Neem extra personeel aan voor de klantenservice.

Aantal problemen: 1. Ondoorzichtige levertijden, niet duidelijk wanneer levering plaatsvindt. 2. Op dag van levering komt bezorger meer dan 5 uur te laat. 3. Erg lange wachtrijen als je belt naar de klantenservice (2 keer moeten doen). 4. Personeel is overwerkt en vindt het daarom moeilijk om klantvriendelijk te werken. Oplossingen: 1. Meer personeel aannemen, vooral op klantenservice. 2. Minder aggressief adverteren op o.a. Google zodat het aantal orders beheersbaar blijft.

Prima.

Betrouwbaar en klantgericht

Goeie kwaliteit en zeer prijsvriendelijk

Goeie communicatie en kwaliteit.

Duurt lang

De bestelling plaatsen gaat wel snel en makkelijk. Maar voordat je de bestelling heb. 5 weken gewacht op 10 neuten. Als je iemand telefonisch wil spreken neem dan gerust een uur of ander half de tijd. Email word gewoon niet op gereageerd. Organisatorisch is er nog wel en grote inhaalslag nodig bij deze winkel.

Slechte communicatie na verkeerd geleverd

Verkeerde bestelling geleverd, werd weer meegenomen door chauffeur. Hier heb ik direct achteraan gemaild (bij bellen hang je in de wacht) maar pas na 2 week reactie. Geen excuus of iets dergelijks, alleen een vage indicatie wanneer de juiste spullen wel zouden komen. Ook hebben de meeste architraven die ik heb gekregen 1 lelijke kant, slecht gefreesd.

Bestel hier niet je hoort niks van ze

Drie weken geleden hier plinten met montage besteld. Er zou binnen 5 werkdagen een afspraak gemaakt worden, je hoort helemaal niks van ze, ze reageren niet op je mails en per telefoon kunnen ze je ook niet helpen, waardeloos. Hopelijk reageren ze wel op mijn annulering en krijg ik snel mijn geld terug. Pas op mensen, bestel hier niet.

Bestel hier NIETS!

Wat een drama. 0,0 antwoord op emails, wachttijden telefoon te lang.Levertijd x2 a 3. Als het nier meer word. Ik zou het NIET doen. Plintenfabriek.nl ik raad af om met hun in zee ta gaan, prachtige beloftes maar geen van deze beloftes maken zij waar, ondanks herhaalde pogingen contact te maken met hen hen heden nog niets mogen vernemen van deze club. Nogmaals, bestel hier NIET! Ondanks de geweldige radio reclames en beloftes op de hun website, ik heb in alle jaren nog nooit een bedrijf mee gemaakt die zo slecht voor zijn klanten zorgt.

Drama komen levertijden NIET na!

Volgens website product wat ik besteld heb 6-8 werkdagen, zit nu al op 14 WERKDAGEN, gemaild maar GEEN reactie. Mocht je iets volgens planning of mer enige haast willen bestellen DOE HET NIET!. Nog nooit zo'n #€@^@%€ bedrijf meegemaakt.

In 1 woord slecht!!!

Zeer slechte communicatie. Telefonisch heel slecht bereikbaar. Op de site wordt 1-3 werkdagen beloofd voor voorraadartikelen, maar daar wordt dus niet aan voldaan. Ik krijg geen mail van een definitieve levertijd en geen definitieve bevestiging van de bestelling. Ik moet de bestelling dus nog binnen krijgen maar vrees het ergste.

Prachtige klassieke plinten

Voor mijn jaren ‘30 huis met authentieke terrazzo vloer heb ik de landelijke plint besteld bij de Plintenfabriek. Netjes tijdig geleverd door een vriendelijke bezorger en het resultaat is top! Zou het zeker aanbevelen.

Levering 2 weken te laat en onvolledig

Levering gelakte plinten twee weken na afgesproken leverweek(week 13) Oke, pasen zorgt natuurlijk voor enige, planbare, vertraging. Tot mijn verbazing was de levering vervolgens incompleet, geen lijm, kit en afwerk blokken. Product (plint) zelf is goed. Uiteindelijk is dat wel meest belangrijk. Contact met klantenservice is oke. Zou graag hogere score geven, maar er is simpel weg niet voldaan aan de afspraak qua tijdigheid en volledigheid. Tijdigheid is te vergeven als het compleet geleverd wordt.

Beste Wouter, Wij zullen dit uitzoeken waarom dit niet is bezorgd en wij gaan dit uiteraard met spoed zo goed mogelijk voor u oplossen, zoals u dat van ons mag verwachten!

Maatwerk met schade geleverd, geen communicatie

Een bestelling die geleverd werd met schade, waarna ik telefonisch probeer contact op te nemen, maar er een half uur lang 2 wachtenden voor mij zijn en geen vooruitgang, dus probeer ik het via de mail waar ik nog steeds geen reactie op heb mogen ontvangen. Schandalig, duur, slechte service, slechte kwaliteit, geen klantenbinding of oplossingsgerichte reactie.

een echte aanrader !!

De kwaliteit en service zijn top

Top keukenplinten

Mooie keukenplinten, precies zoals besteld geleverd in de juiste kleur. Lijkt degelijk en sterk materiaal, helemaal tevreden. Bezorging ook prima. Alleen de plintklemmen zijn van inferieure kwaliteit en breken snel af. Dat is het enige minpuntje.

Na bijna 3 maanden nog steeds geen geld retour!!!

Had verkeerde plinten besteld die ik retour kon doen bij een nieuwe bestelling met de juiste plinten. Plinten waren niet uit de verpakking geweest en zijn dus op dezelfde manier retour gegaan. Zou daar een creditatie van terug ontvangen. Nu na ruim 2 maanden later, meerdere mails en telefoongesprekken, nog steeds geen geld retour!!! Gewoon schandalig, dieven zijn het! Ook ik moet hard werken voor mijn geld. Bestel er dus ook nooit weer en hoop dat boontje vanzelf een keer om zijn loontje komt.

Netjes een mail wanneer de bestelling geleverd wordt en goede communicatie.

Duur boekenplankensysteem voldoet niet, geen service

Boekenplanken met blinde ophanging gemonteerd volgens instructie, maar blijven hellen/scheef hangen. Contact opgenomen met Plintenfabriek, plank volgens advies eraf gehaald en opnieuw vastgezet, bleek geen oplossing. Nieuwe mail, zelfde reactie, geen oplossing. Kortom, duur product dat in het geheel niet voldoet, geen service.

Beste Anne, Allereerst hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite voor het schrijven van deze recensie. Wij betreuren jouw ervaring zeer en hopen dat we alsnog persoonlijk (bij voorkeur telefonisch) in contact mogen komen om te kijken waarin wij nog extra advies kunnen geven, dan wel niet het zoeken naar een alternatief. Met vriendelijke groet, Plintenfabriek

Geweldig!!

Over het product op zich kan ik nu nog niks vertellen. Dat staat nog ingepakt ivm de bouwvak vakantie. Wat ik wel heel erg graag zou willen melden is, dat ik door Roy Michels buitengewoon goed geholpen ben! Een hele nette en vriendelijke meneer die bijzonder behulpzaam was.

Beste Ria, Hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite voor het schrijven van deze leuke recensie. Wij vinden service erg belangrijk, dus wij zijn blij om te lezen dat u dit ook zo ervaren heeft. Ook wij zijn erg blij met onze collega Roy, en zullen deze complimenten ook zeker doorgeven aan hem! Wij hopen op een een mooi eindresultaat, en ontvangen u graag in de toekomst opnieuw. Met vriendelijke groet, Plintenfabriek

Erg tevreden

Top product

Zelf de plinten afgehaald,binnen 2 dagen de verzendkosten terug gestort. Erg netjes.

Beste Piet, Dankjewel voor je leuke review! Wat fijn dat je de plinten zo goed vindt! Uiteraard proberen we overal z.s.m. bij te zitten en ook fijn dat het bij jou ook het geval was. Wij hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Team Plintenfabriek

Beste plint ever.

Besteld en direct op kunnen halen. Ondanks dat het adres overal goed stond vermeld ging ik toch naar de verkeerde lokatie dankzij mijn navigatie. Klein bordje bij de showroom had geholpen. Top service

Hi Jeroen, Hartelijk dank voor deze recensie: dit waarderen wij enorm! Ik ga deze feedback zeker doorgeven aan mijn collega's die verantwoordelijk zijn voor de Faciliteiten binnen het bedrijf. Veel plezier van de producten en graag tot een volgende bestelling. Team Plintenfabriek

Keurig op tijd afgeleverd chauffeur was zeer behulpzaam product in prima staat

zie boven alsnog onze complimenten

Goedemorgen Anton, Hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite om deze recensie te schrijven. Dit waarderen wij enorm! Veel plezier van de aankoop en graag tot een volgende order. Met vriendelijke groet, Team Plintenfabriek.nl

prijs goed levering prima

duidelijkeheid met alles

Beste Tonnie, Hartelijk dank voor deze recensie. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier van het eindresultaat en graag tot een volgende order! Met vriendelijke groet, Team Plintenfabriek.nl

Goeie service en snelle levering

Na proefstukken te hebben ontvangen de bestelling geplaatst. Had de plinten snel binnen en kreeg van te voren een telefoontje van de vervoerder.

Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Wij waarderen dit zeer. Fijn dat u tevreden bent, en dat u gebruik heeft gemaakt van onze Proefstukjes aanvraag. Veel plezier van uw plinten! Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Snel geleverd en goed verpakt

Beste Ronald, Hartelijk dank voor deze review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent. Nogmaals dank voor de order, en veel plezier van de aankoop! Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Bedrijfsgegevens

De Hammen 14

5371 MK Ravenstein

+31 (0)413 301 450

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.