Snelle, goede service

Na een bestelling krijg je vlot een mail met bevestiging van je bestelling en wanneer je die kunt verwachten. Dag voor de levering een tijdsindicatie van levering en op de dag zelf een half uur voor levering een telefoontje van de bezorger. Een snelle duidelijke afhandeling. Top.

Hele mooie plinten, snelle service en een onwijs vriendelijke vrachtwagenchauffeur

Snelle service, vriendelijke mensen erg behulpzaam. Plinten zien er fantastisch uit. Kan niet wachten om ze te schilderen:)

Mooie en fijne plint om te zagen

6mm plint besteld staat heel mooi zo’n smalle plint. Meteen in 9010 laten spuiten is netjes gedaan. De plint is ook heel makkelijk te zagen met een afkortzaag. Zorg wel voor een scherp zaagblad voor het mooiste resultaat.

Top.

Alles top geregeld volgens afspraak. Vriendelijke bezorger

Eenvoudig besteld, en makkelijk met afhalen.

De laag grondverf is een aandachtspunt

De plinten werden keurig op tijd bezorgd. Wel zaten ze minder goed in de grondverf dan ik had gehoopt en het ordernr was aan de verkeerde kant genoteerd. De plinten waren wel keurig recht en na een behandeling met de schuurmachine uiteindelijk precies zoals ik ze in eerste instantie graag had willen ontvangen.

Beste Bram, Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen maar kreeg je helaas niet aan de telefoon. Ik wilde je dan ook uitleggen dat wij inderdaad op de achterzijde de plinten voorzien van hun ordernummer. Het schuine randje dient dan ook aan de onderzijde tegen de wand aan bevestigd te worden dit is een kleine kabelgoot. Deze zijde van de plinten is ook maar 1 keer gegrond omdat deze tegen de muur aan bevestigd wordt. Ik hoop dat je deze informatie door krijgt alvorens je ze monteert zodat de juiste kant tegen de muur aan bevestigd wordt. Mocht je hierna nog vragen hebben dan verneem ik dat natuurlijk graag van je. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Plintenfabriek

Mooie plafond plinten gekocht

Snel geleverd in het van te voren opgegeven tijdsbestek.

top geregeld!

Prachtige plint, snel geleverd.

Super snelle service en de plinten waren keurig gelakt en netjes verpakt per stuk.

goed verzorgd

netjes gebeld ca half uurtje van tevoren! beleefde chauffeur. prima afhandeling... één minpuntje; van de 22 , 2x gegronde, plinten waren er twee bij waar de grondlaag behoorlijk vuil bevatte! vooralsnog heb ik deze overgehouden dus krijgen nog wel een bestemming...... deze week aflakken prima resultaat !!

Tijdens mijn telefonische contact werd keurig door een vriendelijk dame te woord gestaan, zij condoleerde of de plinten die zocht op voorraad waren en dat ik deze dezelfde dag nog kon ophalen (wel voor 16.00). bij aankomst weer de zelfde dame(denk ik) die mij na het uitprinten van mijn bestelling verwees naar de hal waar ik verder geholpen zou worden.

goede website en snelle levering

De website laat goed de verschillende keuzes in plinten zien. Bestellen ging vlot net zoals de aflevering

Bezorging was bagger

Op de plinten zaten redelijk wat beschadigingen, maar fijn deze worden in de toekomst nog gelakt. Verder juiste maat en model dus dat gaat prima. Maar het feit dat de bezorger zo opdringerig is, is eigenlijk onacceptabel in deze tijd. Deze belt mij ruim een uur voor de aangegeven aankomsttijd (wat op zich geen probleem is), maar is vervolgens niet bereid om 5 minuten te wachten tot er iemand bij is om de plinten in ontvangst te nemen. Hierdoor kan men z'n waar niet controleren bij ontvangst. Gezien de prijs die betaald is voor de bezorging is dit eigenlijk niet aanvaardbaar.

Beste Oualid, Ik wil je hartelijk bedanken voor deze terugkoppeling, ik ga dit met de afdeling transport oppakken zodat we dit in het vervolg anders aanpakken. Dit is inderdaad niet de werkwijze die je van ons mag verwachten namelijk. wat betreft de beschadigingen, mocht het zo zijn dat je door dit ongemak niet uit komt dan verneem ik dat natuurlijk graag van je. Zou je me dit dan willen melden via een email naar klantenservice@plintenfabriek.nl, dan zorgen wij ervoor dat het opgelost gaat worden voor je. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Plintenfabriek

De plinten waren onverpakt

De plinten mochten van mij buiten liggen, maar niet wetende dat de plinten niet waren ingepakt, de plinten lagen in de regen.

Beste Hilbert, Wat vervelend dat het regende en dat de plinten niet verpakt waren. Mochten er dan ook door dit ongemak plinten niet bruikbaar zijn dan verneem ik dat natuurlijk graag van je dan komen wij ze netjes bij je omruilen. Je kan dit melden via de email Klantenservice@plintenfabriek.nl waarna we het voor je in orde gaan maken. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice plintenfabriek

Super service!

Ik werd goed geholpen, mede door voor een snelde levering te zorgen. Heel fijn.

Prima service en top en op tijd afgeleverd!

Topppp

Super geweldig

Op internet gezocht naar de juiste plinten , met toebehoren. Besteld , en binnen de afgesproken tijd netjes geleverd

Alles keurig op tijd geleverd en van goede kwaliteit

Mijn bestellingen Werd keurig geleverd, ondanks dat de eerste datum niet uitkwam werd de levering opnieuw ingepland , en slechts 3 dagen later toch op de nieuwe datum geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden

Tot 2x toe zeer slechte gelakte plinten.

Levering duurt te lang. 7dagen. Kwaliteit is tot twee keer toe rond uit slecht. En ik vind dat ze te makkelijk over de klachten heen stappen. Helaas kan ik geen foto’s toevoegen.

Beste Mark, Gelukkig heb je contact opgenomen met de klantenservice. En hebben we samen contact gehad waardoor we het voor je op kunnen lossen. Natuurlijk heb ik je klacht zoals aangegeven intern besproken. De productie gaat hier mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Plintenfabriek

Mooie plinten aan een goede prijs.

De plinten werden mooi op tijd geleverd en zien er mooi uit. Enig minpuntje is de verpakking, ze zijn voor transport in een dun plastiekje gerold dat bijna geen bescherming geeft aan de plinten zelf. Bij mij waren er dan ook een paar plinten waar de hoeken van ingedeukt waren.

super

simpel en snel

Ruim voldoende.

In het begin van de plinten, diverse verfdruppels. Jammer van zo een mooi product. Jou verfspuiter, zou zijn spuitmond vaker schoon moeten maken. Dan maak je als bedrijf, echt wel het verschil.

Beste Rob, Dank je wel voor deze input, ik zal dit ook bespreken met productie zodat zij hier zeker hun verschil in kunnen maken. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Plintenfabriek

mooie plinten van een goede kwaliteit

3 x bestelling gedaan. Mooie producten voor een goede prijs. Ook de levering gaat snel. Het enigste minpunt is dat ze leveren tot de eerste deur. Dus als je in een appartement woont, heb je pech en moet je de meestal zware bestelling tot boven leuren. Andere firma's doen dit beter.

goed geregeld