Alles ging zoals beloofd

Heerlijk dekbed (kaprun extra warm) en binnen een dag bezorgd

Alles ging zoals beloofd

Heerlijk dekbed (kaprun extra warm) en binnen een dag bezorgd

Goed advies gegeven!

Een heerlijk dekbed! Wist niet goed wat ik moest kopen en er werd goed advies gegeven! Heel hartelijk dank!

Goed product

Wij zijn heel tevreden met onze aankoop bij Whiteclouds.nl. Alles wat men zegt over Whiteclouds.nl over de kwaliteit van hun producten is helemaal waar, het is een investering maar je krijgt absoluut waar voor je geld. Wij hebben dekbed Karpun (voor-najaar) gekocht en hij voel heel warm aan en is heel licht van gewicht.

Heerlijk dekbed

Ik slaap heerlijk onder mijn extra lange dekbed en heb geen koude voeten meer. Slaap nu onder het herfst deel van mijn vier seizoenen dekbed.

Heerlijk!

Mijn 30 jaar oude donzen dekbed gevuld met 90% ganzendons en 10 % veertjes liet de veren dwarrelen, de tijk was versleten. Ik heb het gauw warm in een onverwarmde slaapkamer met ‘s nachts het raam open en na overleg met Maarten kwam ik uit bij zomerdekbed Kaprun. Daar slaap ik nu in de herfst met een slaapkamer temperatuur van 17 gr heerlijk comfortabel onder. Het dekbed voelt licht en voldoende warm aan. Ik transpireer niet merkbaar. Het wordt vast kouder, daarom nu ook het herfst/voorjaar dekbed besteld. Mocht het heel koud worden dan kunnen de twee delen met plastic drukknoppen aan elkaar gemaakt worden. De knoopsgaten zitten in de tijk. Voor mij zal de winter combinatie wel te warm zijn. Ik vind het ook fijn dat deze donzen dekbedden in de machine op 60% gewassen kunnen worden. De levering was snel en het dekbed was handig verpakt in een mooie opbergtas. Ik ben heel tevreden en raad WhiteCloudz aan.

Geweldig product.

Goede prijs voor een mooi product, duidelijke site, snelle bezorging.

Topkwaliteit en een goede service bij afwikkeling en bezorging.

Mooie kwaliteit en vlotte bezorging en goede levering,

Goed advies gekregen per telefoon

Goede aanwinst. Super licht en toch heerlijk warm. Dik tevreden!!

perfect dekbed

goed aankoop met een goede prijs kwaliteit verhouding

Dekbed heerlijk licht en warm

Goed product

Duidelijke site, ruime retour mogelijkheden en snel je geld retour

Ik had een dekbed besteld maar dat was te warm, binnen 5 dagen ontvangen, retour gestuurd en gecrediteerd. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Top!

Snelle levering een heerlijk dekbed, ongelooflijk licht van gewicht Een echte belevenis.

Duidelijke website, goed advies en snelle levering. Dekbed heerlijk (winter versie) niet te warm, niet te koud, al twee nachten heerlijk geslapen.

Un bon achat

Très jolie couette 4-saisons et de bonne qualité, il semble. J'attends l'hiver pour pouvoir m’exprimer avec plus de certitude. Petit bémol : très ingénieux le système d'assemblage des deux couettes, mais j'aurais préféré le système classique, avec des boutons cousus et boutonnières, c'est plus pratique, plus rapide. Livraison super ! Merci

Ze maken waar wat ze zeggen

Ik wist niet zo goed welk donzen dekbed ik wilde bestellen. Op de site van whitecloudz krijg je prima en zakelijk uitleg van de verschillende donssoorten. Zo kon ik al een voorlopige keuze maken. Via de chat kreeg ik ook nog heel snel antwoord op mijn extra vragen. Heel prettig. De levering was zoals beloofd. Ik heb geen punt van kritiek.

Top dekbed

Slaapt heerlijk, licht, warm en koel tegelijk, had ik jaren eerder moeten doen.

Zeer vriendelijk

Heerlijk dekbed, de eerste was voor ons te warm. We hadden nr 3 voor/na jaars , omdat onze slaapkamer te warm is 19 gr. Toen hebben in overleg de nr 1 erbij genomen zomer/luchtig, dat slaap heerlijk voor ons. En de dekbedden zijn ook nog eens heel netjes afgewerkt, met hele slimme drukknoopjes voor als we ze aan elkaar willen hebben. Wij zijn zeer tevreden.

Goede prijs-kwaliteit

Bij mijn zoektocht naar een dekbed kwam ik uiteenlopende prijzen tegen. De herkomst van het dons was vaak lastig terug te vinden. Whitecloudz had hier heldere informatie over. De prijs van Whitecloudz is beduidend lager dan bij andere merken. Ik ben niet bekend met Whitecloudz, dus het was fijn dat ik kon kiezen voor achteraf betalen. Een dag later had ik mijn dekbed binnen. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het dakbed. Heel licht en fluffy. Warm genoeg en niet te warm. Ik geef 4 in plaats van 5 sterren, omdat ik nog liever had gezien dat het dons afkomstig is van biologische ganzenteelt en een duurzamer tijk.

snelle en goed service

mooie omschrijving, snelle levering. Binnenkort dekbed uitproberen, nog even te warm

Uitstekende dienstverlening!

Van te voren gebeld met de vraag of een dekbed ook iets lichter gevuld kon worden. Was geen enkel probleem. Dat noem ik nog eens met de klant meedenken en maatwerk leveren. Het dekbed werd supersnel geleverd en voldoet aan alle verwachtingen. Echt een fantastisch mooi dekbed voor een zeer scherpe prijs. Kortom, in alle opzichten dik tevreden!

Heerlijk dekbed, snel geleverd! Aanrader hier wat te kopen.

Geweldige kwaliteit

De beste dekbedden die ooit op onze bedden heeft gelegen.

Heerlijk dekbed

Ik heb 4 seizoenen dekbed gekocht sinds vorige week ik kan er nog weinig overzeggen ik kan wel zeggen ik slaap nu onder het zpmerdeel en dat is heerlijk gewoon. Maar wie weet kan ik van de week de dubbele gaan proberen de nachten gaan straks kouder worden maar dat zal ook heerlijk slapen

Goed advies heerlijk dekbed

We hebben gekozen voor een vier zeizoenen donzen dekbed. In eerste instantie leken de twee lagen los van elkaar erg dun. Maar niets is minder waar. Het is heerlijk warm en je hebt echt het gevoel dat je wat bovenop je hebt liggen. Ik ben er erg blij mee!