super snel geregeld

in een halve dag alles omgezet van kpn naar 10telecom werkt perfect

goede service en kwaliteit

zijn goed bereikbaar en denken met je mee. ideaal dat je alles naar eigen wens kunt indelen.

Geweldige service!

Ik raad 10Telecom echt bij iedereen aan. Een superfijne helpdesk die direct reageert en met je meedenkt. Prima service!

Uitstekend bedrijf

Super klantvriendelijk, goede helpdesk, altijd bereid om je te helpen. Kortom, absoluut aan te bevelen bedrijf!!

uitstekend, nooit problemen gehad.

Accuraat zoals boven vermeld nooit problemen gehad.

Goede service en ondersteuning op welk tijdstip dan ook

Ondanks het feit dat je eigenlijk altijd beter zou moeten kunnen worden, handhaaf ik toch de 10. Uiteraard zijn er altijd wel kleine dingen waar je als gebruiker anders over denkt, de professionaliteit van dit bedrijf heeft dan toch de doorslaggevende factor, om akkoord te gaan met voorstel of uitwerking, zonder dat je eigen inbreng wordt verwaarloosd. Ik kan niet anders zeggen dan ga zo door.

Super service !

Ben al jaren na alle tevredenheid klant bij 10Telecom ! Top bedrijf met een super service!

Flexibele en service gerichte organisatie

Wij maken al geruime tijd naar tevredenheid gebruik van de diensten van 10Telecom. Voor onze organisatie is het belangrijk dat wij 24/7 bereikbaar zijn voor onze klanten. De mogelijkheden van de telefooncentrale zijn eindeloos en erg overzichtelijk te beheren. Mochten er issues zijn dan worden deze altijd direct pro actief opgepakt.

Door onze IT man aanbevolen

Tot nu toe geen spijt van de overstap en ook nog een gunstigere prijs

TOP

Lage kosten en goede service. Dankzij 10telecom zijn mijn bedrijven goed bereikbaar voor iedereen.

Servicegericht en betrouwbaar

Ervaren medewerkers, betrouwbare dienstverlening en servicegericht

Het is supergoed bellen met 10Telecom

Ik ben zeer tevreden over de kennis en de prestaties van de VOIP centrale bij 10Telecom. De centrale is goed zelf te beheren. Ik beveel 10Telecom aan! Ze staan altijd klaar om te helpen en de telefoonkosten t.o.v. vaste telefonie zijn enorm gedaald.

sluit aan bij onze vraag

denken in mogelijkheden en zeer tevreden over de geboden opties!

Goede begeleiding

Toch geen alledaagse werkzaamheden voor mij om te wisselen van telecom aanbieder. Situatie vooraf rommelig. Nu is het overzichtelijker, en meer faciliteiten.

Goede en snelle service

10Telecom levert een goed telefoonsysteem en snel en deskundig advies. Bereikbaarheid is uitstekend.

Na uitvoerige uitleg, nu alweer een aantal jar en supertevreden met ons telefoniepakjet !!

SUPER tevreden, snelle service en prima prijs kwaliteit verhouding

Als we bellen of een vraag stellen via email krijgen we snel reactie.

Goed en snel de oude centrale vervangen zonder echte vertraging in de bedrijfsvoering. Goed ingeregeld en ingesteld. Belangrijkste is de huidige service, alle vragen worden snel beantwoord en er wordt met je meegedacht. Aanrader!

Goede service en uitstekend bereikbaar

Wij zijn al jaren klant bij 10Telecom en ervaren de goede bereikbaarheid en prettige, klantvriendelijke service als grote pluspunten

Toppers zijn het!!!

Ze weten hoe ze klanten tevreden maken. Heerlijke versnaperingen als onderdeel van een strategie werkt altijd!!!

Geweldige ‘ontzorging’

Voorlichting en product aanmeting is heel plezierig. Tussentijdse aanpassingen worden razendsnel gerealiseerd, met alle begrip voor mij als ‘leek”.

Geweldige service

Medewerkers zijn erg klantvriendelijk en denken goed mee in oplossingen!

top bedrijf

Al jaren klant bij 10 Telecom, vlotte service. bij een probleem wordt er direct gereageerd en een oplossing bedacht. ook de facturatie is helder en overzichtelijk.

Kan niet beter

10 Telecom doet wat we van een telecomaanbieder verwachten!

Top service, nooit problemen!

Gebruik 10Telecom al enkele jaren en nog nooit problemen gehad