Snelle levering, service na verkoop.

De broeken waren snel geleverd, ook de service na verkoop mag er zijn.

Retouren

Ik had mijn pakketje terug gestuurd daar voor moest ik 7.20 betalen. En het pakketje is weer retour naar mij gegaan. Dus nu krijg ik me geld niet terug en heb ik 7.20 betaald

Eenvoudig te bestellen, goed aanbod, snel in huis: dat doet de firma goed!

Om een goed werkpaleis te kunnen kopen, vond ik alles wat ik nodig had. Niet duur en snel in huis.

Prima tuinbroek

Precies wat ik nodig had!

Snelle levering..kwaliteit goed.

Great service but sizes unaccurate

The delivery time and communication was perfect but the size guide made me believe I was a size 48. However when it arrived it was much too big that I didn't even ask to exchange with the smallest size (46) because I knew it still wouldn't be the right fit. I'm a very tall (1,83cm) woman but it's a shame that even the smallest sizes are not adapted to fit me.

Heldere website, ruim assortiment, service prima

Op de website is duidelijk waar gewenste product te vinden, werkt helder met goede toelichting en ook goed en tijdig geleverd.

Tuinoveral goed, maatvoering niet.

De maat klopte ondanks de omrekentabel niet. Ze vallen erg groot uit. Het retourneren was erg duur. Op een bedrag van 29 euro heb ik uiteindelijk 13 euro op kunnen tellen voor verzendkosten, dat maakt het alsnog een dure tuinoveral. Wel blij met de mooie rode kleur. Stof goed, drukknopen goed, voelt degelijk aan allemaal.

Beetje vervelend doordat het maatsysteem niet klopt.

Doordat het matensysteem niet klopt , moest ik de bestelde maat terugsturen en dit zelf betalen. Een maat kleiner past wel. De broek is hierdoor € 7,50 ( = 30 %) duurder geworden. De broek is wel van goede kwaliteit denk ik .

Helemaal top

Ik twijfelde heel lang om een tuinbroek en overal aan te schaffen. omdat de maten voor een vrouw op heel veel vlakken anders is. Dankzij de tabellen is het aardig gelukt. ben super blij met mijn tuinbroek. die zit heerlijk en staat ook nog leuk. Bezorging was supersnel. de volgende dag al in huis. Ik ga nog meer kleurtjes bestellen.

Goede kwaliteit, snel geleverd

De tuinbroeken waren van goede kwaliteit en werden binnen de bezorg termijn bezorgd.

Snel

Goed product Prijs / kwaliteit prima

Vlotte levering, prima kwaliteit

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling, de volgende dag in huis. Tuin-werkbroek is van prima kwaliteit.

Snel bezorgd goed product.

Prima bezorging

Goed tot uitstekend

Supersnelle bezorging en product exact zoals in de folder/catalogus. Tuinbroekshop beveel ik zeker aan.

Snelle levering en retour

Het retouren (we hadden te kleine maat besteld) verliep super vlot. Fijn!

Levering was op tijd, maar het bestelde te groot. Eén maat kleiner besteld. Ook deze levering was snel en naar tevreden. Tenslotte geld van de eerste bestelling teruggestort.

Snel en goede kwaliteit

Snelle levering en de kwaliteit van de bestelde overalls is goed. Ben erg blij met de aankopen.

Super! Erg snel en makkelijk omgeruild.

Super! Binnen een dag kwamen de overalls binnen en toen er eentje niet paste was die in no time omgeruild. Super service en betaalbaar.

prima werkoveralls

fijne katoenen werk overall gekocht. retour ging ook vrij makkelijk - ook al moest ik zelf betalen, maar dat was voor mij duidelijk en ook terecht. ik had de maattabel beter moeten lezen.

Goed product

Snelle bezorging en goed product (overall): gunstige prijs en dikke stof/robuust.

Snelle en goede service

Dubbel

Ondanks dat ze de goedkoopste zijn met de prijs is een retour/ ruilen erg duur!

Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden hebben we er voor gekozen dat retourkosten voor consument zijn. Op deze manier kan iedereen profiteren van onze lage prijzen.

altijd goed

Snelle levering. Veel keuze in alle maten, modellen en kleuren.

Lagenheuvelstraat 13 5408RJ Volkel