Super snelle levering

Ze stuurde het mij erg snel op en de service was erg goed

heel goed

Mijn ervaring was zeer bevredigend, ze vervulden zeer goed.

Toppers

Zeer blij met mijn ipad :))

Niet elke lemon is zuur!

Prima service , helder en duidelijke overeenkomsten en nog nooit reden tot klagen gehad Klantenservice reageert uiterst snel op vragen en zelfs de gebruikte toestellen verkeren in topstaat! Heb inmiddels 2 devices afgenomen een nieuw en een gebruikte , en ben er zeer tevreden mee! Go Lemon laat zien dat toestel lease best voordelig kan zonder haken of ogen Zeer tevreden

Vriendelijk, eerlijk

Snelle levering van je bestelling, goede service en vriendelijk personeel

Ik ben al 4 jaar klant bij Go Lemon en ben zeker niet van plan om ooit nog te switchen. De klantenservice, gemak, vernieuwing! I love it.

Snelle levering buiten gewoon goed

Zeer netjes en snel afgehandeld, ik had mijn nieuwe telefoon snel in huis!

Snelle afhandeling waardoor ik mijn nieuwe telefoon snel in huis had! Erg blij met dit concept!

Top service!

Fijn dat deze optie er ook nog is! Hetzelfde als een abonnement alleen dan ook voor ipad en apple watches! 1 minpuntje is dat je bij elke bestelling de startfee moet betalen. Dat is wel jammer.

Goede ervaring. Snelle levering

Alles was snel en goed geregeld

Goede service en snel

Goede service en snelle levering

Prima afhandeling

Ik ben er erg blij mee

TOP

Snelle levering, goede communicatie!

Epic !

Fijn, persoonlijk en behulpzaam!

Top, zeer tevreden

Uitstekende service. Mooie producten.

Beter wordt het niet, ik ben en blijf fan ;))

Kon niet beter!

Het was een makkelijke en snelle service en raad dit zeker andere mensen ook aan!

Ondanks de slechte start...

toch tot een goede oplossing gekomen. Eerste toestel was niet deugdelijk genoeg, ba contact te hebben opgenomen, een nieuw toestel aangeboden van een klasse hoger voor dezelfde prijs. Tevens hebben ze de retourkosten vergoed. Netjes opgelost, ook snel binnen!

Eerste ervaring Go Lemon

Meermaals persoonlijk contact gehad met Go Lemon. Dit is echt een pluspunt, je merkt dat alles draait om de klanttevredenheid. De verpakking is duurzaam, iets wat ik waardeer. Goed product en zoals gezegd fijne service.

UPDATE 11-05 Hi Michel, Dank dat je na ons contact(en) van mening bent veranderd. Daar doen we het voor :-) We hopen je nog van heel erg veel EPIC service te voorzien. Groet, Het hele team van Go Lemon Hi Michel, Dank voor je kritische beoordeling. We erkennen de opmerkingen die je geeft. De verwarring en de fout met de factuur merk je terecht op en hebben we direct hersteld. Wat betreft de levering communiceren we altijd 2-3 werkdagen in onze orderbevestiging. In meer dan 90% van de gevallen leveren we sneller. Soms precies binnen de tijd en heel af en toe niet, zoals met name nu tijdens de topdrukte bij de leveranciers. Dat is ook de reden waarom UPS heel conservatief de afleverdatum inschat. Ervaring leert dat zij veel sneller leveren dan dat ze communiceren. Als ik zo naar het verloop van jouw pakketje kijk wordt het zeer waarschijnlijk morgen afgeleverd. Als dat het geval is, is het keurig op de 3e werkdag na jouw bestelling geleverd. Maar we begrijpen dat het weekend ertussen het allemaal gevoelsmatig veel langer duurt. Nog even geduld en we vertrouwen er op dat we je nog vaak kunnen bewijzen dat onze service oprecht EPIC is zoals de meeste klanten hem ervaren en beoordelen. Groet, Dennis Go Lemon

Snelle service in deze tijd Kon mijn mobiel snel gebruiken En kreeg snel goedkeuring Nu kan ik weer verder met de gang van zaken

Vlot, overzichtelijk

Navraag over mijn pakketje werd goed beantwoord. Afhandeling prima, en het extraatje was een nice touch.

Snelle levering en zeer mooie iphone! Ik ben helemaal blij!

Hele goede ervaring

Goede service en prettig contact.

Een iPhone 8 Plus besteld via Go Lemon en al snel bleek dat de batterij niet goed meer was. Contact opgenomen met Go lemon en al heel snel een goede oplossing gevonden. Heel netjes persoonlijk contact.

Snelle beoordeling en vlot geleverd. Kortom prima, zeker aan te bevelen.

Geweldige oplossingen en service.

De oplossingen die ze beiden zijn uniek en waren erg geschikt om onze puberzoon incentive te geven te werken voor zijn telefoon, en zodoende toch iedere keer een geweldige nieuwe telefoon te verdienen.

Over Go Lemon

If you want Apple, Go Lemon! Go Lemon is het eerste en enige bedrijf in Nederland waar je jouw favoriete Apple device kan gebruiken door een abonnement af te sluiten. Flexibel: Maandelijks opzegbaar, 12 óf 24 maand contracten Onbezorgd: Altijd Garantie Service™ van Go Lemon EPIC service: Klanten geven onze service een 9,5 gemiddeld!