Zeer goede service

Ik raad het ten zeerste aan, zeer goede en professionele service

Formidabele service!

Zeer tevreden, besteld, betaald en na 2 dagen mogen ontvangen! Prima verpakt en geleverd naar onze wensen. Alles is zoals we het ons voorstelden, we zijn tevreden met onze nieuwe stoelen!

Prima prijzen en top service

Probleemloos en goed

vriendelijke en mee denkende medewerkers!

produkt kon alleen op vrijdag ontvangen worden door ons. Verzending werd aangepast, niet direkt verzonden maar volgende week donderdag zodat het op vrijdag aan zou komen. Prima!

Bestelling heel vlug geleverd

Zou ik zeker iedereen aanraden

Overzichtelijk wat je koopt, hoe geleverd en voor zekerheid klantenservice nog aan de telefoon gehad. Netjes, correct en snel antwoord. Levering zeer snel en juiste tijd en datum geleverd.

Good and quick service

Good and quick service Well worth the money!

Gemengde gevoelens

Allereerst; groot aanbod en relatief goedkoop. Telefonisch werden we zeer vriendelijk te woord gestaan met vragen die we hadden. Dan voor de mindere punten: Tafelpoten werden snel geleverd. Echter heeft de koeriersdienst de afleverdatum “door drukte” eenmaal verplaatst NADAT ik al 6 uur had zitten wachten op hun levering. Op onze ietwat geagiteerde mail hierover krijgen we terug: “ja, heel vervelend. Kunnen we maandag leveren?” Een service waarvoor we wel gewoon 40 euro verzendkosten hebben betaald. De rest van mijn bestelling wordt blijkbaar los van de tafelpoten bezorgd. Communicatie daarover is op z’n minst onduidelijk en summier te noemen. Inmiddels zijn we meer dan een week verder, maar heb ik nog steeds niks vernomen over een leverdatum voor de overige producten.

Beste Tom, Dank je wel voor je review. Ik zie inderdaad dat de transporteur de levering heeft verplaatst, erg vervelend inderdaad, zeker als je er al op zit te wachten. Onze excuses hiervoor! Onze klantenservice neemt contact met je op over de levering van de rest van je bestelling.

verkeerde adres bezorgd weer!!

snel en volgens afspraak geleverd

Prettig bedrijf, vaak scherp geprijsd

Eigelijk komt het meeste uit mijn bedrijf bij Goos Horeca vandaan. Prima service, aardige mensen

Zeer correcte en snelle afhandeling van bestellingen

Bij een betalingsprobleem heb ik via de website een mail verzonden en de volgende dag heb ik al andere voorstellen gekregen om de betaling van een bestelling te kunnen doen.

Goede kwaliteit van het product! Snelle levering

Beste prijzen op internet voor horeca producten.

Klantvriendelijk ten top!

Bij levering ontbraken enkele items uit onze bestelling, nl. slechts 5 i.p.v. 8 wasmanden in de doos. Ik heb de situatie via mail uitgelegd en kreeg daarop een erg vriendelijke reactie terug. Enkele dagen later mochten we de ontbrekende wasmanden, en zelfs eentje meer, ontvangen. Vlotte service en goede kwaliteit! Met dank!

Goed, nog gebeld met een vraag en werd netjes geholpen.

Product en levering zoals weergegeven

Eenvoudig wijnglas, stapelbaar

Het type kun je haast een middeleeuws wijnglas noemen, laag en niet te veel inhoud. Met een modern element : stapelbaar en dus makkelijk om meerdere even op te pakken. Ook passen er vele in de afwasmachine.

Supersnel

Binnen 36 uur geleverd!

Zeer tevreden en kundig personeel

De mannen zijn altijd bereid je te helpen. Klantvriendelijkheid staat daar in een hoog vaandel. Verkopen is een vak maar luisteren ook.

Prima leveringen!

Prima product, direct geleverd

Professioneel, zoals het overal zou moeten zijn

Alles goed.

Alles naar wens,alleen de levertijd was lang.

Prima en betrouwbaar

Snel en prima geholpen

Top!!

Goos Rotterdam mooi terras gekocht. Ontvangen inmiddels met een fijne koerier. Echt goede service.

super

klantvriendelijke websites en snelle levering