Tevreden gevoel van bestellen tot bezorgen

Plinten besteld vervolgens was de communicatie vriendelijk via mail. Afgesproken dat de chauffeur de plinten naast het huis kon leggen. Bij thuiskomst factuur netjes in de bus met de tekst dat hij de plinten onder afdak bij de voordeur had gezet wegens het weer. Helemaal top chauffeur :))

Plinten besteld, helaas waren ze niet op voorraad, dankzij de medewerking van Plintenfabriek snel tot een goede oplossing gekomen, helemaal top

helemaal goed

helemaal goed

Makkelijke bestelsite en de geleverde plinten voldoen aan de verwachting.

Vele bestelmogelijkheden en een eenvoudige site die prettig werkt. Correcte levering. Conform afspraak gebeld door koerier. Prijs/kwaliteit is heel goed.

Snelle service en ruim assortiment.

Op donderdagavond besteld en de volgende ochtend al op kunnen halen. Ook de mee bestelde kit voldoet aan de verwachtingen.

Prima bedrijf

Een prettige ervaring houden zich aan de afspraken en worden zelfs nog een dag eerder geleverd.

Netjes afgehandeld

Alles optijd en netjes thuisbezorgt

top mee gedacht en netjes geleverd

de levertijd was langer dan verwacht, maar keurig opgelost door de medewerkers van plintenfabriek.nl. fijne correspondentie, en nette levering. en natuurlijk mooie plinten!!!

vlot

ze hadden me iets vroeger mogen laten weten wanneer ze exact gingen leveren maar voor de rest goede kwaliteit en degelijke prijs

Zeer goede levering

Zeer goede levering

Mooi product met een goed bedrijf er achter.

Aflevering top, werd gebeld over het juiste tijdstip van aflevering!!

Goed product en keurig op afgesproken tijd gebracht.

Tot nu toe elke levering correct en op tijd.

Zeer deskundig bedrijf met goede materialen

Zeer duidelijke site en zeer snelle levering. Goede materialen en een zeer vriendelijke bezorger.

Super meegedacht !!

Plinten die we nodig hadden te laat door ons besteld, maar door meedenken van mensen van plintenfabriek, toch op tijd bij ons geleverd en mooi gelakt ook !!

Besteld op 29/9

Ik koos voor jullie omdat ik erg veel positieve dingen las. Ook omwille van de snelle levertijd. Ik koos standaard gladde plinten in een grondlaag dus lijkt me geen maatwerk. Sinds 30-9 staat mijn bestelling in behandeling. Dus ik informeerde begin vorige week hoe dit zo lang kon duren. Ze zeiden me dat dit voorgelakt moest worden en dat dit daarom langer duurde. Na veel over en weer mailen (waar het initiatief telkens van mezelf kwam) blijkt dat mijn bestelling is kwijtgeraakt. Of mijn bestelbon en plots staat sinds gisteren mijn bestelling opnieuw in behandeling. Annuleren zou enkel kunnen binnen de 24u na het plaatsen van de bestelling maar ik hoop dat ik netjes mijn geld terug kan krijgen. In mijn geval hangt mijn verhuis hier van af. Ik hoopte dat ik een iets meer positieve beoordeling kon schrijven.

Beste Heidi, Na het opzoeken van je order zie ik waar de verwarring door is ontstaan. De gladde plint gegrond is inderdaad zoals je al zegt een voorraad product, alleen de afmeting 6mm die je hebt besteld hebben wij niet gegrond op voorraad liggen. Ik ben het met je eens dat dit verwarrend is. We gaan dit zo snel mogelijk oplossen zodat dit niet meer voorkomt. Wat ik ook kan zien is dat de order inmiddels met spoed is geleverd. We hopen dat je tevreden bent over de geleverde producten en wil graag alsnog onze excuses aanbieden dat het later is geleverd. Met vriendelijke groet, Lars De Plintenfabriek

Slecht

4 oktober plinten besteld , vandaag 14 oktober gebeld wanneer ze nu komen . Komen dus as woensdag . Is dus 12 dagen , en ik meen toch gelezen te hebben dat plinten in de grondverf tussen 1 en 3 dagen geleverd gaan worden . ( Ik hoop niet dat het nu nog langer gaat worden door mijn recensie )

Goedemiddag, Allereerst onze welgemeende excuses dat u dit bij ons ervaren heeft. Wij streven ernaar om onze klanten zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Op dit moment kampen wij bij de afdeling Planning met een achterstand waardoor het inderdaad kan zijn dat het langer duurt dan dat u van ons gewend bent. Ik kan inmiddels in het systeem terug zien dat wij uw order hebben ingepland voor levering. Ik hoop dat u tevreden gaat zijn met de geleverde producten zodat wij dit positief kunnen afsluiten. Nogmaals excuses voor hoe u het ervaren heeft bij ons dit is niet waar wij naar streven. Met vriendelijke groet, Aisha Klantenservice Plintenfabriek.

Inmeet service zeker doen!

via plintenfabriek had ik al eerder besteld voor zelf klussen. Dit keer wilde ik graag incl. montage. Echter had ik nog een paar timmervraagstukken en las ik dat ze tegenwoordig ook een inmeet service hebben. Dit is een aanrader!!!! Plintenfabriek kan veel meer dan plinten! let op eerst inmeten dan pas bestellen, als je het andersom doet dat is niet handig :-) heb ik gemerkt

Stof / vezels in grondlak .

Voor ons gehele huis mdf vochtwerende vensterbanken besteld. Helaas zaten een aantal vensterbanken niet mooi in de grondlak. De lak was niet glad. Er is waarschijnlijk iets in de grondlak mee gespoten wat leek op stof of vezels. We hebben dit lang moeten schuren om een glad resultaat te krijgen waardoor de gehele grondlak er af was. We hebben zelf de vensterbanken weer opnieuw in de grondlak moeten zetten. Verder prima. Nette verzending. Vriendelijke chauffeur.

Goede service en heel netjes gemoniteerd. Echt een aanrader

Dank je wel voor de goede service, Stefan! Zoals beloofd, werd ik een half uur voordat de bestelling af werd geleverd, gebeld. Maar die oproep had ik gemist. Ik was niet thuis en had mijn bestelling nog niet betaald. Stefan is toch naar ons adres gereden, waar toevallig mijn zoon was. Die heeft betaald en zo is toch nog alles goed gekomen.

Uitstekende service, montage en afwerking!

Via de radioreclame hebben wij de site opgezocht om het laatste stukje afwerking van een deel van de verbouwing af te maken. Contact was snel gelegd waarna het inmeten heeft plaatsgevonden. Kort daarna is de dag van montage afgesproken. Dit is zeer netjes, vakkundig en professioneel uitgevoerd. Zeer zeker aan te bevelen om hun slogan 'maakt je project áf' eer aan te doen. Absoluut een topbedrijf!

Geweldige service

Enkele weken geleden bestelden wij elders een lambrisering met bijbehorende toplijst. Echter doordat wij ons verrekend hadden, hadden we een stukje van de toplijst te kort. Het ging om een stukje van 35cm. Natuurlijk namen wij contact op met het betreffende bedrijf. Helaas geen enkele service vanuit dit bedrijf. We konden enkel een complete lijst van 244cm bestellen + verzendkosten van 15,- betalen. Totale kosten:30,- voor een stukje van 35cm!!! Wat een slechte service zeg! Zo kwamen we terecht op de site van PLINTENFABRIEK. Ondanks dat we de lambrisering elders besteld hadden was het geen enkel probleem om een stukje toplijst op te sturen en dat geheel kosteloos! Hadden we dit geweten dan hadden we natuurlijk meteen bij olintenfabriek besteld. Hartelijk dank voor de fantastische service!

Zeer tevreden met de bestelling.

Overzichtelijk te zien op de site, makkelijk en duidelijk te bestellen. En de levering verloopt soepel; belletje vooraf is zorgt voor onnodig wachten. Top!!

Goed product en snelle levering

Groot aanbod in soorten plinten. Keuze eenvoudig te selecteren of eventueel tussentijds aan te passen. Betaling en levering volgens afspraak. Overzichtelijk en stipte levering.

Goed! Geleverd als beloofd

Goed.