uitstekend

werken snel netjes en heeft mijn verwachtingen overtroffen wat de voordeur betreft

Prima ervaring

In december 2021 een offerte laten maken door Erik, we wouden graag een schuifpui! Akkoord gegeven en helaas is er toen wat mis gegaan in de communicatie. Na heel veel contact pogingen is eindelijk onze bestelling doorgekomen. Voor het inmeten was ook de communicatie niet top, hier ook weer veel achteraangebeld. In mei 2022 is er ingemeten en in november 2022 is de schuifpui en een ander kozijn geplaatst. Uiteindelijk zijn we erg tevreden over het eindresultaat en gaan daarom voor onze deuren ook Hepro benaderen.

• Afspraken nakomen

Helemaal volgens afspraak op datum vakkundi geplaatst

In 2 dagen is er hard gewerkt door Joost en Age. En kozijnen zijn keurig netjes afgewerkt. Onder draaikiep raam is met metselwerk vakkundig een kleine aanpassing gedaan zodat het resultaat er mooi uit ziet.

zeer goede ervaring

zeer prettige ervaring met de mensen die de kozijnen hebben geplaatst

Vriendelijke werknemers vakmannen

Volgens afspraak, alles netjes achtergelaten.

Geweldige vakmanschap

De heren kwamen op de afgesproken tijd 07:30 voorrijden, we hebben ze toen een bak koffie aangeboden want ze waren al vanaf een uur of 04:00 aan het rijden dan heb je wel hart voor je zaak. Na de koffie zijn ze begonnen en voor dat we er erg in hadden zeiden ze we zijn klaar en dat was rond 14:30/15:00. Wij zijn blij dat we voor deze firma hebben gekozen en ze hebben mooie stukje vakmanschap laten zien en ook alles netjes afgewerkt. Is HEPRO een aan rader JA zeker we willen zeker in de toekomst de boven ramen, de voordeur en de achterkant nog laten doen door de firma HEPRO

Keurig!

Grote kozijnen laten vervangen met keurig resultaat! Goed contact met monteurs.

Zeer vakkundige afhandeling.

Monteurs waren zeer voorkomend. Lieten elke dag de klus opgeruimd achter.

• Afspraken nakomen

Minder tevreden over binnenwerk. Er waren twee pvc balken gemonteerd maar daar kan ik geen vitage aan hangen. Niet handig dus. Heb ik weer moeten verwijderen

Vlot en degelijk

Goede voorlichting, vlot en degelijk werk.

• Afspraken nakomen

Het cijfer 10 is eigenlijk nog te weinig.

Goede voorlichting,vaklui die de kozijnen plaatsten,afwerking zowel binnen als buiten perfect,communicatie open en eerlijk.

Zeer tevreden.

Goede communicatie, medewerking en uitstekend materiaal. Snelle en keurige werkzaamheden. Tevens werd alles na de plaatsing keurig opgeruimd en schoon gemaakt.

Keurig en goed werken

• Afspraken nakomen

Wat zijn ontzettend blij met onze nieuwe kozijnen, het is heel mooi en strak afgewerkt! De mannen de hier waren, waren ook nog eens ontzettend aardig! Inmiddels hebben wij onze horren en rolluik ook. Wij komen zeker terug!

• Afspraken nakomen

Erg blij met het eindresultaat

De kozijnen zien er mooi uit, van binnen en buiten. De monteurs die langskwamen werkten erg netjes en waren erg vriendelijk.

• Afspraken nakomen

Personeel deskundig en goede wil

• Afspraken nakomen

Zoals al mijn kozijnen, is ook dit raamwerk met uitslaande deuren goed afgeleverd door Hepro.

• Afspraken nakomen

In één dag een prachtig keukenkozijn met kantelraam geplaatst! Goed en netjes gewerkt en goede afwer

Twee mannen kwamen vakkundig onze keukenkozijnen en ramen plaatsen. Ze werkten netjes, namen afval mee retour. Zeer content!

Nette aflevering

Vriendelijke mannen die netjes werken en voor de aflevering een extra stapje deden.

• Afspraken nakomen

ben zeer tevreden over hepro

zeer tevreden over de monteurs goed werk afgeleverd goed bedrijf

• Afspraken nakomen

Accuraat snel en volgens afspraak geleverd en geplaatst

Foto reportage reeds eerder gezonden

Professioneel en vakkundig

Prettig samengewerkt met de mensen van HEPRO. Dat de deur anders is gemonteerd , is prettig opgelost.

Mooie kwalitatieve kozijnen!

Plaatsing en omgaan met materiaal keurig. Werken netjes in huis, laten alles relatief schoon achter. De kozijnen zijn ook precies zo gemonteerd als dat ik ze wilde hebben. Het enige minpunt was voor mij de afwerking van de kitranden. Dit kan ik zelf beter en zal ik dus ook vervangen.

Ziet er prachtig uit.

Mooie kozijnen, goed afgewerkt, schoon en netjes gewerkt

Goede communicatie

Goede communicatie, jongens waren vriendelijk en oplevering was prima, wij zijn er blij mee. Bedankt nogmaals.

Marconistraat 12 2181 AK Hillegom

085 112 2007