Goede kozijnen / nette montage

Een paar jaar geleden hebben we de kozijnen aan de achterkant laten vervangen door HEPRO. Over de kozijnen (het product) waren we zeer tevreden, over de plaatsing (montage) niet. Dit is later wel goed opgelost en daarom hebben wij besloten om toch maar de kozijnen aan de voorkant ook bij HEPRO te bestellen. Er zijn inmiddels wat wisselingen van personeel geweest en er werd mij beloofd dat we deze keer een hele andere ervaring zouden hebben. Dit is ook volledig waargemaakt! Een wereld van verschil met de vorige keer. De kozijnen zijn perfect geplaatst en dit keer geen enkel probleem gehad. Ik ben blij dat we HEPRO toch nog een kans hebben gegeven!

• Afspraken nakomen

Ondanks dat er een paar dingen verkeerd zijn gegaan toch 5 sterren: prima service en kwaliteit

Wij hebben een pui met stolpdeuren en 2 kozijnen gekocht. De bok waar de kozijnen opstonden moest door ons met een kraan over het huis worden getild. De pui bleek verkeerd te zijn ingemeten, 10 cm te hoog. En de bouwvakvakantie stond voor de deur. Maar Ieke heeft alles perfect opgelost. Dezelfde dag is de pui met een kraanwagen opgehaald en via Hillegom naar Groningen gereden. Binnen een week !!!! stond de nieuwe pui achter ons huis. Jammer dat één van de ruiten gebarsten was. Ook dat werd zo spoedig mogelijk opgelost. Tevens kon dan het draai-kiep-systeem van de kozijnen worden afgesteld. Hulde voor de service (van Ieke).

• Afspraken nakomen

Uitstekend materiaal en vakkundig geplaatst

Alles na gekomen zoals af gesproken en de vakmensen die het plaatsten werkten keurig netjes en vakkundig. Wij zijn goed tevreden zoals het gegaan is zeker met deze twee vakmensen.

Helemaal tevreden!

Wij zijn hellemaal tevreden met onze kunstof kozijnen van Hepro! Alles vakkundig gemonteerd en afgewerkt! Wij raden iedereen kozijnen van Hepro aan!

Uitmuntende service

Oktober 2020 is het 10 jaar geleden dat wij een kunststof kozijnen hebben laten plaatsen. Door weersinvloeden ging echter de tuindeur klemmen Het is op vakkundige wijze gemaakt, chapeau voor deze uitmuntende service ondanks dat de kozijnen er al bijna 10 jaar in zitten.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Mooie kwaliteit kozijnen en goede service

De keuze voor Hepro kozijnen was makkelijk gemaakt. Wat betreft kwaliteit prijs springen zij eruit, ook omdat alles keurmerk heeft. Tevens zijn zij de enige die met ColorTop de RALkleur konden leveren die wij wilden. Het ziet er erg mooi uit. We hebben de kozijnen zelf geplaatst maar we hadden nog wat afwerkingsdingen waarvoor de glaslatten eruit moesten maar dat lukte ons niet. Na contact met Hepro kwamen zij snel langs om het probleem te verhelpen. Ze hebben zelfs extra geholpen met het afstellen, dat hadden we blijkbaar niet helemaal goed gedaan. Super service van Hepro. Onze volgende kozijnen gaan we uiteraard weer daar bestellen. De kwaliteit is erg mooi en de service super.

• Afspraken nakomen

Super in een dag geplaatst

Zeer net werk communicatie mag wat beter over planning en afspraken.

Keurig en goed. Werk.

Alles precies vopgens afspraak. Keurig en netjes gewerkt en goed geplaatst. Dik te vreden. Aardi, vriendelijk.

• Afspraken nakomen

Ik ga niks anders zeggen dan uitstekend, vriendelijke monteurs die hier nog 2 dagen over de vloer waren, maakte zelf alles schoon waar ze geweest waren en lieten alles netjes achter toen ze weg gingen. Alles is volgens afspraak gegaan en volgens de tekeningen.

fijne medewerkers

vervelend maar uiteindelijk goed

Na 2 keer de datum verzet te hebben, heeft Hepro eindelijk onze deur en raam geplaatst, we zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Voor de dagen die 1 van ons vrij moest nemen ( voor niets dus) hebben we als vergoeding een diner bon gehad. Een zeer mooi gebaar waar we dankbaar gebruik van zullen maken.

• Afspraken nakomen

Fantastisch werk geleverd, monteurs zijn vakmensen

De twee monteurs die de kozijnen hebben geplaatst geef ik een dikke tien, de kozijnen zien er schitterend uit, alleen jammer dat de twee draai kip ramen een andere kleur hadden dan we hadden opgegeven.

• Afspraken nakomen

Blij met de nieuwe kozijnen, goed advies gehad, leveren en plaatsen probleemloos Complimenten voor de mannen die de kozijnen gezet hebben!

• Afspraken nakomen

qua product en plaatsing van onze nieuwe voordeur een 10 ! Erg blij met het resultaat. Wij zullen ook onze raamkozijnen laten vervangen bij Hepro. Helaas was het contact wat moeizaam en voornamelijk op de dag van levering. Meerdere versies van het verhaal gehoord waarom ze niet op tijd kwamen en ineens helemaal niet kwamen. Maar uiteindelijk dezelfde dag alles geleverd en gemonteerd.

• Afspraken nakomen

Wij hebben zelf onze nieuwe kozijnen van Hepro geplaatst maar missen toch wel de puntjes op de i voor wat betreft het afstellen. Contact met Hepro opgenomen en die hebben onze kozijnen kosteloos afgesteld en werken nu perfect. Top!

• Afspraken nakomen

Mooie kozijnen en top plaatsing

Alles zo als afgesproken. Mooi kozijnen en goed geplaatst.

Goede keus

Afspraak met de adviseur is prima verlopen. Alle opties werden besproken. Inmeten ging goed en de monteurs die alle geplaatst hadden waren professioneel. Ook zijn we zeer tevreden over de kozijnen en voordeur.

Super mooi en netjes

Super mooie kozijnen. Netjes geplaatst. Zeer tevreden

• Afspraken nakomen

Super mooie kozijnen en goede service

Ik heb mijn gekochte kozijnen zelf laten monteren door een timmerman omdat helaas de planning bij Hepro te lang voor me was. 1 kozijn sloot niet goed en daarom een afspraak gemaakt met Hepro om daar naar te laten kijken. Precies op de afgesproken tijd was Ieke er en hij heeft het meteen opgelost. Ook nog even mijn deur gesteld omdat dat door de timmerman niet helemaal goed was gedaan. Perfecte service! Nogmaals bedankt!

Top werk geleverd!

Na veel offertes te hebben vergeleken kwam Hepro zeer positief uit de bus. Goede kwaliteit (voor hoe ver ik dit kon beoordelen) tegen een aanzienlijk betere prijs dan andere aanbieders (ongeveer 35% voordeliger). Toen daadwerkelijk tot montage over werd gegaan bleek dat - omdat wij een houten gevel hebben - er e.e.a. aan complicaties was maar dit is door de monteurs erg netjes opgelost. Enig minpuntje: Nadat alles gemonteerd was en de monteurs klaar waren hadden wij nog een container met bouwafval en de twee bokken waar het glas en kozijnen op kwamen staan. Hierover (in bijna twee weken tijd) meerdere keren contact op moeten nemen voordat deze opgehaald werden. Wat ons betreft enigszins vervelend maar voor mensen die Hepro overwegen: laat het geen dealbreaker zijn!

• Afspraken nakomen

Giel jan, Benny en Robert bedankt voor het mooie eind resultaat.

• Afspraken nakomen

Goed geleverd werk. Uiterst tevreden.

Goede kwaliteit. Netjes geplaatst. Vriendelijke monteurs.

• Afspraken nakomen

Wij hebben de kozijnen zelf geplaatst. Na het plaatsen van de horren gingen de ramen niet zo lekker dicht. Hepro gebeld en die hebben de draaikiepramen vervolgen afgesteld wat zeker verbetering gaf. Dit is denk ik overigens bij alle merken kunstof kozijnen zo dat de ramen toch wat stroever sluiten bij toepassen van horren. Voor wat betreft de kwaliteit en duurzaamheid zeker ook wat betreft het hang-en sluitwerk, dit zal de toekomst moeten uitwijzen. We hebben er echter alle vertrouwen in dat Hepro in de toekomst bij eventuele problemen ook weer snel, adequaat en tegen redelijke prijzen zal handelen.

• Afspraken nakomen

in de eerste instantie ging het contact wat moeizaam maar ze begonnen op de dag en ze waren binnen een week klaar erg netjes gedaan heren super !!

• Afspraken nakomen

Wij zijn heel blij met de geleverde kozijnen en voordeur. Vakkundig geplaatst door echte vakmensen.