duidelijke site -makkelijk bestellen---en snelle en correcte levering

Snel uit voorraad

Snel uit voorraad leverbaar

Fijn bedrijf en uitstekend materiaal

Fijn bedrijf en denken met je mee.

Keurig verpakt en snel geleverd.

Ben tevreden over geleverde producten maar durf als ervaren schilder te zeggen dat ik bij 'mdf plinten, 2x gegrond' meer laagdikte en wat betere kwaliteit verf verwacht. Deze 'grondverf' absorbeert vocht, doet me denken aan matige kwaliteit tex.

ruime keus en nette levering

Op de site kun je je een goede keuze maken. Het aanbod is zeer compleet. De artikelen worden binnen een goede termijn en netjes afgeleverd.

Goede levering en snelle service

Goede service en levering

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Mooie plinten snelle levering

Alles was geleverd, behalve de bestelde afdichtingskit. Na een mailtje direct antwoord gekregen en de kit is netjes nagestuurd.

Foute diktes plinten geleverd 4x 2 cm dik en 4 x 1,6 cm dik terwijl ik allemaal 1,8 cm. dik besteld

Slecht

Prima geregeld

Prima kwaliteit en levering op tijd

Ruime keuze, overzichtelijke website en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering door keurige chauffeur die je telefonisch op de hoogte houdt!

Heldere site met veel te kiezen!

Goeie service

Besteld en zelf opgehaald. Plinten werden netjes ingepakt voor makkelijk transport. Vriendelijke medewerkers.

Mooie plinten

Kunststofplinten voor in de badkamer gekocht, Goed stevig materiaal dat goed in verstek te zagen is.

Netjes snel en goed materiaal

Average

Well, at the beginning i was pretty content of the company, customer service, delivery, website is ok, but all ended up when i opened the package... two skirting boards where not straight not only on side but also at the bottom. Apparently the one who cut it was drunk or something, let alone the one who painted and saw that and the one who lastly checks whether the quality is good. I can say that all in all i understand that this is wood and perhaps they have very low standards but the problem is that if it's been customized then you can't return the bad thing, that's their rule. Pitty but i moved on.

Geen communicatie, veel later geleverd.

Telefonisch onbereikbaar, en ze reageren niet op de mail. Het is ook veel later geleverd dan opgegeven. Ik hou hier niet van.

Mooie plint, afwerking matig

De plint zelf is van goeie kwaliteit, ook de lijn werkt goed. De afwerking, een zijdeglans afgelakte plint, komt niet tot zijn recht. De mee bestelde verstek bak is het absoluut niet waard.

Netjes geleverd zoals in de mail stond en een half uur van tevoren gebeld, dat ze er aankwamen.

Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van deze review. Wij zijn blij te lezen dat de bezorging netjes geleverd is; dit is tenslotte waar wij weer naar streven! Nogmaals dank voor deze order en veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

super

Beste Arno, Bedankt voor het schrijven van deze review. Een snelle levering is waar wij naar streven, dus wij zijn dan ook blij dat u dit zo ervaren heeft. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Goede service snelle levering

Overzichtelijke website, snelle levering en goede service

Beste Carla, Dankjewel voor het schrijven van deze review. Wij streven altijd naar een snelle levering en goede service, dus wij zijn dan ook blij om te lezen dat u dit zo ervaren heeft. Nogmaals dank voor deze order, en veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Zien er goed uit en een snelle levering

Beste Kees, Hartelijk dank voor deze review. Fijn dat u tevreden bent, en dat er snel geleverd is. Hier streven wij uiteraard altijd naar! Nogmaals dank voor deze order en veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Top bedrijf

Mooie plinten op tijd geleverd.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor deze review! Fijn dat u tevreden bent, en dat er op tijd geleverd is. Dank voor deze order, en veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groeten, Plintenfabriek.nl