Prima geregeld en mooi eindresultaat

Prima partij, redelijke prijsstelling en vakkundig gemonteerd. Ook het meedenken van de vertegenwoordiger in duo-tone opties (binnen & buiten) en het later nog toevoegen van een slot vanuit de buitenzijde was prima.

• Afspraken nakomen

Goede service bij los geraakte keraliet plank op onze dakopbouw.

Op vrijdag ochtend 13-01-2023 ontdekte ik dat een gevelplank los was geraakt door de harde wind. Omdat ik bang was dat hij naar beneden zou vallen, met mogelijk ernstige gevolgen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Hepro. Na contact met dhr. Aardema van de technische dienst zijn een tweetal monteurs vanuit Groningen naar Apeldoorn gereden en hebben de losse plank vastgezet.Ik ben zeer tevreden over de verleende service van de Hepro.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen

ik houd niet van tussentijdse prijsverhogingen

Het kozijn was prima en is ook keurig geplaatst, waar ik alleen bijzonder slecht over te spreken ben is het feit dat de prijs van de offerte enorm verhoogd werd na mijn bestelling , zogenaamd vanwege hogere grondstofprijzen, maar dat is natuurlijk onzin, want op het moment dat ik het kozijn bestel kan Hepro ook de grondstoffen inkopen, het was dat ik nog subsidie kreeg van de NAM en dat dit al geregeld was, anders had ik zeker geen akkoord gegeven op de prijsverhoging

• Afspraken nakomen

Beste Arno, Een prijsverhoging is altijd vervelend, maar dit was bij u bekend alvorens u de bestelling heeft gedaan en ook nog voordat wij het in productie hebben genomen. U had ook toen nog de keuze om het te annuleren. Maar ondanks deze vervelende prijsverhoging zijn we blij te horen dat u over het product en plaatsen wel tevreden bent. HEPRO

Vlot en netjes geplaatst

De installateurs waren ruim op tijd en goed voorbereid, het sloopwerk was ondanks het weer snel en netjes uitgevoerd. Het plaatsen van de nieuwe kozijnen is vakkundig verlopen en alles is netjes afgewerkt en achtergelaten. Als wij weer kunststof kozijnen zoeken doen wij zeker weer een beroep op Hepro.

Prima werk verricht

Goede vakmensen, alles volgens afspraak gedaan en heel mooi afgewerkt.

Kwaliteit, gemonteerd door vakmensen

We zijn goed geïnformeerd en geadviseerd over de diverse soorten kozijnen en glas door verkoper Pieter Baars. Hij dacht met ons mee en respecteerde onze wensen, ook al waren die niet zo standaaard. De kozijnen zijn prachtig en van zeer goede kwaliteit. Het is een stuk aangenamer geworden in huis. De roedes tussen het glas staan ontzettend mooi en zijn de meerprijs zeker waard! Het is precies zo geworden als we het graag wilden. De monteurs, Warner Nomden en Bert Eefting zijn erg kundig en precies. Al onze vragen werden geduldig beantwoord, ze werkten flink door en zijn erg plezierig in omgang. Het contact met het hoofdkantoor in Zuidbroek is elke keer zeer aangenaam. Ik krijg meestal Alma aan de lijn en zij is erg behulpzaam en denkt goed mee. Alles bij elkaar een zeer fijn bedrijf, met erg vriendelijke, behulpzame en kundige medewerkers. En ze leveren zeer degelijke en mooie producten!

• Afspraken nakomen

Al met al ben ik tevreden, het zijn vakmensen die de kozijnen degelijk hebben geinstalleerd. Communicatie was ook prima. Minpuntje is dat de installateurs meer werk hadden dan de inmeter had ingeschat en ik daarom zelf een nieuwe vensterbank mag installeren.

Voortreffelijk

Nette aflevering, vakkundig, adviserend , keurige afwerking en goed geplande afvoer oude materialen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

VOORTREFFELIJK

Goede nette plaatsing van de kozijnen en deur. Schone oplevering, echter de nota werd ontvangen in spam mail.

Zeer tevreden met het eindresultaat

De advisering, de uiteindelijke verkoop, het inmeten en de plaatsing: alles verliep soepel, vakkundig en volledig volgens afspraak. Wij zijn dan ook dik en dik tevreden met het eindresultaat!

Zeer tevreden met het eindresultaat

• Afspraken nakomen

Goede vakmensen, alles verliep prima en volgens afspraak. En alles mooi afgewerkt.

• Afspraken nakomen

Prima vaklieden, alles volgens afspraak gedaan. En verder alles mooi afgewerkt.

• Afspraken nakomen

Prima vaklieden, alles volgens afspraak gedaan. Verder alles mooi afgewerkt.

• Afspraken nakomen

Tevreden over het eindresultaat.

Mijn ervaring is dat de inbouw uitstekend is uitgevoerd en afgewerkt.

Keurige plaatsing van het kunststof

De mannen van Hepro weten wat ze aan het doen zijn. Zeer vakkundig en snel gewerkt. Ondanks wat uitdagingen zit ons kunststof er keurig in. Er wordt gedacht in oplossingen en overleg is goed. Vriendelijk personeel dat hard werkt. Enige kleine kritiek puntje is de netheid bij achterlaten tijdens de werkzaamheden, dat zou nog iets beter kunnen, verder zijn wij uitermate tevreden!

• Afspraken nakomen

Keurig en netjes werk geleverd

Goede vakmensen en aangenaam in de omgang

Uitstekend en ook het bouwbedrijf van Maarten de Wit uit Bellingwolde

uitstekend

werken snel netjes en heeft mijn verwachtingen overtroffen wat de voordeur betreft

Prima ervaring

In december 2021 een offerte laten maken door Erik, we wouden graag een schuifpui! Akkoord gegeven en helaas is er toen wat mis gegaan in de communicatie. Na heel veel contact pogingen is eindelijk onze bestelling doorgekomen. Voor het inmeten was ook de communicatie niet top, hier ook weer veel achteraangebeld. In mei 2022 is er ingemeten en in november 2022 is de schuifpui en een ander kozijn geplaatst. Uiteindelijk zijn we erg tevreden over het eindresultaat en gaan daarom voor onze deuren ook Hepro benaderen.