102 procent tevreden

We hebben nu ongeveer een jaar ervaring met het zomerdekbed Aspen van Whitecloudz. Destijds keurig geholpen en geadviseerd door Maarten Gaarthuis. Geen prachtige oncontroleerbare verkoopverhalen maar duidelijke en ter zake doende informatie. We hadden voordien al zo’n kleine 40 jaar ervaring met verschillende , kwalitatief goede, donzen dekbedden maar de ervaringen met dit dekbed zijn echt verrassend Het dekbed is zo licht dat ik, als notoire koukleum, in eerste instantie voor de zekerheid een “oud” dekbed aan het voeteneind had klaargelegd. Qua gewicht voel je het amper maar het is heerlijk warm en misschien het meest verrassende is het feit dat mijn vrouw, die het zelf snel te warm vindt , er ook heerlijk onder slaapt. Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat het ook heel luchtig is . Je wordt wel warm maar het blijft een aangename warmte. Kortom: onvoorstelbaar licht,warm en luchtig. Ik ben me bewust dat dit klinkt als een goedkope reclamekreet maar voor mij is het zo als het is J.Schepers - Marum

Zeer uitgebreide voorlichting op de site, snelle levering ondanks feestdagen en retournering/ruilen gaat zoals afgesproken. Mooi product (Aspen). Superlicht en dun en ontzettend warm. Sluit mooi aan.

Snel, kwalitatief en klantgericht. Prima!

De chat functie is heel praktisch en werkt prima; op de valreep een bestelling gedaan om 14u die inderdaad de volgende middag - kerstavond, als kerstcadeau kan dat tellen! - netjes werd geleverd in België! Met dank aan de vriendelijke chat-helpdesk. Het donsdeken is ook prima van kwaliteit. Ik kom later graag terug.

Goede voorlichting, goede service, prachtig product

Ik heb mij telefonisch laten voorlichten. Dat was een prettig gesprek en er werd goede inhoudelijke informatie verstrekt.

Goede service en heerlijk dekbed

Goed, vakkundig en vriendelijk geadviseerd over het verschil tussen ganzen en eendendons en over de dikte. Uiteindelijk voor een dekbed van ganzendons gekozen. Het dekbed zou meteen na mijn bestelling worden gemaakt en werd de volgende dag al geleverd. Het dekbed is lekker licht, maar heerlijk warm.

Slapen met een pyjama en ochtendjas aan, een dekbed en twee plaids en het nóg koud hebben. En dan komt het donzen dekbed van whitecloudz binnen. Heerlijk! Geweldig! Ik slaap zo lekker en heb het helemaal niet koud. En heel bijzonder, het dekbed is ontzettend licht. Dus je bent niet bedolven onder een zware deken. Heel fijn!

Mooi lekker dik dekbed

Snelle levering en mooi product! Belangrijk voor mij was dat het donsdeken diervriendelijk was.

Vlotte levering

Wauw

Wauw wat een te gekke dekbed zeg eindelijk na jaren zoeken eindelijk een goed advies gekregen .Wat ben ik hier blij mee zo dun dekbed niet meer warm in m.n bed En eindelijk geen pijn meer in m.n schouders omdat het altijd te zwaar was voor mij Het is niet goedkoop maar het is dubbel en dwars waard dus ik raad dit iedereen aan Dank u wel.voor alles

Topservice

Zeer goed product

Uitzonderlijk goede service

Bij een bestelling van dit bedrijf ging er iets volledig mis met de terugzending doordat het pakket bij DHL was zoekgeraakt (!!!). De manier en snelheid waarop Whitecloudz ons probleem heeft opgelost, verdient alle lof ! Niet eerder hebben wij zo'n goede service bij een andere webwinkel ervaren.

Fijne service en top producten

Na mijn dekbed bestelling van vorig jaar nu mijn hoofdkussen ontvangen. Ook hier weer heel tevreden over de service en het kussen is ook top.

Snelle en goede levering en zeer goed geholpen lekker en wam dekbed👍

Duidelijke website, snelle levering, prima prijs/kwaliteit verhouding !

Duidelijke uitleg op site waar je op moet letten, wat de wensen zijn. Dat maakt het maken van je keuze gemakkelijke. Zeer tevreden met bestelde dekbed !!!

Heb voor de aanschaf gebeld en er werd goed meegedacht welke dekbedden het meest geschikt zouden zijn. Heb deze inmiddels ontvangen en er één nacht onder geslapen. Het lijkt inderdaad de juiste keuze.

Prima dekbed en goede snelle levering

Ganzendons uit Siberië lekker warm

Super fijn dekbed,levering perfect

Warm dekbed besteld,en echt super fijn dekbed. Je moet wel een extreme kou kleum zijn om nog een stap warmer tegaan.

Top kwaliteit

Al meerdere dekbedden besteld bij Whitecloudz en zeer tevreden hierover. Ook leuk dat het bedrijf van Nederlandse bodem is.

Top Dekbed

Heerlijk groot dekbed van Eendedons van 260/220 . Dekbed is lekker licht maar toch heel warm.

Super fijn dekbed

Het Aspen dekbed is zeer lichtt en lekker warm je slaapt er heerlijk onder. Fijne service en snelle levering. Goede prijs kwaliteitverhouding. Dus gewoon super!

Top verzorgd; van bestelling tot aflevering!

Supersnelle levering! Heel blij met mijn ganzendonzen dekbed! Het is heerlijk warm en superlicht! En het "kraakt" niet. Erg tevreden.

In één woord: geweldig!

Nooit had ik verwacht dat we onder het nieuwe Aspen dekbed van White Cloudz zo veel lekkerder zouden slapen! Voor de aankoop had ik gebeld met White Cloudz en de specs van ons oude dekbed gegeven en aangegeven dat we op zoek waren naar een langer én lichter dekbed. Maarten informeerde me keurig en adviseerde me zeer professioneel. Dezelfde avond heb ik het Aspen dekbed gekocht, welke keurig netjes en snel werd afgeleverd. Als ik had geweten zo lekker te slapen dan had ik deze aankoop veel eerder gedaan. We slapen als rozen, babies, prinsheerlijk!

Zeer tevreden Op zondag mailen met een vraag en binnen een uur een reactie. Na wat mail contact het dekbed gekocht. Erg blij met de kwaliteit. Zeer klantvriendelijk bedrijf.

Had al eerder een dekbed van whitecloudz in gebruik waarover ik zeer tevreden ben en heb nog een extra dekbed bij besteld. Snelle afhandeling binnen 2 dagen in huis . Kunnen we lekker verder slapen onder het Siberische ganzendons.

Heel blij mee

Ik ben heel tevreden over het winterplus dekbed Aspen, dat ik de ochtend na bestellen al mocht ontvangen. Heerlijk lichtgewicht en comfortabel, voor een koukleum als ik een goede keuze!