Filters

2

Slecht.

Ik had 8 beren bordjes besteld waarvan er 6 kapot waren. Nu heb ik al gemailt en 4 x gebeld. Maar het is nog niet opgelost. Zeer slecht. Dus ik hoop dat het lukt via deze weg.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marie-Louise, Mijn excuses dat het zo verloopt. Als u even een mail stuurt naar verkoop@gooshoreca.nl met uw gegevens dan kan ik hem direct doorzetten naar de juiste afdeling. Dan zorgen wij er ook voor dat het opgelost gaat worden. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

10

Heel goed.

Ik ben heel tevreden met Goos Horeca

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sharmila, Bedankt voor je mooie review hier zijn we erg blij mee. Veel plezier met je order. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

5

Levertijd erg lang

Verder prima,correspondentie mag iets beter

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jelly, Excuses dat het niet helemaal naar wens was. Ik hoop dat we nog wat kunnen betekenen voor u. Neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

10

Helder, makkelijk en snel geregeld

De website was duidelijk en zorgde voor een makkelijke weg van een keuze maken tot aan de daadwerkelijke bestelling plaatsen. Na bestellen binnen enkele dagen netjes aan adres bezorgt gekregen door een vriendelijke en behulpzame bezorger. bovenal gewoon duidelijk en netjes

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Kevin, Heel erg bedankt voor je mooie review !! Fijn dat alles naar wens is verlopen met de bezorging. Ik wens u veel plezier met uw bestelling. Mochten er nog vragen zijn neem gerust even contact met ons op. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

2

Slechte communicatie en product enorm lange levertijd, ondanks voorraad op website

Twee koelkasten besteld die op voorraad zouden moeten zijn in April, een mail gehad dat ze eind mei geleverd zullen worden. Ik moet nu een beoordeling geven en het is nu eind juni en heb ze nog steeds niet gezien. Worden waarschijnlijk morgen geleverd!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Paul, Wat vervelend dat de datum steeds werd verschoven. Sommige producten komen rechtstreeks via leveranciers, vandaar dat het misschien wat meer tijd in beslag nam. Laten we hopen dat het deze week word geleverd. Mocht de levering opnieuw verplaats worden neem contact met ons op en wij gaan kijken wat we voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

10

Goed spul!!

De nieuwe barkrukken werden snel geleverd en zijn van prima kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Fijn om te horen dat je tevreden bent ! Veel plezier met je barkrukken. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

1

slechte service

Product blijkt niet op voorraad terwijl meerdere keren aangeven was van wel. ontevreden klant.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sjors, Wat vervelend dat het niet goed gecommuniceerd is. Als er iets dat we nog voor u kunnen betekenen dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

8

Goed

Makkelijk bestellen, bezorging prima

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sylvia, Bedankt voor je review ! Fijn dat u tevreden bent over de bezorging. Ik wens u nog veel plezier met uw order. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

10

Snelle levering, goede prijs

Twee keer besteld bij Goos Horeca en beide keren heel snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Bedankt voor je review ! Het doet ons goed om te zien dat u tevreden bent over uw bestellingen en de bezorging hiervan. Ik wens u nog veel plezier met uw orders. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

1

Slechte service.

Ik heb een koelkast gekocht maar daar zat schade aan. Ik kreeg de keus tussen korting of repareren. Ik koos voor repareren en vervolgens hoor ik twee weken niets Ik heb diverse malen gebeld maar geen reactie.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Ik heb even uw order er bij gepakt en gekeken hoe het ervoor staat. Ik kan alleen vanaf mijn plek niet zien wat de status is van de reparatie. Ik heb uw vraag door gemaild naar de desbetreffende afdeling. Ik laat u via deze manier weten dat we ermee bezig zijn en als ik een bericht heb van de afdeling stuur ik u een mail met de informatie. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

6

Lange levertijd, maar wel goede kwaliteit geleverd.

Levering na 10 dagen, géén contact kunnen krijgen via telefoon en mail. Een klantenservice die niet de telefoon opneemt of op de mail antwoord is niet zinvol! Wel een correcte levering na aankondiging per mail. Kwaliteit is goed. Verbeterpunt: vermeld op de site dat levering mogelijk langer dan een week kan duren.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Johannes, Excuses voor het ongemak met de service. Het kan soms voorkomen dat de levertijd wat langer is dan normaal. U had daar wel over ingelicht moeten worden, mijn excuses daarvoor dat het niet is gebeurd. Het is fijn om te zien dat u wel tevreden bent over de kwaliteit en de uiteindelijke bezorging wel goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

10

Top

Goed door de telefoon geholpen en super snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ton, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met ons. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

9

Vlotte levering

Vlotte levering van het juiste product.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Gerard, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met ons. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

1

Slecht

Schade aan mijn bestelling en krijg geen reactie.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Henk, Het spijt me dat u nog geen reactie hebt gekregen op uw vraag. Als u contact met ons opneemt dan gaan we opzoek naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

10

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering, mooie en stijlvolle vitrine

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ger, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met ons. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

10

Perfect.

Snel en perfect zijn de bestelde artikelen geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ger, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met ons. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

8

Goos komt de afspraken na.

De chauffeur moet wel een steekwagentje krijgen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Juan, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met ons. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

3

Valt me wat tegen

Ik heb een bestelling gedaan, maar moest daar heel lang opwachten. Ik heb gebeld en de reden was, dat nog niet alles van de bestelling voorradig was. Ze hebben de spullen die op voorraad warenopgestuurd. Inmiddels wacht ik al weer veel te lang op de overige spullen, ik ga nu maar weer met de firma bellen waar de overige producten blijven. Nee, ik ben niet tevreden over de manier hoe de online bestellingen verlopen en word je ook totaal niet geïnformeerd over de status van de bestelde producten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Patricia, Mijn excuses van de manier waarop er gecommuniceerd is. Het is inderdaad niet de bedoeling dat u niet op de hoogte word gehouden, dit had wel gemoeten. Als u een mail kan sturen naar verkoop@gooshoreca.nl komt u rechtstreeks bij mij terecht. Ik ga kijken wat ik voor u kan doen. Mocht het zijn dat uiteindelijk alles al wel goed is gekomen dan hoop ik dat u tevreden bent met de producten. Mocht u verder vragen nog hebben neem dan even contact op. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

4

dure vrieskast zonder fatsoenlijke omschrijving.

dure vrieskast zonder fatsoenlijke gebruiksaanwijzing, levertijd 2 tot 4 dagen, maar werden er zonder verder overleg ruim vijf!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Het is erg jammer dat u het zo ervaren heeft. Het is niet de bedoeling dat dit zonder overleg gaat. Als u contact met ons opneemt kunnen we kijken of we die beschrijving nog kunnen opsturen. Ik hoop dat de producten verder wel in orde waren. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

5

Slechte afleveringscondities

In vergelijking met andere leveranciers is uw wijze van afleveren ronduit slecht. Men levert niet af op de plek waar het artikel komt te staan, maar komt met een trailer die al ver van de plek van lossen moet weg blijven. Voorts doet men nog een stukje met een pompwagen die alleen maar kan rijden op een verharde vlakke weg. Als men tenslotte over een kleine verhoging moet om bij de deur te komen, beschouwt men dat kleine verhoginkje als een drempel en laat de zaak daar vallen. Dit gedrag is ver beneden peil.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Het is erg jammer dat u het zo ervaren heeft. Het is helaas zo danig druk bij ons en de chauffeurs dat wij niet tot aan binnen de pakketten leveren. Dat is ook ons beleid, ik kan daar helaas ook niks aan veranderen. Ik vraag u wel even contact met ons op te nemen zodat we uw klacht in acht kunnen nemen. Ik begrijp de frustratie. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

10

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Angelique, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met ons. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

10

Perfect

Hier 2 regisseursstoelen besteld. Snelle levering, ziet er goed uit! Erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Angela, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met ons. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

1

Niet op tijd geleverd

Reeds twee keer heeft mijn dochter al zitten wachten al zitten wachten op de afgifte van de bank die niet kwam. In de voorwaarden van de leverende partij stond dat er geen aanspraken konden worden gemaakt op de levertijden. Dat is al wel vast een mooi excuus om niet op tijd te leveren. Nu huurt Goos deze firma in om voor haar te leveren.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Annette, Mijn excuses van hoe het verlopen is tot zover. De levertijden kunnen inderdaad erg verschillen, niet alles is op voorraad bij de leverancier. Als u even contact met ons opneemt dan ga ik kijken wat ik voor u kan doen. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

10

mooie koelkast en snelle levering

de 1 deurs flessenkoelkast is heel mooi en snel geleverd. we hebben hem al mooi in gebruik genomen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan-Willem, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met ons. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

4

Beloofde levertijd 2-4 dagen, na twee weken nog niks ontvangen en geen info wanneer wel

Product nog niet geleverd, weinig communicatie wanneer dan wel

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Coen, Het is erg spijtig om te horen dat wij niet de leverdatum hebben kunnen naleven. Als u ons kan mailen met uw ordernummer dan kan ik kijken waar de bestelling zich bevind en wanneer u hem kan verwachten. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd