Een goede communicatie, maar ook een smetje.

Er zat geen retourstikker in de doos.

Medewerkers zijn zeer behulpzaam en staan direct klaar voor je kunnen overal antwoord op geven

Super snel binnen. Overzichterlijk en klantvriendelijk

In Iphone doos kreeg ik een glass screenprotector er bij, een handgeschreven welkomsbriefje. Met daarbij Lemon smaak zuurtjes! Ik geef jullie een 10!

De snoepjes maakten het af

Snel alles voor elkaar gekregen geen klachten!

Niet zo geweldig

Bezorging duurt uitermate lang. Gesproken met de klantenservice en die was top. van 2 naar 5 sterren voor nu.

Beste Yordi, Elke onvoldoende doet ons pijn en dus die van jou ook. Het spijt ons dat jij een andere verwachting hebt bij de bezorging. Wij communiceren duidelijk in onze orderbevestiging dat we 2-3 werkdagen levertijd hanteren. Jij bestelt op 10 april (vrijdag) en dat betekent dat wij zonder dat we afdoen aan onze belofte op woensdag (vandaag) of morgen (donderdag) kunnen leveren. Immers, afgelopen maandag was het 2e paasdag en dat is een nationale feestdag. Verder geef je aan dat je wel al betaald voor het abonnement en dat klopt omdat we normaal de volgende werkdag al leveren en dit dus zelden een probleem is. We willen je graag compensatie aanbieden voor de dagen dat je betaalt en nog geen gebruik hebt kunnen maken van het abonnement. Officieel zal dat max 1 dag zijn uitgaande van onze standaard levertijd, maar we zijn de beroerdste niet. Jouw abonnement kost €22/30 is €0,73 per dag. We gaan jou 10 dagen vergoeden, gewoon omdat we met jou balen dat het iets langer duurde. Daar kunnen we overigens niets aan doen, want alle vervoerders kampen met enorme problemen van ondercapaciteit ivm de Coronacrisis en de enorme hoeveelheden pakketten die verzonden worden a.g.v. de intelligente lockdown. Daar kan jij en daar kunnen wij niets aan doen, behalve dan je ruimschoots compenseren voor het ongemak. Deal? Als je tevreden bent met de oplossing mag je altijd je beoordeling aanpassen. Hoeft niet natuurlijk, want iedereen heeft recht op zijn mening. Dank voor de feedback! Team Go Lemon

Zeer tevreden!

Vaste klant bij go-lemon, en dat is niet voor niets. Erg fijne service en snelle hulp bij problemen. Gelukkig nog nooit iets gehad met mijn devices!

Absolute aanrader. Epic service

Supersnel geschakeld, snelle levering, direct persoonlijk contact. Keep it up Bas & team!

Top service!

Gezien ik op één van de Waddeneilanden woon en we hier geen UPS punt hebben, heeft Go Lemon het pakket via PostNL verzonden en had ik hem binnen een dag binnen! Top service!

Nette service, telefoon inclusief hoesje en beschermglas

Tot zover , perfect 👍🏻

Afgelopen week mijn toestel binnengekregen van Go Lemon. Telefoon ziet er puntgaaf uit en werkt super. Ik ben heel tevreden! Levering duurde 2 dagen, heel vlot!

Snel, correct en makkelijk

Het was mijn eerste keer bij Golemon, ik heb de bestelling snel kunnen afronden en ben heel tevreden met de kwaliteit en prijs van het product. na berekening merk ik dat dit goedkoper is dan het product te kopen. het enige nadeel vind ik de levering via UPS. een onoverzichtelijke website met trackinglink, langzame of incorrecte updates en moeilijke te bereiken afhaalpunten is voor mij een irritatie geweest. ik kan GO Lemon alleen adviseren gebruik te maken van PostNL of een andere dienst want met UPS krijg je alleen maar irritaties die kunnen leiden tot geen extra bestellingen.

Mijn ervaring met Lemon is prima verlopen Alleen vindt ik jammer dat de levering met upc lang duurt Post nl gaat een stuk sneller

Top service! Gebruikte apple watch

Ondanks dat de apple (bijna nieuw) voor mijn perfectionisme iets te veel krassen had ben ik toch blij met de service die is gegeven. Mvg, Demian

Snelle afhandeling..

Fijn contact en snelle reactie op mail.

Perfecte levering

Telefoon werd snel geleverd en er zat een leuke persoonlijke boodschap bij! Verder werkt de telefoon uitstekend

Makkelijk en snel geregeld!

Makkelijk en snel geregeld. Ik zal dit zeker aanraden aan vrienden. En in de toekomst nogmaals gebruik maken hiervan.

Top en snelle service

Redelijk positief

De watch zelf is erg fijn. Over het bandje heb ik niet zo’n goede ervaring aangezien je een niet origineel bandje meegeleverd krijgt. Hierop een mail gestuurd waarin gezegd werd dat klanten zelf een nieuw bandje kopen. Dit vond ik erg jammer om te horen. Toch heb ik bij aanvraag een origineel bandje gekregen.

Hi Sinan, Fijn dat je tevreden over de Watch bent en dat we je hebben kunnen helpen met het bandje en zo de onvoldoende in een voldoende hebben kunnen omzetten. Zoals aangegeven kunnen we niet altijd een origineel bandje meesturen bij onze gebruikte Watches. De ervaring met onze klanten is dat veel klanten zelf nog 1 of meerdere extra bandjes erbij kopen en minder waarde aan het meegeleverde bandje hechten. Jij doet dat wel en daarom zijn we blij dat we het op hebben kunnen lossen voor je. EPIC service, daar gaan we voor :-) Enjoy the Go Lemon Apple Watch. Dennis, Team Go Lemon

Toppers

Toppers

Snelle goede service

Telefoon snel opgestuurd. Alles was duidelijk

Top Service!

Snelle levering & attente levering met een handgeschreven kaartje. In 1 woord top!

Super service heel duidelijk en snelle levering..

Alles super snel

Snel en erg behulpzaam!

Na aanvraag bleken er nog wat extra documenten nodig te zijn. Team heeft snel en vriendelijk geholpen door alternatieven voor te stellen. iPhone was erg snel binnen en werkt perfect. Zeker een aanrader!

Super friendly and great service

Enjoying the iPad Pro and Apple Pencil, great service from a cool company! :)

Over Go Lemon

If you want Apple, Go Lemon! Go Lemon is het eerste en enige bedrijf in Nederland waar je jouw favoriete Apple device kan gebruiken door een abonnement af te sluiten. Flexibel: Maandelijks opzegbaar, 12 óf 24 maand contracten Onbezorgd: Altijd Garantie Service™ van Go Lemon EPIC service: Klanten geven onze service een 9,5 gemiddeld!