Ik wacht nog op creditering

Duncan heeft mail gezonden dat de retourzending naar adm. Is gezonden. Maar ik verneem Geen reactie meer

Beste Gerrit, Wij hanteren bij een creditering een termijn van 14 werkdagen. Omdat je geen reactie meer hebt vernomen heb ik het even nagevraagd bij mijn collega. De creditering wordt direct in gang gezet en naar verwachting staat het vandaag nog op je rekening. Met vriendelijke groet, Lars De Plintenfabriek

Goed geleverd

Mooie plinten snel geleverd

goed product

product is goed maar.....informatie ,communicatie en verpakking hebben aandacht nodig

Just in time

Super kwaliteit en service

De geleverde kwaliteit is super goed. Wij kozen voor de geborstelde aluminium plinten. Erg vriendelijke en behulpzame klantenservice ervaren toen bleek dat ik een artikel niet in de juiste maat had besteld en dit wilde wijzigen. Bezorging is met 20,- euro prijzig als je voor over 800,- euro aan plinten besteld. Je wordt netjes van te voren gebeld dat ze er over 30 minuten zijn. He zit dus niet aan huis gekluisterd. Wij zijn erg tevreden. Top!

Correcte en vlotte afhandeling van bestelling

Snel en goede levering tegen een faire prijs

Snel, goed, betaalbaar en kwaliteit.

Plinten gekocht, een simpel product en hoge kwaliteit. Daar kun je het zelf niet voor maken.

Super vriendelijk en snel geregeld

Super vriendelijke man die de plinten kwam brengen heel aardig en legt alles op de juiste plek fijne service zeker voor herhaling vatbaar!

Top service!!!

Goede service en duidelijke afspraken!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

bestelling fout aangeleverd

ik had architraven pakketten besteld voor elke deur apart maar er zaten 2 verschillende diktes in elk pakket.

Beste Maria, Gelukkig heb ik je zojuist uit kunnen leggen dat bestelling die je geplaatst had de stijlen een andere maat zijn als de bovenlijsten. Helaas was dit niet bedoeling voor jullie maar gelukkig is alles goed opgelost. Ik wens jullie dan ook veel plezier met de nieuwe architraven. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Plintenfabriek

laat geleverd en slechte communicatie

het is raar dat ik plinten kan bestellen via de website die niet te maken zijn (uitsparing te groot). Gelukkig werd ik gebeld maar de website zou dat moeten voorkomen. Vervolgens ging iets anders mis (kan gebeuren) en werd mijn levering vertraagd. Kan gebeuren maar communicatie was minimaal.

Goede service en snelle levering

Was een foutje met de levering maar is naar volle tevredenheid en snel verholpen.

Het duurde vrij lang en plinten waren iets anders dan gedacht

Het heefr ca 3 weken geduurd, dat kan sneller denk ik. Communicatie was er tussentijds niet. Ik heb zwrtgelakte besteld, maar waren aan een kant gelakt, niet zo erg , dacht ook dat de vorm iets anders zou zijn, geen zij aanzicht van de plint gezien op de website. Alles netjes verpakt en zeer bruikbaar.

Goede maatwerk plinten

Je moet er iets langer op wachten, maar het resultaat is het waard.

Mooie plinten, snel geleverd

Duidelijke website. De plinten werden netjes gebracht

Binnen een week geregeld ,keurig.

Komen afspraak prima na!

Geheel volgens afspraak bestelling geleverd

zeer goed

Correct, snel en goed.

Geen klachtten goed geregeld

Prettig

TOP

TOP

Netjes

Netjes, snel en correct. Chauffeur smste de avond tevoren dat hij tussen 7 en 8 zou komen. Dat is een beetje vroeg.

mooi oud

Van eerste contact t/m levering, top!