Goede communicatie

Goede communicatie, jongens waren vriendelijk en oplevering was prima, wij zijn er blij mee. Bedankt nogmaals.

Aanbevelenswaardig

Van voorlichten in de showroom tot opmeten en adviseren bij mij thuis: geweldig. En daarna vlot geleverd en gemonteerd. Ook nog aardige mensen. Ik geniet van mijn triple glas, zowel met koud als met warm weer en het dempt het geluid. Bovendien ook gewoon mooi.

• Afspraken nakomen

Fijn bedrijf, met prettige mensen mannen die zich houden aan hun woord

Na wat obstakels is alles tot in de puntjes hersteld

• Afspraken nakomen

nette werkers met een mooi resultaat

heel mooi afgewerkt

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prima kozijnen en vlot en netjes geplaatst

Prima kozijnen en vlot en netjes geplaatst

• Afspraken nakomen

De afwerking duurde wel extra lang. Graag nog contact met J. Lageman verkoper.

Erg tevreden

Zowel het voortraject als bij de uitvoering alleen maar positieve ervaringen. Betrouwbaar en komen afspraken na. Het plaatsen van de kozijnen en afwerking daarvan is door ervaren vakmensen gedaan die wisten waar ze het over hadden en die goed met ons afstemden wat er gedaan werd. Met name het renoveren van de dakkapel was een hele klus, maar dat werd niet als een probleem gezien maar als een uitdaging.

Mooie kwaliteit,goed afgewerkt

Fijne mensen die kwaliteitswerk afleveren. Mooi afwerken, opruimen echt top.

Service, vriendelijk, deskundig

Een bedrijf dat de klanten behandelt zoals zij zelf behandeld willen worden. Een achterdeur zonder problemen vervangen. Na een foutje van mijn aannemer is Hepro geweest om vanuit hun deskundigheid de oplossing te geven. Dank! Een aanrader voor iedereen.

geweldige service

Nadat Keralit was geplaatst op de beide zijkanten van ons huis bleek na enige tijd dat de gevels moeilijk te reinigen waren. Probleem voorgelegd aan Hepro. Nadat een schoonmaakbedrijf was ingeschakeld bleek het toch op een eenvoudige manier te reinigen. Bij wijze van service heeft Hepro de kosten van het reinigen voor hun rekening genomen. Dat noem ik nog eens een uitstekende service!

• Afspraken nakomen

Goed produkt en goede afwerking

Kundige vaklui. Altijd bereid tot meedenken. Nette montage. Zijn erg tevreden met het eindresultaat.

• Afspraken nakomen

Geweldig, prachtige kozijnen en deuren

Alles gaat heel snel. Wordt mooi en zorgvuldig afgewerkt

Keurige vakwerk

Hepro heeft 6 oude ramen en een buitendeur vervangen voor ons. Alles perfect ingemeten, werkzaamheden gingen in een keer goed. Eindresultaat ziet keurig uit, binnen en buiten netjes afgewerkt. Zeer tevreden.

Goed, uiteindelijk afspraken nagekomen

Mooi en stevig kozijn. Er waren wat problemen na de installatie maar deze zijn uiteindelijk verholpen.

alles volgens afspraak

snelle montage ruim binnen de geplande tijd

Goede service en kwaliteit

De monteurs zijn vriendelijk en heel erg netjes te werk gegaan. Enorm blij met het eind resultaat, waar nodig wordt er met de klant meegedacht en gevraagd wat die wil.

Mooi eindproduct

Ik heb mijn bestelling via de website gedaan. Dat betekende helaas dat de communicatie daarna niet echt soepel liep. Hier heb ik inmiddels met de directie over gesproken. Het eindresultaat is erg mooi, precies zoals ik had gehoopt en mocht verwachten. Een prima montage team ( Rick en Patrick) dat netjes werkt en schoon heeft opgeleverd. De kosten voor de montage vind ik verhoudingsgewijze nogal hoog, maar dat schijnt ‘in de markt’ normaal te zijn.

Super service! Vakmensen

We hadden een deur laten plaatsen, antraciet grijs. Het profiel dat Hepro destijds gebruikte trok helaas krom door de warmte. De monteur kwam vlotjes kijken en bood een tussenoplossing en bestelde een nieuwe deur. Gewoon service, wel de tip om misschien een andere kleur te nemen. Een andere kleur was voor ons niet echt een optie aanzien het dan wel erg af zou steken bij de rest van het huis. Helaas bleek de nieuwe deur (met meer staal meen ik) ook krom te trekken. Vervelend voor ons maar ik vind het ook vervelend voor Hepro en de goede mensen die daar werken. Desalniettemin hebben we ze weer gevraagd om een oplossing. Nu komt men binnenkort een volledig nieuw profiel met een ander merk deur plaatsen. Wat een service en een goede betrokkenheid. Hepro bedankt voor het altijd meedenken en doen.

• Afspraken nakomen

goede afspraak, prima plaatsing, vlotte service.

Bij verkoopgesprek werd aangegeven dat de aflevering mogelijk later zou zijn en dat de prijs eventueel kon fluctueren. Op de 2e leveringsdatum inderdaad geleverd en geplaatst (voordeur). 2 Kleine krasjes later weggewerkt. Dank voor het vertrouwen voorbetaling na aflevering.

Goede en snelle service

Goede en snelle service… en correcte afhandeling

• Afspraken nakomen

Frans en Bert hebben 4 bovenramen en de voordeur unit vervangen Zeer vakkundig werk geleverd en alles heel netjes afgewerkt. Wij zijn uitermate tevreden

Kwaliteit en goede service

Op voorhand en uiteindelijk tijdens plaatsen goede service en kwalitatief goed materiaal

• Afspraken nakomen

Prima en komen afspraken na.

Prima, komen afspraken na en een goede prijs en kwaliteit verhouding.

Goede producten

Goede service en montage leveren goed werk. Alleen het aanbetalen blijft een dingetje. Zouden ze af moete schaffen.

• Afspraken nakomen

Mooie kozijnen, vakkundig geplaatst.

Wegens drukte heeft de levering op zich laten wachten. Maar we zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Monteurs werkten netjes. Er was goed overleg over afwerking binnen en buiten. Vloer in huis keurig beschermd. Aan het eind van elke werkdag werd alles binnen en buiten netjes opgeruimd.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Marconistraat 12