• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Device is top, after sales is prima in orde. Bedrijf is mede afhankelijk van de leverancier en transporteurs, maar wellicht dat dit e-commerce proces in de toekomst nog beter wordt. B(a)as thanks voor de feedback.

Nog betere levertijd(en) aanbieden en communiceren naar de klant. Nu krijg je een bevestiging van de bestelling per mail gecommuniceerd dat de device normaliter 2-3 werkdagen levertijd heeft en het in de praktijk niet kunnen waarmaken. Er alles aan doen om de gecommuniceerde levertijd alsnog waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, dan beter tijdens de bestelproces communiceren dat levertijd minimaal 1 week en of langer kan zijn. Nu moest ik zelf er achter aan, want na de genoemde 2-3 werkdagen had ik nog steeds niks gehoord en op de 6e werkdag lukt de bezorger het niet eens om de device op de afhaallocatie/service point af te leveren, waardoor er weer een weekend erover heen gaat en misschien pas op de 7e werkdag de device afgeleverd wordt. Dat is nu nog maar de vraag of de bezorger het kan waarmaken. Dus met al (nog) geen positieve ervaring met betrekking tot de levering dan wel de bezorging van de device.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg klantvriendelijk en maken het persoonlijk ten opzichte van bedrijven waar je vaak een nummer bent.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Netjes de zaken verwerkt, ruim binnen de aangegeven tijd

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie nieuwe iPhone X zonder er eerst voor te hebben hoeven sparen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle terugkoppeling en vriendelijk contact. Werkwijze en toelichting is bijzonder toegankelijk. Na bestelling ontvingen wij dezelfde dag de Iphone!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijn contact!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bedankt dat het horloge nu al verzonden is dat is echt mega snel terwijl er op de site 2 weken levertijd stond zo kun je maar weer zien dat go lemon altijd er alles aan doet om de klant tevreden te maken ik kon eerst ook niet betalen ivm met Mn datum formaat ik heb go lemon gebeld dag later werd ik terug gebeld door een super vriendelijke man en heeft net zo lang aan de lijn gezeten tot het op gelost was dit maak je niet vaak meer mee zon klantvriendelijkheid en zon goeie service

Geen ze helpen letterlijk met alles werknemers zijn echt super vriendelijk en in voor een geintje top bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vriendelijk personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke informatie Snelle levering Goede/snelle reactie op vragen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Service super, er waren wat kleine problemen met de betaling. Maar dit werd super opgelost!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service. Snel antwoord en snel verzenden van het product.

Keep it up

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering! Epic service! Geweldige dienst!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geniaal concept

Ik had een apple pencil besteld en in het begin niet zo goed geholpen door de klanten service en mijn bestelling was niet eens verwerkt of opgepakt, waardoor mijn bestelling veel later dan verwacht aankwam en ik achter liep met mijn school werk. Na een vrij slechte ( maar in die tijd terechte) recentie ben ik persoonlijk door de eigenaar (Bas) benaderd. Ik kon een cadeautje uitkiezen ter compensatie, iets waar ik heel slecht in ben, dus heeft Bas een cadeaupakketje naar me opgestuurd. Was niet veel, een muts, een paar handschoenen en wat schattige kauwgom in de vorm van een citroen! Het heeft mijn problemen met school niet opgelost maar ik voelde me wel gehoort als klant, en daar ging het me het meest om. Bij nader inzicht had ik om airpods moeten vragen, maar eigen schuld, de muts en de handschoenen zijn prima van pas gekomen met dit weer. Hoe dan ook! Het is een startup dus blunders kunnen gebeuren, uiteindelijk keurig en klant gericht opgelost dus zeker een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een mooi concept. Hopelijk zal ik er veel plezier aan beleven. Aardige telefonische klantenservice.

Eerder de beschikbaarheid van een product vermelden. Ik kreeg na 5 dagen een mail dat het nog 3 a 4 weken gaat duren. Op zich geen probleem, maar had dit graag vooraf willen weten. Orderstatus staat bij mij op afgerond, terwijl ik nog geen product heb ontvangen. Dit is verwarrend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hierbij mijn 2e feedback. De eerste positieve feedback ging over de bestelling/levering van de ipad pro. Ik heb daar inmiddels nog 2 abonnementen aan toegevoegd n.l. het toetsenbord en de pencil. In deze feedback wil ik het echter even hebben over de uitstekende aftersales service van Go Lemon. De ipad pro vertoonde n.l. een schermprobleempje, een paar screenshotjes van gemaakt en ter beoordeling aan Go Lemon gestuurd. Zij waren het met mij eens dat het inderdaad niet was zoals het hoorde en gingen het probleem oppakken. Ik kreeg kort daarna een telefoontje van de baas zelf, Bas. Omdat ik in Amsterdam woon en hij toch een afspraak met de Appstore had, bood Bas aan de ipad even op te komen halen en de zaak verder te regelen. Bij een volgende Appstore afspraak heeft Bas een perfecte ipad pro meegekregen en even bij mij thuis afgegeven samen met het toetsenbord en de pencil! Ik begrijp dat het niet het dagelijkse werk van Bas is, maar wat een service! Joop van Tol

Een goede service behoudt klanten, keep up the good service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Manier van communiceren. Lekker duidelijk en met hier en daar wat humor. Ik hou daar wel van ipv formele onzin.

Mijn een setje airpods gunnen omdat ik geen vrienden heb die ik GoLemon kan aanbevelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, klantvriendelijkheid, denkt graag mee met de klant

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk en niet te veel infomatie

Kon niet echt iets vinden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goed online hulp en ruime keuze

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldig concept! Snel geleverd! Heel blij mee!

Wellicht kleine tip. Mijn telefoon was verstuurd naar een servicepunt wat op maandag gesloten was, er was ook geen mogelijkheid om een ander punt te kiezen, geen probleem maar wilde de phone zo graaaag! :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Neutraal

Beter meedenken met de klant. Meer aan klantenbinding doen. Samen toch een passende oplossing gevonden. Bedankt Go Lemon

Over Go Lemon

Filter op Taal