En weer een gemiste kans! :-(

Na bestelling werden de plinten (na het sturen van meerdere berichten) maandag te laat geleverd. Helaas waren deze beschadigd door de bijzonder matige manier van verpakken in dunnen plastic folie en dus direct een mail met foto's gestuurd. Heeft drie weken (en meerdere berichten/pogingen tot contact) geduurd voordat ik deze (en ook niet confom afspraak) geleverd kreeg en guess what? Weer beschadigde plinten ontvangen! Ook nu wéér direct gemeld en wéér geen enkele response daarop. Men kan wel spijt betuigen bij deze beoordelingen-site maar verbeteren ho maar!

Beste Ger, Bedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor de vervelende ervaringen die je hebt gehad met onze service en levering. Dit is niet hoe wij onze service voor ons zien. Wil je je ordernummer met ons delen door dit te doen kunnen wij persoonlijk contact met je leggen. Team Plintenfabriek.

Zeer slecht

Bestelling geplaatst en betaald, leverbevestiging en -afspraak ontvangen, maar niets geleverd. Vervolgens mails gestuurd en urenlang in de wacht gehangen bij de ‘klantenservice’. Geen reactie… Oplichters, wees gewaarschuwd.

Beste Klaas, Het spijt ons natuurlijk ontzettend om bovenstaand bericht te lezen. Dit is niet hoe wij onze service voor ons zien. Wil je je ordernummer met ons delen zodat we samen opzoek gaan naar de oplossing? Dankzij het ordernummer kunnen wij persoonlijk contact met je leggen om 1. transparant te zijn en 2. een oplossing te zoeken voor het probleem die je hierboven omschrijft. Hopelijk krijgen wij de kans om in contact met je te komen. Team Plintenfabriek

Waardeloze service

Waardeloze service. Komen afspraken niet na, sturen te pas en te onpas een afleverdatum door waarop je thuis moet zijn maar komen dan niet opdagen. Uiteindelijk een de bestelling ontvangen maar blijkt beschadigd door het verpakken in zeer matige plastic folie om de plint. Direct gemeld, netjes met foto's maar geen enkele reactie. Zelfs na drie keer mailen daarover. telefoon wordt niet opgenomen en via Facebook krijg je een nietszeggend antwoord dat ze "zo spoedig mogelijk contact opnemen". Wél vooruit laten betalen maar netjes leveren of nakomen ho maar. In één woord: w a a r d e l o o s .

Beste Ger, We betreuren ten zeerste de ervaring die je hebt gehad en nemen je feedback erg serieus. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om dit zo lang te laten duren en we werken hard om onze service te verbeteren, zodat dit soort situaties in de toekomst vermeden kunnen worden. - Team Plintenfabriek

İk vind oolichters

Ik had 2 keer besteld die 2 bestellen is fout ontvangen.klantenservice heledag zeg wachtende 2 geen antwoord emails.wie gaat controlleren die bedrijven.ongeloofelijk.

Slechter dan slecht

Geen reactie op geen enkele mail, geen retour instructie of wat dan ook ontvangen. Geen geld retour> advies bestel hier niets.

Beste Martijn, wegens extreme drukte is onze mailbox groter dan ooit tevoren. Dit met gevolg dat het langer duurt voordat mailtjes worden opgepakt. Op onze website kan je in de footer meer informatie vinden over ons retourbeleid en ook een retourformulier terugvinden. - Team Plintenfabriek

Ik snap dat jullie druk zijn maar wel een kleine reactie op mijn mail graag

Geachte, Weten jullie al wanneer de plinten geleverd gaan worden PF-B19330205 Verstuurd vanaf mijn iPhone Dit heb ik begin deze week verstuurd maar nog geen reactie Graag even een berichtje

ik heb een bestelling gedaan via de webshop....... geen actie

ik ben heel teleurgesteld in de plintenfabriek, ik heb een speciale plint besteld, maar deze is na 4 weken nog steeds niet geleverd. heb diverse malen geprobeerd contact op te nemen, zowel telefonisch als via email, maar tot op heden geen reactie. zo doe je geen zaken!!!!

Bestelling

Ik probeer jullie telefonisch te bereiken, maar helaas lukt dit niet. Heb jullie ook een mail gestuurd en vervolgens geen antwoord. Ben benieuwd wanneer mijn bestelling wordt bezorgd.

Komen afspraken niet na

Meerdere malen geprobeerd om contact te zoeken. Lang aan de telefoon gehangen, wachtrij schiet niet op, continue te horen krijgen dat het druk is of ze gesloten zijn, ook doordeweeks. Meerdere mails verstuurd, maar totaal geen reactie. Onze plinten zouden afgelopen donderdag geleverd worden, dat bericht hadden we ontvangen, maar op de dag zelf ontvingen we niets, ook geen mail met informatie. Wanneer kunnen we onze plinten ontvangen.

Late levering, maar nette opvolging.

Ik had plinten besteld en de levering zou de week erop plaats vinden. Helaas kon Plintenfabriek dat niet waarmaken. Ze kampen al geruime tijd met een groot personeelstekort waardoor de telefoon niet bemand wordt (of onvoldoende). Levering kwam vervolgens vorige week wel netjes. Ik had verkeerde hoekstukjes besteld, maar na telefonisch contact (ik werd terug gebeld), werd dit netjes hersteld door de binnendienst medewerker. Al met al tevreden, ondanks late levering en niet al te beste bereikbaarheid.

Onbereikbaar per telefoon en reageren niet op mail

Het bestellen artikelen was eenvoudige materialen was eenvoudig, de levering was helaas incompleet, communicatie hierover met plintenfabriek is lastig tot onmogelijk. Servicedesk is niet telefonisch bereikbaar en vragen die per mail worden gesteld, worden niet beantwoord. Nalevering die worden toegezegd per mail worden niet geleverd en zodra je hierover mail krijg je geen antwoord. Ik heb nog altijd niet alles ontvangen van Plintenfabriek, maar heb wel van tevoren alles mogen betalen. Kortom een hele slechte service.

Onbereikbaar

Een bestelling gedaan bij Plintenfabriek. Netjes een email gekregen op zondag 16 juni dat mijn bestelling op 17 juni 's ochtends wordt bezorgd. Hartstikke goed. De ochtend van de 17de is voorbij, dus ik benieuwd waar het blijft even een belletje met ze plegen. Krijg ik een antwoord apparaat waarop verteld wordt dat ze telefonisch de hele dag niet bereikbaar zijn. Blijf je een dag thuis omdat je een bestelling krijgt om die vervolgens niet te krijgen en ook niet kunt informeren erover. Slechte service! Had dan op zijn minst niet vermeld dat mijn bestelling op de 17de geleverd zou worden of even netjes een email om te zeggen dat het helaas toch later wordt bezorgd.

WAARDELOOS

Tot twee keer toe een hele middag vergeefs gewacht op een bestelling. Zonder bericht is de bestelling niet geleverd. Het is daarbij onmogelijk om in contact te komen met ook maar iemand van de Plintenfabriek om de status van de bestelling te bespreken. Sterker nog: ik ontving èèn mail met de vraag of de bestelling is geleverd. Verder zijn de wachtrijen en -tijden eindeloos en volgt er op mails geen reactie. Dit maak je alleen mee bij oplichtingspraktijken. Ik vrees voor mijn bestelling, die al wel is betaald. Kortom: trap er niet in!

heel slecht

ik neem verlof voor wachten op mijn bestelling , de bezorger komt tot in belgie , en mij in het gezicht kijken en zeggen dat hij mijn bestelling niet mee heeft , wat voor amateuristische handeling is dat , ik ben zo kwaad

GEEN ZAKEN MEE DOEN!!

GEEN ZAKEN MEE DOEN!!!! Erg onbetrouwbaar! ik ben al maanden bezig om een een paar vensterbanken geplaatst te krijgen, na een bezoek aan de showroom. Mijn problemen met hen: 1) Ondanks de vraag snel te handelen moest ik ruim 2 weken wachten op de offerte. 2) na uiteindelijk vele weken verder kwamen op de dag van de plaatsing 4 monteurs (was intern niet gecommuniceerd dat slechts de vensterbanken geplaatst zouden moeten worden (3 monteurs konden weer naar huis) 3) Het werk kon niet afgemaakt worden omdat er verkeerd was ingemeten?! Dit terwijl ik betaald heb voor deze meeting die de plintenfabriek zelf heeft uitgevoerd!!! 4) planning gebeld....gemaild.....(nadat de monteur vertelde dat hij (gelijk) naar de zaak toe ging met de nieuwe maten zodat ze met mij contact zouden nemen voor een nieuwe planning......maar helaas geen enkele reactie. 5) wederom 2 x gebeld, de reactie was: ik moet het even uitzoeken en ik bel vanmiddag terug...... wat denk je? inderdaad ik wordt niet terug gebeld. 6) Gisteren contact gehad (nadat ik eerst 1:40 uur in de wacht heb gestaan) met Jeroen, de situatie uitgelegd. Hij begreep het en zou er absoluut voor zorgen dat ik dezelfde dag nog terug gebeld zou worden, wat denk ik......niet gebeld!! (ik heb overigens van 2 medewerkers te horen gekregen dat het normaal is dat de planning niet reageert op de mails) 7) Nu zelf maar weer gebeld: krijg ik te horen dat wegens problemen er geen telefonisch contact opgenomen kan worden!!?!?! pas vanaf dinsdag volgende week, dus over 5 dagen!!!!!!

WAARDELOZE COMMUNICATIE!!!!!!

Bestelling en betaling verliep vlot. Echter geen antwoord op de gestuurde mail naar de klantenservice i.v.m. bezorging 1 uur en 30 minuten in de wacht gestaan van nummer 13 tot nummer 5 Toen was mijn geduld op , maar weer een mail gestuurd. Nog steeds geen antwoord. De plinten zijn uiteindelijk geleverd door een vriendelijke bezorger, maar niet op het moment , dat ik graag had gewild. Ik zal de Plintenfabriek niet aanbevelen bij derden!

levertijden niet waarmaken

Toen ik wilde bestellen stond er: vermoedelijke leverdatum 29 mei. Een week later na een uur in de wacht te hebben gestaan een mevrouw aan de lijn die heel vriendelijk vertelde dat het overmorgen in de planning stond. Hele dag thuis gebleven, en niks dus. Ben gewoon eerlijk naar je klanten toe. Nu lok je ze met leugens om te kopen en laat ze meteen betalen, en daarna kijk je wel wat je doet met de order.

Goede producten , maar een waardeloze service

In eerste instantie hadden we vanuit een levering van 50 MINI Plinten Inclusief Veertjes en installatie tool. 1 verkeerde miniplint en twee Kromme MINI plinten ontvangen. We hebben hierover ongeveer een maand geleden contact gehad en was er geen vuiltje aan de lucht . we hadden ook een zakje veertjes over die we graag zouden retourneren. Bij contact met de 'klantenservice' & 'kwaliteitsanalyse afdeling' was het allemaal geen enkel probleem als we een retour/ophaal formulier wilden invullen voor de administratie zouden ze een nieuwe PLINT opsturen, en we zouden een retour bedrag terug krijgen na terug levering van de Veertjes. De plint hebben we ontvangen, die was natuurlijk ook krom en er zat een tweede plint bij waar we niet om gevraagd hadden. Zoals gevraagd de twee kromme plinten en de veertjes met het retour formulier meegegeven aan de Chauffeur. Weer een mail gestuurd om door te geven dat de Plint krom was. Geen contact meer gekregen Omdat we op geen enkele manier contact met de plinten fabriek krijgen, hebben we het goede gedeelte maar gebruikt. Weer een mail gestuurd, en wachten op ons retour geld. Na drie weken maar eens gaan bellen. Geen enkele reactie meer uit de hoek van plintenfabriek. Bellen heeft ook geen zin. Na een uur wachten werd de verbinding verbroken, vervolgens weer gebeld , waarna we na twee uur in de wacht hebben gestaan (van 6 wachtende voor u naar de eerst wachtende) wordt de verbinding weer verbroken. Wat een onbeschoft en Waardeloos bedrijf, koop hier niks!

Slecht service

Niet op tijd leveren,

Snelle levering maar beroerde after sales

De levering en bestelling van plinten verloopt prima, daar is niets van te zeggen. De after sales zijn ronduit slecht te noemen. Lang wachten op je geld wanneer je spullen retour hebt gestuurd, geen reacties op gestuurde e-mails, wanneer je belt sta je twee uur in de wacht en toen werd de verbinding verbroken. Vervolgens weer een mail gestuurd maar tot op heden geen reactie ontvangen. Het gaat om 20 euro, dus eigenlijk niets, maar dit is niet de reclame die je als printfabriek.nl wil geven. Ik ga een volgende keer mijn plinten of toebehoren elders bestellen.

Duidelijke website, kwaliteit beter dan de Concurrenten.

Het is even goed lezen/zoeken maar van de meeste vragen die ik had vond ik de antwoorden op de website. Ik had later wel een vraag over de levering en toen duurde het best lang voor ik de juiste persoon te pakken had. (Momenteel blijkbaar door logistieke herindeling wat onderbezetting). Desalniettemin werd ik netjes te woord gestaan en goed geholpen. Over het product (ik had afgelakte plinten) bestaat geen twijfel. Deze zijn van zeer hoogwaardige kwaliteit. Voorheen wel een bij een concurrent besteld (Mooieplinten.nl) en hier zit zeker een verschil. De prijs is bij Plintenfabriek een tikje hoger maar de kwaliteit is een aantal “tikjes” hoger. Hopelijk krijgen ze de bezetting op orde zodat de klant wat sneller te woord kan worden gestaan. Al met al een aanrader.

Kwaliteit voor een goede prijs!

Zeer tevreden over de bestelde producten! Kwaliteit voor een scherpe prijs!

Geen enkele service!

Eerste en laatste keer bij de plintenfabriek ooit iets gekocht. Bij levering van de plinten bleken er een aantal beschadigingen op enkele afgelakte plinten te zitten. Hier melding van gemaakt en gevraagd naar een passende oplossing. Na 3 reminders en 3 weken verder te zijn nog steeds geen enkele reactie ontvangen. Nooit meer plintenfabriek voor ons en met deze service zou ik het ook niemand anders aanbevelen.

Mooi plinten die goed te verwerken zijn

De plinten kun je makkelijk afzagen en goed plakken. Het bedrijf heeft het erg druk waardoor de levering langer duurde dan ik verwachtte en soms ook telefonisch moeilijk bereikbaar. Ik heb de plinten toen zelf afgehaald. De afhandeling daarvan liep naar tevredenheid.

Dramatisch

Eindelijk mijn bestelling ontvangen maar wat heeft het ontzettend veel moeite gekost! Volgens reclame via televisie, radio en social media worden er bijna “gouden bergen“ beloofd maar dit wordt in niets waargemaakt. Toegezegde levertijden worden niet nagekomen, en bellen of mailen heeft weinig zin want ellenlange wachttijden of helemaal geen reactie!

De Hammen 14

5371 MK Ravenstein