Blij met de nieuwe kozijnen, goed advies gehad, leveren en plaatsen probleemloos Complimenten voor de mannen die de kozijnen gezet hebben!

• Afspraken nakomen

qua product en plaatsing van onze nieuwe voordeur een 10 ! Erg blij met het resultaat. Wij zullen ook onze raamkozijnen laten vervangen bij Hepro. Helaas was het contact wat moeizaam en voornamelijk op de dag van levering. Meerdere versies van het verhaal gehoord waarom ze niet op tijd kwamen en ineens helemaal niet kwamen. Maar uiteindelijk dezelfde dag alles geleverd en gemonteerd.

• Afspraken nakomen

Wij hebben zelf onze nieuwe kozijnen van Hepro geplaatst maar missen toch wel de puntjes op de i voor wat betreft het afstellen. Contact met Hepro opgenomen en die hebben onze kozijnen kosteloos afgesteld en werken nu perfect. Top!

• Afspraken nakomen

Mooie kozijnen en top plaatsing

Alles zo als afgesproken. Mooi kozijnen en goed geplaatst.

Goede keus

Afspraak met de adviseur is prima verlopen. Alle opties werden besproken. Inmeten ging goed en de monteurs die alle geplaatst hadden waren professioneel. Ook zijn we zeer tevreden over de kozijnen en voordeur.

Super mooi en netjes

Super mooie kozijnen. Netjes geplaatst. Zeer tevreden

• Afspraken nakomen

Super mooie kozijnen en goede service

Ik heb mijn gekochte kozijnen zelf laten monteren door een timmerman omdat helaas de planning bij Hepro te lang voor me was. 1 kozijn sloot niet goed en daarom een afspraak gemaakt met Hepro om daar naar te laten kijken. Precies op de afgesproken tijd was Ieke er en hij heeft het meteen opgelost. Ook nog even mijn deur gesteld omdat dat door de timmerman niet helemaal goed was gedaan. Perfecte service! Nogmaals bedankt!

Top werk geleverd!

Na veel offertes te hebben vergeleken kwam Hepro zeer positief uit de bus. Goede kwaliteit (voor hoe ver ik dit kon beoordelen) tegen een aanzienlijk betere prijs dan andere aanbieders (ongeveer 35% voordeliger). Toen daadwerkelijk tot montage over werd gegaan bleek dat - omdat wij een houten gevel hebben - er e.e.a. aan complicaties was maar dit is door de monteurs erg netjes opgelost. Enig minpuntje: Nadat alles gemonteerd was en de monteurs klaar waren hadden wij nog een container met bouwafval en de twee bokken waar het glas en kozijnen op kwamen staan. Hierover (in bijna twee weken tijd) meerdere keren contact op moeten nemen voordat deze opgehaald werden. Wat ons betreft enigszins vervelend maar voor mensen die Hepro overwegen: laat het geen dealbreaker zijn!

• Afspraken nakomen

Giel jan, Benny en Robert bedankt voor het mooie eind resultaat.

• Afspraken nakomen

Goed geleverd werk. Uiterst tevreden.

Goede kwaliteit. Netjes geplaatst. Vriendelijke monteurs.

• Afspraken nakomen

Wij hebben de kozijnen zelf geplaatst. Na het plaatsen van de horren gingen de ramen niet zo lekker dicht. Hepro gebeld en die hebben de draaikiepramen vervolgen afgesteld wat zeker verbetering gaf. Dit is denk ik overigens bij alle merken kunstof kozijnen zo dat de ramen toch wat stroever sluiten bij toepassen van horren. Voor wat betreft de kwaliteit en duurzaamheid zeker ook wat betreft het hang-en sluitwerk, dit zal de toekomst moeten uitwijzen. We hebben er echter alle vertrouwen in dat Hepro in de toekomst bij eventuele problemen ook weer snel, adequaat en tegen redelijke prijzen zal handelen.

• Afspraken nakomen

in de eerste instantie ging het contact wat moeizaam maar ze begonnen op de dag en ze waren binnen een week klaar erg netjes gedaan heren super !!

• Afspraken nakomen

Wij zijn heel blij met de geleverde kozijnen en voordeur. Vakkundig geplaatst door echte vakmensen.

Netjes en probleemloze aflevering

Het werk wat de jongens gedaan hebben is netjes en in overleg gebeurt. De problemen, zoals enkele tegeltjes in de badkamer, zijn met een goede oplossing probleemloos verholpen. Daarnaast was alles binnen de geplande tijd klaar. Kortom super blij met de kozijnen

• Afspraken nakomen

Super goed bedrijf in kunststof kozijnen en deuren .

Alles volgens afspraak geplaatst . Vriendelijk , aardig , en zeer behulpzaam personeel . Voor wie binnenkort kunststof deuren en of kozijnen wil laten plaatsen , u bent bij Hepro aan het goede adres .

• Afspraken nakomen

Mooie kozijnen van goede kwaliteit.

Helaas was de communicatie niet helemaal goed gegaan waar we nu op drie verschillende kamers andere afwerking van de kozijnen hebben. En 1 draai/kiep raam werkte niet naar behoren. Maar is snel verholpen door de monteurs. Prima service.

Snel en correct geleverd

Het contact met de medewerkers waren heel prettig. Ze kwamen hun afspraken na en alles was snel geplaatst.

• Afspraken nakomen

De kunststof kozijnen op de begane grond zitten er al 13 jaar in. Op de verdieping zijn ze recent vervangen. Geen kleurverschil gelukkig, en dat na al die jaren. Alles zelf gedaan. Voor vragen en bijzonderheden stond HEPRO direct voor ons klaar. Wij zijn blije en zeer tevreden mensen. #jaren30woning #stolpdeur #glasinlood

Ramen vervangen

Prima product en plaatsing

• Afspraken nakomen

De mannen die bij ons alles kwamen plaatsen dat waren echte vakmensen. Werken keurig netjes en keihard. Echte aanbeveling de ramen deuren echte kwaliteit duurzaam en mooi afgewerkt.

Slechte communicatie, zeer onvriendelijk

Het leek allemaal goed te gaan maar toen werden de verkeerde kozijnen geleverd, maakten de installateurs schade etc. Toen we Hepro er op aanspraken zeiden ze dat we dat maar met de ZZP installateurs moesten overleggen. We hebben het toen zelf maar laten maken. Ook wilden ze dat we vooraf betaalden terwijl in de voorwaarden staat dat je pas na levering hoeft te betalen. Bleek dat er veel meer klanten problemen hadden. Sterk afgeraden!!!

• Afspraken nakomen

Beste klant, Wij erkennen dat er fouten zijn gemaakt bij u. Dit betreuren wij zeker. Wij hebben, voordat u uw review schreef, alles voor u opgelost en gecompenseerd. Wij hadden deze recensie dan ook niet van u verwacht. Ook vinden wij het vervelend, dat u suggereert dat er vooraf betaald moet worden. Dit is bij ons nooit het geval.

Moet zeggen, wij hebben door hepro ons hele huis met hun kozijnen laten doen, met voordeur. En ja, door de leverancier van hun, waren er fouten gebeurt, maar netjes opgelost door hun. Geen probleem mee gehad. Fouten gebeuren in elk bedrijf, maar als ze het al toegeven en oplossen is het goed. Maar om nu meteen een ander bedrijf te gaan zoeken! Ze hebben hun fout toch toegegeven en het vernieuwd, dus zie het probleem niet. Die belofte daar zullen ze zeker nog wat mee doen, echt wel. Maar om de rest niet te willen laten doen, omdat u nu in eerste instantie geen korting zou krijgen, terwijl u de rest wel nog wilde laten doen, nadat ze de foute kozijnen hebben hersteld, vond ik een beetje raar overkomen. Dus alleen vanwege de niet te verkrijgen korting! Als ze zo slecht zouden zijn, zou u de rest in eerste instantie ook niet meer laten plaatsen na de eerste plaatsing. Ik ben heel tevreden over ze, ze hebben een voordeur en 23 kozijnen met ramen en 12 vliegenhorren laten plaatsen en zijn zeker tevreden . Dit is trouwens een review die ik wilde beantwoorden op de review van mevrouw v/ crogt. Dus voor de genen die haar bericht al hadden gelezen, laat jullie niet door haar gek maken. Oppie toppie bedrijf

• Afspraken nakomen

Na een paar offertes toch voor hepro gekozen en geen minuut spijt van toffe verkoper (erik) Het plaatsen va de kozijnen ging vlot en super goed dankzij de hard en keurig werkende jongens (benny en gezinus) Alleen maar positief bedankt HEPRO

• Afspraken nakomen

Duidelijk qua producten en diensten

Nieuwe kozijnen boven gekregen nadat we vorig jaar beneden de deur door hepro hebben laten vervangen Mooi strak geworden

Gewoon geweldig!

Geen moment spijt dat we uiteindelijk hebben gekozen voor Hepro. Nette en hardwerkende monteurs.