Goed en netjes afgewerkt

Goede ervaring. Alles in goede overleg geregeld.

Mooi resultaat!

Afwerking snel en goed

Er werd netjes gewerkt, ervaren teamleider. Alles in twee dagen afgemaakt.

• Afspraken nakomen

Alles ging goed van het bespreken wat welke type kozijn en type glas alles werd duidelijk uitgelegd. Ook bij het inmeten van de kozijnen werd er meegedacht. De montage werd door professionele mensen gedaan en ook al zat het weer niet altijd mee toch waren ze vrolijk.

• Afspraken nakomen

Eerder tevreden, nu niet meer.......

In 2021 de bovenverdieping in kunststof laten doen, alles perfect! In 2023 de beneden verdieping en dat had wat meer voeten in de aarde. Je kan zien dat het bedrijf groot wordt. Communicatie wordt slechter, je moet overal zelf achteraan, wanneer er wordt gemonteerd enz. Tussen goedgekeurde offerte en montage krijg je een telefoontje dat door gestegen prijzen de afgesproken offerteprijs omhoog gaat. Montage benedenverdieping ging goed, alleen waren er scheuren in de ramen gekomen tijdens transport omdat de aanhanger niet goed geladen was...Toch de kozijnen incl. kapotte ramen gemonteerd. De ramen zouden later worden vervangen... Nieuwe ramen waren vlot binnen in Zuidbroek maar Hepro komt alleen vervangen als het HUN uitkomt. Dat valt me echt tegen, je koopt iets voor duizenden euro's maar de na-service heeft men geen tijd voor. Het is ook een raar gezicht, (zie foto). Diverse buren hadden ook interesse in nieuwe kozijnen van Hepro maar hebben nu grote twijfels omdat dit gedoe zo lang duurt.....

Gewoon perfect

Heb al eerder kunststof kozijnen door Hepro laten installeren dus voor een nieuwe schuifpui weer naar ze gegaan. Perfect geholpen er wordt meegedacht. En dan de installatie. Er wordt met zorgvuldigheid gewerkt, dus ook bij het verwijderen van de oude kozijnen! Geen geweld maar met beleid! De installatie van de nieuwe pui ging vlekkeloos, de afwerking top. Ik kan Hepro alleen maar aanbevelen!

Uitstekend resultaat

Na het aanvragen van een offerte is alles opgemeten, vanwege grote vraag werd het een aantal maanden later geplaatst. Voor het plaatsen van 6 kozijnen en een schuifdeur hadden ze maar 3 dagen nodig! Alles is ook netjes afgewerkt. Ik heb al een offerte voor mijn voordeur en laatste kozijn aangevraagd!

• Afspraken nakomen

Netjes optijd geleverd en gemonteerd!

Nette offerte , netjes geplaatst, Alleen opruimen na afloop kon beter

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring met hepro is supergoed. De service was top en er is vakwerk geleverd. De mannen Luuk en Roy hebben echt vakwerk geleverd en ze waren ook nog eens heel aardig en klantvriendelijk.Ook Marcel bedankt.En als je een vraag of probleem had,dan werd het netjes en snel opgelost. Het eindresultaat is dan ook heel mooi geworden en wij zijn dan ook heel erg tevreden. Hepro is volgens onze ervaring een hele goede bedrijf. Wij geven deze bedrijf als cijfer dan ook een dikke 10. Hepro BEDANKT.

• Afspraken nakomen

Vakwerk geleverd en aan alle afspraken gehouden.

Communicatie van tevoren was duidelijk en alle afspraken zijn nagekomen. De mannen hebben absoluut vakwerk geleverd. Heel blij met het resultaat.

• Afspraken nakomen

Super, alles duidelijk op de factuur en meedenkend met uitdagingen. Montage ging vlot en zonder problemen.

Goed geleverd

Goede service en materiaal

• Afspraken nakomen

Goed geholpen door de vertegenwoordiger van Hepro. Offerte gekregen en vragen worden netjes afgehandeld via mail. Dag van plaatsing en afwerken allemaal keurig en netjes weer achter gelaten. Ben zeer tevreden over Hepro.

Mooi en perfect

Ik ben zeer tevreden over het resultaat Vakkundig en snel geplaatst en het ziet er mooi uit.

Zeer tevreden en goed

Goed bedrijf keurig netjes afgeleverd

• Afspraken nakomen

Tevreden over de werknemers die hier zijn geweest. Goed werk geleverd.

Top werk afgeleverd

Proces van offerteaanvraag tot aan montage is uitstekend verlopen. Communicatie is uitstekend. De monteurs zijn vriendelijk en vakkundig. Uitstekend werk afgeleverd. De overige twee kozijnen zal ik gegarandeerd bij HEPRO aanschaffen.

• Afspraken nakomen

goed en kundig personeel en alles netjes afgeleverd.

Alles in de afgesproken tijd klaar en netjes afgeleverd, goed en kundig personeel en in goed overleg keurige afwerking

• Afspraken nakomen

bedrijf die een goed product leveren en afspraken nakomen.

goed en vriendelijk personeel en niet te vergeten montage was zeer goed.

Prettig

Goede vakmensen die erg netjes en nauwkeurig onze kunststof kozijnen en achterdeur hebben geplaatst.

Tegenvaller

We hebben heel ons huis laten doen door Hepro en waren in het begin tevreden waardoor we nog 2 keer gebruik van ze hebben gemaakt. De laatste keer was een tegenvaller. Er waren 2 mannen die onze schuurdeur hebben geplaatst (die nu al uit het lood is) en onze boeidelen van de schuur erop hadden gezet. Dit was zo slecht gedaan dat het allemaal opnieuw moest en er een nieuwe datum gevonden moest worden. Gelukkig is alles opnieuw gedaan er hersteld maar we zijn voor 90% tevreden en zullen toch geen 4e keer gebruik van ze maken helaas. Het vertrouwen is een beetje weg. Ik hoop dat ze in de toekomst iets beter communiceren en ook met de klant want er is ene hoop gedoe geweest met offertes en afspreken en zo zou het niet moeten gaan.

• Afspraken nakomen

Vanaf het bezoek van de adviseur de montagemanager en de plaatsing is alles heel goed gegaan , duidelijke informatie en goede voorlichting. De montage is gedaan door vakmensen die hard werken en alles schoon op leveren. Mooi product en hele goede service.

• Afspraken nakomen

Professionals die weten wat ze doen

Na wat tegenslag (de monteurs hadden een defect aan de aanhanger) kwamen de monteurs rond de middag bij ons aan. We hadden gehoopt dat ze het nog af konden krijgen die dag. Die hoop was terecht, maar alleen omdat zij zo kwaliteitsbewust waren dat ze tot 19:00 zijn doorgegaan om het af te krijgen. De twee Poolse mannen spraken goed Nederlands en ze werkten als beesten. Bijna geen pauzes, 1 kopje koffie over de gehele werktijd, compleet gefocust op hun werk. Dat mag gezegd worden, eerlijk is eerlijk. De planning was iets minder. Na het telefoontje in de ochtend dat ze later kwamen (wat niet van henzelf kwam, maar van een planner) heb ik niets meer gehoord tot ze ineens voor de deur stonden. Niets mis mee, maar een telefoontje van de planner dat ze onderweg waren zou fijn zijn geweest, dan wisten we iets, nu was het gokken of ze nog kwamen en wanneer ze zouden komen.

snel, correct en deskundig

Onder de indruk van de vriendelijke en meedenkende instelling van de monteurs die ons probleem kwamen oplossen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.