snel en goed

Goed mailcontact mbt een vraag die ik had over een product. Snel geholpen. Meteen besteld en de dag erna in huis. Aanrader!

Super snel en correct

******

Besteld, snel in huis

Gewoon goed, zoals het hoort.

Prima ervaring!

Goede service!

Reageert snel als je een vraag hebt. Ze bellen direct en doen echt hun best voor je.

Heel trage levering

Ik heb drie puzzels besteld maar ik wacht nog steeds na tien dagen. Heel jammer aangezien veel mensen tevreden zijn over de snelle levering. Ik blijf wachten maar snel is het zeker niet.

gewoon top

goede snelle levering behulpzaam snel antwoord dus in een zin zeer aan te bevelen

Goede prijs, snelle verzending.

Lang gezocht naar messenblok. Als je juiste messen hiervoor hebt is het een uitstekende keus en ziet er ook nog goed uit.

Top sneeuwbalmakers!

Goed product en snelle levering

Eierkoker besteld, makkelijke site en snel in huis

Fijne communicatie

Ik werd goed op de hoogte gehouden, bij vragen kreeg ik vlot antwoord. Helemaal top.

Fijn dat Greta zo tevreden is over onze werkwijze!

Vlotte verzending

Ik heb mijn pakket goed en vlot ontvangen. Geen problemen ondervonden.

Hoi Marjolein, Wij vinden het fijn dat ook onze Belgische klanten onze inspanning zo kunnen waarderen.

Top servies!

Hele goede communicatie!

Dank je wel Kremi voor deze hoge beoordeling.

Snelle levering. Prima produktvoor een faire prijs.

Ik ben dik tevreden.

En wij zijn vet blij met deze super hoge waardering!

Prijs kwaliteit super

Goedkoopste oplossing

Fijn dat onze prijs-kwaliteit zo hoog wordt gewaardeerd.

Goedkope artikelen en snelle levering

perfecte sit met leuke aanbiedingen

Bedankt Guido, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.

Een goede ervaring!

Duidelijke communicatie. Duidelijke productomschrijving Duidelijkheid over verzending.

Wij zijn blij met deze duidelijk positieve reactie!

Snelle correcte levering

Product precies zoals op de foto en snelle levering.

Product voldoet perfect

Snelle correcte levering. Product precies als afbeelding webshop. Tevreden!

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Slecht

Ik heb een stuk superhelden pop besteld , voor een jongen met het syndroom van down. Helaas hebben jullie de verkeerde pop gestuurd, en is het niet de pop ben de afbeelding. Erg teleurstellend. Pop is gelijk teruggestuurd. Naar moest wel 7,25 verzendkosten betalen. Ik ben niet moeilijk maar dit is niet tof!

We hebben persoonlijk contact met deze klant gehad. Hierbij hebben we aangeboden om de retourkosten alsnog te vergoeden, waarmee we verder gaan dan de algemene voorwaarden waar je als klant mee instemt. We hebben de klant het aankoopbedrag na dit contact uiteraard terugbetaald. Dus wij kunnen ons niet vinden in de opmerking dat we misleidend gehandeld zouden hebben.

Op tijd het juiste artikel geleverd !!

Merk artikelen voor een nette prijs en snel geleverd.

Snelle levering, goed product

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Goede service, snelle levering

Snel en correct geholpen

Over Koopjes Markthal

De Koopjes Markthal is een online warenhuis met een groot aanbod aan artikelen tegen de scherpste prijs voor iedereen. Ons aanbod aan producten voor in en rondom huis wordt op de seizoenen afgestemd. iedere dag worden nieuwe artikelen aan dit assortiment toegevoegd. U vindt bij ons altijd het juiste product voor een scherpe prijs met de zekerheid van Thuiswinkel Waarborg.