Afgelopen week mijn toestel binnengekregen van Go Lemon. Telefoon ziet er puntgaaf uit en werkt super. Ik ben heel tevreden! Levering duurde 2 dagen, heel vlot!

Snel, correct en makkelijk

Het was mijn eerste keer bij Golemon, ik heb de bestelling snel kunnen afronden en ben heel tevreden met de kwaliteit en prijs van het product. na berekening merk ik dat dit goedkoper is dan het product te kopen. het enige nadeel vind ik de levering via UPS. een onoverzichtelijke website met trackinglink, langzame of incorrecte updates en moeilijke te bereiken afhaalpunten is voor mij een irritatie geweest. ik kan GO Lemon alleen adviseren gebruik te maken van PostNL of een andere dienst want met UPS krijg je alleen maar irritaties die kunnen leiden tot geen extra bestellingen.

Mijn ervaring met Lemon is prima verlopen Alleen vindt ik jammer dat de levering met upc lang duurt Post nl gaat een stuk sneller

Top service! Gebruikte apple watch

Ondanks dat de apple (bijna nieuw) voor mijn perfectionisme iets te veel krassen had ben ik toch blij met de service die is gegeven. Mvg, Demian

Snelle afhandeling..

Fijn contact en snelle reactie op mail.

Perfecte levering

Telefoon werd snel geleverd en er zat een leuke persoonlijke boodschap bij! Verder werkt de telefoon uitstekend

Makkelijk en snel geregeld!

Makkelijk en snel geregeld. Ik zal dit zeker aanraden aan vrienden. En in de toekomst nogmaals gebruik maken hiervan.

Top en snelle service

Redelijk positief

De watch zelf is erg fijn. Over het bandje heb ik niet zo’n goede ervaring aangezien je een niet origineel bandje meegeleverd krijgt. Hierop een mail gestuurd waarin gezegd werd dat klanten zelf een nieuw bandje kopen. Dit vond ik erg jammer om te horen. Toch heb ik bij aanvraag een origineel bandje gekregen.

Hi Sinan, Fijn dat je tevreden over de Watch bent en dat we je hebben kunnen helpen met het bandje en zo de onvoldoende in een voldoende hebben kunnen omzetten. Zoals aangegeven kunnen we niet altijd een origineel bandje meesturen bij onze gebruikte Watches. De ervaring met onze klanten is dat veel klanten zelf nog 1 of meerdere extra bandjes erbij kopen en minder waarde aan het meegeleverde bandje hechten. Jij doet dat wel en daarom zijn we blij dat we het op hebben kunnen lossen voor je. EPIC service, daar gaan we voor :-) Enjoy the Go Lemon Apple Watch. Dennis, Team Go Lemon

Toppers

Toppers

Snelle goede service

Telefoon snel opgestuurd. Alles was duidelijk

Top Service!

Snelle levering & attente levering met een handgeschreven kaartje. In 1 woord top!

Super service heel duidelijk en snelle levering..

Alles super snel

Snel en erg behulpzaam!

Na aanvraag bleken er nog wat extra documenten nodig te zijn. Team heeft snel en vriendelijk geholpen door alternatieven voor te stellen. iPhone was erg snel binnen en werkt perfect. Zeker een aanrader!

Super friendly and great service

Enjoying the iPad Pro and Apple Pencil, great service from a cool company! :)

Helemaal top!

Snelle afhandeling, duidelijk, je wordt op de hoogte gehouden en is er iets Is, word het gewoon opgelost! Normaliter geef ik nooit het maximaal aan sterren , omdat er altijd ruimte is voor verbetering. Soms veranderen dingen zoals boven te zien is 5 sterren.

Heel vriendelijk en super snelle levering....👍☺️

Het concept sprak me erg aan. Gelukkig is het ook een goede partij: alles goed geregeld en persoonlijke service.

Super service, leuke mensen

Snelle service, prettige mensen, snelle reacties en antwoorden op mijn vragen.

Top! Goede service

Top! Goede service..

Goede service, goede productie, supersnel

Ik heb 2 producten via Go Lemon en ik ben er erg blij mee. Ze waren snel binnen en de communicatie was perfect. Ik ben tevreden!

Na het bestellen van de watch was de levering snel en de backoffice voor vragen was accuraat

Ik wil niets anders meer

Dit was het bedrijf wat ik zocht voor mijn Apple producten Top service en persoonlijk contact.

Snelle en klantgerichte service

Ons hele gezin (5X) heeft inmiddels een telefoon via Go Lemon en dat bevalt ons erg goed. Een vraag is snel beantwoord en een probleem is snel opgelost, zo’n service zie je nog maar zelden.

Over Go Lemon

If you want Apple, Go Lemon! Go Lemon is het eerste en enige bedrijf in Nederland waar je jouw favoriete Apple device kan gebruiken door een abonnement af te sluiten. Flexibel: Maandelijks opzegbaar Onbezorgd: All-risk verzekerd tegen schade EPIC service: Klanten geven onze service een 9,6 gemiddeld!