Duidelijke website ook snel telefonisch contact

Ook omruilen ging soepel.

Top kwaliteit en goede levering

Wauw!! Na echt 2jaar te hebben gespaard (als vader van 4 kindjes) dit mezelf gegund! Dit om de slapeloze nachten wat dragelijker te maken! En wat ben ik blij en wat slaap ik heerlijk…. Dankjewel!

Mooie kwaliteit

Fijne service, snelle levering en prima dekbedden. Het testen van het dekbed is ook echt een pluspunt. Zo de keuze kunnen maken tussen voor/najaar of winter dekbed

Goede correcte informatie op de site en snelle verzending

Ganzendonzen dekbed is precies zoals verwacht, topkwaliteit voor redelijke prijs. Genieten. Snelle verzending.

Heb erge fijne ganzen dons dekbedden gekocht en de service was top!

Blij met de snelle service

Na lang zoeken tot de conclusie gekomen dat dit product een prima prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Snelle en vriendelijke service!

Ik wilde mijn nieuwe dekbed omruilen voor een warmere. Die volgende dag had ik de nieuwe al in huis.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Makkelijk te bestellen. Bij de tweede bestelling ook 10% korting gekregen. De dekens hebben mijn verwachtingen overtroffen.

Veel goede info, hierdoor juiste keuze gemaakt, snelle levering, topproduct!

Duidelijk website met veel informatie over de verschillen tussen de producten. Gekozen voor Siberisch ganzendons. Na bestelling, snelle levering. Topproduct, heerlijke slaapwolk!

Goed advies en zeer snelle levering!

Goed advies aangaande kwaliteit dekbedden en zeer snelle levering.

Donsdeken van zeer hoge kwaliteit met supersnelle levering

Een cadeautje voor mijn echtgenote. De dag na de bestelling online, werd het 1 persoons deken al bezorgd. Mooie verpakking, duidelijke gebruiksaanwijzingen…. Het deken is zalig warm, vederlicht. We waren zo tevreden over de kwaliteit, dat ik voor mezelf dezelfde heb besteld. Ook deze werd al de volgende dag geleverd

Zeer goed en snelle levering

Wij zijn zeer tevreden met de snelle levering van ons dekndab.

snelle service, goed product,slaap weer als een roos moet wekker extra hard zetten

Snelle levering en goede kwaliteit

redelijk

Het dekbed voldoet tot nu toe aan onze verwachtingen , echter werd het pakket buiten de schuld van white cloudz op een foutief afhaalpunt bezorgd. daarna diverse keren gebeld en ontdekt dat het initiatief telkens van onze kant moest komen. men had meer proactief moeten zijn

We slapen op een wolkje:)

Goed advies met een persoonlijk tintje! Aspen dekbed is precies wat wij nodig hebben, licht en warm, 'voor en najaar' is niet te warm. Superfijn dat we het uit mogen proberen. Snelle levering.

Quality products

I bought the duvet and pillows and I can say that I am very pleased. Pillows are soft and pleasant to the touch. I have a sweet sleep. Another thing I liked was the customer service, where I received advice and assistance in choosing the duvets that suits me. Thank you.

Mooi dekbed, trage levering

Dekbed is mooi. Had al whitecloudz dekbed. Levering niet een dag maar 4 dagen. Was minder.

We hebben het even nagekeken en zien dat wij, van onze kant, ons wel aan onze leverbelofte hebben gehouden door je bestelling op de eerstvolgende werkdag te versturen. Je had namelijk op zaterdag besteld. Helaas heeft de vervoerder er wel een dag langer over gedaan dan normaal.

Snelle levering, goed product!

Alles ziet er goed uit, de site is duidelijk en overzichtelijk. Snelle levering, erg fijn. En een goed product. Ben er erg blij mee. Top!

Wilde Aspen donzen dekbed 140 x220 cm bestellen met de Google korting. De code wilde niet “;pakken”. Gebeld. Zet na het gebruik van de code een return, zei Maarten. Lukt het niet, dan verwerken de kortingscode alsnog achteraf. Wat een service.

Geweldige service!

Aanvankelijk een voor-/najaarsdekbed besteld na overleg. Deze bleek toch te warm, zelfs in de winter. Daarom kosteloos retour mogen sturen in ruil voor een zomerdekdbed. Keurige service en garantie. Mooi product!

Tot op heden fantastisch!

2 dekbedden besteld,mijn man twijfelde, toch liever een lichtere,je kunt hier nog gewoon telefonisch contact opnemen(een verademing) en wordt zeer vriendelijk te woord gestaan. Als het goed is ontvang ik binnenkort het andere dekbed. Onder mijn voor/najaars slaap ik overigens héérlijk!

Uitstekend product uitstekend bezorgd

Er is niets teveel gezegd over de kwaliteit.

1e nacht koud. Het dekbed was te kort uit de verpakking. Na het opschudden kreeg het dekbed volume. Woorden schieten te kort.

Ossenkamp 2 8024 AE Zwolle