Prachtige klassieke plinten

Voor mijn jaren ‘30 huis met authentieke terrazzo vloer heb ik de landelijke plint besteld bij de Plintenfabriek. Netjes tijdig geleverd door een vriendelijke bezorger en het resultaat is top! Zou het zeker aanbevelen.

Levering 2 weken te laat en onvolledig

Levering gelakte plinten twee weken na afgesproken leverweek(week 13) Oke, pasen zorgt natuurlijk voor enige, planbare, vertraging. Tot mijn verbazing was de levering vervolgens incompleet, geen lijm, kit en afwerk blokken. Product (plint) zelf is goed. Uiteindelijk is dat wel meest belangrijk. Contact met klantenservice is oke. Zou graag hogere score geven, maar er is simpel weg niet voldaan aan de afspraak qua tijdigheid en volledigheid. Tijdigheid is te vergeven als het compleet geleverd wordt.

Beste Wouter, Wij zullen dit uitzoeken waarom dit niet is bezorgd en wij gaan dit uiteraard met spoed zo goed mogelijk voor u oplossen, zoals u dat van ons mag verwachten!

Maatwerk met schade geleverd, geen communicatie

Een bestelling die geleverd werd met schade, waarna ik telefonisch probeer contact op te nemen, maar er een half uur lang 2 wachtenden voor mij zijn en geen vooruitgang, dus probeer ik het via de mail waar ik nog steeds geen reactie op heb mogen ontvangen. Schandalig, duur, slechte service, slechte kwaliteit, geen klantenbinding of oplossingsgerichte reactie.

een echte aanrader !!

De kwaliteit en service zijn top

Top keukenplinten

Mooie keukenplinten, precies zoals besteld geleverd in de juiste kleur. Lijkt degelijk en sterk materiaal, helemaal tevreden. Bezorging ook prima. Alleen de plintklemmen zijn van inferieure kwaliteit en breken snel af. Dat is het enige minpuntje.

Na bijna 3 maanden nog steeds geen geld retour!!!

Had verkeerde plinten besteld die ik retour kon doen bij een nieuwe bestelling met de juiste plinten. Plinten waren niet uit de verpakking geweest en zijn dus op dezelfde manier retour gegaan. Zou daar een creditatie van terug ontvangen. Nu na ruim 2 maanden later, meerdere mails en telefoongesprekken, nog steeds geen geld retour!!! Gewoon schandalig, dieven zijn het! Ook ik moet hard werken voor mijn geld. Bestel er dus ook nooit weer en hoop dat boontje vanzelf een keer om zijn loontje komt.

Netjes een mail wanneer de bestelling geleverd wordt en goede communicatie.

Duur boekenplankensysteem voldoet niet, geen service

Boekenplanken met blinde ophanging gemonteerd volgens instructie, maar blijven hellen/scheef hangen. Contact opgenomen met Plintenfabriek, plank volgens advies eraf gehaald en opnieuw vastgezet, bleek geen oplossing. Nieuwe mail, zelfde reactie, geen oplossing. Kortom, duur product dat in het geheel niet voldoet, geen service.

Beste Anne, Allereerst hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite voor het schrijven van deze recensie. Wij betreuren jouw ervaring zeer en hopen dat we alsnog persoonlijk (bij voorkeur telefonisch) in contact mogen komen om te kijken waarin wij nog extra advies kunnen geven, dan wel niet het zoeken naar een alternatief. Met vriendelijke groet, Plintenfabriek

Geweldig!!

Over het product op zich kan ik nu nog niks vertellen. Dat staat nog ingepakt ivm de bouwvak vakantie. Wat ik wel heel erg graag zou willen melden is, dat ik door Roy Michels buitengewoon goed geholpen ben! Een hele nette en vriendelijke meneer die bijzonder behulpzaam was.

Beste Ria, Hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite voor het schrijven van deze leuke recensie. Wij vinden service erg belangrijk, dus wij zijn blij om te lezen dat u dit ook zo ervaren heeft. Ook wij zijn erg blij met onze collega Roy, en zullen deze complimenten ook zeker doorgeven aan hem! Wij hopen op een een mooi eindresultaat, en ontvangen u graag in de toekomst opnieuw. Met vriendelijke groet, Plintenfabriek

Erg tevreden

Top product

Zelf de plinten afgehaald,binnen 2 dagen de verzendkosten terug gestort. Erg netjes.

Beste Piet, Dankjewel voor je leuke review! Wat fijn dat je de plinten zo goed vindt! Uiteraard proberen we overal z.s.m. bij te zitten en ook fijn dat het bij jou ook het geval was. Wij hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Team Plintenfabriek

Beste plint ever.

Besteld en direct op kunnen halen. Ondanks dat het adres overal goed stond vermeld ging ik toch naar de verkeerde lokatie dankzij mijn navigatie. Klein bordje bij de showroom had geholpen. Top service

Hi Jeroen, Hartelijk dank voor deze recensie: dit waarderen wij enorm! Ik ga deze feedback zeker doorgeven aan mijn collega's die verantwoordelijk zijn voor de Faciliteiten binnen het bedrijf. Veel plezier van de producten en graag tot een volgende bestelling. Team Plintenfabriek

Keurig op tijd afgeleverd chauffeur was zeer behulpzaam product in prima staat

zie boven alsnog onze complimenten

Goedemorgen Anton, Hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite om deze recensie te schrijven. Dit waarderen wij enorm! Veel plezier van de aankoop en graag tot een volgende order. Met vriendelijke groet, Team Plintenfabriek.nl

prijs goed levering prima

duidelijkeheid met alles

Beste Tonnie, Hartelijk dank voor deze recensie. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier van het eindresultaat en graag tot een volgende order! Met vriendelijke groet, Team Plintenfabriek.nl

Goeie service en snelle levering

Na proefstukken te hebben ontvangen de bestelling geplaatst. Had de plinten snel binnen en kreeg van te voren een telefoontje van de vervoerder.

Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Wij waarderen dit zeer. Fijn dat u tevreden bent, en dat u gebruik heeft gemaakt van onze Proefstukjes aanvraag. Veel plezier van uw plinten! Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Snel geleverd en goed verpakt

Beste Ronald, Hartelijk dank voor deze review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent. Nogmaals dank voor de order, en veel plezier van de aankoop! Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Snel en goed geleverd alleen verkeerde maat gekregen

Snel en goed afgeleverd alleen wel als eerste checken of het de juiste maat is die bestelt hebt

Beste Alex, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven. We hebben elkaar telefonisch gesproken en ik ben blij te horen dat je tevreden bent met het eindresultaat. Veel plezier van deze aankoop en graag tot een volgende order! Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Geleverd volgens afspraak en mooi materiaal

Extra lange plinten afgelakt op de gewenste kleur en snel geleverd door behulpzame, vriendelijke en klantgerichte bezorgers

Beste Bertho, Fijn te lezen dat u tevreden bent! Hier streven wij uiteraard altijd naar. Veel plezier van deze aankoop en graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Overzichtelijke site, snelle levering en meedenkend en betaalbaar!

Eenmaal aankoop gedaan blijf je terugkomen, flexibel en betrouwbaar!!

Prima, wat lange levertijd

Goede service, producten netjes. Enige minpunt is dat de levertijden zolang je iets buiten de standaard gaat best lang zijn. Verder goed bedrijf.

Snel prachtig product

Snel prachtig product

Alles goed geregeld

Zeer tevreden.

Behulpzaam, goede service, meedenkend, snelle levering. Zeer goed bedrijf. Aanrader

Vlugge regeling, fijne service. Helaas waren de plinten wel beschadigd op de gladde kant

Wij hebben de plinten voor onze woning bij plintenfabriek besteld, het gaat om grofweg 800 euro aan plinten. Van bestelling tot levering ging moeiteloos, de chauffeur belde 30 minuten van te voren dat hij ging leveren (ook was er nog een track & trace). De plinten worden vlakke-kant op vlakke-kant geleverd en we konden dus bij het aannemen van de plinten niet zien of er beschadigingen waren. Helaas kwamen we bij het uitpakken wat anders tegen. Midden op de plinten van 4.88m zagen wij beschadigingen aan de bovenkant, op sommige stukken waren er hele happen uit. Andere stukken enkel verfschade. Gelukkig was het niet bij alle plinten zo, er waren er maar drie defect (van de twintig) waarvan één serieus defect was. De montage hebben we zelf gedaan dus we konden om de defecten heen werken en ziet het er nu alsnog spat-zuiver uit!

Beste Mike, Hartelijk dank voor het schrijven van deze recensie. Fijn dat je tevreden bent en dat het eindresultaat er goed uit ziet. Voor ons is het krijgen van feedback erg van belang; hier kunnen we wat mee! Ik ga deze opmerking dan ook terugkoppelen aan mijn collega's. Nogmaals dank voor deze bestelling, en graag tot een volgende aankoop! Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Top producten voor een top prijs en top levering