Oké

Snel 2 uurtjes Dankjewel buurman

Maatgegevens kloppen niet

Prima broek alleen de maatvoering klopt niet. Dat is jammer, want ruilen kost veel geld. Ik heb m nu aan iemand anders gegeven.

Prima broek

Prima broek voor een kleine prijs in een geweldige kleur.

Vlotte afhandeling, goede prijs kwaliteit

Het enige wat moeilijk was de juiste maat kiezen. Volgende keer een maatje groter kiezen.

prima voor elkaar

Goede en snelle levering. Ik moest mijn bestelling ruilen voor een grotere maat. Ik heb de tuinbroek op donderdag teruggestuurd met het retourformulier en had zaterdag al de nieuwe binnen. Supersnel!

Snel verzonden, fijn product!

Nadat ik mijn maten met de maattabel heb vergeleken bestelde ik een tuinbroek die perfect zit en van hoge kwaliteit is. De communicatie omtrent de bestelling was top!

goede service slechte afhandeling

Twee keer is mijn pakket retour afzender gestuurd door PostNL. Vraag me af waarom.

Snelle levering, behulpzaam , en meedenkend voor alternatief, top!

6 oranje tuinbroeken besteld en geleverd gekregen, super kwaliteit, vielen iets te klein uit, maar ik kon ze gewoon terug sturen en grotere maten voor bestellen.

Top broeken van degelijke kwaliteit

Bestelling liet niet op zich wachten. Goede kwaliteit

Super bedrijf

We hadden 2 overals besteld en er was er maar 1 op voorraad. Dus kregen we gelijk het geld teruggestort. Goede service.

Hele fijne broek

Ik gebruik de broek voor mijn werkzaamheden op een akker/tuin en vind de broek heel fijn. Prima prijs/kwaliteit en heel leuk dat er zoveel kleuren zijn. Hele snelle levering!

Broek te klein

Bestelde tuinbroek bleek te klein. Het laten bezorgen en terug sturen kostte € 12,- en we hebben nog geen tuinbroek.

Topbroeken

Goedkoop, leuk met al die kleuren en snel geleverd!

Alles snel en.keurig geregeld

Overall kwam snel, was helaas niet wat ik wilde, terug gestuurd en geld was snel weer terug Keurig

Goede webshop

Snelle goede service

goed gergeld

goede ervaring tot de volgende keer

Zeer snelle levering en een goed product

Retour proces mag iets minder ingewikkeld.

Snelle levering.

Snel geleverd, goede kwaliteit, zeer blij mee, oma roze, kleizoon legergroen!!

Snelle levering en ook het omruilen ging zonder poespas

snelle en correcte levering en goede kwaliteit.

Gebruiksvriendelijk

Ik gebruik het iedere dag en heel praktisch, ik hoef gewoon mijn kleren aanhouden en trek de tuinbroek eroverheen. Beweegt lekker..