Prima kwaliteit en service

De mogelijkheid om producten uit te proberen is heel fijn. De aanschaf en het retourneren verlopen prima.

Top!! Snelle levering en heerlijk dekbed.

Heb een 4-seizoenen dekBed gekocht en tot nu alleen het zomerdeel gebruikt. Lekker luchtig en niet te warm. Ga ervan uit dat het voor/najaargedeelte net zo goed is. Heel tevreden.

Een hele prettige ervaring

Ik had een paar vraagjes over de dekbedden. Ik werd netjes te woord gestaan aan de telefoon. Mijn vragen zijn beantwoord. TOPPIE De levering ging snel, de dekbedden zien er goed uit en slapen heerlijk.

Heerlijk dekbed!

We hebben het Aspen dekbed voor- najaar aangeschaft. Een heerlijk comfortabel en warm dekbed voor het hele jaar in ons geval. Service en advies zijn uitstekend.

Prima en snelle service.

Prima service. Het zou bezorgd worden door DHL. DHL heeft problemen met mijn adres in IJmuiden en zegt dan dat adres fout is terwijl het goed is. Heb contact op genomen met whitecloudz en werd meteen in orde gemaakt. Het dekbed en kussen wat ik besteld heb zijn uitstekend, had het jaren eerder moeten kopen. Ben zeer tevreden.

Zowel in de chat als mail kéurig en professioneel/kundig te woord gestaan op basis daarvan keuze gemaakt, Dekbed was goed verpakt met veel informatie over de verzorging van het dekbed. Meer dan tevreden !

Goed,ben heel tevreden!

Zelfde!

hé hé eindelijk een fijn dekbed

Ik vind het prettig om iets over mij heen te hebben als ik in bed lig, ook als het een hete zomerdag is geweest. Vele dekbedden en beloftes verder heb ik er eindelijk een gevonden die echt doet wat er van gezegd wordt. en dat voor een prijs waar je niet van wakker ligt. Fijn!

Gewoon perfect, echt!

Na mijn winterdekbed, nu ook zomer dekbed gekocht. Echt een geweldige luxe. Heel licht en voldoende warm en! Ventileert ook heel goed. Fijn als je opvliegers hebt! ;) Bedankt voor de geweldige service. Razend snel in huis en weer mooi verpakt.

Alles was prima verlopen van bestelling tot bezorging. We liggen er prima onder.

Uitstekend dekbedden en een prettig bedrijf

We hebben twee dekbedden gekocht die uitstekend bevallen. Mooie kwaliteit en een goede prijs. Het dons is natuurlijk rds gecertificeerd, anders hadden we de dekbedden niet gekocht. De communicatie is helder en snel. Ik kreeg een mailtje, over de betaling, dat ik niet direct vertrouwde. Nadat ik daarover had gemaild kreeg ik direct een mail terug dat alles ok was en dat ze zouden onderzoeken waarom dat mailtje was verzonden. Wij zijn erg tevreden!

Kwaliteit komt altijd boven

Ooit kies je voor het beste. Zo zijn wij bij Whitecloudz uitgekomen. En nu we de smaak te pakken hebben en het verschil gevoeld hebben, zijn we nog niet klaar met shoppen hier.

Klantvriendelijk en zeer snel

Kán niet beter,

Fantastische dekbedden

Snel geleverd en van super kwaliteit,heel mooi afgewerkt en mooi verpakt in een mooie dekbedtas. We hadden het winter dekbed al nu het zomer deel erbij besteld.

Uitstekende service snelle levering

Goed advues

makkelijk bestellen

korte levertijd, duidelijk aanbod online. goede kwaliteit prijs verhouding.

Snelle levering! Ons dekbed voelt zeer fijn aan. Blij met de aankoop

Goede kwaliteit, snelle levering

Prima dekbed weer en snel geleverd. Had al een warmteklasse 3 dekbed, nu een klassen 4 voor de zomer aangeschaft. Had van mij nog wel iets dunner gemogen. Als het echt heel heet gaat worden, is dit dekbed toch te warm. Maar goed, dan is alles te warm. Klasse 3 volstaat voor mij voor de winter, klasse 4 voor herfst en voorjaar. Heb een matig geïsoleerd oude woning.

Wat kan je nog verbeteren!

Prima service, snel antwoord op vragen, meedenken snelle zorgvuldige levering. Prima!

Werd vriendelijk te woord gestaan Heb mijn bestelling veranderd,was geen probleem. Te veel betaald bedrag was gelijk terug Gestort.En een heerlijk dekbed. Dus perfect.Gr A v B

Topkwaliteit

Heerlijk luchtig

Service fantastisch!

Wat ontzettend fijn dat er een kort lijntje is naar de eigenaar waardoor de communicatie ontzettend goed verloopt. Betrouwbaar adres.

adequaat geholpen, snelle service, prima verhouding prijs/kwaliteit

Ik slaap al mijn hele leven onder dons, maar wilde mijn oude/ huidige / Duitse dekbed laten bijvullen. White cloudz levert deze service niet. Omdat ik ook wel belangstelling had voor nieuw tijk, heb ik daarom een volledig nieuwdekbed besteld. Ik had oorspronkelijk een zwaarder dekbed en t was even puzzelen welk dekbed met welke warmteklasse ik moest kiezen. Ik ben goed geadviseerd, slaap nu een week onder m'n nieuwe dekbed. Ben blij met het geleverde.; mooi tijk, een luchtig 'knisperend' dekbed wat aan mijn wensen voldoet

De zomerdeken bevalt goed alleen de levering duurde lang

Het product bevalt tot nu toe goed. Alleen jammer dat de levering een paar dagen op zich liet wachten.

Goed te lezen dat de zomerdeken u goed bevalt. Hoewel wij uw bestelling dezelfde dag hebben verzonden is deze twee dagen 'zoek' geweest bij de vervoerder. Na onderzoek van onze kant bleek dat de wat kleinere pakketjes, door onze vervoerder, eerst naar een ander depot werden doorgestuurd en vervolgens ook nog eens later werden gescand. Daardoor ontstond onnodige vertraging. Wij versturen de kleinere pakketten sindsdien met een andere vervoerder en hebben dit probleem sindsdien niet meer gehad. Mvg Maarten van White Cloudz.

Hele fijne dekbedden en super snel geleverd!!

Hele fijne dekbedden en super snel geleverd!!