Top product en snelle service

Wat een heerlijk dekbed!

Een heerlijk dekbed. Alsof je onder een wolk slaapt

FANTASTISCH

Geweldig donzen Kaprun dekbed. Heerlijk warm, soepele tijk en valt heerlijk om je lichaam. In een woord FANTASTISCH.

Klantgerichtheid ten top

Fantastische service & klantbegrip

Prettig contact, snelle bezorging, super dekbed

Snel en prettigcontact n.a.v. een vraag. Duidelijk antwoord. Bestelling makkelijk. Daarna snel geleverd. En een heerlijk dekbed!

Prima site duidelijk en snel geleverd

Dekbed besteld en dag later geleverd

Een heerlijk dekbed. Vriendelijk en goed advies gekregen toen ik twijfelde tussen 2 dekbedden.

Goed advies, heerlijk dekbed en kussens

Snel antwoord, snelle levering en bovenal goede advisering

Mooi product, goede prijs, snelle levering en lokaal gemaakt

Wij hebben voor heel het gezin de heerlijke 4-seizoenen dekbedden gekocht en zijn verkocht aan de kwaliteit en het comfort wat ze bieden. Heerlijk warm en licht.

Fijn dekbed, lekker warm

Heerlijk dekbed. Ik vind alleen de knopen waarmee de twee delen van het vierseizoenendekbed aan elkaar worden gemaakt wat groot.

Heerlijk dekbed!

Goed geholpen, en pakket snel ontvangen - heeerlijk dekbed!

Prima Donsdekbed!

Levering was in orde en we genieten volop van ons nieuwe donsdek!

Snel verstuurd maar na retour lang op terug betaling wachten

Heb het dekbed twee nachten uitgeprobeerd maar hield toch koude voeten zou de warmste donsdeken zijn maar vond hem niet erg gevuld Retour gestuurd maar wacht nog op de terug betaling Wel bevestiging van retour ontvangst gekregen

Beste Tom, Bedankt voor je review. Dat liep inderdaad niet helemaal soepel, we waren van plan je dekbed nog even extra te vullen, zodat het wel warm genoeg zou zijn. Helaas dachten de collega's in het atelier dat het dekbed nog niet retour was gekomen en zaten nog te wachten. Ik begreep uit ons gesprek dat je al een oplossing gevonden hebt. We hebben de terugbetaling dus vandaag in gang gezet. Groet, Maarten

Geweldige persoonlijke service!!!!

Ik had blijkbaar een niet voor bij ons passend dekbed besteld,na telefonisch gesprek ben ik uitstekend geadviseerd,mocht omruilen voor een beter bij ons passend dekbed,alle lof voor de coulance en persoonlijke benadering

Goede kwaliteit

Heel mooi en snel geleverd

Snelle levering top kwaliteit!

Al jaren op zoek naar een fijn dekbed. Nu een van jullie gekozen de Kaprun van ganzendons 260x220. Voelt als de dekbedden in Oostenrijk. Top kwaliteit.

Vlotte bezorging van een prima produkt

Fijn mailcontact waarbij vragen werden beantwoord, vriendelijk, goede voorlichting en uiteindelijk een fijn dekbed gekocht.

Top bedrijf

We bestelde een dekbed, deze was achteraf toch te warm. Toen gebruikgemaakt van de omruilgarantie. Dit was supersnel geregeld. Nu blij en erg te vrede over onze aankoop. Onze complimenten aan Whitecloudz! Super snelle service en kwaliteit!

Kwaliteitsdekbed

Prachtig dekbed van hoge kwaliteit. Slaapt heerlijk. Snelle en keurige levering. Ik ben in alle opzichten zeer tevreden.

Fijn contact en super dekbed!

Fijn contact en super dekbed

Dekbed te warm retour zonder probleem

Ons dekbed herfst voorjaar bleef na 30 dagen te warm in nieuwbouw huis. Na 1 telefoontje ( zonder wachttijd en antwoordapparaat het bestaat nog) probleemloos retour gestuurd. Top service !!!

heerlijk luchtige, warme dekbedden !

We zijn zeer tevreden met deze dekbedden: een winter en een winterplus ganzendons.

Overheerlijk dekbed

Mijn eendendonzen winterdekbed is heerlijk warm binnen enkele seconden. En blijft de hele nacht op perfecte temperatuur. Top.

Duidelijke site en snelle levering van een heerlijk dekbed

De site met uitleg over de producten en herkomst van het dons/veren sprak mij aan. We slapen nu onder een heerlijk 4 seizoenen dekbed. Omdat ik twijfelde of de betaling wel correct was gelopen whitecloudz gebeld en snel geholpen. Levering zoals beloofd op de website

Ossenkamp 2 N

8024 AE Zwolle