Goede service snelle levering

Overzichtelijke website, snelle levering en goede service

Beste Carla, Dankjewel voor het schrijven van deze review. Wij streven altijd naar een snelle levering en goede service, dus wij zijn dan ook blij om te lezen dat u dit zo ervaren heeft. Nogmaals dank voor deze order, en veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Zien er goed uit en een snelle levering

Beste Kees, Hartelijk dank voor deze review. Fijn dat u tevreden bent, en dat er snel geleverd is. Hier streven wij uiteraard altijd naar! Nogmaals dank voor deze order en veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Top bedrijf

Mooie plinten op tijd geleverd.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor deze review! Fijn dat u tevreden bent, en dat er op tijd geleverd is. Dank voor deze order, en veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groeten, Plintenfabriek.nl

Goed product

Goed product snelle levering

Goedemorgen Patrick, Hartelijk dank voor deze review! Wat fijn dat u tevreden bent en dat de producten snel zijn geleverd. Nogmaals dank en veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Plintenfabriek.nl

Alles ging zoals het hoort te gaan.

Goedemorgen Peter, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hier streven wij uiteraard altijd naar! Veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groeten, Plintenfabriek.nl

Groot deel van de levering van de plinten en architraven was beschadigd.

Een groot deel van de levering van de plinten en architraven was beschadigd. Hierover hebben we inmiddels 4 mails (reminders) gestuurd naar de klantenservice. Tot nu toe één reactie terug ontvangen of we de foto's van de beschadigingen nogmaals wilden opsturen. Dat was 2 weken geleden. Erg jammer.

Mooie plinten

Levering zou komen op 12april. Werd 2 dagen later. Maar voor ons nog optijd.

Verkeerde plinten besteld

Bezorging en levering ging snel. Helaas toch niet de juiste plinten besteld. Deze terug gebracht en dit kost mij 40 euro om het te laten ophalen terwijl het bezorgen 20 euro was. Slechte service betreft retourbeleid

Zeer vlotte levering tot op de stoep

Duidelijke communicatie, chauffeur belde keurig 1/2 uur voor levering op, prima!!!

geleverde kwaliteit is volgens verwachting

Plintenfabriek voldoet aan alle verwachtingen!

Plintenfabriek voldoet aan alle verwachtingen!

Al eerder plinten besteld an wederom perfect: snelle levering

Redelijk tot goed

Kon ze niet bereiken na 7 x te hebben gebeld en ze waren er al om 5:45 (was m’n vrouw niet zo blij mee) haha

Super netjes en mooi!

Zeer mooie plinten en snel geleverd!

erg lang wachten

Na aankomst bij de afhaal locatie en aanmelden, moest ik ruim een 0,5 uur wachten voordat de bestelde plinten ingeladen konden worden. Wij hadden immers eerder aangegeven dat we deze morgen 8.4.23 ze zouden afhalen. Jammer. verder viel het mij op dat het erg gezellig was bij het personeel in de hal. Veel geklets en weinig werkdruk. Mogelijk kan men het af met minder mensen. Viel mij erg op. de plinten waren goed. Bestelling B19241471

Makkelijk plinten besteld, keurig naar wens geleverd!

Makkelijk plinten besteld op de website. Netjes alles bevestigd en geleverd conform de opgegeven datum. Keurig een dag van tevoren gebeld door de bezorger met betrekking tot aflevermoment op volgende dag en eventuele bijzonderheden De dag erna mooi op tijd geleverd, goed verpakt en onbeschadigd. Zeer aardige bezorger, fijn bedrijf om te bestellen, zeker aan te bevelen.

Snelle levering top !!

Zeer snel geleverd.

Topperds!!!

Heel vaak diverse plinten/sierlijsten besteld en ik kan wel zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van het prijs en kwaliteit verhouding. - Bestellingen komen altijd stipt op tijd! - Medewerkers zijn absurd aardig en meewerkend!

prima service gewaardeerd ook als kleine klant

nvt

kwaliteit voor een zeer goede prijs

Ik adviseer met plezier

Snelle levering, vriendelijke bezorger. Zou hier zeker weer iets bestellen!

rechte plinten en netjes bezorgd dit was 2e keer hier plinten besteld.

Levering volgens afspraak en de keus is heel groot!

Goede kwaliteit en snelle levering

Een dag eerder dan verwacht zijn m’n plinten keurig bezorgd. Alle plinten waren goed dekkend geschilderd en kaarsrecht. Zeker aan te bevelen!

Snelle levering, goede service, fijn bedrijf.

Na bestelling, goeie duidelijk mails over levering. Dag van te voren contact over de levering van de plinten en op de afgesproken dag zelfs iets eerder dan de aangegeven tijd. Chauffeur heeft de plinten keurig op gewenste plek gelegd. Vanaf begin van bestelling tot de levering duidelijkheid en snelle levering. Een voorbeeld voor andere bedrijven.

Snelle levering, prima materiaal.

Snelle levering, prima materiaal.

De Hammen 14 5371 MK Ravenstein

+31 (0)413 301 450