Topklasse!

Prettige overzichtelijke website. Bijzonder vriendelijk telefonisch contact. Snelle levering!

Uitstekend!

Wat een fijne dekbedden. Heerlijk! Echt, om aan te bevelen. Met vriendelijke groet, Dini Palm.

Hele fijne dekbedden.

Siberische dekbedden en kussens gekocht. Heerlijk licht zomerdekbed. Herfst/voorjaar nog niet uitgeprobeerd.

Eerlijk advies

Na een goed advies nav persoonlijke voorkeuren, heb ik de juiste keuze kunnen maken. Het dekbed bevalt heel goed, gevuld met siberische ganzendons, heerlijk licht met de goede warmte voor de zomer.

Zeer degelijk materiaal

Ik kreeg goed en snel advies. Het dekbed bevalt uitstekend.

Geweldig, heerlijk om onder te slapen.

Prima dekbed na telefonisch advies

We kwamen bij jullie door jullie overzichtelijke duidelijke Website. Gekozen voor de Siberische ganzendons Hij is heel licht en lekker warm. Goede keus dus. We zijn er heel blij mee. Hopelijk hebben we hier weer jaren plezier van.

Zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf met uitstekende dekbedden en hoofdkussens.

Zeer goede ervaring iedere keer weer. Zeer klantvriendelijk en helemaal gelukkig met fantastische dekbedden en kussens , geweldige kwaliteit!

Ben goed geholpen aan telefoon goede uitleg en heel vriendelijk

Een heerlijk zomerdekbed

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Perdect

Dekens voldoen, de levering was correct.

voldoet aan mijn verwachting

Na telefonisch overleg m.b.t. het materiaal de zomerdeken besteld. De deken is licht van gewicht wat heel prettig is. Ik vind het jammer dat er toch nog 24% polyester in zit. De kleur van de deken is lichter dan op de foto.

Super service!!

Een dekbed Aspen en hoofdkussen besteld. Na een paar nachten vond ik het dekbed toch te dun en het kussen niet geschikt voor mij. Zonder problemen mocht ik het terugsturen en een ander dekbed wordt nu toegestuurd. Bedankt, top service!

Goeie kwaliteit en service. Ruilen geen probleem

We hadden warmteklasse 2 besteld. Hadden dat voorheen ook maar deze was toch wel wat warmer. Denk dat die vorige niet klopte. Gevraagd of we konden ruilen voor een 4 seizoenen en dat was geen enkel probleem. Netjes en snel te woord gestaan. Slaapt heerlijk onder dit dekbed!

Zeer snelle reactie op mail. Zeer snelle levering. Uitmuntende service. Heel goed en fijn dekbed.

Gewoon goed

Goed snel en komen de afspraak na

Zeer bied

Zeer goede website

Geweldig in een woord goed

Goede voorlichting en een perfect dekbed opgestuurd gekregen!

Prima kwaliteit en service

Zowel de voorlichting als kwaliteit duidt op een betrouwbare firma die waar maakt wat men zegt.

Zeer ruim , toch wel warm dekbed. Helemaal top !!! Zeer snelle thuis bezorging zonder enig probleem !!! Zeer zeer tevreden !! Zou aankoop direct overdoen !!!

heerlijke dekbedden

Wij hebben 2 stuks 4-seizoenen gekocht. 1 persoons. Prachtige kwaliteit. We liggen nu onder het zomer deel en dat is heerlijk bij deze temperaturen buiten. 25+ graden.

Prima ervaring

Ben al enige malen klant geweest bij whitecloudz.nl steeds weer goede ervaring,mooie dekbedden ,snelle verzending,betrouwbaar Tevreden Cm de groot

Super!!!

Wat een heerlijk dekbed!! Zeker geen spijt van. Ook het contact met er klantenservice was uitermate vriendelijk! Wij willen ook nog een winterdekbed aanschaffen, wij weten nu al waar we deze gaan bestellen!!