levering was keurig gebeld netjes

Kleine uitdaging gehad met orderkosten maar keurig gebeld en heel netjes opgelost.

Beste G.J. Visser, Helaas hebben wij elkaar telefonisch niet kunnen spreken maar ik heb je daarna een email gestuurd met onze reactie en begrip hierin. Ik wil je dan ook bedanken voor je reactie en ik ga bekijken hoe we dit in de toekomst verder kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Plintenfabriek.nl

Heel goed!

Snel besteld, snel en hartelijk geleverd. Even verwarring omdat er geen automatische bestelbevestiging kwam maar na 1 mailtje heel erg snel en vriendelijk bevestiging gekregen. De chauffeur belde me de dag voordien op met een tijdsindicatie en hij stond stipt aan onze deur.

Netjes en product goed beschermt afgeleverd ,

Ervaring is positief, had de lak alleen harder verwacht . Deze is zeer kwetsbaar . Dat is gezien je de plinten nog moet plaatsen wel een aandachtspunt

Niks op aan te merken, klasse!

Snel, accuraat en kwaliteit

Na bestellen krijg je snel bevestiging en wordt alles goed en correct afgehandeld.

gewoon uitstekend

Goede kwaliteit en snelle levering. Uitermate tevreden

zeer goed geholpen

Mijn ervaring is dat ze flexibel telefonisch en bij levering goed geholpen ben. Zeer vriendelijk.

Keurig geholpen en mooie plinten!

Goed geadviseerd, vragen netjes beantwoord, snelle levering en goede prijzen.

Er wordt niet een half uur voor aflevering gebeld.

Erg vervelend wanneer daar vanuit gaat, maar day gebeurt niet.

Beste Henk, Zojuist hebben we elkaar gesproken waarvoor mijn dank. Het is me nu geheel duidelijk dat er helemaal niet gebeld is voor de levering, hiervoor nogmaals onze excuses. Ik ga het met de desbetreffende chauffeur oppakken zodat dit niet meer voor kan komen. Nogmaals bedankt voor deze input. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Plintenfabriek

Fantastisch!

Mijn ervaring met de plintenfabriek is zeer positief. Het bedrijf denkt goed met je mee en is makkelijk bereikbaar. Reageert snel op vragen via de mail en Ging zeer coulant om met een bestelfout van mij.

Makkelijk bestelen, duidelijke communicatie over levering. Half uurtje vooraf gebeld en alles netjes en compleet afgeleverd.

Mooie plinten

De ervaring met jullie is dat ik wel gebeld hebt met jullie dat ik het raar vind dat als je plinten besteld dat er niet bij staat wanneer de leveringsdatum is voor je betaald hebt. Zelfs daarna nog niet.. pas nadat ik gebeld had hoorde ik dat er 21 weekdagen overheen ging. Dat moeten jullie wel eerlijk zeggen tegen de mensen,zodat je dan zelf nog kan beslissen of je ze dan bij jullie besteld of nog ergens anders. De plinten zelf zijn prachtig dus dat is oke

Geen klachten. Netjes alles thuis ontvangen en de kpantenservice was ook behulpzaam. Ik raad het bedrijf zwker aan.

Mooie plinten en niet duur

Snel geleverd en niet duur

Klantvriendelijk, snelle levering en mooie plinten.

Van Harte aan te bevelen, pluimpje.

Super service!

Snelle levering en prima communicatie

Aanrader!

Mijn bestelling was op verzoek sneller klaar dan gepland zodat ik niet in problemen kwam met andere afspraken. De plinten waren keurig verpakt en bij het ophalen werd ik netjes en snel geholpen. De bestelling klopt helemaal en de plinten zien er heel mooi afgewerkt uit.

Mooie plinten

Op zich goeie service. het leveren van de plinten mocht wel sneller. En ik vindt het jammer als je net wat tekort hebt. Dat je weer de volle mep moet betalen aan verzendkosten. Als je ze dan na twee dagen krijgt ,kan ik er meer mee leven. Aangezien jullie plintenfabriek heten. Verwacht ik eigenlijk dat jullie ze op voorraad hebben en meteen kunnen leveren aangezien je best veel betaald aan verzend kosten.

Mooi en vlug op tijd bezorgd.

Netjes thuis gebracht en de plinten netjes binnen gelegd. Fijne en vriendelijke chauffeur.

Na opdracht de bestelling aangepast hetgeen door de afdeling verkoop adequaat is opgepakt.

opnieuw geheel naar tevredenheid en verwachting

duidelijke website, snelle levering

goed niks op aan te merken

gewoon makkelijk besteld, en thuisbezorgt. met een briefje aan de deur omdat ik zelf niet thuis was. en netjes gedaan wat ik vroeg dus helemaal goed.

Alles in één keer netjes geleverd.

Bij plintenfabriek een hoeveelheid plinten, architraven en neuten besteld. De bestelling is compleet en netjes afgeleverd. De chauffeur belt netjes een half uur van te voren!

Snelle goede service

Goede producten snel geholpen en aardige mensen