Prima/warm dekbed

We hebben twee eenpersoons dekbedden gekocht. Ze waren keurig verpakt en heel snel geleverd. De dekbedden zijn van prima kwaliteit en heerlijk warm

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, duidelijke website, snelle levering

super goed geholpen de meneer heeft goed geadviseerd

zie boven

Top!!

Het winterbed was niet warm genoeg.Je kon het terugsturen of gratis bij laten vullen. Nu is het prima naar onze zin! Wat een service.

super ben er erg blij mee en vlotte levering. Gr Yvon

super dekbed ben zeer tevreden

Uitstekend produkt

Ik heb een Graz dekbed besteld in de klasse winter Plus/Extra warm. Levering was snel en het dekbed voldoet in zijn geheel aan mijn verwachtingen. En het is inderdaad heerlijk warm.

bezorging top, en het dekbed slaapt fantastisch ook mijn partner die het altijd koud heeft, slaapt heerlijk

Top firma en dekbed!

Wij lagen onder wol en hebben Graz klasse 3 besteld op advies van Maarten. Aangezien we het zelden koud hebben adviseerde hij voor/najaar ipv winterdekbed. Geen spijt van, warmer dan voorheen en warm zat ook nu tijdens koude nachten (minimum 15 gr). Zelfs even wennen aan de warmte ‘s nachts zoals ook voorspeld door maarten. Dekbed voelt heerlijk licht en luchtig. Niet heel dik maar voelt wel zo als je er onder ligt. Wij zijn erg tevreden en zullen volgende keer weer voor Whitecloudz gaan.

Goede informatie voor het aanschaffen van het juiste dekbed

Het produkt is in Nederland gemaakt. Na 3 mails ben ik zeer goed geinformeerd door Maarten. Uiteindelijk heeft zijn advies mij over de eindstreep getrokken. Het dekbed was er de volgende dag. Vederlicht en mijn man slaapt voor het eerst zonder trui of extra deken. Nu heb ik er zelf ook een besteld ook na warmte advies...Ik ben benieuw.. Maar absoluut een aanrader

Heerlijk dekbed

Na de heldere informatie van de site 2 donzen dekbedden besteld. (kaprun 140x200 ). De andere dag al keurig verpakt in opbergtassen al in huis. Voelen goed aan , licht en toch warm genoeg. Al met al tevreden ... al wordt het wel moeilijker om onder mijn dekbed vandaan te komen ;-)

Prima, snel geleverd en mooie kwaliteit

Mijn bestelling werd door DHL retour gestuurd. Maarten heeft er voor gezorgd dat het dekbed toch op tijd geleverd werd voor de verjaardag van mijn man. Dat noem ik nog eens service !!!!! Prachtig dekbed !!!!!!

Snelle levering en prima kwaliteit!

Heel goed!

Top dekbed! Wij hebben dekbed Aspen 4 seizoenen . Echt heerlijk zou niks anders meer willen. Zo zacht en en niet te warm en zweterig. Wij slapen nu onder de herfst en straks onder het zomerdekbed. Valt heerlijk om je heen en niet te zwaar.

Snelle levering, goede service. de dekbedden zijn lekker warm, na het goed opschudden van de deken blijft het lekker een dikke warme deken.

Snel bezorgd en een heerlijk dekbed

Ik was op zoek naar een donzen dekbed toen ik deze site vond. Het was makkelijk zoeken en bestellen. De kwaliteit van het dekbed is super en dat het diervriendelijk kan vind ik het beste.

Goed, heerlijk dekbed

Iets later geleverd door transporteur, maar dekbed prachtig en warm.

Wat een genot, heerlijk lekker, slapen

Ik kan maar één ding zeggen, super, service, snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Mijn dekbed was binnen enkele dagen bezorgd, terwijl ik niet in Nederland woon. Het dekbed is van heel goede kwaliteit, echt een investering. Blij met deze aankoop.

Goed product en service

Uitgebreid verkoopadvies, rond de lunch besteld en de volgende dag al geleverd. Ik ben erg tevreden met het donzen dekbed met 100% siberisch ganzendons.. Het is erg licht en toch lekker warm.

Heerlijk

Prima service en zeer tevreden over het dekbed. Prijs en kwaliteit verhouding is goed.

Heerlijk dekbed

Komen hun beloften na

Fantastisch , kwaliteit en service TOP

Ben voor ik wist wat ik nu nodig had zo fijn en goed geadviseerd. Keurig verpakt in een doos en het dekbed ook nog in een mooie hoes. Werkelijk TOP .

Goede service, Prima levering

Ondanks problemen met de website, deels door mij, deels door het systeem ging de afhandeling in de drukke kerst periode zeer goed en kwam het pakketje op tijd aan!

4 commandes= 4 fois satisfaite

Service et envoie rapides et soignés; qualité impeccable, à voir dans la durée.