Prima snelle service

Prima snelle levering

Ik ben tevreden

Goed en compleet assortiment

Grote hoeveelheid horeca producten van goede kwaliteit en prijs. Verbeterpunt: je krijgt erg weinig tussentijdse informatie mbt je levering. Ook na een aanvullende bestelling via betaallink komt er bijvoorbeeld geen betaalbevestiging. Je moet dan maar hopen dat het goed is gegaan. Dit zou beter kunnen. Pluspunt: wel terzake kundig en vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Die alsnog vlot kunnen zien wat de status is. Ook al bleef het een tijdje stil bleek dat Goos achter de schermen gewoon alles bij elkaar aan het regelen was en al met al met een week of wat de spullen geleverd.

Goed gegaan

Super bedrijf heel goed spul

Super spul

Leuke stoelen!

Mooie stevige stoelen, zeker voor de prijs. Ze zitten ook lekker. Er zitten wel wat vlekjes in het zwarte PU leer. Ik vind dit zelf niet heel storend, maar daarom 4 sterren in plaats van 5.

Veel te lang moeten wachten op bestelling

Verder goed alleen te lange levertijd terwijl die voorradig was heb extra klant bezoek moeten nemen om bestelling te leveren

Geen enkel probleem gekend

Ok

prima levering

levering goed geregeld. duidelijke communicatie

Slechte service

Duurde lang voor dat ik een retour formulier krijg, daarnaast ben ik mijn €8,95 verzend kosten kwijt en moest ik nogmaals €8,95 betalen om het product terug te sturen en dat op een product van €20. Op vragen hierover per mail word tot 2 maal toe niet gereageerd.

super

super levering

perfecte transactie

Snelle levering, alles zoals beloofd...

Binnen 24 uur besteld en geleverd

Top snelle service

Zeer slecht!

De eerste koelkast welke ik besteld heb bij ze, werd geleverd met een deur die er scheef in hing. En met schade aan de zijkanten. Dit netjes gemeld, mij werd toen de mogelijkheid gegeven om de koelkast af te nemen met een korting. Vriendelijk meegedeeld dat ik niks heb aan een koelkast met korting, als de deur er scheef in hangt. En er een breuk in het plastic frame zit van de deur. Uiteindelijk de mogelijkheid van Goos gekregen om de defecte koelkast te laten omruilen voor een andere. Ik heb toen duidelijk aangegeven of ze deze koelkast van te voren wilden controleren op schade en breuken. Zodat we zeker wisten dat de vervang koelkast wel schade vrij was. Bij levering zat de koelkast nog helemaal dicht in de doos, met ty rips. Dus Goos is zijn woord niet nagekomen met betrekking tot hoe we de koelkast zouden ruilen. Meteen Goos gebeld, en de koerier als bewijs mee laten kijken naar de koelkast. Deze koelkast had ook krassen aan de zijkant, en het afsluit rubber van de deur daar zo een grote deuk in. Dit telefonisch gemeld, en ook de koerier mee laten kijken. De koelkast is blijven staan, en ik heb meteen een mail gestuurd om te kijken hoe verder, om toch gezamenlijk tot een oplossing te komen. Hier is vervolgens lange tijd niet op gereageerd, en nu weken laten krijg ik opeens de mogelijkheid om de koelkast weer te laten afhalen. Terwijl deze hier nu inmiddels al weken door ons in gebruik is, daar we geen antwoord kregen van Goos. Ik weet niet waarom Goos een koelkast koopt of verkoopt, maar wij hebben hem gekocht als zakelijke aankoop. Zodat wij bepaalde producten koel kunnen bewaren, voordat wij ze verzenden. Maar daar denkt Goos anders over denk ik, die denken dat wij een koelkast hebben gekocht om hem weken ergens in een hoek te leggen, en niet te gebruiken! Een lang verhaal, maar de conclusie voor ons is zeer teleurstellend.

Bij bestelde picknicktafel zat moer bij daar geen draad binnenin zat , heb berichtje gestuurd, zouden er een op sturen en 2 dagen later thuis gekregen perfect afgehandeld goede service.

Overzichtelijk website snelle levering

gewoon goed

gewoon goed

Alles klopt

Ze doen wat ze zeggen

Hulpvaardig en to-the-point.

Geen gladde verkooppraatjes en zo goed mogelijk beantwoorden van de vragen en een oplossing aandragen. Prima!

super goede ervaring

Koelkast met verkeerde draairichting van deur top opgelost door een ander aan te bieden en te leveren.

prachtige pan, zeer vlot geleverd

ik heb een nieuwe wokpan gekocht die geschikt is voor mijn nieuwe inductiekookplaat. Ben er heel blij mee, heerlijk gewokt vandaag!

Uitstekend geholpen!

Snelle reactie, goed geleverd. Niets op aan te merken

Goede kwaliteit

Had een email gestuurd om een bericht te krijgen als het door mij gewenste artikel weer in voorraad was. Dit ging prima, vorige week bericht terug ontvangen. Meteen de messen magneet besteld. Twee dagen later werd ie bezorgd. Klein minpuntje: de doos waarin ie verpakt zat had wel wat kleiner gemogen.

Prima service en snel geleverd!

Enkele vragen gesteld waardoor ik snel de goede keuze kon maken. Besteld, betaald en de volgende dag geleverd.

TOP

Super snelle levering ; bedankt aan Goos Horeca Team