Gewoon goed, efficiënt, punt

Alles verliep snel en volgens plan. Op vragen werd snel en to the point gereageerd. Het zomerdekbed dat ik heb gekocht, voldoet helemaal aan de verwachting. Vederlicht. Super.

Op tijd en volgens planning

heeerlijk superlicht 100% gansedons dekbed

heeerlijk superlicht 100% gansedons dekbed

Ik weet het nog niet

De eerste nacht werd ik bevangen door een nare geur die op mijn longen sloeg. De dekbedhoezen voor de zekerheid opnieuw gewassen. Nu is het afwachten. Ik heb het dekbed aanschaft omdat het anti allergeen en ademend zou zijn. Dus ik voel me wat onzeker over de aanschaf.

Beste Aleid, Bedankt voor je review. Jammer dat je niet direct tevreden met je aankoop was. Mocht je nog steeds twijfels hebben, neem dan gerust even contact met ons op. Dan gaan we kijken wat er is en hoe we het op kunnen lossen. Maarten

klantenservice prima

Product was na levering helaas niet naar mijn zin . Retourneren en retour betaling ging snel.

Geweldige service

Uitstekend geholpen en erg meedenkend met de klant. Absolute aanrader.

Topkwaliteit en fantastische service

Erg mooie 4-seizoenendekbedden voor een redelijke prijs. Twee maal een kussen terugsturen was geen enkel probleem. Contact opnemen gaat erg snel. Absolute aanrader.

Alles was top!

Kwaliteit is top. Service is persoonlijk. Dekbedden binnen 24 uur in huis!

snel en goed

Goed kwalitatief materiaal. Prijs is zeker waard.

Mooie kwaliteit dekbed !!

Goede service als je een vraag hebt. Dekbed is heerlijk warm en licht, goed verpakt.

Supergoed

Snelle levering. Goede kwaliteit. Heel tevreden

Zeer goed perfecte service

Heerlijke dekbedden Kaprun top kwaliteit

Heel erg goed

Mankeert niets aan, zowel wijze van bestelproces als kwaliteit zomerdeken zijn uitstekend

Snelle en correcte levering, goede deal.

Een winter dekbed besteld en deze werd snel en efficiënt geleverd.

Fantastische serevices en dekbedden!

What you see is what you get!

TOP kwaliteit

Voorheen een donzen dekbed gekocht, helemaal naar wens! Nu een zomerdeken, ook perfect! Goede omschrijving voor de artikelen, vriendelijk telefonisch contact en directe leveringen. In een woord “Top kwaliteit”

Die zomerdekens zijn top

Ja ze zien er niet uit vond ik. Maar ik was radeloos. En nu wil ik dus niets anders meer. Fris prettig en zo gewassen/droog . Ideaal !

Ik heb nu meerdere dekbedden en de zomerdeken. Ben erg tevreden mooie materialen. En een goed service.

Heerlijke dekbedden en zomerdekens

Hoge kwaliteit dekbedden en zomerdekens. Snelle verzending.

Heerlijk geslapen onder de zomerdeken

Voor de zomerdeken sliep ik onder een dekbedovertrek. Ik werd dan altijd wakker midden in de nacht van de kou. Nu met zomerdeken val ik sneller in slaap en wordt niet meer wakker door de kou. Heerlijk. Ook wordt je niet meer klam wakker van het zweet.

Straalt eenvoud en kwaliteit uit.

Overzichtelijke minimalistische website, met weinig keuze (fantastisch is dat)! Producten stralen kwaliteit uit en zijn fijn verpakt in een opbergtas. Bij het 4-seizoenendekbed zitten losse drukknoopjes om ze aan elkaar te verbinden. Lijkt me een duurzaam systeem en makkelijk te vervangen. Meer informatie over productie en herkomst van materialen op de website zou prettig zijn. Wat is precies het verhaal achter de producten? Een beetje beleving is wel prettig. Zowel dekbedden, kussen als overtrekset bevallen erg goed.

Mooie kwaliteit

De Zomerdeken is erg mooi en is precies wat we zochten voor ons kind (voor wie een zomerdekbed nu te warm is). Uit eerdere ervaring ook goede service!

Geweldig top service

Een verkeerde bestelling ontvangen maar binnen 24 uur opgelost. Prima producten.

Heerlijke dekbed en snelle levering

Nu sinds bijna een week in huis en het ganzendons dekbed bevalt ons uitstekend! Heerlijk koel. Bestelling en levering ging netjes op tijd

Nog beter dan verwacht.

Goed rondgekeken, Nederlands produkt en niet duur. Bij ontvangst dacht ik "wel erg licht" maar zeer comfortabel en warm. Kan het een ieder aanraden.