Uitstekend vakwerk

Stipt op tijd, ook nog, op verzoek, oude screen verwijderd en de nieuwe geïnstalleerd op het nieuwe kozijn, dat kunnen ze dus ook. Die veelzijdigheid, daar herken je de vakman in, kwamen de volgende dag met 5 man sterk de puntjes op de i zetten en ook de screen vakkundig monteren! Hepro gevraagd om een algemene offerte te maken o.a. voor alleen een voordeur, omdat ook de andere wijkbewoners (zelfde deuren) overwegen om die vanwege duurzaamheid en minder tocht te laten vervangen. Ze mogen bij mij kijken hoe het geworden is, zie foto.

Prima mooie kwaliteit

Goede communicatie Prima en aardige monteurs En netjes afgewerkt Mooie ramen

• Afspraken nakomen

Ervaren lui weten wat ze moeten doen.

mooi spul

Heb mijn bovenverdieping vernieuwd met Hepro comfort kozijnen, en dakkapellen en nok bekleed met Keralit gevelpanelen en kunststof boeidelen. Alleen jammer dat de verkoper me niet gewaarschuwd heeft dat het standaard tripelglas van Hepro comfort niet geschikt is voor grotere oppervlakten aan de straatkant. Dit glas heeft 3 gelijke bladen van 4mm dit gaat (vooral als het asfalt nat is) zingen (resoneren) als er een auto langs rijd. Het glas moet verschillende diktes hebben b.v. 4 en 6 mm om een goede geluidsdemping te krijgen weet ik nu. Heb dit zelf ondervangen door er een los 8mm gelaagd raam achter te plaatsen.

• Afspraken nakomen

Knudde met een rietje door montagebedrijf Sloop en Go!

Wij hebben 4 houten kozijnen laten vervangen door kunststof kozijnen. Tot op heden voldoen de kozijnen. Het montagebedrijf was echter een grote ellende. Dat vensterbanken kunnen beschadigen was ons verteld, maar dit montage bedrijf heeft er 1 gewoon gesloopt. Ook de afwerklijsten zijn gesloopt door het montagebedrijf terwijl andere montagebedrijven die bij ons andere kunststof kozijnen hebben geplaatst dit netjes verwijderd hebben en hebben teruggeplaatst. Hoe is het mogelijk dat je het originele stelkozijn sloopt? Er stond 2 dagen voor deze klus. Het montagebedrijf heeft er 10 uur over gedaan. Dan denk ik werk wat rustiger en netter. Naderhand geklaagd bij Hepro over de montage en het ongenoegen hebben gehad om te mogen spreken met de algemeen directeur. Klantvriendelijkheid staat niet hoog bij Hepro in het vaandel wat een onbeschofte vlerk. We hebben nog voorgesteld om alles netjes te komen afwerken op onze kosten maar ook dit voorstel werd afgewezen. Conclusie: Hepro nooit meer.

• Afspraken nakomen

Prima kwaliteit en goede service

De geleverde kozijnen zijn van een prima kwaliteit. Het plaatsen was binnen anderhalve dag gedaan en door vakmensen. Tevens hebben ze het oude kozijn afgevoerd en keurig de boel opgeruimd en achtergelaten. Top werk!

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring in een zin is dat er sprake is van een goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede kwaliteit en geen nawerk.

Geweldig vakwerk

Het resultaat is prachtig en de mensen vriendelijk

• Afspraken nakomen

Prima werk, alles volgens afspraak.

We zijn blij met de deuren. Aangepast aan onze wensen. Wat breder en een lagere instap. Vriendelijke monteurs.

• Afspraken nakomen

geen problemen, ziet er goed uit

Alles is naar wens verlopen

• Afspraken nakomen

Een nette organisatie, die de afspraken nakomen

Zeer net bedrijf van aanvraag offerte tot oplevering van de 2 nieuwe kozijnen. Zeer nette monteurs met verstand van zaken en die alles netjes afdekte en opgeruimd hebben. De mannen hebben zeer goeie kwaliteit geleverd.

• Afspraken nakomen

De klant is koning bij Hepro !

Op 1 hoog een groot houten raamkozijn laten vervangen door een Hepro kunststof kozijn. De vloer in de kamer op 1 hoog en de trap naar 1 hoog werden voor aanvang werkzaamheden keurig afgeplakt ! Demontage van het houten kozijn verliep snel & probleemloos dw.z. zonder beschadigingen aan de buiten/binnenkant. Datzelfde geldt in feite ook voor de montage van het kunststof kozijn. Bovendien werd aan de binnenkant alles keurig afgewerkt. Kortom, geen omkijken meer naar. We zijn zeer tevreden. Nu nog even wachten op de plissé gordijnen die via Hepro aangeschaft zijn.

heel goed

alles was heel goed geregeld en alles paste perfect en keurig afgewerkt

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

geweldig

Professioneel,netjes,snel,vakkundig

• Afspraken nakomen

Uitstekend product, geïnstalleerd door vakmensen

Uitstekend proces om tot de uitvoering te komen met als resultaat een uitstekend product.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring is prima mooie kozijnen en de mannen hebben netjes gewerkt

Niets op aan te merken

De mannen hebben goed gewerkt , ze hebben goed werk geleverd en daarnaast klantvriendelijk!

• Afspraken nakomen

Goede service en een mooi eindresultaat!

Wij hebben Hepro gevraagd twee dakkapellen te voorzien van kunststof kozijnen, boeidelen en schroten. Na de opdracht werd een afspraak gemaakt voor installatie. Alles werd duidelijk en compleet toegelicht en alle gemaakte afspraken zijn nagekomen zonder wijzigingen. De monteurs waren erg kundig en hebben een erg net eindresultaat afgeleverd. Klassse!

• Afspraken nakomen

montage oke contact met administratie onvldoende

goede morgen ik heb voor de montage enkele termijnen over gemaakt met de vraag om een bevestiging van ontvangst doch geen respons na de montage het restant over gemaakt met de vraag om bevestiging weer geen respons dat de nota voldaan is ik vind dit niet klant vriendelijk sorry maar dit moest ik even kwijt j stam

netjes en vakkundig

Zeer positieve ervaring. installatie probleemloos verlopen.

professioneel!

super mooi en zeer blij met het eindresultaat.

Zeer tevreden.

We hadden dit veel eerder moeten doen. Deur is perfect, precies zoals we 't wilden hebben. Werd keurig afgeleverd. 't Kon allemaal niet beter. Aardige monteur, nette werker. P.S. Stuur wel een fotootje mee, maar hoef echt geen bioscoopbon, hoor. Daar komen we echt nooit. En ik had de foto's toch al gemaakt voor 't eigen archief.

• Afspraken nakomen

Vaklui , boven verwachting.

Boven verdieping in het kunststof laten zetten. Zat wat tegen maar dan komen ze een dag later gewoon met wat meer mensen om de klus op tijd klaar te hebben. Zeer goede vaklui , gezellige mensen en afwerking is ongelofelijk goed van kwaliteit. Schoon opgeleverd en extra zaken wordt niet moeilijk over gedaan. Een 11 op de schaal van 10 !

Tevreden klant

Door twee super leuke en bekwame monteurs ( Joost en Robert) die geweldig met ons meedachten. Zijn we super tevreden

• Afspraken nakomen

Een fijn bedrijf,met top kozijnen

Goed verzorgde en perfecte kozijnen, aan te bevelen, Alleen de wachttijd is wat lang door grote drukte,MAAR de moeite van wachten waard.