Al meerdere malen besteld. Goede service als je contact opneemt voor meer info. Overheerlijke kwaliteit dekbedden.

Enorm positief

Na enkele aankopen van zomer donsdekens die dan toch nog te warm waren hebben wij met de deskundige raadgeving van Whitecloudz ivm vulling het perfecte donsdeken gevonden . Hartelijk dank hiervoor !!

Prima service , en snel geleverd

Prima service , en snel geleverd

Correct. Behulpzaam. Snelle respons. Kortom: TOP

Goede ervaring, zowel met levering, terugzenden en terugbetaling.

Heldere website

Snell contact Goede service

Positief!

Alles is perfect verlopen. De donsdekens zijn van goede kwaliteit en waren netjes verpakt toegekomen. Ze slapen heerlijk!

Heerlijk

Heerlijk dekbed. Echt!

Prima.

Het werd de volgende dag al bezorgd. Ik heb voor deze tijd een zomerdekbed gekocht gevuld met eendendons en ligt heerlijk.

Goede prijs kwaliteit

Snelle levering. Goede info website

Lekkerste dekbedden Heerlijk, zoals een dons dekbed hoort te zijn. En voor een prima prijs. Wij slapen er hier thuis allemaal onder

Snelle levering en uitstekend product.

Avonds besteld en de volgende dag heerlijk slapen onder mijn donzen dekbed!

Een goed bedrijf met heerlijke dekbedden

Goede service, snelle levering en daarna genieten!

Topkwaliteit en goede service

Prima dekbedden en snelle levering

derde bestelling weer vlekkeloos verlopen

Dit is onze derde bestelling bij Whitecloudz en alles liep weer probleemloos. Snel, netjes en een goed product.

zeer goede dekbedden en uitstekende service

Er wordt goed meegedacht wat de beste keuze zou zijn. Ik ben blij dat ik ooit op deze site terechtgekomen ben. Na een herfst/ voorjaar dekbed heb ik ook de zomervakantie aangeschaft. Ik had jaren eerder voor dons moeten gaan.

Valt tegen

De kussen is goed ,maar valt mijn tegen voor zo,n duur €129 euro kussen.en de maat 38-60 cm is aan de kleine kant ,op de site staat 50 -70 cm vermeld maar dit is de maat van de sloop.. voor mij is dit kussen een af rader .

Uitstekend en klantvriendelijk bedrijf.

Erg blij met alle informatie ook wat betreft de 30 dagen proef. Was geen probleem. Alles heel goed verlopen. Hier kan je probleemloos zonder risico lopen. GRANDIOOS.

Goadvies

Eerst contact opgenomen en ik kreeg hele goede adviezen, vandaaruit een dekbed besteld en de volgende dag werd hij al bezorgd. En het is een perfect dekbed.

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.

Duidelijke site. Informatief. Precies dagorde informatie

Prima dekbed en goede service!

Goede voorlichting bij de keuze van het dekbed. Dekbed is van prima kwaliteit en slaapt heerlijk.

Wat een verrijking zo een heerlijk dekbed!

Veel keuze, wordt goed uitgelegd in de omschrijving productinformatie. Snelle levering. Prachtig verpakt!

mooi product

Ik heb hier al eerder dekbedden bestelt. Mooi product voor een goede prijs.

Advies, product en en verzending uitstekend

Ik heb de Aspen winter gekocht als cadeau voor mijn zoon en schoondochter. Best lastig, kopen voor een ander, maar dankzij de website en persoonlijk advies een goede keuze kunnen maken: de ontvangers echt blij met hun dekbed. 'Luxe, warm en zacht, we slapen weer heerlijk', is hun oordeel!

Snel geleverd en prima kwaliteit

Snel geleverd en prima kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Eerst een dekbed gekocht na goed advies over welke geschikt was voor ons. Heerlijk luchtig, maar ook lekker warm, echt een aanrader! Pas ook nog een kussen besteld, ligt ook erg goed, kortom, erg tevreden!