Goede en snelle service

Na mijn aanmelding dat wij gebruik wilde gaan maken van 10telecom ging alles heel vlot ondanks de feestdagen, toestellen waren er snel en waren prima voorbereid, ook de nummer portering van de andere leverancier ging erg soepel, de instelling van de centrale was perfect, kortom ben erg te vrede

Vlotte duidelijke communicatie en goede dienstverlening!

Wij maken sinds kort gebruik van de diensten van 10 telecom. We zijn verrast door de perfecte geluidskwaliteit!! Zeker in vergelijking met onze vorige voip telefonie provider!! Snelle communicatie en vriendelijke medewerkers!

Zeer snelle, persoonlijke service!!

De hardware wordt de volgende dag geleverd. En op afstand heeft 10Telecom alle instellingen al klaargezet, dus je kunt vrijwel meteen aan de slag. Bij vragen even bellen of mailen en 10Telecom reageert direct! Geweldige service!

Geweldig bedrijf, support persoonlijk en super snel!

Super snel schakelen, altijd vriendelijk en snel bij het oplossen van problemen

10      Perfect systeem, met goede service en ondersteuning. Goede service en begeleiding. Goede bereikbaarheid, denken mee in oplossingen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Perfect systeem, met goede service en ondersteuning.

Goede service en begeleiding. Goede bereikbaarheid, denken mee in oplossingen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijstechnisch super!

Van begin tot eind goed geinformeerd.

Goed product geleverd en goede adviezen gekregen.

Pluspunten

Overstap van eigen Voip centrale naar 10Telecom foutloos verlopen, snel en correct contact. Je wordt heel goed geholpen, veel is mogelijk en wordt goed meegedacht. Overtreft de verwachting,

Pluspunten

Je bent zeker geen nummertje bij 10Telecom, ze nemen goed de tijd voor je. Medewerkers zijn uiterst vriendelijk en denken goed mee. Overstap van huidige provider naar 10Telecom liep ook geheel vlekkeloos. Toestellen worden plug & play geleverd, aansluiten en je kan direct via je nieuwe omgeving bellen. Ook word de gehele centrale naar wens voor je ingesteld. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden!

Pluspunten

Goede begeleiding van begin tot en met installatie. Vlot, accuraat en meedenkend. Uitstekende cloudcentrale en vlotte implementatie.

Pluspunten

Na aanbeveling door onze IT-er klant drie jaar geleden geworden. Supertevreden. Goed bereikbaar, men denkt mee bij nieuwe wensen en acties worden direct opgepakt.

Pluspunten

Behulpzaam, meedenkend, altijd snel reactie.

Pluspunten

Service. Persoonlijk. Je bent geen nummer bij dit bedrijf. Bij telefonisch contact snel iemand aan de lijn en er wordt gelijk actie ondernomen. Ook snelle reactie via email.

Pluspunten

Vriendelijke/ plezierige en goede opvolging en service.

Pluspunten

Na diverse bedrijven vergeleken te hebben kozen wij voor 10Telecom. Hier hebben wij absoluut geen spijt van. Korte lijntjes , goede service en geen vraag is te veel. Een echte aanrader.

Pluspunten

Vooraf duidelijke afspraken, denken mee en komen gemaakte afspraken na. Een absolute aanrader!

Pluspunten

Alles perfect geregeld, van begin tot het einde. Denkt goed mee in onze wensen Niets is te veel, alles kan Goed contact. We zijn erg blij dat we voor 10Telecom hebben gekozen.

Pluspunten

Geweldig meedenken in oplossingen. Vanwege een internet storing (2 dagen). Bedankt, nog!

Pluspunten

Wij zijn net overgestapt naar 10Telecom, dit hadden we jaren eerder moeten doen. Werkelijk niets is te gek of te veel voor deze jongens, ze zijn zeer professioneel en vlot. Keep up the good work!

Pluspunten

Perfecte Service - Klantvriendelijk - Goede monitoring

Pluspunten

goed bedrijf. goed meedenkend naar oplossingen

Pluspunten

Snelle service. goed meedenken

Pluspunten

aardig en professioneel personeel, denken mee