Keurig volgens afspraak.

Een kleine oneffenheid in een afgelakte plint. Zat aan het eind dus kon ik afkorten.

Niet volgens de afspraken

De plinten zijn keurig. 2 tot 6 werkdagen levertijd werd in werkelijkheid bijna drie weken. Tijdstip van bezorging niet gehaald. Veel later geleverd. Chauffeur zou een half uur voor aflevering bellen. Niet gebeurd. Chauffeur op aangesproken. Antwoord: daar ga ik allemaal niet aan beginnen. Kortom: goede plinten maar de beloofde service onvoldoende

Mooi en snel geleverd

Uitstekend product

Het bestelde producten (afgelakte hoeklatten voor het afwerken van nieuwe raamkozijnen) waren in uitstekende staat, werden op tijd geleverd en waren ingenieus verpakt om beschadiging te voorkomen. Prima werk!

Veel keus, goede prijs kwaliteit verhouding en service.

Snelle levering en een prachtige plinten

Mooie plinten besteld, snelle levering. Blij mee

Prima service, snelle levering…

Voldoet helemaal aan de verwachting ,snelle levering . De wetenschappelijke

Snelle en goede levering , goede prijs /kwaliteit verhouding .

Uitstekende service en bezorging

Keurig op tijd en volgens afspraak bezorgd

Betrouwbare partner, goede producten ,en service.

Altijd het juiste ,materiaal. Uitstekende duidelijke,website.

Geweldig bedrijf dat keurig bij tijds alles levert

Fijn bedrijf, dat je met raad en daad bij staat.

Vlotte levering

De chauffeur heeft t pakket plinten keurig bij mij binnen neergelegd. Petje af voor de chauffeur

Snelle levering Kwaliteit

Heldere site. Goede voorlichting.

Fijne site om je materialen te bestellen. Helaas vond ik geen radiatorombouw. Wel in het menu doch kwam niet verder. Geleverde materialen waren deugdelijk verpakt. Het personeel dat kwam leveren was uiterst vriendelijk en keurig. Over de dag en het tijdstip van de levering werd tijdig en duidelijk gecommuniceerd.

Dag Huub, Dank voor je reactie. We zijn bezig met de website om ook de ombouw weer zichtbaar te maken, de aanpassingen zijn helaas nog niet gereed. We produceren uiteraard nog steeds radiatorombouw. Dit doen we door middel van een inmeting. We komen dan eerst bij u thuis om de ombouw in te meten, vervolgens zullen we een offerte voor u opstellen. De ombouw wordt ook altijd inclusief plaatsing aangeboden. Een inmeting kunt u via de website aanvragen (klantenservice). Hartelijk dank Team Plintenfabriek.

5 sterren zoals je ziet, uitstekende service

keurig de benodigde afspraken nagekomen.

Nette site duidelijk

Snel bezorgd goed product

Perfecte levering, perfect optijd

Helemaal zoals afgesproken

Goed spul en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen, in 2 dagen snel geleverd en prima kwaliteit.

Mooie producten voor een goede prijs en snel geleverd

100 meter hoge plint besteld. Keurig op afspraak geleverd en ik werd door de bezorger gebeld. De eerste meters zitten tegen de muur en ben blij.

Dag Thomas, Ten eerste, hartelijk dank voor uw bestelling. Het is goed om te horen dat de levering keurig is afgehandeld. Met 100 meter kun je ook wel even vooruit! Ik hoop dat, naast de bezorging, het monteren ook alles vlekkeloos loopt. Met vriendelijke groet, Team Plintenfabriek!

Prima geregeld

Bestellen, betalen en ontvangen, al meerdere keren gebruik van gemaakt, afspraak is afspraak.

Mooie plinten en nette levering

Dit is al de tweede keer dat wij plinten bestellen bij de plintenfabriek. Veel keuze.

Hartelijk dank voor de mooie reactie!

Levering duurde ietsje langer dan verwacht maar verder helemaal prima

zeer fijne ervaring

goede levering en goede kwaliteit