Toppers

Toppers

Snelle goede service

Telefoon snel opgestuurd. Alles was duidelijk

Top Service!

Snelle levering & attente levering met een handgeschreven kaartje. In 1 woord top!

Super service heel duidelijk en snelle levering..

Alles super snel

Snel en erg behulpzaam!

Na aanvraag bleken er nog wat extra documenten nodig te zijn. Team heeft snel en vriendelijk geholpen door alternatieven voor te stellen. iPhone was erg snel binnen en werkt perfect. Zeker een aanrader!

Super friendly and great service

Enjoying the iPad Pro and Apple Pencil, great service from a cool company! :)

Helemaal top!

Snelle afhandeling, duidelijk, je wordt op de hoogte gehouden en is er iets Is, word het gewoon opgelost! Normaliter geef ik nooit het maximaal aan sterren , omdat er altijd ruimte is voor verbetering. Soms veranderen dingen zoals boven te zien is 5 sterren.

Heel vriendelijk en super snelle levering....👍☺️

Het concept sprak me erg aan. Gelukkig is het ook een goede partij: alles goed geregeld en persoonlijke service.

Super service, leuke mensen

Snelle service, prettige mensen, snelle reacties en antwoorden op mijn vragen.

Top! Goede service

Top! Goede service..

Goede service, goede productie, supersnel

Ik heb 2 producten via Go Lemon en ik ben er erg blij mee. Ze waren snel binnen en de communicatie was perfect. Ik ben tevreden!

Na het bestellen van de watch was de levering snel en de backoffice voor vragen was accuraat

Ik wil niets anders meer

Dit was het bedrijf wat ik zocht voor mijn Apple producten Top service en persoonlijk contact.

Snelle en klantgerichte service

Ons hele gezin (5X) heeft inmiddels een telefoon via Go Lemon en dat bevalt ons erg goed. Een vraag is snel beantwoord en een probleem is snel opgelost, zo’n service zie je nog maar zelden.

Een echte aanrader!

Zeer goede service!

Terugkerende klant

Gaat zeer makkelijk. Loopt netjes. Geen gedoe

Fijne service, fijn produkt!

Met Tienerkinderen ideale oplossing!

Topbedrijf en concept!

Klanttevredenheid en service staat bij Go Lemon hoog in het vaandel. Altijd meedenkend en bereid om indien reëel af te wijken van de kaders. Verder is het lease concept ideaal en een gat in de markt.

Geweldige service en goed verzorgd!

Snel ingeschreven en gelijk op pad! Top dienst!

Goede service en klantgerichte medewerkers. Problemen worden altijd direct verholpen. Jammer dat je een toestel niet kan overkopen, maar dat is onderdeel van het bedrijfsmodel. Voor een leuk bedrag (30 p/m) kun je toch een iPhone XS Max afnemen, dat is goedkoper dan de meeste providers dit aanbieden, met een gelijke contractperiode. En dit is nog inclusief verzekering ook. Goede deal!

Uitstekend!

Zeer attent, vriendelijk en flexibel. Voor vlekkeloos en 5 sterren moet alles op 1 factuur zonder foutjes.

Geweldige service

Vriendelijke mensen.

EPIC service beloven en meer dan waarmaken!

Wat een verademing dit bedrijf! Laagdrempelig, persoonlijk en service waar menig bedrijf in NL een puntje aan kan zuigen. Ik had een probleem met een Praktisch Nieuwe iPhone, binnen 1 dag was alles opgelost en had ik een gratis upgrade te pakken omdat mijn toestel niet meer beschikbaar was. Dikke duimen omhoog voor Go Lemon!

Over Go Lemon

If you want Apple, Go Lemon! Go Lemon is het eerste en enige bedrijf in Nederland waar je jouw favoriete Apple device kan gebruiken door een abonnement af te sluiten. Flexibel: Maandelijks opzegbaar Onbezorgd: All-risk verzekerd tegen schade EPIC service: Klanten geven onze service een 9,6 gemiddeld!