Dit is al mijn tweede dekbed bij White Cloudz. Weer een heerlijk dekbed. Snel geleverd, en na telefonisch contact met Maarten, ‘s avonds bezorgd. Chapeau. Ik kan iedereen White Cloudz aanraden.

Very good

Very light and fluffy. I ordered the 4 seasons and sleep really well.

Vakkundig, vriendelijk en snel, voorbeeld voor velen..

Heb al eerder een dekbed besteld en is nadat het termijn van proefslapen al lang was verlopen zonder enige weerstand en geheel kosteloos aangepast. Fijn dat dit soort zaken nog bestaan, vooral zo doorgaan zou ik zeggen en ik zou aan een ieder deze zaak aanbevelen.

Vakkundig advies en een vederlicht en heerlijk warmdekbed

We kwamen door advies van Whitecloudz tot een ander dekbed dan in 1e instantie gedacht. En... geweldig. Vederlicht, precies de goede warmte en mooie kwaliteit. Het kost wel wat (plm 500,-) dat 100% ganzendons Aspen winter tweepersoons dekbed, maar dan heb je ook wat. Ik zag in enkele reviews dat het erg kraakte maar dat valt reuze mee. Het maakt iets geluid, maar totaal niet hinderlijk. Dat we het dekbed 30 dagen mochten proberen en bij niet bevallen terug konden sturen, heeft ons over de streep getrokken. En dus met succes. Wat ons betreft een echte aanrader.

Heel goed.

Goed geregeld.

Snelle levering, voldoet aan verwachting

Een heerlijk warm dekbed, we slapen als roosjes!

Heerlijk dekbed!! Snel geleverd!

Een snelle levering van mijn bestelling en pruduct is zoals beloofd.

Prima dekbed

Mijn dekbed is snel geleverd, is lekker licht en luchtig en toch warm.

Je weet pas echt wat je koopt als je eronder ligt!

Twee donzen dekbedden Aspen 140x200 gekocht. Een winter plus voor mijn vriendin (want die heeft het altijd koud) en een voor mezelf (winter). Al snel wist ik dat de winter te warm was voor mij. We besloten de voor/najaar erbij te bestellen. We dachten. Dan kunnen we afwisselen als het warmer wordt. Deze vond ik ook te warm en mijn vriendin begon het inmiddels ook warm te krijgen. Gelukkig kun je bij white clouds 30 dagen proef slapen. Dus hebben we de winter plus omgeruild voor de zomer variant. Daar slaap ik nu onder en mijn vriendin onder de winter. We zijn erg blij met de service van white cloudz. Het omruilen was geen probleem. Want je weet pas echt wat je koopt als je er onder ligt. Dan is het fijn als je mag proef slapen. Ik raad daarom white cloudz aan! We gaan nu met nog meer plezier naar bed. Het is een genot om eronder te liggen. En omdat we ieder ons eigen dekbed hebben. Geen getrek tijdens het draaien. En ieder zijn eigen warmte klassen. Geweldig…

Beloofd zoals omschreven.

Heerlijke dekbedden

Snelle levering en goed product

Heerlijk slapen!

We waren al een tijdje op zoek naar een nieuw geschikt donzen dekbed voor de koudere seizoenen. Twee zalig dikke winterdekbedden later, die jammer genoeg veel te warm bleken te zijn in combinatie met een waterbed, ontdekte ik Whitecloudz. Duidelijke, overzichtelijke en erg informatieve site, met veel positieve beoordelingen, dus het er nog maar eens op gewaagd. Ik bestelde het donzen dekbed Kaprun voor- en najaar. Dit was een schot in de roos, niet te warm, niet te koud, gewoon lekker knus. Sinds enkele weken slapen we heerlijk onder onze donzen wolk :)

Top dekbed en snel geleverd

Heerlijk slapen onder Kaprun dekbed

Hadden we veel eerder moeten doen!

Warm dekbed

Goede en snelle levering

Het dekbed voldoet aan al onze verwachtingen.

Snelle levering en heerlijke dekbedden!

Ik ben zo blij het het nieuwe dekbed! Het is écht alsof je onder een wolk ligt.

Een heerlijk dekbed en snel en mooi afgeleverd

Een super licht dekbed waaronder het heerlijk warm toeven is. We hebben het voorjaar /najaar dekbed en voor ons is dat warm genoeg. Mocht het echt in de winter niet warm genoeg zijn, bestellen we het zomergedeelte erbij. In deze tijd waarin duurzaamheid een steeds grotere rol speelt, zou er misschien iets gedaan kunnen worden met recycling.

keurig afgeleverd en een perfect dekbed zo als omschreven.

Top,het geleverde is zoals aangeboden.

goede producten met een goede service

Snel inhoudelijke reactie op mijn lijst met vragen. Vanaf plaatsen bestelling gaat alles vlot en soepel. Afterservice ook helemaal in orde en niet onbelangrijk: heerlijke dekbedden om onder te slapen. Hebben er eerst één besteld om te testen maar al snel kwam er een tweede bij.

Uitstekende levering en kwaliteit

Zeer goede ervaring met de levering van het product en het donzen dekbed in werkelijk fantastisch. Eindelijk heb ik het warm.

vriendelijk en snel geholpen, ook na een telefonische wijziging van mijn bestelling

heel blij met m'n warme dekbed

Een heerlijk warm dekbed

En zeer snel geleverd.

Een goede duidelijke site met duidelijke omschrijving van de producten en een snelle levering!