Goede service, mooie kozijnen, volgens planning

Zowel de afspraak om te meten, als om de kozijnen te plaatsen, werd heel helder en duidelijk gemaakt. Kwam al meteen heel professioneel over. Vloer werd goed beschermd met folie. Het wordt toch wel vies maar daar doe je niks aan, het regende. Even stofzuigen en alles is weer schoon. Kozijnen zijn netjes gemonteerd en zien er prima uit. Alles volgens plan en volgens afspraak opgeleverd, goed meegedacht met onverwachte issues. Ik heb wel moeten vragen om de voordeur niet wagenwijd open te laten staan terwijl zij aan de achterkant op het dak zaten, zo veilig is onze buurt helaas niet. Alle materialen keurig weer afgevoerd. We zijn al met al heel blij met de nieuwe kozijnen, we willen in de toekomst nog meer kozijnen vervangen en zullen zeker aan Hepro denken.

• Afspraken nakomen

Kwaliteit is goed. Communicatie kan beter.

De ramen zijn goed en netjes geplaatst maar er zijn zomaar aanpassingen gedaan zonder overleg waar ik dan later zelf achter moet komen en achteraan moet bellen om de factuur aan te passen.

• Afspraken nakomen

Hoe GOED wil j de service hebben!?!

Van A tot Z een goede service en uitstekende vaklieden! De verkoper - neemt de tijd, geeft een breed skala aan mogelijkheden en kijkt met de klant mee naar de wensen en het budget. De offerte is helder opgesteld en snel binnen. Het inmeten - wordt ook niet 'eventjes tussendoor' gedaan. Aan de hand van de ooferte worden de ramen en kozijnen opgemeten. De offerte wordt andermaal gecheckt. Met de klant wordt bekeken of alle wensen verwerkt zijn. De montage - De monteurs zijn prettige vaklieden die zorgvuldig te werk gaan. Met de klant bekijken ze hoe de kozijnen het best kunnen worden afgewerkt. Er wordt netjes gewerkt, zowel aan het aanbrengen van de kozijnen als in- en om het huis. Het eindresultaat - Subliem!

• Afspraken nakomen

uitstekende monteurs, perfect geplaatst met een super service

Keurig op de afgesproken dag worden de oude ramen, kozijnen en vensterbanken verwijderd en de nieuwe kozijnen en vensterbanken geplaatst. We hebben gekozen voor triple glas en witte kozijnen. Zowel aan de binnenzijde als de buitenzijde is alles perfect afgewerkt. Kabel voor het bedienen voor de nog te plaatsen elektrische lamellen worden perfect weggewerkt. Monteurs zijn netjes en alles wordt in overleg gedaan. Na plaatsing wordt alles schoongemaakt en worden wij attent gemaakt op 2 kleine beschadigingen. Deze worden na een nieuwe afspraak weggewerkt. Helemaal top.

• Afspraken nakomen

Een produkt met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

In de showroom goede uitleg gekregen over de kunststof producten. Daarna een goede offerte gemaakt en werden de kunststof kozijnen en boeidelen op vakkundige wijze gemonteerd.

uitstekend werk geleverd

Door ziekte kwam een monteur onze deur vervangen, maar alle complimenten voor deze vakman. Wij zijn heel tevreden over het resultaat.

tevreden klant

Na wikken en wegen en keuze voor kunststof te hebben gemaakt en her en der te hebben geïnformeerd, zijn we bij Hepro Zuidbroek uitgekomen. Ons project voor kunststof kozijnen en buitendeuren voor de gehele woning is in oktober door 2 sympathieke en joviale werknemers van Hepro vakkundig uitgevoerd. Voor onze jaren 30 woning zijn ze zeer bekwaam met alles omgegaan. De monteurs komen op tijd, ruimen de rommel op en zijn zeer vriendelijk. Over het gehele kunststof kozijnen/deuren project zijn we zeer tevreden en we bevelen jullie van harte aan bij iedereen waar we over kunststof kozijnen en deuren spreken. Toppie!!!!! Met vriendelijke dank, Fred & Afiena Venema.

Alles goed geregeld

Alle afspraken waren duidelijk en zijn goed nagekomen. Alles is weer netjes opgeruimd en de afwerking is perfect.

100% tevreden

Zeer vakkundig resultaat met snelle oplevering. Zelfs de rommel en al het rest afval nemen ze mee. Je blijft achter met een fraai opgeleverd en warm huis!

profesioneel en kundig

werkzaamheden nauwkeurig en conform offerte uitgevoerd ,administratief technisch een paar minpuntjes. geen bevestiging en vermelding aanbetaling op factuur. geen enkele vermelding of erkenning aanbeveling nieuwe opdracht

prima service

voordeur en kozijn geplaatst en alles ziet er weer strak uit zoals we in gedachten hadden alles netjes afgewerkt en de na service is ook goed hadden gebeld en ze kwamen dezelfde dag nog langs en opgelost

• Afspraken nakomen

Ik heb nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van kozijnen van Hepro. Er waren wat problemen, maar die zijn naar volle tevredenheid opgelost. Meneer Aardema ging hier niet weg voordat alles perfect opgelost was. Ik ben zeer tevreden en zou Hepro bij iedereen aanraden. Ik hoop in de toekomst weer zo goed zaken met hun te doe.

Redelijk

Het is een mooi product alleen in de afwerking zijn er wat dingen niet netjes en er is een beschadiging in het laminaat

Prachtig resultaat

Mooie, degelijke kozijnen, waar je de kwaliteit duidelijk aan af kan zien.

• Afspraken nakomen

Zijn zeer tevreden met het plaatsen van het kozijn plus raam in onze garage. Geplaatst zoals er was afgesproken. super!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

9,7

Zeer tevreden en een heel klant vriendelijk En meedenkend met de klant Top bedrijf

• Afspraken nakomen

Goed personeel, beleefd en werken bekwaamd

Alles wat we afgesproken hebben is ook nagekomen. Elke dag werd de boel netjes achter gelaten. Er werd naar mijn wensen geluisterd. Koffie op direct weer aan de slag. Geen gezeur en geen gemaar.

• Afspraken nakomen

Prima. Goede afstemming, inmeten en montage

In alle gevallen was de samenwerking prima.

• Afspraken nakomen

Blij met de nieuwe kozijnen

Blij met de nieuwe kozijnen. Deur klemde eerst heel erg, maar er kwam gelijk iemand langs om het te verbeteren.

• Afspraken nakomen

Erg vakkundig en zeer nette aflevering.

Afgelopen twee dagen twee medewerkers van Hepro thuis mogen hebben i.v.m. aanschaf en plaatsing kozijnen en afwerking dakrand. Ben hier erg tevreden over. Hetgeen ik als zeer prettig heb ervaren is de netheid van afwerken, het prettige contact en het netjes achterlaten van onze woning en oprit. Top gedaan jongens! Hartelijke groet, Rudolf

Zeer netjes gedaan

Zeer tevreden over plaatsen nieuwe kozijnen.

Zeer goede service!

In 2012 hebben wij een hele grote kunststof schuifpui door Hepro laten plaatsen. We hadden het bedrijf ontdekt via voordelige kozijnen".nl We zijn nu in bijna 2019 nog blij met onze schuifpui alleen begon het wat stroever te lopen bij het openen en bij het schuiven te piepen. regelmatig wel een spraytje gebruikt te hebben bleek dit niet voldoende. Onze buren hadden last van het piepen van die schuifpui bij het openen en sluiten. Daarop heb ik besloten Hepro te benaderen om te zien wat ze voor ons nog konden betekenen na 7 jaar. Gisteravond om 22:00 uur kwam de monteur als nog langs. het was heel druk die dag en dat gaf hij ook aan via 2 x gebeld te hebben met ons, we dachten dat de beste man niet meer zou komen. Ook wist hij direct het euvel te verhelpen. En we kregen er een bus met innotec spray bij. Het bleek dat we echt veel moesten sprayen, we waren te zuinig. Maar klasse dat de monteur na zo een lange werkdag toch nog langs kwam. Een topper!

Mooie schuifpui

De mannen hebben vlot gewerkt en de vloer netjes afgedekt. Ze waren rond het middaguur klaar en namen de oude schuifpui mee terug. Sinds 2 dagen werkt het slot van buitenaf niet meer............. Kan daar binnenkort iemand naar komen kijken?

• Afspraken nakomen

Mooie producten op vakkundige wijze gemonteerd.

Vanaf de offerte fase is het contact heel goed verlopen . Na bestellen van de aanbieding is er snel en vakkundig ingemeten. Daarna montage datum afgesproken. Het montage team was vakkundig, werkte netjes en de heren waren erg vriendelijk, wat wij ook heel belangrijk vonden.