Service prima, financiële afhandeling ineens vervelend geworden

Incasso kan niet meer, in eens 2 facturen ipv 2, is omslachtig geworden, was ik niet van ze gewend.

Geweldige flexibele service

Geweldige flexibele service, waar ik nu meerdere abonnementen van heb.

Goede en vriendelijke service

Ik heb twee jaar gebruik gemaakt van mijn iPhone 8, geleast bij Golemon. In deze tijd is hij een keer kapot gevallen en ik kreeg snel een vervangende iPhone. De service is persoonlijk en duidelijk (zelf geschreven briefje bij de iPhone) . Helemaal top!

Uitstekende snelle en vriendelijke service!!

Vriendelijke service, snelle levering en aantrekkelijke tarieven!! Al sinds dag 1 vaste klant.

Geweldige service, en unieke oplossingen

Met pupers in het huis, een ideale oplossing, leasen van de telefoon, en na eenvpaar jaar weer kunnen upgraden naar een nieuw toestel. Werkt geweldig.

Geweldige service en flexibiliteit

met tiener kinderen is deze methode geweldig, ze betalen zelf een deel van de telefoon, en hebben elke 1 á 2 jaar het nieuwste model.

De service is goed en je wordt goed geholpen als je problemen ervaart met je Go Lemon telefoon.

Mooie iPad Air voor een mooie maandprijs.

Binnen 2 dagen m’n iPad binnen en nog netjes (door een storing misgelopen) cashback terug beloofd vanuit Go-Lemon, top!

Gewoon super service!

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Super tevreden!

Tot nu toe prima

Quality is good

I feel its brand new mobile not used

Supersnel en goed geregeld

Supersnel en goed geregeld. Volgende dag in huis en product zat nog in het plastic van Apple gewikkeld ondanks dat het een 'bijna nieuw' product was.

Vlotte acceptatie en snelle levering

Na de acceptatie procedure wat 1 dag heeft geduurd heb ik mijn I Phone XS maxi besteld.. Dit heb ik na 2 dagen ontvangen. De I Phone was niet zo goed als nieuw. Het was gewoonweg nieuw. Ben er super super blij mee.

Snel en flexibel

Mooi toestel ontvangen.

Geweldig product en betere service!!

Uitermate tevreden met wat ze bieden. Mijn kinderen hebben een abonnement. werken er zelf voor en na een jaar of 1,5 kan je upgraden. Super!

Waar waren jullie al die jaren??

Begrijp niet dat ik zo'n tijd getwijfeld heb om klant te worden! Uitstekende levering, alles goed verzorgd, helder en duidelijk. Volledig ontzorgd, gemakkelijk en qua kosten gelijk aan het kopen van een toestel met als bonus de verzekering. Aanrader!

Super snelle levering

Ze stuurde het mij erg snel op en de service was erg goed

heel goed

Mijn ervaring was zeer bevredigend, ze vervulden zeer goed.

Toppers

Zeer blij met mijn ipad :))

Niet elke lemon is zuur!

Prima service , helder en duidelijke overeenkomsten en nog nooit reden tot klagen gehad Klantenservice reageert uiterst snel op vragen en zelfs de gebruikte toestellen verkeren in topstaat! Heb inmiddels 2 devices afgenomen een nieuw en een gebruikte , en ben er zeer tevreden mee! Go Lemon laat zien dat toestel lease best voordelig kan zonder haken of ogen Zeer tevreden

Vriendelijk, eerlijk

Snelle levering van je bestelling, goede service en vriendelijk personeel

Ik ben al 4 jaar klant bij Go Lemon en ben zeker niet van plan om ooit nog te switchen. De klantenservice, gemak, vernieuwing! I love it.

Snelle levering buiten gewoon goed

Zeer netjes en snel afgehandeld, ik had mijn nieuwe telefoon snel in huis!

Snelle afhandeling waardoor ik mijn nieuwe telefoon snel in huis had! Erg blij met dit concept!

Top service!

Fijn dat deze optie er ook nog is! Hetzelfde als een abonnement alleen dan ook voor ipad en apple watches! 1 minpuntje is dat je bij elke bestelling de startfee moet betalen. Dat is wel jammer.

Over Go Lemon

If you want Apple, Go Lemon! Go Lemon is het eerste en enige bedrijf in Nederland waar je jouw favoriete Apple device kan gebruiken door een abonnement af te sluiten. Flexibel: Maandelijks opzegbaar, 12 óf 24 maand contracten Onbezorgd: Altijd Garantie Service™ van Go Lemon EPIC service: Klanten geven onze service een 9,5 gemiddeld!