Besteld en snel geleverd. De geleverde artikelen voldeden volledig aan de beschrijving.

Goede en snelle info en levering

Topservice!

Mijn bestelling werd supersnel geleverd en werd hier persoonlijk voor opgebeld wanneer deze beschikbaar was. Zeer degelijke kwaliteit voor een scherpe prijs!

Top!!

Snel geleverd, altijd netjes. Top!!!

Snel en betaalbaar

Prima vlotte levering en product is naar verwachting

levering goed

erg teleurgesteld met de kwaliteit van het product. wij gaan het retour sturen en willen graag een nieuwe ontvangen.

Top bedrijven

Helaas verkeerde bestelling

Helaas verkeerde bestelling

Prima Marco!!!!!

Na even nagebeld te hebben Was mijn bestelling er super snel Succes nog met jullie bedrijf

Met goos zelf super OK. Maar een zeer onvriendelijke bezorger.

Snel geleverd en vriendelijk medewerker.

Veel succes verder en tot volgende bestelling!

Snelle levertijd

Product snel geleverd

Overzichtelijk, snel

Goede ervaringen met Gooshoreca, website overzichtelijk en via de mail goed op de hoogte gebracht qua verzending en factuur. Snelle levering.

Wat een super slechte service van de klantenservice tering zeg!!!!!!!!

Koelkast ontvangen na enige vertraging, uitgepakt 12 uur laten rusten. Steek de stekker in het stopcontact en de motor maakt een ongelovelijke herrie meer dan 80 db. gekeken op de gegevens van de koelkast zou 44 db mogen zijn. alles gedaan roosters eruit aan de achterkant alles bekeken lekbakje verwijderd maar nee hoor. klantenservice gebeld hier ook geen echte medewerking ik stuur je een mailtje kan je het invullen. Ik had voorgesteld om de koelkast zelf af te geven bij het filiaal Breda, maar nee dat mag niet omdat ik via internet heb besteld. Ik wacht af maar intussen is mijn drank warm en ik pissed.

Beste John, We begrijpen het uiteraard dat het frustrerend is wanneer een apparaat niet goed werkt. Om goede en snelle service te bieden hebben we een protocol opgesteld, het is inderdaad noodzakelijk om een formulier in te vullen (via de email of op de website). Het komt dan direct bij onze service afdeling terecht zodat ze ermee aan de slag kunnen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Niet voldoende relevante informatie

Goedemorgen, 1.Als ik jullie webshop gebruik mis ik de benodigde informatie bij sommige artikelen. Hoe werkt iets? Hoe maak/ hou ik het schoon? etc. 2.Op het moment dat ik iets in mijn winkelmandje heb gedaan kan ik die artikelen niet meer aanklikken om ze nog even opnieuw te bekijken of bijv. vergelijken. Daarbij valt me op dat de site traag is. wellicht komt dit doordat foto's te veel 'ruimte' innemen?

Snelle levering, prima kwaliteit

Top service !!!Dikke pluim voor de chauffeur afleveraar !!! Thanks !!

Dik ok !

simpel bestellen, snelle levering

Degelijke producten

Makkelijk besteld, snel geleverd en een eerlijke prijs.

Goeee

Goede stoelen en goed geleverd.

Na een week werden de tuinstoeltjes netjes afgeleverd. 1 keer telefonisch contact gehad om te vragen naar de leverdatum. Verder alles naar wens afgehandeld.

Snelle levering Top!

Goede. Service

De levering kan iets sneller maar oké was ook niet te lang

Fijne service

Fijne service en kennis van zaken.

omschrijving niet correct

In de omschrijving staat 1.5L , terwijl er maar 1 L in de thermos kan.