snel en goed

Goed kwalitatief materiaal. Prijs is zeker waard.

Mooie kwaliteit dekbed !!

Goede service als je een vraag hebt. Dekbed is heerlijk warm en licht, goed verpakt.

Supergoed

Snelle levering. Goede kwaliteit. Heel tevreden

Zeer goed perfecte service

Heerlijke dekbedden Kaprun top kwaliteit

Heel erg goed

Mankeert niets aan, zowel wijze van bestelproces als kwaliteit zomerdeken zijn uitstekend

Snelle en correcte levering, goede deal.

Een winter dekbed besteld en deze werd snel en efficiënt geleverd.

Fantastische serevices en dekbedden!

What you see is what you get!

TOP kwaliteit

Voorheen een donzen dekbed gekocht, helemaal naar wens! Nu een zomerdeken, ook perfect! Goede omschrijving voor de artikelen, vriendelijk telefonisch contact en directe leveringen. In een woord “Top kwaliteit”

Die zomerdekens zijn top

Ja ze zien er niet uit vond ik. Maar ik was radeloos. En nu wil ik dus niets anders meer. Fris prettig en zo gewassen/droog . Ideaal !

Ik heb nu meerdere dekbedden en de zomerdeken. Ben erg tevreden mooie materialen. En een goed service.

Heerlijke dekbedden en zomerdekens

Hoge kwaliteit dekbedden en zomerdekens. Snelle verzending.

Heerlijk geslapen onder de zomerdeken

Voor de zomerdeken sliep ik onder een dekbedovertrek. Ik werd dan altijd wakker midden in de nacht van de kou. Nu met zomerdeken val ik sneller in slaap en wordt niet meer wakker door de kou. Heerlijk. Ook wordt je niet meer klam wakker van het zweet.

Straalt eenvoud en kwaliteit uit.

Overzichtelijke minimalistische website, met weinig keuze (fantastisch is dat)! Producten stralen kwaliteit uit en zijn fijn verpakt in een opbergtas. Bij het 4-seizoenendekbed zitten losse drukknoopjes om ze aan elkaar te verbinden. Lijkt me een duurzaam systeem en makkelijk te vervangen. Meer informatie over productie en herkomst van materialen op de website zou prettig zijn. Wat is precies het verhaal achter de producten? Een beetje beleving is wel prettig. Zowel dekbedden, kussen als overtrekset bevallen erg goed.

Mooie kwaliteit

De Zomerdeken is erg mooi en is precies wat we zochten voor ons kind (voor wie een zomerdekbed nu te warm is). Uit eerdere ervaring ook goede service!

Geweldig top service

Een verkeerde bestelling ontvangen maar binnen 24 uur opgelost. Prima producten.

Heerlijke dekbed en snelle levering

Nu sinds bijna een week in huis en het ganzendons dekbed bevalt ons uitstekend! Heerlijk koel. Bestelling en levering ging netjes op tijd

Nog beter dan verwacht.

Goed rondgekeken, Nederlands produkt en niet duur. Bij ontvangst dacht ik "wel erg licht" maar zeer comfortabel en warm. Kan het een ieder aanraden.

Prachtig dekbed

Het dekbed is super. Lekker fluffy zoals in Oostenrijk. Nooit kunnen vinden in Nederland maar dit dekbed is zoals de dekbedden in Oostenrijk.

Duidelijk informatie voor de verzending.

Persoonlijke service en aandacht

Persoonlijke service en aandacht

Snel en heerlijk

Heel gijn zomerdekbed besteld naast omze fluffy Oostenrijker die nu echt te warm is. Ik ben er heel blij mee. Vandaag besteld, de volgende dag bezorgd. Top!

Heel mooi dekbed

Echt een heel mooi dekbed van hele goede kwaliteit. (Klasse 3, ganzendons) Omdat 1 kind het zeer goed bevalt, ook voor de 2de besteld.

Prima.

Service en geleverde artikelen prima.

Heerlijk dekbed!

Dekbed Kaprun bevalt uitstekend! Snelle levering en tegen een mooie prijs!

Heerlijk luchtig en zacht dekded

Het dekbed is als een wolkje zo zacht.