Montage zeer netjes en schoon

De 2 heren die de kunststof kozijnen, deuren, plise hordeur, plise gordijnen en horren plaatsten, gingen zeer netjes te werk. Lieten ook als keurig schoon achter.

TOP ervaring

Kunststofkozijnen geplaatst. Super netjes en het hele huis in 4 dagen klaar. Hard gewerkt en ze waren supervriendelijk. Resultaat is heel mooi. Mijn advies is: wil je kunsstofkozijnen ga dan naar HEPRO

• Afspraken nakomen

Hele mooie kozijnen en kwaliteit.

Uitstekend bedrijf, monteurs werken secuur en snel. De kozijnen zien er ook prachtig uit De gehele bovenverdieping en de voordeur zijn nu voorzien van Hepro kozijnen. Paar kleine dingetjes gehad na montage, maar deze zijn naar volle tevredenheid opgelost. After sales zijn dus uitstekend. Ze zijn niet de goedkoopste, maar wel tot de top behorende wat betreft kunststof kozijnen. Nu maar weer sparen voor de beneden verdieping. Tevreden klant.

• Afspraken nakomen

Vakwerk en uitstekende service!

Bij ons zijn op de eerste verdieping kunstof kozijnen geplaatst. De mannen hebben vakwerk geleverd, alles zit er strak in en is netjes afgewerkt. Mannen ruimen elke dag alles netjes. Ramen zijn voorzien van een inzethor en verduisterende raamdecoratie van Novatrade (slide control vs 2) welke op het raam is geplakt. Wij zijn heel tevreden.

Vakmanschap

Mijn kozijnen werden snel en zeer vakkundig geplaatst. Wij zijn zeer tevreden . Aanrader dus.

correcte behandeling

met 1 klein schoonheidsfoutje (verrassing dat ik moet betalen voor het meenemen van de oude kozijnen) heeft Hepro het keurig gedaan. Zowel de bestelling als het plaatsen ging zonder enige hapering. De monteurs waren empathisch en correct

Vakwerk geleverd

Prima bedrijf netjes alles afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Ik kies voor Hepro kozijnen, omdat er geleverd waar je voor hebt gekozen en ze denken met je mee voor een goed resultaat.

Helemaal super

Wij zijn zeer tevreden tot het aanvragen inmeten en de montage helemaal super de afwerken was top die monteurs die wij had waren harder werkers ook de uitleg ervan was helemaal top.

Ziet er keurig uit.

Hepro is niet duur. Alles is netjes achtergelaten. Vakkundig resultaat. Informatie mag iets beter (sleutels, onderhoud) Aansluiting deurbel ben ik kwijt ondanks mijn verzoek die te laten zitten.

• Afspraken nakomen

Van Hepro kunststofkozijnen gaat je huis weer helemaal zonnenschijnen.

Eem boudel laten upgraden Huize jo&ko. We zijn er zeer content mee. Met dank aan het montageteam van #heprokozijnen.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaringen met Hepro zijn uitstekend en ben zeer tevreden.

Het gehele proces van bestelling en plaatsing van de kunstkozijnen en buitendeur verliep vlekkeloos en ben een zeer tevreden klant.

Prachtige matrialen, professioneel geplaatst

Mooie kozijnen, door een professioneel en vakkundig team, Dennis, Erik en John geplaatst. Goed en netjes afgeleverd.

• Afspraken nakomen

Ineens wel een aanbetaling.....

In 23 jaar hebben ze nog nooit een aanbetaling gevraagd zeggen ze in hun mailtje die vandaag binnen komt, maar nu willen ze graag 30% van het bedrag ontvangen omdat ze dan vooraf jou materialen kunnen bestellen tegen de nu geldende prijzen en ben jij gegarandeerd dat je geen 8 of 10% meer moet betalen omdat de grondstoffen omhoog gaan in prijs..... Dit om zichzelf in te dekken omdat hepro heel goed weet dat een getekende offerte niet meer gewijzigd kan worden in prijs. Ow ja en dan ook nog even binnen 8 dagen betalen....ik vraag mij persoonlijk dan echt af of het wel zo goed gaat met Hepro..... In het gesprek met de ambassadeur van Hepro nog nadrukkelijk naar een aanbetaling gevraagd...Nee joh! daar doet Hepro niet aan en hoeft niet en u betaald pas na montage. En nu ineens voor een offerte van ruim 20.000 euro een aanbetaling van 30% durven vragen omdat de prijzen gaan stijgen en ook even binnen 8 dagen... omdat ze dat mogen volgens artikel 10 in de algemene voorwaarden......het is gewoon echt niet netjes op deze manier...

• Afspraken nakomen

Best onbekende van HEPRO, Het klopt dat we genoodzaakt zijn om aanbetalingen te vragen. Dat doen wij niet omdat het financieel slecht met ons gaat. In tegendeel zelfs. We hebben het zo druk dat opdrachten die verkocht zijn pas maanden later worden gemonteerd. Aangezien wij door de huidige situatie qua prijzen van de grondstoffen niet in de toekomst kunnen kijken vragen we een aanbetaling zodat we de prijzen kunnen garanderen door materialen bij opdracht gelijk te gaan bestellen en deze vervolgens op voorraad te leggen totdat er gefabriceerd moet worden. Dit vraagt meer opslag capaciteit bij ons in de fabriek, maar voorkomt een prijsverhoging voor onze klant. Iets wat wij belangrijk vinden. Als een klant geen aanbetaling wil doen, dan kan dat ook, maar dan moeten wij de offerte/prijs onder voorhoud zetten. Doordat wij zijn aangesloten bij de VKG is de aanbetaling verzekerd volgens het VKG Waarborgfonds. Klanten lopen dus geen enkel risico. We zijn altijd bereid om met onze klanten mee te denken zoals we al bij meerdere klanten hebben gedaan. Ook in uw mail vragen wij niet dat u binnen 8 dagen moet betalen. U en wij hebben het tekort aan grondstoffen niet in de hand helaas. We vinden het dan ook jammer dat u gelijk deze recensie heeft geschreven zonder even met ons te overleggen. Wij begrijpen zeker dat u een andere verwachting. Aangezien u anoniem reageert moeten wij via dit platform reageren. Als u nog vragen heeft kunt u ons bellen op het nummer wat staat in u mail die wij naar u hebben verzonden. Met vriendelijke groet, De Directie.

Goede service en kwaliteit

Ik beveel deze zaak zeer aan. Alles was goed geregeld de mannen die het kwamen plaatsen zijn zeer vakkundig. Alles wordt overlegd. Er wordt in oplossingen gedacht. Werken hard en zijn gemotiveerd. Een zeer tevreden klant.

Super en netjes afgewerkt

Al eerder met Hepro zaken gedaan ,tot nu toe goed te spreken over Hepro

• Afspraken nakomen

Goede kwaliteit en binnen afwerking keurig gedaan!

Nieuwe voordeur en raamkozijn met twee draaikiep en twee vasteramen laten monteren. De kwaliteit is super! Echter was de man die de offerte gemaakt heeft de zijkant van de dakkapel vergeten mee te nemen in de offerte! Dus met een prijs akkoord gegaan waarvoor wij in de veronderstelling waren dat het compleet af zou zijn. Niet dus! Iets wat teleurgesteld hierover dat valt niet meer terug te draaien. We hadden zelf ook beter moeten opletten. We zijn teruggebeld door hepro. Het is nu min of meer opgelost en zijn overeengekomen dat de zijkant meegenomen wordt bij onze volgende bestelling. Aan binnenkant zijn twee vensterbanken geplaatst tevens van kunststof dat is zeker aan te raden. Het ziet er goed uit en zijn er blij mee.

• Afspraken nakomen

Snel, goed geplaatst, ziet er geweldig uit. Monteurs keurig.

• Afspraken nakomen

Top team en top resultaat!!!

Toen alles gemonteerd was ( kozijnen, gevelbekleding en garagedeur) was het veel mooier geworden dan verwacht. Zeer tevreden !!

• Afspraken nakomen

Er wordt keurig en snel gewerkt. De medewerkers zijn vakkundig en precies.

Mooi geworden.

Keurig werk geleverd, ziet er weer netjes uit.

Geweldig, zeer netjes gewerkt

Gweldig, netjes gewerkt,

• Afspraken nakomen

Prima prijs kwaliteit verhouding.

• Afspraken nakomen

Mooie kozijnen en een fantastische service

Mooi bedrijf en goede service en staan met goede adviezen klaar. Helaas was er één keralit profiel niet meegeleverd. Bij het afhalen van de bok is er een profiel meegeleverd. Helaas was dit de pure ipv classic. We hebben ons gelukkig kunnen redden met de geleverde materialen.

Mooi week afgeleverd .

Roelf en Rinse hebben een dakkapel vernieuwd en een zijraam met voorzien horen. Netjes gemaakt en afgewerkt .