altijd aan de afspraken, en gaven naderhand hele goede service.

• Afspraken nakomen

Zelfs als het tegen zit komt alles top in orde

We hadden al ramen van Hepro en vanwege het grote succes hebben we ze nu ook beneden laten plaatsen. Het ging deze keer niet helemaal zonder hobbels, maar Hepro staat voor kwaliteit en service en dat maken ze waar. In goed overleg zijn de hobbels helemaal vlakgestreken en kunnen wij wederom genieten van een geweldig resultaat. Waarmee we maar willen zeggen dat niet alleen de prijs belangrijk is, maar ook het feit dat je echt van een bedrijf op aan kunt dat ze alles zullen doen om het product optimaal te leveren. Top gedaan op beide punten!

• Afspraken nakomen

Het resultaat ziet er goed uit

Het personeel was vriendelijk en netjes

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Wat een service . Mooie kwaliteit v.d kozijnen

We zijn erg blij met de kozijnen . Mooie kwaliteit Fijne communicatie en service. Ook de raamdecoratie die via hepro is geleverd is top. Meteen nieuwe plisee gordijn geleverd gekregen nadat touwtje was geknapt.