Prima service, niets op aan te merken

Ik kreeg wat ik besteld had, snelle levering!

Slechte service!

Je betaald 33 euro om je product te laten bezorgen. En de levering is werkelijk schandalig. Mijn plinten werden met een beetje tape erom open en bloot geleverd. Als je een klacht in dient bij de klantenservice nemen ze je niet serieus en blijven ze voet bij stuk houden i.p.v. tevreden klanten houden.

Beste Stephan, Zoals ik zie heeft u gegronde plinten besteld. Deze worden zo gestapeld dat de achterkant van de altijd naar boven zit om transportschade te voorkomen. Wij wikkelen gegronde plinten niet in zijn geheel in folie omdat deze plinten nog een aantal bewerkingen (schuren en lakken) nodig hebben voor een mooi eindresultaat. Wij hopen dat het eindresultaat bij u naar wens is als de plinten gemonteerd zijn. Met vriendelijke groet, Lars De Plintenfabriek

snele en goede levering

Ik had eerst plinten van 90mm hoog besteld, en daags voor het transport veranderd in 12cm hoog. Is allemaal goed gegaan.

super goede service en snelle levering

Bij levering was er iets stuk gegaan, dit werd super goed afgehandeld. Snelle levering en goede kwaliteit product.

Top, makkelijk besteld en snel geleverd, mooi product

Op de site is er een duidelijk overzicht van de mogelijkheden. Snel besteld en snel geleverd. Goede service!

keurig afgehandeld

volgende keer kom ik zeker weer terug bij jullie

Geweldige service mooie plinten

Meet dan top

Top bedrijf en vakkundige monteur!

Prima website, goede communicatie, nette prijs en strakke montage. Zeer tevreden over het hele proces van proefstukjes aanvragen tot inmeten tot montage van de plinten. Denken mee, adviseren goed en zijn vriendelijk. Echte aanrader!

Overzichtelijk, simpel te bestellen en netjes op de hoogte gehouden van de status.

Voor de eerste keer besteld, zeker een aanrader. Netjes op de hoogte gehouden van de status, ook wanneer je mailt om even te checken of ze een indicatie kunnen geven wanneer het ongeveer geleverd wordt. Mooie producten, nette website alles top!

Snel, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snel geleverd. Chauffeur heeft geholpen de plinten twee verdiepingen hoger te krijgen. Super. Zelf heb ik wel een beetje spijt van onze keuze voor MDF. Aan het eind van onze renovatie was het budget op en konden we ons geen echt hout meer veroorloven. Bij het zagen komt dat ultrafijne stof van de MDF nu overal terecht. Jammer. Maar dat is de Plintenfabriek niet aan te rekenen.

Verkeerde levering

Tijdens de montage bleek dat twee plinten verkeerd geleverd waren. Te dik (25 mm i.p.v. de bestelde 22 mm) en met verkeerd uitfrees maten. Gemailed en op verzoek foto's opgestuurd. Aangeboden werd om te plinten om te ruilen maar omdat ik ze al gezaagd en afgelakt had, was dit geen optie meer. Daarna werd aangeboden om nieuwe plinten op te sturen die dan wel opnieuw betaald moesten worden, maar de verzendkosten hoefde ik niet te betalen. Al met al wel wat teleurstellend. Goede raad, laat de (overigens heel vriendelijke) chauffeur heel even wachten en check de maten!

Beste Paul, In mijn e-mail die op 17-2 is verzonden heb ik u aangeboden gratis twee nieuwe plinten te laten produceren en deze te komen ruilen. Tot op heden heb ik hier helaas nog geen reactie van u op gehad, deze oplossing geld nog steeds dus ik hoor graag of u hier nog gebruik van wilt maken. Met vriendelijke groet, Tessa Plintenfabriek

2 verschillende soorten diktes MDF op elkaar gelijmd. Meer stelt het niet voor.

Stelt weinig voor. 2 planken op elkaar gelijmd en 180 euro lichter.

Beste Jessie, Onze vensterbank Zelus word uit één stuk MDF gefreesd. Ik kan de verwarring begrijpen maar dit is het model van de vensterbank die u besteld heeft. Bij de foto's op onze website kunt u zien dat wij dit frezen uit een stuk MDF en hier dus geen lijm aan te pas komt. Ik hoop dat u verder tevreden bent over de kwaliteit van de vensterbank. Met vriendelijke groet, Tessa Plintenfabriek

Vriendelijke ontvangst in de showroom. Proefstukken meegekregen. Heldere site, waar je makkelijk doorheen loopt. Snelle levering. Levering op de afgesproken tijd. Kortom, prima!

duidelijk en goede service

Op internet plinten uit gezocht ( uit vele mogelijkheden) filmpjes bekeken voor verwerken. Besteld en betaald. Dag erna telefoon dat ze klaar liggen om op te halen wanneer het mij uitkwam.

Alles perfect geregeld 👍

Alles ging uitstekend

Snel en goed geleverd

Super bedrijf

Hele goede ervaring en correcte chauffeurs.

Snelle levering goede qualiteit

Snel geleverd en een aardige chauffeur

Geen service

Vanmiddag waren wij in jullie showroom. Wij kwamen binnen en er was niemand. Na bijna 10 minuten kwam er een werknemer van de wc af en vertelde ons dat hij meteen iemand zou roepen om ons te helpen. Vervolgens horen wij boven veel bedrijvigheid , maar na nog eens 15 minuten te wachten zijn wij maar gegaan. Voor ons was het duidelijk. Eens en noooooit meer !!!!!!

Hoi Kevin, Wij willen graag onze (toekomstige) klanten goed van dienst zijn en daar hoort uiteraard ook het advies in de showroom bij. Dat er niemand was geroepen of is vergeten keuren wij niet goed. We gaan dan ook zeker iets doen met deze melding. Daarnaast willen we je nog graag van dienst zijn en nodigen we je alsnog uit om langs te komen in onze showroom of contact met ons op te nemen. We kunnen dan kijken wat we voor je kunnen doen, zeker na dit incident. Met vriendelijke groet, Lars De Plintenfabriek

Zelf de verkeerde plinten besteld ☹️ Na een telelefoontje de volgende dag al kunnen omruilen

heel vlotte bestelling en levering

heel vlotte bestelling en levering

Order geplaatst, en nu is het wachten....,

Je plaatst een order betaalt hem en dan is het maar afwachten wanneer je een mailtje krijgen dat de bezorging plaats gaat vinden. Inmiddels een tweede order geplaatst waarvan alles voorradig zou moeten zijn ben inmiddels een week aan het wachten en krijg nu een berichtje dat hij einde van de week geleverd gaat worden dat wil zeggen dat de levering 10 dagen op zich heeft laten wachten voor voorradige spullen

Beste Patrick, Ons systeem is zo ingericht dat de klant op de hoogte wordt gehouden wat de status van zijn bestelling is. Zo weten onze klanten hoe ver en wanneer hun order gereed is. Wat ook in de e-mails staat is hoe je de status kunt opvragen van je bestelling. Hierin wordt indien mogelijk een verwachte leverdatum aangegeven. Daarnaast vinden we het alsnog vervelend dat je in onwetendheid zit dus gaan we er naar kijken hoe we dit nog duidelijker kunnen weergeven voor de klant. Met vriendelijke groet, Lars De Plintenfabriek

Vorige week plinten besteld, die wij eigenlijk snel nodig hadden. Na een telefoontje van ons aan Plintenfabriek werd er direct een leverdatum afgesproken! De plinten zijn inmiddels gemonteerd en we zijn er erg blij mee. De speciale kit, die we er bij besteld hadden, werkt prima. Dan, voor de goede service!

Zeer goede service

De leveringstijd was wat lang, maar dat wisten we van te voren omdat het onder maatwerk viel. Als tip zou ik willen geven dit iets duidelijker bij de bestelling aan te geven wat wel en wat geen maatwerk is (dus expliciet levertijd benoemen bij afronden bestelling). Toen wij problemen hadden met de maatvoering en retournering zijn we uitstekend geholpen en werd er echt meegedacht met ons!

Heel vriendelijk en hulpvaardig. Bestelling mooi op tijd geleverd en verzorgd achtergelaten op de afgesproken plaats