De service was goed, maar dekbed niet zoals verwacht!

Ik vond de service en levering uitstekend van White Cloudz. Echter bij de productomschrijving stond beschreven: ”Het dekbed is lekker vol gevuld met 90% eendendons zoals in de Oostenrijkse dekbedden.” Dus wij verheugden ons ook erg op een lekker dik (wat zwaarder) dekbed omdat wij wel eens in Oostenrijk hebben overnacht en wisten hoe heerlijk dat was. Dat viel tóch een beetje tegen. Het dekbed is wel warm, maar niet dik!

Kan niet beter!!!

Nadat onze voor-/najaarsdekbedden niet helemaal voldeden, bestelden wij de zomerdekbedden. We zijn nu heel erg tevreden. Ze werden snel geleverd. Nogmaals onze hartelijke dank!

Fijn dat alles nu naar wens is.

Zalig dekbed snelle levering keurig verpakt

Zalig dekbed snelle levering keurig verpakt

Veel geld voor minder kwaliteit

Ik had het voorjaar/ najaars donsbed en vond er erg weinig volume inzitten en weinig dons. Heb daarom ook het product geretourneerd

Jammer dat u niet tevreden was met het bij ons gekochte dekbed. U schrijft dat de kwaliteit tegenvalt omdat het te dun is. Het betrof echter een dekbed in de warmteklasse 3 (voor-/najaar). Dat moet juist niet te dik zijn want dan is het te warm en zou het in een andere warmteklasse thuishoren en voor veel mensen te warm zijn die bijvoorbeeld op een appartement wonen. Een dikker dekbed hebben wij uiteraard ook, een warmteklasse 2 of 1 bijvoorbeeld, die dekbedden zijn een stuk dikker maar ook warmer.

Geniale dekbedden voor een goede prijs!

Dekbed 4 seizoenen voor 2 personen sinds 3 jaar inmiddels ook 1 gekocht voor onze oudste zoon! Goede prijs/kwaliteit en snelle levering. Hartelijk dank

Snelle levering en fijn dekbed

Volgende dag al thuisbezorgd. Heel fijn en licht dekbed. Voorjaar/najaarsdekbed is warm genoeg voor ons twee. We slapen altijd met het raam op een kier en zonder verwarming aan.

Afgehandeld zoals afgesproken en prima kwaliteit.

Een mooie duidelijke website. Besteld en verstuurd volgens afspraak. Goede kwaliteit een zeer tevreden klant!

Duidelijke berichtgeving , snelle afhandeling , goede kwaliteit en prijs !

Zeer snelle levering

Vandaag besteld morgen in huis. Top dekbed

perfect en snelle levering

donderdag avond besteld en zaterdag in huis. En dat zonder verzendkosten. De dekbedden bevallen uitstekend na een week gebruik, levering exact volgens hetgeen is omschreven. Wij zijn bijzonder tevreden.

Fijn dekbed.

Bestellen gaat gemakkelijk. Via chat mijn vragen beantwoord. Keurig netjes op tijd bezorgd. Ook goed verpakt. Fijn dekbed. Blij mee.

Geweldig bedrijf!!!!

Ons werd aangeraden de Aspen dekbedden te nemen. Wij zijn heel goed geïnformeerd door de Heer Gaarthuis en zijn dan ook heel erg blij met de aanschaf. Wij raden iedereen aan contact op te nemen met de Heer Gaarthuis.

Meer dan goed!

Prachtig product, goed telefonisch advies gehad en geweldige service toen wij achteraf toch nog wilden ruilen voor een nog groter dekbed. Absoluut topbedrijf!

kwaliteit/service

lang gezocht naar een donzen dekbed en gevonden. Super kwaliteit en top service !

Geweldig dekbed

Waren op zoek naar een nieuw dekbed en ons huis is goed geïsoleerd en kozen dus voor voor/na jaar kwaliteit met ganzen dons het dekbed is heerlijk licht en lekker warm levering supersnel netjes verpakt top product

Droomland

In een woord geweldig! Dit dekbed valt heerlijk om je heen. Al 55 jaar getrouwd en nu pas de hemel op aarde ontdekt wat slapen betreft.

Prima service en snelle afwikkeling van onze bestelling.

Het is goed slapen in Morpheus’ armen onder een dekbed van Whitecloudz.nl

Lekker licht luchtig warm ganzen donsdekved

Ganzendonsbed Kaprun. Lekker licht, luchtig en warm. Ik heb de 4 seizoenen. Het dubbele dekbed is voor mij veel te warm. De temperatuur in de slaapkamer is nooit onder 15 graden. Ik slaap nu onder het herfst/lente deel. Dat is al erg warm. Ik denk dat als de temperatuur stijgt naar 20 graden dat ik dan het zomerdeel gebruik en 's zomers alleen onder een laken slaap. Ik slaap met dit dekbed beter dan onder mijn wollen dekbed. Het voelt luxer aan. Het drukt minder zwaar op je lichaam. Het kraakt ook zo lekker. Ik ben er blij mee!

Goed te horen dat je met je nieuwe dekbed beter slaapt. Het is overigens normaal dat een donzen dekbed eerst wat warmer is als je daarvoor onder een wollen dekbed geslapen hebt. Dat went echter heel snel.

Heerlijk warm dekbed

Aan de verwachtingen die ik had is zeker heel goed beantwoord. Een heerlijk warm en luchtig dekbed dat prettig om me heen valt. Bovendien nog heel snel geleverd ook!

Snel en topkwaliteit

Snelle levering op door mij asngegeven tijd. Heerlijk top kwaliteit dekbed!

Zeer tevreden.

Snelle levering op tijdstip dat ik had aangegeven. Super kwaliteit dekbed! Ik weet waar terecht kan voor meer kwaliteitspullen!

Geweldig dekbed

Na telefonisch overleg gekozen voor 4 seizoenen dekbed Kaprun. Het is een mooi afgewerkt dekbed. Heerlijk licht en luchtig. En toch lekker warm. ‘S middags om 15.00 uur besteld en de volgende dag om 14.00 uur had ik het al in huis. Goed verpakt in een stevige doos en in een mooie opbergtas. Zeker een aanrader om hier je donzen dekbed te bestellen!

Prima dekbed, heerlijk licht en warm

Prima dekbed, heerlijk licht en warm

Ik wilde mijn man graag voor zijn verjaardag op 30-11-2019 het dekbed 4 seizoenen van Siberische Ganzendons geven, met de 2 kussens. Ik dacht, dit gaat nooit lukken het was de dag ervoor. Precies op tijd was hij binnen, een tien met een griffel! Helaas bij aankoop van ons nieuwe bed is het dekbed te lang door een tv lift aan het voeteneinde 260x240 en moet ik het laten inkorten. Ben benieuwd of zij dit ook voor mij kunnen doen aangezien ik hier geen klungelaar aan wil laten zitten. Qua comfort heb ik nog nooit zo'n geweldige ervaring gehad. Mijn volledige kennissen kring aangeraden, aankoop van de eeuw.

Fantastische service

Het is een mooi product. Ondanks dat heb ik het wel teruggestuurd want te hoog voor waterbed. Ik ben zeer prettig geholpen en van informatie voorzien. Zeker een aanrader om hier te kopen