Duidelijke website snelle levering en voordelig prijstechnisch

Goede omschrijving product, snelle bezorging!

Goede service, niks op aan te merken.

Het doet mij heel goed:) ik heb het gehad:)

En het pas mij precies die coumeflage pak. :) Groetjes

Ze was dolblij met haar roze tuinbroek

Ze was dolblij met haar roze tuinbroek

Vlotte levering en mooie overall

Het was een hele vlotte levering naar België en de overall heeft een mooie kleur en goeie kwaliteit. Ik kocht hem jammer genoeg wel te groot (ik nam een maat groter omdat ik er kledij onder zou dragen maar hij viel heel groot uit) toch heb ik hem niet teruggestuurd aangezien de verzendkosten en retourkosten bijna aan het bedrag van de overall zelf kwamen.

Perfect!

Perfect!

De eerste keer ging alles mis, maar super opgelost!

De eerste levering ging alles mis wat er mis kon gaan (verkeerde maten, kleuren en modellen). Maar het is heel goed en snel opgelost en rechtgezet, dus al met al top.

blij mee

ben super blij met de tuinbroek, zit goed, is goed uitwasbaar. De bezorging vond ik daar en tegen weer waardeloos, ws kunnen jullie hier niets aan doen. Maar beloofd is, dag later bezorgd, dit duurde een week

prima, binnen 2 dagen hadden wij het thuis.

Goede ervaring.

Bij bellen met vragen komt er een persoon aan de lijn, die met de klant meedenk. Heel fijn!

Top kwaliteit

Super snelle levering Top kwaliteit

Goeie kwaliteit overalls en super snel geleverd

Zie boven en aparte mail!

Niets mis mee

Voldoet aan mijn verwachtingen

Snel en accuraat

Ik heb het als zeer prettig ervaren om via Tuinbroekenshop 2 overalls te kopen voor onze kleindochters. Ook goede folluw-up mbt de ontvangst van mijn bestelling en de verzending Geweldig!!!

Waar voor je geld

Tegenwoordig verwacht je bij internetverkoop, dat je een duidelijke webshop kunt bezoeken met heldere, goed omschreven advertenties, heldere leveringsvoorwaarden en met betaalgedrag. De tuinbroekshop maakt dit helemaal waar. Oh ja, mijn tuinbroek? Perfect naar mijn zin !

Kwalitatief materiaal

Kwaliteit is goed .maar om retour te sturen omdat ze te klein was en een grotere maat terug te krijgen was heel duur.te duur...

simpel, snel ... accuraat.

Op twee momenten een tuinbroek voor mijn twee ventjes gezocht en gevonden. Snel simple … klaar. bedankt voor de service

super professioneel

zeer snel geleverd en goed materiaal

Overalls totaal ongeschikt voor vrouwen

Overalls voor vrouwen worden in deze winkel niet verkocht, maar wel veel overalls worden aangeprezen als "unisex". Overall besteld met de conversietabel. Breedte schouders OK, breedte heupen OK, maar overall is alleen draagbaar als je langer bent dan 1.95 m. Zo lang zijn al vrij weinig mannen en bij vrouwen is dat extreem zeldzaam. Bij mij hing letterlijk het kruis op de knieën. Als je geen geschikte overalls voor vrouwen verkoopt (behalve echt extreem lange vrouwen) zeg dat dan gewoon. Verkoop geen herenmaten als "unisex".

Het spijt ons als je niet de juiste maat overall naar jouw wensen kunt vinden. Deze overalls worden inderdaad als unisex verkocht. Ze worden door mannen en vrouwen gedragen. In de maattabel kun je opzoeken welke maat overall de best passende is. De maten zijn anders dan standaard maten die je van "gewone" kleding gewend bent. Het kan voorkomen dat een overall niet precies passend is. Overalls worden niet aansluitend gedragen. Ze worden ook vaak over andere kleding gedragen.

Levering en afwerking is ok.

Bij de eerste was viel het op dat deze gekrompen is. Na hoeveel wasbeurten is de waskrimp uitgewerkt? Had ik 1 maat groter moeten bestellen?En waarom stond dit niet weergegeven bij de Tuinbroekshop? Na 4-5 wasbeurten is het voor weg te gooien. Daniel

Beste Daniel, We vinden het jammer dat je niet reageert op de e-mails die we sturen. Alsnog ter info: We hebben het testrapport van het 100% katoenen doek opgevraagd. Na de eerste was- droogbeurt is er een krimp van 2.9% wat de volgende twee was- droogbeurten daarna gelijk blijft. De 100% katoenen kleding mag maximaal op 60 graden gewassen worden. Met vriendelijke groet, Tuinbroekshop.nl

Snelle levering en het product is precies als afgebeeld en omschreven.

Het product was met twee dagen geleverd en precies als afgebeeld en omschreven. Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeer snelle levering naar België. Goede kwaliteit, stevige stof, kleur zoals afgebeeld Vallen net iets groter uit dan een gewone confectiemaat.

Snelle service.

Product naar volle tevredenheid.

Snelle levering goede pasvorm

Lagenheuvelstraat 13