Goede ervaring. Snelle levering

Alles was snel en goed geregeld

Goede service en snel

Goede service en snelle levering

Prima afhandeling

Ik ben er erg blij mee

TOP

Snelle levering, goede communicatie!

Epic !

Fijn, persoonlijk en behulpzaam!

Top, zeer tevreden

Uitstekende service. Mooie producten.

Beter wordt het niet, ik ben en blijf fan ;))

Kon niet beter!

Het was een makkelijke en snelle service en raad dit zeker andere mensen ook aan!

Ondanks de slechte start...

toch tot een goede oplossing gekomen. Eerste toestel was niet deugdelijk genoeg, ba contact te hebben opgenomen, een nieuw toestel aangeboden van een klasse hoger voor dezelfde prijs. Tevens hebben ze de retourkosten vergoed. Netjes opgelost, ook snel binnen!

Eerste ervaring Go Lemon

Meermaals persoonlijk contact gehad met Go Lemon. Dit is echt een pluspunt, je merkt dat alles draait om de klanttevredenheid. De verpakking is duurzaam, iets wat ik waardeer. Goed product en zoals gezegd fijne service.

UPDATE 11-05 Hi Michel, Dank dat je na ons contact(en) van mening bent veranderd. Daar doen we het voor :-) We hopen je nog van heel erg veel EPIC service te voorzien. Groet, Het hele team van Go Lemon Hi Michel, Dank voor je kritische beoordeling. We erkennen de opmerkingen die je geeft. De verwarring en de fout met de factuur merk je terecht op en hebben we direct hersteld. Wat betreft de levering communiceren we altijd 2-3 werkdagen in onze orderbevestiging. In meer dan 90% van de gevallen leveren we sneller. Soms precies binnen de tijd en heel af en toe niet, zoals met name nu tijdens de topdrukte bij de leveranciers. Dat is ook de reden waarom UPS heel conservatief de afleverdatum inschat. Ervaring leert dat zij veel sneller leveren dan dat ze communiceren. Als ik zo naar het verloop van jouw pakketje kijk wordt het zeer waarschijnlijk morgen afgeleverd. Als dat het geval is, is het keurig op de 3e werkdag na jouw bestelling geleverd. Maar we begrijpen dat het weekend ertussen het allemaal gevoelsmatig veel langer duurt. Nog even geduld en we vertrouwen er op dat we je nog vaak kunnen bewijzen dat onze service oprecht EPIC is zoals de meeste klanten hem ervaren en beoordelen. Groet, Dennis Go Lemon

Snelle service in deze tijd Kon mijn mobiel snel gebruiken En kreeg snel goedkeuring Nu kan ik weer verder met de gang van zaken

Vlot, overzichtelijk

Navraag over mijn pakketje werd goed beantwoord. Afhandeling prima, en het extraatje was een nice touch.

Snelle levering en zeer mooie iphone! Ik ben helemaal blij!

Hele goede ervaring

Goede service en prettig contact.

Een iPhone 8 Plus besteld via Go Lemon en al snel bleek dat de batterij niet goed meer was. Contact opgenomen met Go lemon en al heel snel een goede oplossing gevonden. Heel netjes persoonlijk contact.

Snelle beoordeling en vlot geleverd. Kortom prima, zeker aan te bevelen.

Geweldige oplossingen en service.

De oplossingen die ze beiden zijn uniek en waren erg geschikt om onze puberzoon incentive te geven te werken voor zijn telefoon, en zodoende toch iedere keer een geweldige nieuwe telefoon te verdienen.

Topservice snelle levering

Zeer klantvriendelijk, aantrekkelijke producten, en snel geregeld

Een goede communicatie, maar ook een smetje.

Er zat geen retourstikker in de doos.

Medewerkers zijn zeer behulpzaam en staan direct klaar voor je kunnen overal antwoord op geven

Super snel binnen. Overzichterlijk en klantvriendelijk

In Iphone doos kreeg ik een glass screenprotector er bij, een handgeschreven welkomsbriefje. Met daarbij Lemon smaak zuurtjes! Ik geef jullie een 10!

De snoepjes maakten het af

Snel alles voor elkaar gekregen geen klachten!

Niet zo geweldig

Bezorging duurt uitermate lang. Gesproken met de klantenservice en die was top. van 2 naar 5 sterren voor nu.

Beste Yordi, Elke onvoldoende doet ons pijn en dus die van jou ook. Het spijt ons dat jij een andere verwachting hebt bij de bezorging. Wij communiceren duidelijk in onze orderbevestiging dat we 2-3 werkdagen levertijd hanteren. Jij bestelt op 10 april (vrijdag) en dat betekent dat wij zonder dat we afdoen aan onze belofte op woensdag (vandaag) of morgen (donderdag) kunnen leveren. Immers, afgelopen maandag was het 2e paasdag en dat is een nationale feestdag. Verder geef je aan dat je wel al betaald voor het abonnement en dat klopt omdat we normaal de volgende werkdag al leveren en dit dus zelden een probleem is. We willen je graag compensatie aanbieden voor de dagen dat je betaalt en nog geen gebruik hebt kunnen maken van het abonnement. Officieel zal dat max 1 dag zijn uitgaande van onze standaard levertijd, maar we zijn de beroerdste niet. Jouw abonnement kost €22/30 is €0,73 per dag. We gaan jou 10 dagen vergoeden, gewoon omdat we met jou balen dat het iets langer duurde. Daar kunnen we overigens niets aan doen, want alle vervoerders kampen met enorme problemen van ondercapaciteit ivm de Coronacrisis en de enorme hoeveelheden pakketten die verzonden worden a.g.v. de intelligente lockdown. Daar kan jij en daar kunnen wij niets aan doen, behalve dan je ruimschoots compenseren voor het ongemak. Deal? Als je tevreden bent met de oplossing mag je altijd je beoordeling aanpassen. Hoeft niet natuurlijk, want iedereen heeft recht op zijn mening. Dank voor de feedback! Team Go Lemon

Zeer tevreden!

Vaste klant bij go-lemon, en dat is niet voor niets. Erg fijne service en snelle hulp bij problemen. Gelukkig nog nooit iets gehad met mijn devices!

Absolute aanrader. Epic service

Supersnel geschakeld, snelle levering, direct persoonlijk contact. Keep it up Bas & team!

Top service!

Gezien ik op één van de Waddeneilanden woon en we hier geen UPS punt hebben, heeft Go Lemon het pakket via PostNL verzonden en had ik hem binnen een dag binnen! Top service!

Over Go Lemon

If you want Apple, Go Lemon! Go Lemon is het eerste en enige bedrijf in Nederland waar je jouw favoriete Apple device kan gebruiken door een abonnement af te sluiten. Flexibel: Maandelijks opzegbaar, 12 óf 24 maand contracten Onbezorgd: Altijd Garantie Service™ van Go Lemon EPIC service: Klanten geven onze service een 9,5 gemiddeld!