Echt aan te bevelen

Niks negatiefs over te zeggen.

perfect!

Prima telefonische voorlichting, wat de keuze makkelijker maakte. Snelle levering, heerlijk product!

Heerlijk fluffy warm dekbed

Precies het dekbed dat ik zocht: “dik” en fluffy maar toch heerlijk licht en warm. Ben er heel blij mee!

Dekbedden van zeer hoge kwaliteit. Lekker licht en goed isolerend. Ik kocht een zomerdekbed. aankoop ging gemakkelijk en werd binnen korte tijd afgeleverd.

Een vriendelijke contact als je nog vragen hebt en de productomschrijving komt overeen met hetgeen je ontvangt

Snelle levering van een geweldig dekbed

Per toeval kwam ik op jullie website. Ik was direct verkocht. Wat een heerlijk donzen dekbed. Zo blij mee. Super licht, zacht en donzig. Dank jullie wel!

Zeer goede service

Ik heb mijn dekbed geretourneerd omdat ik het graag wil ruilen. Dat gaat zonder problemen en kosteloos.

Heb het dekbed nog niet gebruikt, maar het lijkt en voelt in elk geval heel fijn. Snelle levering en prettig telefonisch contact.

Helemaal in orde

Eerst 1 dekbed besteld om te kijken hoe de keuze zou bevallen. Al snel een tweede laten komen met de vraag of die met minder vulgewicht gemaakt kon worden. Geen probleem! Zelfs de levertijd is er niet anders door geworden.

Zeer goed advies en snelle opvolging bestelling. Top

Dank voor het achteraf verrekenen van de vergeten kortingscode, zeer netjes geregeld.

Wat ik al schreef, prima!!

Heerlijk dekbed!

Duidelijke website, goed advies, mooi en degelijk product

Prachtig product, niets dan lof.

Eindelijk heeft mijn man heerlijk geslapen

Mijn man is ziek, broodmager en had het altijd koud. Daardoor sliep hij heel slecht. Sinds twee dagen slaapt hij onder dit dekbed als een roos. Hij is er heel blij mee!

Geen enkele klacht

De retourneringen van mijn product is goed afgehandeld.

Fantastische service

Fijn bedrijf met verstand van zaken ,goede eerlijke voorlichting !

Bestellen gemakkelijk, communicatie wat minder

Ik heb een donzen dekbed besteld. De uitlevering verliep probleemloos en ontvingen wij in goede orde en in mooie draagtas. Aan te bevelen!

Slaapt heerlijk.

Lekker luchtig dons voor en najaar Kaprun. Even afwachten of het genoeg is voor de winter anders zomerdekbed erbij bestellen.

makkelijk, goed, snel en prima kwaliteit

prima kwaliteit

Prima service!

Snelle service, eerlijk advies en goede kwaliteits artikelen.

Keurige webwinkel

Wij hebben zomer dekens en donzen zomer dekbedden gekocht. Levering was vlot en zonder problemen. Kwaliteit van de producten is uitstekend.

Super dekbed, snelle en goede levering. Goed verpakt in opberg zak, erg makkelijk.

snelle service, product top kwaliteit.

Prima service en kwaliteit

Heerlijk zacht donzen dekbed gekocht. Snel geleverd en prima service.