Mooie plinten

Een tevreden consument

Een mooie plint met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed geregeld

alles klopt

Duidelijke website

Kan gemakkelijk je keuze maken

Netjes op tijd af geleverd

Deel mijn goede ervaring met anderen

Zeer goede service

Goede materialen van top kwaliteit En de bezorging was ook goed. Zeker aan te bevelen.

Helemaal top

Mooi product en snelle goede levering

zeer slechte ervaring!

Op zich fijn dat de plinten snel geleverd konden worden maar heel storend dat jullie zonder overleg bepalen wanneer dat het geval gaat zijn. Als ik dan vervolgens aangeef dat ik niet aanwezig kan zijn op het door jullie bepaalde moment en probeer een ander afspraak te maken. Krijg ik tamelijk onbeschoft de reactie dat ik het maar moet regelen en de bezorger het anders (in de regen op de straat in het centrum van Purmerend) voor de deur neerlegt. Dit was de avond voor die door jullie geplande levering waarop ik niet meer in de gelegenheid was te reageren. Vervolgens komt die bezorger zonder dat ik de kans heb gehad om weer op die mail te reageren inderdaad gewoon op de ochtend die jullie bepaald hebben. Doordat een afspraak van mij op het laatste moment niet door ging was ik toevallig precies dat half uur thuis en kon ik het telefoontje van de bezorger dat in tegenstelling tot de afspraak uit de mail niet een half uur van te voren kwam, kon aannemen. Als ik niet heel toevallig dat een half uurtje binnen het door jullie besloten tijdslot thuis was geweest had de bezorger de bestelde plinten dus zonder verpakking in de regen op straat gelegd. De bezorger kon het adres overigens niet vinden en ik ben zelf naar de bezorger die op een verkeerd adres stond toegelopen. Tot overmaat van ramp was een van de bestelde plinten over de halve lengte gebarsten. Kortom: - gebrekkig systeem om afspraken te maken - onbeschofte behandeling door de klantenservice - weigering van klantenservice om de afspraak te verplaatsen en vervolgens gewoon doorzetten van die afspraak waar ik verzocht had dat niet te doen. - bezorger die zich niet aan de afspraak van een half uur vooraf bellen hield - bezorger die toen hij voor een verkeerd adres stond (kan best mijn fout geweest zijn, maar misschien ook wel niet) weigert in de routeplanner een ander adres twee straten verderop in te voeren en de plinten alsnog te komen brengen. - en de geleverde goederen waren gedeeltelijk beschadigd

Beste Coen, Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen inzake bovenstaande reactie . Helaas kreeg ik je niet aan de telefoon, vandaar mijn reactie per email. Ten eerste wil ik onze welgemeende excuses aanbieden voor de wijze waarop je te woord bent gestaan. Dit is inderdaad niet de werkwijze die je van ons mag verwachten. Wij geven eerst een voorgestelde leverdatum aan, waarna de klant ten alle tijden kan aangeven of dit wel of niet uit komt. Ik wil je wel hartelijk bedanken voor de input hiermee kan ik zeer zeker deze problemen in de toekomst voorkomen. Daarnaast heb ik vernomen dat de geleverde goederen gedeeltelijk beschadigd waren. Om hoeveel parketlatten gaat het die beschadigd zijn? Dan laat ik deze bij je omruilen. Graag hoor ik van je en kan ik de omruiling spoedig voor je in werking zetten. Ook voor de omruiling zal je in eerste instantie een datum aangeboden krijgen vanuit de planning. Mocht dit niet mogelijk zijn dan horen wij dat graag van je en zullen we je opnieuw een nieuwe datum toesturen. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Plintenfabriek

Super snelle levering van de hardhouten plinten.

Een mooi product ziet er goed uit zit netjes in de grondvlak.

Prima service en een uiterst beleefde chauffeur.

Helemaal top

Zondagavond besteld, maandag al een mail over de levering, voor woensdag ochtend. Wat nog een fijne toevoeging zou zijn, om zelf de leverdatum later te kunnen aangeven plannen tijdens het bestelproces.

Mooi product.

Plinten zijn mooi! Keurig gelakt en prima verpakt. Netjes afgewerkt en volgens afspraak geleverd. Zeer tevreden!

Snel en netjes bezorgd..

Keurig en netjes op de hoogte gehouden ivm verzending... en op tijd geleverd

Goede prijs/kwaliteit verhouding en een stipte levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding en een stipte levering

Prima kwaliteit en levering

Plinten sneller geleverd dan in eerste instantie verwacht. Zien er prima en kwalitatief goed uit.

Spullen zijn netjes en geleverd volgens afspraak

Fantastische service!

Ik kom zonder twijfel bij jullie terug!

Goed geregeld en keurig afgeleverd

Goed geregeld en keurig afgeleverd

Prima !

Makkelijk te bestellen Goeie communicatie ! En korte levertijd

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke website en snelle en correcte levering.

Super goed

Voor 2e keer besteld , wederom prima

Juiste snelle en correcte afwikkeling

Goede hulp en prima materiaal, dik tevreden.

Goed geholpen telefonisch. Daarna kunnen afhalen. Ook fijn. Verder prima materiaal.