Super systeem

Alles is configurabel

Geen oproep meer gemist

Prettige partij met veel kennis en kunde!

uitstekende hulp geboden

U vraagt en wij draaien. Bel 10telecom en ze staan direct voor je klaar. Met raad en daad.

persoonlijke dienstverlening die je nergens zo meer kunt vinden

persoonlijke dienstverlening die je nergens zo meer kunt vinden

Uitstekende service, goede kwaliteit en goede ondersteuning

goede service voor een goede prijs

Mensen van 10Telecom denken goed mee en leveren snelle service. Abonnementen zijn goed betaalbaar.

Bijzonder prettig

Wij zijn gemigreerd van Microsoft-telecom (teams bellen), naar 10 telecom. De overstap is ons bijzonder goed bevallen, support is bijzonder snel en vriendelijk en de dienstverlening tot nu toe prima. Prettig om weer via standaard telefoon te bellen, geluidskwaliteit is beter dan via Microsoft-teams bellen.

Werkt altijd, snelle en deskundige service

Werkt altijd, snelle en deskundige service

Goede en snelle service bij 10Telecom

Wij zijn zeer tevreden over 10Telecom. De omzetting en inrichting nieuwe telefonie verliep soepel en snel. 10Telecom is erg gebruiksvriendelijk en hun service is top.

Stabiel met een goede prijs

Wij maken al meer dan 10 jaar gebruik met veel plezier gebruik van 10Telecom. Hun diensten zijn helder, stabiel en voor een goede prijs. Voor die enkele keren dat we in de jaren support nodig hebben gehad zijn onze vragen altijd vlot en keurig beantwoord.

Alles prima!

Ik kan niets negatiefs bedenken!

Prima service en vooral persoonlijk

Prima product en bij vragen en/of problemen altijd meewerkend naar een oplossing. Elke vraag krijgt een antwoord. Prijstechnisch niet de goedkoopste maar de service maakt die prijs wel waard. Kortom een prettige club met goede mensen.

Prettige en Snelle klantenservice

Stabiele telefooncentrale en een prettige & snelle klantenservice. Zowel via chat als mail wordt snel gereageerd! Nieuwe aanpassingen worden ook snel doorgevoerd. Al met al een fijne partij om mee samen te werken!

Goede service en fijn communicatie

Goede service en fijn communicatie

Goed, maar wel wat hobbels

Na telefonisch contact nog niet alles goed geregeld!

Heel prettige ervaring

Recent overgestapt naar 10Telecom en geen spijt er van gehad. De persoonlijke aanpak, snelheid en bereidheid hebben me verrast. Tot nu toe zeer tevreden over de communicatie, helpdesk en service.

Goed advies snel geregeld

Als startende ondernemer had ik veel vragen en ik ben zeer goed geholpen. Echt een aanrader!

Fijne club om mee samen te werken

Eerste ervaring met 10telecom is bijzonder positief. Denken graag met je mee, acteren snel en helpen je snel waar nodig om de juiste instellingen in te regelen voor jouw kantoor.

Maken nog maar kort gebruik van jullie diensten maar tot nu naar alle tevredenheid.

nog geen uitbereide ervaring met jullie.

snel, kundig en zeer betrouwbaar systeem

De mensen verstaan hun vak.

tevreden over de kwaliteit van telefonie en service

door verschillende verbindingsproblemen hebben we gevraagd of ze mee willen denken dit op te lossen dit is gelukt en zijn daar erg blij mee.

10telecom biedt een prima service en is goed bereikbaar.

nooit problemen

het gebruik is prima

Alle top geregeld!

De overstap was top geregeld!

oplossing gericht en meedenkend

overgestapt van provider, alles snel en goed geregeld met instellingen. als je vragen hebt gelijk iemand die je kan helpen.