Topkwaliteit dekbed

Heerlijk dekbed (Kaprun) en ook nog eens een geweldige service.

Vlotte levering, heerlijk dekbed

Volgende dag in huis. Het dekbed is niet goedkoop maar iedere euro waard, heerlijk warm, ik heb de winter versie, en vederlicht

Heerlijk zacht

Heerlijk zacht dekbed. Makkelijk aan elkaar te maken voor een winter dekbed

Heerlijk dekbed en snel geleverd.

Volgens verwachting.

Super snel geleverd! Heerlijk luchtig en warm dekbed.

Heerlijk warm

Fijn dekbed, lekker warm en niet te duur.

Savonds om 22 uur besteld, volgende dag al geleverd. Heerlijke dekbedden, we hadden al een tweepersoons dekbed, nu 2 eenpersoons besteld. Mooi verpakt in tassen.

Vaste klant - Zeer goede ervaringen

Mooie en goede producten + snelle levering

Uitstekende service en heerlijk dekbed.

Mooi afgewerkte dekbedden. Systeem met de knoopjes is heel handig. Dekbed geeft veel wermte.

Lekker warm en licht

Valt lekker warm om je heen en licht heerlijk

Hele fijne ervaring.

Het advies was goed en ik ben heel prettig geholpen. Het dekbed was de dag na de bestelling al bezorgd. Ik was die avond bij mijn moeder en het is een heel mooi en vooral heel licht dekbed.Mijn moeder kan geen gewicht meer op haar benen hebben maar dit dekbed weegt zo weinig, heel erg fijn! Ze ervaart dit zelf ook en ze slaapt er graag onder!

Snel en goede kwaliteit

Ganzen donzen dekbed gekocht, helemaal tevreden.

Top dekbed van top kwaliteit

Goede en snelle service en aflevering

Duidelijke website, kwaliteit uitstekend. Goede en zeer snelle levering. Geproduceerd in Nederland dat is een grote plus!

Prima levering, nette retourprocedure

Ik had een product besteld, netjes en snel geleverd. Voor mij was het iets te synthetisch dus ik heb de retourprocedure ook mogen testen en die is ook prima. Ik zou er zo weer bestellen.

Proces van bestelling verliep vlot en goed

Goed product en alles is volgens afspraak nagekomen.

Positief telefoongesprek. Prettige benadering, en waar het vooral om gaat: een prima dekbed!

Na veel omzwervingen op internet bij White Cloudz uitgekomen, we zijn erg tevreden over onze keuze.

Gewoon goed, efficiënt, punt

Alles verliep snel en volgens plan. Op vragen werd snel en to the point gereageerd. Het zomerdekbed dat ik heb gekocht, voldoet helemaal aan de verwachting. Vederlicht. Super.

Op tijd en volgens planning

heeerlijk superlicht 100% gansedons dekbed

heeerlijk superlicht 100% gansedons dekbed

Ik weet het nog niet

De eerste nacht werd ik bevangen door een nare geur die op mijn longen sloeg. De dekbedhoezen voor de zekerheid opnieuw gewassen. Nu is het afwachten. Ik heb het dekbed aanschaft omdat het anti allergeen en ademend zou zijn. Dus ik voel me wat onzeker over de aanschaf.

Beste Aleid, Bedankt voor je review. Jammer dat je niet direct tevreden met je aankoop was. Mocht je nog steeds twijfels hebben, neem dan gerust even contact met ons op. Dan gaan we kijken wat er is en hoe we het op kunnen lossen. Maarten

klantenservice prima

Product was na levering helaas niet naar mijn zin . Retourneren en retour betaling ging snel.

Geweldige service

Uitstekend geholpen en erg meedenkend met de klant. Absolute aanrader.

Topkwaliteit en fantastische service

Erg mooie 4-seizoenendekbedden voor een redelijke prijs. Twee maal een kussen terugsturen was geen enkel probleem. Contact opnemen gaat erg snel. Absolute aanrader.

Alles was top!

Kwaliteit is top. Service is persoonlijk. Dekbedden binnen 24 uur in huis!