Heel vriendelijk en super snelle levering....👍☺️

Het concept sprak me erg aan. Gelukkig is het ook een goede partij: alles goed geregeld en persoonlijke service.

Super service, leuke mensen

Snelle service, prettige mensen, snelle reacties en antwoorden op mijn vragen.

Top! Goede service

Top! Goede service..

Goede service, goede productie, supersnel

Ik heb 2 producten via Go Lemon en ik ben er erg blij mee. Ze waren snel binnen en de communicatie was perfect. Ik ben tevreden!

Na het bestellen van de watch was de levering snel en de backoffice voor vragen was accuraat

Ik wil niets anders meer

Dit was het bedrijf wat ik zocht voor mijn Apple producten Top service en persoonlijk contact.

Snelle en klantgerichte service

Ons hele gezin (5X) heeft inmiddels een telefoon via Go Lemon en dat bevalt ons erg goed. Een vraag is snel beantwoord en een probleem is snel opgelost, zo’n service zie je nog maar zelden.

Een echte aanrader!

Zeer goede service!

Terugkerende klant

Gaat zeer makkelijk. Loopt netjes. Geen gedoe

Fijne service, fijn produkt!

Met Tienerkinderen ideale oplossing!

Topbedrijf en concept!

Klanttevredenheid en service staat bij Go Lemon hoog in het vaandel. Altijd meedenkend en bereid om indien reëel af te wijken van de kaders. Verder is het lease concept ideaal en een gat in de markt.

Geweldige service en goed verzorgd!

Snel ingeschreven en gelijk op pad! Top dienst!

Goede service en klantgerichte medewerkers. Problemen worden altijd direct verholpen. Jammer dat je een toestel niet kan overkopen, maar dat is onderdeel van het bedrijfsmodel. Voor een leuk bedrag (30 p/m) kun je toch een iPhone XS Max afnemen, dat is goedkoper dan de meeste providers dit aanbieden, met een gelijke contractperiode. En dit is nog inclusief verzekering ook. Goede deal!

Uitstekend!

Zeer attent, vriendelijk en flexibel. Voor vlekkeloos en 5 sterren moet alles op 1 factuur zonder foutjes.

Geweldige service

Vriendelijke mensen.

EPIC service beloven en meer dan waarmaken!

Wat een verademing dit bedrijf! Laagdrempelig, persoonlijk en service waar menig bedrijf in NL een puntje aan kan zuigen. Ik had een probleem met een Praktisch Nieuwe iPhone, binnen 1 dag was alles opgelost en had ik een gratis upgrade te pakken omdat mijn toestel niet meer beschikbaar was. Dikke duimen omhoog voor Go Lemon!

Ze regelen en antwoorden alles snel! Producten zijn ook top!

Great

Netjes alles volgens afspraak en snel geregeld.

Toppers in mijn Iphone-beleving!

Nadat ik goed had gerekend wat ik kwijt was aan mijn Iphone X die ik destijds bij AMAC heb gekocht, kwam ik tot de conclusie, dat 2 jaar leasen via Go-Lemon me waarschijnlijk minder zou kosten en ik dus de EPIC Go-Lemon Service er nog bij zou krijgen! No-brainer, dus -> Go-Lemon!

Snel, vriendelijk en alle info helder vermeld op de website!

Zeer gewaardeert goede service

Ruime keuze, fantastische service, snelle levering. Duidelijke site. Veel keuze in soort contracten (lang=goedkoper, kort is iets duurder maar fijn dat je dit zelf kan kiezen).

Topservice door een topteam

Onovertroffen service door een topteam.

Een Apple product voor een betaalbare prijs!

Zeer vriendelijke communicatie. Laagdrempelig en niet moeilijk doen. Het enige minpunt is UPS. Traag in de levering, ligt niet GO Lemon! Waarom niet gewoon met de post pakketdienst? Maar ja, daar zal wel een reden voor zijn.

Over Go Lemon

If you want Apple, Go Lemon! Go Lemon is het eerste en enige bedrijf in Nederland waar je jouw favoriete Apple device kan gebruiken door een abonnement af te sluiten. Flexibel: Maandelijks opzegbaar Onbezorgd: All-risk verzekerd tegen schade EPIC service: Klanten geven onze service een 9,6 gemiddeld!