Zeer goed en vooral snel geregeld!

Goede communicatie en 10 telecom denkt met je mee voor een passende oplossing! Zeker een aanrader.

In één woord: Klasse!

Wij zijn onlangs met 80 gebruikers over gegaan naar 10Telecom. Nou ja overgegaan... we hebben er niets van gemerkt. Het is allemaal heel goed en snel verlopen. Samen met Gerbrand en Bram dit project goed voorbereid en uitgevoerd. Echt klasse hoe deze mensen met hun product bezig zijn. We maken gebruik van vaste telefoons op de bureaus en softphone applicaties op de laptops. Dit maakt het thuiswerken wat ons betreft af.

Goede snelle service

Service is goed, telefooncentrales makkelijk ingesteld en reacties van de medewerkers zeer vlot! Tot op heden vlekkeloos.

Perfecte service

Overgang naar Ring en koppeling met Teams was snel en perfect geregeld.

top

leuke en profesionele club mensen die net even dat stukje extra doen.

Snel over naar een partij met kennis van zaken!

Wij waren op zoek naar "Bellen via Microsoft Teams". Dit bleek bij onze huidige aanbieder allemaal heel erg lastig, dus zijn we gaan rondkijken op het internet en kwamen uit bij 10Telecom. Na één mailtje/belletje zijn we in een warm bad terecht gekomen. Ze leggen duidelijk de mogelijkheden uit, reageren snel (zelfs na meerdere keren een gewenste aanpassing van onze kant) en hebben ons snel en degelijk geholpen over te gaan naar het bellen via Teams.

Snelle adequate service met een hoogstaand kwaliteitsproduct

10Telecom is een bedrijf die hun zaken goed op orde hebben. De inzet van hun betrouwbare mega dynamische product is inzetbaar in de meest ondenkbare situaties. De Tool (en de mensen) om de telefonie voor de toekomst in te zetten. Dank 10Telecom

Een snelle service !

De behoefte vraag werd snel vertaald in een goed aanbod met daarbij een snelle service en goede uitleg.

Prima advies, goede installatie, en een prima aftersales

Zeer tevreden over het advies en de invulling hiervan. Korte lijnen, persoonlijke benadering.

Goede en snelle service

Na mijn aanmelding dat wij gebruik wilde gaan maken van 10telecom ging alles heel vlot ondanks de feestdagen, toestellen waren er snel en waren prima voorbereid, ook de nummer portering van de andere leverancier ging erg soepel, de instelling van de centrale was perfect, kortom ben erg te vrede

Vlotte duidelijke communicatie en goede dienstverlening!

Wij maken sinds kort gebruik van de diensten van 10 telecom. We zijn verrast door de perfecte geluidskwaliteit!! Zeker in vergelijking met onze vorige voip telefonie provider!! Snelle communicatie en vriendelijke medewerkers!

Zeer snelle, persoonlijke service!!

De hardware wordt de volgende dag geleverd. En op afstand heeft 10Telecom alle instellingen al klaargezet, dus je kunt vrijwel meteen aan de slag. Bij vragen even bellen of mailen en 10Telecom reageert direct! Geweldige service!

Geweldig bedrijf, support persoonlijk en super snel!

Super snel schakelen, altijd vriendelijk en snel bij het oplossen van problemen

10      Perfect systeem, met goede service en ondersteuning. Goede service en begeleiding. Goede bereikbaarheid, denken mee in oplossingen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Perfect systeem, met goede service en ondersteuning.

Goede service en begeleiding. Goede bereikbaarheid, denken mee in oplossingen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijstechnisch super!

Van begin tot eind goed geinformeerd.

Goed product geleverd en goede adviezen gekregen.

Pluspunten

Overstap van eigen Voip centrale naar 10Telecom foutloos verlopen, snel en correct contact. Je wordt heel goed geholpen, veel is mogelijk en wordt goed meegedacht. Overtreft de verwachting,

Pluspunten

Je bent zeker geen nummertje bij 10Telecom, ze nemen goed de tijd voor je. Medewerkers zijn uiterst vriendelijk en denken goed mee. Overstap van huidige provider naar 10Telecom liep ook geheel vlekkeloos. Toestellen worden plug & play geleverd, aansluiten en je kan direct via je nieuwe omgeving bellen. Ook word de gehele centrale naar wens voor je ingesteld. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden!

Pluspunten

Goede begeleiding van begin tot en met installatie. Vlot, accuraat en meedenkend. Uitstekende cloudcentrale en vlotte implementatie.

Geen

Pluspunten

Na aanbeveling door onze IT-er klant drie jaar geleden geworden. Supertevreden. Goed bereikbaar, men denkt mee bij nieuwe wensen en acties worden direct opgepakt.

Pluspunten

Behulpzaam, meedenkend, altijd snel reactie.

Pluspunten

Service. Persoonlijk. Je bent geen nummer bij dit bedrijf. Bij telefonisch contact snel iemand aan de lijn en er wordt gelijk actie ondernomen. Ook snelle reactie via email.

Pluspunten

Vriendelijke/ plezierige en goede opvolging en service.

Pluspunten

Na diverse bedrijven vergeleken te hebben kozen wij voor 10Telecom. Hier hebben wij absoluut geen spijt van. Korte lijntjes , goede service en geen vraag is te veel. Een echte aanrader.

Pluspunten

Vooraf duidelijke afspraken, denken mee en komen gemaakte afspraken na. Een absolute aanrader!