Na montage: de afterparty

Nadat de geweldige monteurs vertrokken waren, vierden we de afterparty. Een feestje in eigen huis, veel troep en de binnenafwerking inclusief bepaalde muren te schilderen nog voor de boeg. Maar oh zo een gelukzalig gevoel. We stoken nu standaard 19,5 graden Celsius in plaats van 20,5. Geluiden van buiten komen niet meer binnen. En vooral: de kozijnen zijn schitterend. Nog enkele dagen te gaan voordat we helemaal klaar zijn. Heerlijk vooruitzicht.

• Afspraken nakomen

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de kunststof kozijnen (en onze monteurs 😉) van HEPRO. Succes nog met klussen en daarna heerlijk genieten!

Onze ervaring met Hepro is in een woord Uitstekend!

Mooie degelijke kozijnen. In ons geval comfort uitvoering met triple glas. De montageploeg werkte netjes en was goed op elkaar ingespeeld. Kortom vaklieden! Ook de binnenafwerking is gewoon keurig! En de dakkapel renovatie super geslaagd. Wij overwegen nu om alle kozijnen in onze woning te laten vervangen door Hepro!

Helemaal prima

De 2 heren hebben twee kozijnen geplaatst en hebben dit professioneel aangepakt.

Vakwerk

Duidelijke en passende offerte, heldere communicatie en vakwerk geleverd met zorg voor afwerking en inboedel.

Alleen maar positief.

Onze ervaring is heel positief, zowel in de showroom en de persoon die alles in heeft gemeten. De twee monteurs hebben keurig hun werk gedaan en alles netjes achter gelaten. We zijn heel tevreden.

• Afspraken nakomen

volgens afspraak is alles gegaan.

Voordeur laten plaatsen en zelfde cilinders in de andere deuren zodat er 1 en dezelfde sleutel is. Precies volgens afspraak geplaatst. 1 ochtend en deur zat erin,afgewerkt en al.

Vlot en goed vakwerk

3 kunsstof kozijnen werden vakkundig geplaatst in 1 dag.Tevens werd alles keurig afgeplakt zodat er weinig stof op de vloeren kwam. De monteurs waren aardig.

• Afspraken nakomen

We zijn zeer tevreden. Blij met ons nieuwe kunstofkozijnen keurig afgeleverd. Ziet er top uit.. kan ieder jullie aanbevelen.

Bijzonder tevreden

Vorig jaar zomer een gunstige offerte ontvangen en naar aanleiding daarvan drie HEPRO Comfort kozijnen met triple glas, twee vaste - en een draai/kiepraam laten plaatsen. Omdat ik zeer tevreden was over zowel de prijs, de kwaliteit en de uitvoering, begin januari 2020 4 kozijnen in de woonkamer laten vervangen door HEPRO Comfort kozijnen met triple glas, waarvan 2 met een ventilatierooster (zie foto) Ook nu weer zeer tevreden over de uitvoering en de afwerking, incl. vensterbanken.

goed en betrouwbaar

Ik heb goede ervaringen met Hepro. Ze hebben de ramen en deuren goed geplaatst, hielden zich altijd aan de afspraken, en gaven naderhand hele goede service.

• Afspraken nakomen

Zelfs als het tegen zit komt alles top in orde

We hadden al ramen van Hepro en vanwege het grote succes hebben we ze nu ook beneden laten plaatsen. Het ging deze keer niet helemaal zonder hobbels, maar Hepro staat voor kwaliteit en service en dat maken ze waar. In goed overleg zijn de hobbels helemaal vlakgestreken en kunnen wij wederom genieten van een geweldig resultaat. Waarmee we maar willen zeggen dat niet alleen de prijs belangrijk is, maar ook het feit dat je echt van een bedrijf op aan kunt dat ze alles zullen doen om het product optimaal te leveren. Top gedaan op beide punten!

• Afspraken nakomen

Het resultaat ziet er goed uit

Het personeel was vriendelijk en netjes

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Wat een service . Mooie kwaliteit v.d kozijnen

We zijn erg blij met de kozijnen . Mooie kwaliteit Fijne communicatie en service. Ook de raamdecoratie die via hepro is geleverd is top. Meteen nieuwe plisee gordijn geleverd gekregen nadat touwtje was geknapt.

• Afspraken nakomen

Goede service, mooie kozijnen, volgens planning

Zowel de afspraak om te meten, als om de kozijnen te plaatsen, werd heel helder en duidelijk gemaakt. Kwam al meteen heel professioneel over. Vloer werd goed beschermd met folie. Het wordt toch wel vies maar daar doe je niks aan, het regende. Even stofzuigen en alles is weer schoon. Kozijnen zijn netjes gemonteerd en zien er prima uit. Alles volgens plan en volgens afspraak opgeleverd, goed meegedacht met onverwachte issues. Ik heb wel moeten vragen om de voordeur niet wagenwijd open te laten staan terwijl zij aan de achterkant op het dak zaten, zo veilig is onze buurt helaas niet. Alle materialen keurig weer afgevoerd. We zijn al met al heel blij met de nieuwe kozijnen, we willen in de toekomst nog meer kozijnen vervangen en zullen zeker aan Hepro denken.

• Afspraken nakomen

Kwaliteit is goed. Communicatie kan beter.

De ramen zijn goed en netjes geplaatst maar er zijn zomaar aanpassingen gedaan zonder overleg waar ik dan later zelf achter moet komen en achteraan moet bellen om de factuur aan te passen.

• Afspraken nakomen

Hoe GOED wil j de service hebben!?!

Van A tot Z een goede service en uitstekende vaklieden! De verkoper - neemt de tijd, geeft een breed skala aan mogelijkheden en kijkt met de klant mee naar de wensen en het budget. De offerte is helder opgesteld en snel binnen. Het inmeten - wordt ook niet 'eventjes tussendoor' gedaan. Aan de hand van de ooferte worden de ramen en kozijnen opgemeten. De offerte wordt andermaal gecheckt. Met de klant wordt bekeken of alle wensen verwerkt zijn. De montage - De monteurs zijn prettige vaklieden die zorgvuldig te werk gaan. Met de klant bekijken ze hoe de kozijnen het best kunnen worden afgewerkt. Er wordt netjes gewerkt, zowel aan het aanbrengen van de kozijnen als in- en om het huis. Het eindresultaat - Subliem!

• Afspraken nakomen

uitstekende monteurs, perfect geplaatst met een super service

Keurig op de afgesproken dag worden de oude ramen, kozijnen en vensterbanken verwijderd en de nieuwe kozijnen en vensterbanken geplaatst. We hebben gekozen voor triple glas en witte kozijnen. Zowel aan de binnenzijde als de buitenzijde is alles perfect afgewerkt. Kabel voor het bedienen voor de nog te plaatsen elektrische lamellen worden perfect weggewerkt. Monteurs zijn netjes en alles wordt in overleg gedaan. Na plaatsing wordt alles schoongemaakt en worden wij attent gemaakt op 2 kleine beschadigingen. Deze worden na een nieuwe afspraak weggewerkt. Helemaal top.

• Afspraken nakomen

Een produkt met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

In de showroom goede uitleg gekregen over de kunststof producten. Daarna een goede offerte gemaakt en werden de kunststof kozijnen en boeidelen op vakkundige wijze gemonteerd.

uitstekend werk geleverd

Door ziekte kwam een monteur onze deur vervangen, maar alle complimenten voor deze vakman. Wij zijn heel tevreden over het resultaat.

tevreden klant

Na wikken en wegen en keuze voor kunststof te hebben gemaakt en her en der te hebben geïnformeerd, zijn we bij Hepro Zuidbroek uitgekomen. Ons project voor kunststof kozijnen en buitendeuren voor de gehele woning is in oktober door 2 sympathieke en joviale werknemers van Hepro vakkundig uitgevoerd. Voor onze jaren 30 woning zijn ze zeer bekwaam met alles omgegaan. De monteurs komen op tijd, ruimen de rommel op en zijn zeer vriendelijk. Over het gehele kunststof kozijnen/deuren project zijn we zeer tevreden en we bevelen jullie van harte aan bij iedereen waar we over kunststof kozijnen en deuren spreken. Toppie!!!!! Met vriendelijke dank, Fred & Afiena Venema.

Alles goed geregeld

Alle afspraken waren duidelijk en zijn goed nagekomen. Alles is weer netjes opgeruimd en de afwerking is perfect.

100% tevreden

Zeer vakkundig resultaat met snelle oplevering. Zelfs de rommel en al het rest afval nemen ze mee. Je blijft achter met een fraai opgeleverd en warm huis!

profesioneel en kundig

werkzaamheden nauwkeurig en conform offerte uitgevoerd ,administratief technisch een paar minpuntjes. geen bevestiging en vermelding aanbetaling op factuur. geen enkele vermelding of erkenning aanbeveling nieuwe opdracht

prima service

voordeur en kozijn geplaatst en alles ziet er weer strak uit zoals we in gedachten hadden alles netjes afgewerkt en de na service is ook goed hadden gebeld en ze kwamen dezelfde dag nog langs en opgelost