rechte plinten en netjes bezorgd dit was 2e keer hier plinten besteld.

Levering volgens afspraak en de keus is heel groot!

Goede kwaliteit en snelle levering

Een dag eerder dan verwacht zijn m’n plinten keurig bezorgd. Alle plinten waren goed dekkend geschilderd en kaarsrecht. Zeker aan te bevelen!

Snelle levering, goede service, fijn bedrijf.

Na bestelling, goeie duidelijk mails over levering. Dag van te voren contact over de levering van de plinten en op de afgesproken dag zelfs iets eerder dan de aangegeven tijd. Chauffeur heeft de plinten keurig op gewenste plek gelegd. Vanaf begin van bestelling tot de levering duidelijkheid en snelle levering. Een voorbeeld voor andere bedrijven.

Snelle levering, prima materiaal.

Snelle levering, prima materiaal.

Alles prima verzorgd.

Fraaie plinten goed en snel geleverd

.....

Correcte levering

Mooi gegrond

Toen gebrachte werd gebeld 30 van voord was vriendelijk personeel van plintenfabriek ik geef ze 9

Vlotte levering. Goede kwaliteit

Alles keurig op tijd geleverd. Vooraf belletje. Heel netjes. Kwaliteit is echt goed. Genoeg ruimte om een paar speakerkabels weg te werken zelfs. Blij met het resultaat. Waarom geen 10? Ik had een proefstukje opgevraagd on kwaliteit te beoordelen en dat duurde echt te lang! Maar goed. Super tevreden. Complimenten plintenfabriek

Professioneel bedrijf

Keurig op tijd geleverd!

Mooie plinten voor goede prijs

Mooie plinten voor goede prijs Goede service

Groot en log

Jij bedenkt t ik maak t …. Vorig jaar mooie grenen plinten besteld . Dit jaar weer dezelfde . Niet meer te leveren . Eerst wel , dan niet , gebeld , geen probleem. Ik moest direct mail schrijven die zou hij er tussen uit halen en hij zou het regelen.Week later niet dus . Pfff

Geen Communicatie als levertijden niet gehaald worden

Levertijd van 8-10 werkdagen worden vier weken. Je wordt niet opgebeld dat het later geleverd wordt en wat de leverdatum is.

Mooie plinten !!

Mooie plinten voor een acceptabele prijs!!

Doen wat ze beloven

Makkelijk te bestellen, goed geïnformeerd over levering, in één woord: top!!

fijne winkel klantgericht personeel

Prima winkel enige aandachtpuntje is het volgende. Bij het ophalen van de plinten lagen de plinten niet in de voorraad. Ik werd naar de andere vestiging gestuurd. daar aangekomen gaf een vriendelijke medewerker aan dat hij de plinten niet mee kon geven zonder bon. Bij het afhaaladres werkte op dat moment de printer niet. Nogmaals verder prima geholpen en klantvriendelijk personeel.

We zijn heel goed geholpen de uitleg was uitstekend

Een hele goede service en vriendelijk en behulpzame bezorgers

Kort gezegd als ik weer plinten nodig heb weet ik bij wie ik moet zijn

top bedrijf,leuke medewerkers

Alles goed geregeld

Had gevraagd bepaalde leverdag en hier werd aan voldaan. Comminucatie daarover was goed

goede producten, betrouwbaar

Snel in levering, betrouwbaar. Groet marc

prima service en snelle levering

zoeken van plinten erg eenvoudig en ruime keuze. Goede service en snelle levering door een heel vriendelijke chauffeur.

mooie plinten snelle bezorging

top bedrijf. Afspraak is afspraak

Hartelijk dank voor de mooie reacties! Team Plintenfabriek

goed behulpzaam

Goed contact en snel geholpen

De Hammen 14

5371 MK Ravenstein