Ik ben super blij met mijn telefoon en de service van Go Lemon. Ook na een jaar een mooie aanbieding helemaal top

Toppers!

Zelfs als ze een kleine fout maken, lossen ze het weer professioneel op!

Niet twijfelen gewoon doen! Top service

Go Lemon geeft mij de kans om altijd de nieuwste iPhone te kunnen kopen. Met altijd goede en snelle service is het echt een top bedrijf. Het enige minpunt is dat, in mijn geval, de automatische incasso steeds niet werkt en ik het dus steeds zelf moet overmaken

Top service, snelle levering en vriendelijk contact

Alles was naar wens

Service met een glimlach

Goeie service snelle levering . Alleen zou ik een wat groter assortiment willen zien dus ook macbooks enz.

snel geregeld

alles ging lekker vlot en binnen 2 dagen had ik mijn watch in huis

Snelle en goed service

De praktisch nieuwe Apple Watch zag er uit als nieuw!

Helemaal top!

Erg fijne ervaring met go lemon! Site is overzichtelijk, bestelproces gaat zeer vlot, snelle levering en een epic service! Ga zo door jongens!

Goede service en super klantvriendelijk!

Geen gezeik en lekker altijd een melding wanneer jullie gaan aftrekken. Top! Ga zo door.

Top bedrijf!

Top bedrijf!

Top service!

Al meerdere apparaten bij Go Lemon besteld en het is echt top!

Kon niet meer tevreden zijn over go lemon!

Fun communicatie en goed geholpen

GoLemon begrijpt het! Gemakkelijk, simpel en snel communiceren. En niet in zo’n saaie zakelijke taal maar lekker losjes zonder dat amicaal worden. Professioneel! Hebben het goed voor elkaar.

Perfecte dienstverlening

- Apple producten (huren/lenen/leasen) in abonnementsvorm - Als je daarvoor kiest; altijd het nieuwste device - Zowel nieuw als zo goed als nieuw is te leasen - Geen langdurige contracten - Geen keuzemenu als je belt; maar gewoon direct een medewerker aan de lijn.

Sensationeel

Het gemak, de vriendelijkheid, het gezellige contact, de mensen!

iPad Pro besteld en de andere dag al binnen. Super service en zeer vriendelijk personeel.

Pluspunten

Device is top, after sales is prima in orde. Bedrijf is mede afhankelijk van de leverancier en transporteurs, maar wellicht dat dit e-commerce proces in de toekomst nog beter wordt. B(a)as thanks voor de feedback.

Nog betere levertijd(en) aanbieden en communiceren naar de klant. Nu krijg je een bevestiging van de bestelling per mail gecommuniceerd dat de device normaliter 2-3 werkdagen levertijd heeft en het in de praktijk niet kunnen waarmaken. Er alles aan doen om de gecommuniceerde levertijd alsnog waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, dan beter tijdens de bestelproces communiceren dat levertijd minimaal 1 week en of langer kan zijn. Nu moest ik zelf er achter aan, want na de genoemde 2-3 werkdagen had ik nog steeds niks gehoord en op de 6e werkdag lukt de bezorger het niet eens om de device op de afhaallocatie/service point af te leveren, waardoor er weer een weekend erover heen gaat en misschien pas op de 7e werkdag de device afgeleverd wordt. Dat is nu nog maar de vraag of de bezorger het kan waarmaken. Dus met al (nog) geen positieve ervaring met betrekking tot de levering dan wel de bezorging van de device.

Pluspunten

Erg klantvriendelijk en maken het persoonlijk ten opzichte van bedrijven waar je vaak een nummer bent.

Pluspunten

Netjes de zaken verwerkt, ruim binnen de aangegeven tijd

Nvt

Pluspunten

Mooie nieuwe iPhone X zonder er eerst voor te hebben hoeven sparen!

Pluspunten

Zeer snelle terugkoppeling en vriendelijk contact. Werkwijze en toelichting is bijzonder toegankelijk. Na bestelling ontvingen wij dezelfde dag de Iphone!

Over Go Lemon

If you want Apple, Go Lemon! Go Lemon is het eerste en enige bedrijf in Nederland waar je jouw favoriete Apple device kan gebruiken door een abonnement af te sluiten. Flexibel: Maandelijks opzegbaar Onbezorgd: All-risk verzekerd tegen schade EPIC service: Klanten geven onze service een 9,6 gemiddeld!