Professioneel en behulpzaam bedrijf

Wij hebben een schuifpui laten vervangen. Het resultaat is uitstekend. Mensen van Hepro zijn heel behulpzaam en professioneel. Offerte is duidelijk, uitvoering loopt precies zoals afgesproken, vragen worden vlot beantwoord. Toen ik een aanvraag wou doen bij het Warmtefonds om de schuifpui te financieren met een lening, had ik extra informatie nodig om de aanvraag bij het Warmtefonds te onderbouwen. Ik vroeg om deze informatie bij Hepro. Ik kreeg daarop een compleet door Hepro ingevuld formulier teruggestuurd, dat ik alleen maar door hoefde te sturen naar het Warmtefonds. Heel behulpzaam!

Zeer vakkundig uitgevoerd

Zeer professioneel en nauwkeurig uitgevoerd. Ben zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Mooi afgewerkte kunststof kozijnen en vensterbanken met triple glas

Na een zoektocht met meerdere partijen en offertes heb ik gekozen voor Hepro Zuidbroek. Een gecertificeerd bedrijf, waarin ik vertrouwen kreeg op basis van verhalen van klanten en het gesprek met de vertegenwoordiger thuis. De wat hogere prijs (en aangekondigde verhoging) en levertijd (nov. 22-juni 23) nam ik op de koop toe. De voorzijde van mijn jaren dertig huis met enkel glas is in twee dagen door twee personen getransformeerd naar triple glas met bijbehorende kunststof kozijnen. Het geheel is mooi afgewerkt met mooie vensterbanken bovenop de oude. Een enorme verbetering qua aanblik, geluid en temperatuur. Type: Comfort met HR+++ glas 8 m2, 2x draaikiepraam, Totaal 9.300 euro

• Afspraken nakomen

Uitstekend werk gedaan door Dennis en Bennie!

De mannen hebben efficiënt en ook snel gewerkt, ook de twee met de hijskraan. Ik vind dat de kozijnen er heel goed uitzien, alles werkt, deuren en ramen en ventilatie. Iedereen die het ziet vindt het prachtig, ik dus ook!

• Afspraken nakomen

Eerst minder later perfect!

Eerst was er wat mis gegaan met plaatsen maar dat is later perfect opgelost met een super service daarna! We zijn erg tevreden over het eindresultaat!

Fijne en secuurwerkende medewerkers

Het werk verliep vlot en was het afwerkniveau ook heel mooi. Echter beginnen mijn kitnaden wel op veel plekken al te scheuren.

Netjes afgewerkt.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden met het resultaat

De houten pui met bovenbetimmering is nu vervangen door een degelijke kunststof gevel. Minder onderhoud en meer licht. De kwaliteit van het geleverde is uitstekend en de montage ploeg was zeer correct en vakbekwaam.

• Afspraken nakomen

montage op de geplande afspraak, alles goed voorbereid om de klus te klaren

De monteurs waren op tijd bij ons adres, de mobilekraan en vuil container waren op het geplande tijdstip. De hele montage is goed verlopen en de afwerking was ook goed in overleg met ons hoe we het graag zien en gebeurd. Ik raad dit bedrijf iedereen aan als je je kozijnen wil vervangen, top bedrijf.

Fantastische kwaliteit en service

Alle kozijnen in ons huis zijn vervangen door kunststof kozijnen van Hepro. De klus nam een volle week in beslag. Twee monteurs hebben de oude kozijnen vakkundig gedemonteerd en nieuwe kozijnen geplaatst. Ik had amper rommel, want alles werd keurig afgevoerd en alles werd keurig aangeveegd, Alle kozijnen en vensterbanken zijn prachtig afgewerkt. Er waren een paar kleine mancotjes. Deze worden keurig opgelost ga ik vanuit, daar ik 10% van de factuur pas hoef te betalen als dat klaar is. Ik kan iedereen aanraden om naar Hepro te gaan indien je kunststof kozijnen wilt.

• Afspraken nakomen

Levering duurde lang. Eindresultaat is heel mooi!

We hebben erg lang moeten wachten op de kozijnen. Eerst was er een verkeerde coating geleverd waardoor er opnieuw besteld moest worden. De juiste kozijnen bleken verkeerd ingemeten te zijn. Daardoor moesten we weer een tijd wachten. Uiteindelijk is het goedgekomen en de kozijnen zijn mooi en heel netjes gemonteerd. De monteur (Michel) was super aardig en werkte heel goed.

Strakke verbouwings actie

De mannen van Hepro hebben kundig en met zoveel bekwaamheid onze kozijnen geplaatst, we kunnen niet blijven herhalen hoe blij wij zijn met het resultaat echter ook blij dat wij voor Hepro hebben gekozen. Keurige service, plaatsing en afhandeling. Top bedrijf.

Goed en vlot uitgevoerd

Goed en netjes uitgevoerd. Goed overleg met de mensen die het moesten doen. Niks te klagen.

Vakkundige montage

De montage van de kozijnen ging vlot en kundig. Je kon zien dat de monteurs ervaring hadden.

Zij staan voor vakkundigheid

Wij hebben het hele huis, voorgevel en achtergevel kompleet voorzien van de top lijn ramen en kozijnen. Voorgevel heeft warmte werende ramen en driedaags glas, achter bijna het zelfde echter niet warmte werend omdat daar de zon niet staat, wij hebben een lekker binnen klimaat zowel met warme als koude dagen. In de zomer geen airco nodig en in de winter niet te veel stoken. Het hele huis is in Ral 3005 uitgevoerd wat een rustige uitstraling geeft en positieve reacties van buren.

montage en afwerking prima

de eerste afspraak ging helemaal mis omdat de kozijnen veerkeerd waren ingemeten!!!

• Afspraken nakomen

Goed geregeld goeie afspraken en die worden ook na gekomen.

• Afspraken nakomen

zeer blij met mijn kozijnen met triple glas

goede service en fijne monteurs. ik ben blij met Hepro

• Afspraken nakomen

In één woord Fantastisch!!

Goede en fijne ervaring met de adviseur en de persoon die kwam opmeten. Totaal niet het gevoel gehad dat ze mij dingen wilden aansmeren. Juist het tegendeel. Ze denken mee en komen met gepaste oplossingen. Kleine aanpassingen in positieve zin. De monteurs zijn kundig. Werken netjes en ruimen alles keurig op na afloop. Overleggen als het nodig is. Chapeau. Alles zit er mooi in. Ik ben erg tevreden en blij met het resultaat. Mooie ramen/kozijnen, overige attributen en een prachtige deur!! Ga zo door.

• Afspraken nakomen

goed materiaal, vriendelijke bekwame medewerkers,

Er werd precies op de afgesproken tijd begonnen. Harde werkers, die zorgvuldig te werk gingen. Plaatsing en uitleg gingen vlot, dat een beschadigde tegel werd vervangen (had ik nog in voorraad) vonden wij een goede service. Blij met het resultaat van degelijke kwaliteit..

• Afspraken nakomen

Goede voorlichting, uitstekende montage, goede afhandeling. De configuratiemogelijkheid op hun site was makkelijk en goed te gebruiken.

Netjes afgeleverd

Ben tevreden ziet er goed uit . Fijne samenwerking. Foto nu niet gelukt . Had ik ook al gestuurd.

• Afspraken nakomen

Goede service. Omdat ik niet tevreden was is marcel gekomen en die lost het direct op.

• Afspraken nakomen

Nette monteurs en Goede kwaliteit.