Snelle levering. Een fijn zacht dekbed. We hebben er heerlijk onder geslapen.

Top service!

Goed advies gekregen en gelijk besteld. Snel geleverd en kwaliteit is super, heerlijk dekbed voor een goede prijs!

Snelle levering, product helemaal naar verwachting.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Heel goed!

Snelle levering Goede verpakking Super mooi en goed dekbed

Kaprun zomerdekbed perfect

Ons huis is goed geïsoleerd dus het zomerdekbed is voldoende qua warmte, het voelt zeer licht, perfect

Diervriendelijk donsdekbed

Donsdekbed Graz besteld en erg tevreden van de snelle levering. Op de site staat goed vermeld welk dekbed je het beste kan nemen als je het snel koud of warm hebt. De reden dat ik voor deze site gekozen heb is ook puur dat er geen dierenleed aan te pas komt en het een certificaat heeft.

Kwaliteitsdekbed, correcte en snelle levering

Online een dekbed besteld, zonder offline ‘gevoeld’ te hebben. Vanaf nacht één geen spijt! Kwaliteit is perfect, juiste temperatuur, in combinatie met luxe hotelgevoel. Daarnaast snelle levering, via DHL servicepoint (noem dat bij ‘opmerkingen’).

In(onder)de wolken!

Overtrof de verwachtingen

Goed contact via de website chat; alle vragen beantwoord. Zeer snel, dag na bestelling ontvangen. Netjes in doos in mooie hoes. Het dekbed is van Siberische ganzendons, extra warm. Ik lig er heerlijk onder; zeker dat ik in de winter geen extra deken nodig heb tegen de kou (omdat ik liefst met raam open slaap). Gewoon heel goed. Tegenwoordig ben ik bang waar ik aan begin met een bestelling. Het is zo fijn als het helemaal goed verloopt van A tot Z. Als we ooit nog een dekbed nodig hebben, bestellen we absolute bij White Cloudz!

Kaprun: zeker doen!

Heerlijk dekbed. zacht, warm, maar ook licht en luchtig. En snel geleverd.

Heerlijk licht dekbed

Na een duidelijke uitleg van een medewerker van Whitecloudz over het winterdeel of het voor/najaarsdeel, voor het 4 seizoenen donzen dekbed Aspen gekozen met de garantie dat mocht het toch te koud zijn het altijd bijgevuld kan worden. Voor dit dekbed gekozen omdat het verschil tussen de twee delen duidelijk zicht- en voelbaar is. Het zomerdeel is zo licht, maar toch met genoeg volume, dat het niet te warm is, maar ook niet zwaar op je ligt. Het voor/najaarsdeel is nog steeds licht, maar met zeker 2x meer volume. En met beide delen heb je een behoorlijk volume, niet te zwaar en maar wel warm, heerlijk voor de winter. De tijk voelt heel zacht en soepel en het dekbed valt echt om je heen, dus geen koude rug meer. Kortom wij zijn erg blij mee.

Top service!

Ben uitstekend geholpen. Het dekbed voelt licht aan en is heerlijk warm!

Erg fijn zaken doen met hun, had me per ongeluk vergist in een maat ,had te klein besteld,en zij hebben gratis de maat groter opgestuurd. Ik zou zeggen een warme douche

Op tijd bezorgd. Goed verpakt. Ik waardeer het dat jullie dons zo diervriendelijk mogelijk is. Dat bepaalde mijn keuze voor jullie.

top service

hele goede service, heerlijk dekbed, slaap als een roosje nu.

Cadeautje voor mijn kleinzoon

Fijn dat jullie dons zo veel mogelijk diervriendelijke is

Zeer tevreden over de kwaliteit van het donsdeken.

Het zomerdonsdeken Aspen is wel behoorlijk warm.

Snelle bezorging en geweldige dekbedden

De dekbedden van dit bedrijf horen bij de betere uit een hoger segment wij vinden top!!

Het dekbed kwam een dag eerder dan verwacht. De kwaliteit is erg goed. Wat een heerlijk dekbed :-).

Prima bedrijf

Mijn bestelde artikelen waren niet gelijk leverbaar, daar werd gelijk na de bestelling over gecommuniceerd. Zo hoort dat, gelijk de klant informeren. Op het moment dat de artikelen weer leverbaar waren kreeg ik ook weer bericht. Kortom, een bedrijf waar ik zonder zorgen zaken mee kan doen.

Heerlijk dekbed!

Na duidelijke en vlotte uitleg het dekbed van mijn keuze besteld. De volgende dag was het al binnen. Heerlijk dekbed, niet te zwaar maar zeker ook niet te licht. Een aanrader!

Mooie producten!

Een zomerdeken besteld, levering duurde wat langer omdat de voorraad op was. Op de website stond echter bij het bestelde product nog altijd dat het de volgende dag in huis zou zijn, dus die informatie kan beter. Verder keurig afgehandeld.

Mooie dekbedden en correcte service

Nu twee dekbedden besteld en die zijn super pretrig, zowel het zomer dekbed als de betere winder variant (klasse 1) die ook echt super warm blijkt. Goed verpakt, snelle service, helemaal netjes!

prima kwaliteit van geleverd product!

aanrader voor iedereen!