Ik weet nu waar ik moet zijn.

Zeer correcte en snelle levering, ook het leveringsadres de dag zelf kunnen aanpassen.

Gewoon goed geregeld!

Goos Horeca doet wat ze hebben afgesproken en leveren wat is gevraagd. Prima club!

Helemaal top

Er wordt meegedacht, top. Bestelde artikelen zijn van zeer goede kwaliteit.

Goede kwaliteit producten, maar communicatie kan beter.

Producten zijn goede kwaliteit, voor een goede prijs. Communicatie kon wat beter, zo werd er niet vermeld dat er iets niet op voorraad was en dus niet verzonden kon worden. Ook stond in de bevestigingsmail een emailadres voor eventuele vragen, maar dat was noreply.gooshoreca.nl dus dat klopt niet helemaal. Maar over het algemeen voldoende

Goede productomschrijving, snelle levering

zeer vlot en correct

hobbelloos

Super tevreden,alles klopt !

Heel goed behandelt ,website prima 3 dagen wachten ,klopt allemaal SUPER TEVREDEN !

Probleme de communication

Cela est vraiment dommage que aucun de vos collaborateurs ne parle la langue du pays ou vous expédié. C est un handicap pour nous

Blij met mijn aankoop, maar 1 ervan kwam beschadigd aan.

Ik heb hierover een email gestuurd maar tot nu toe geen reactie ontvangen.

Beste Els, Wat vervelend dat er een artikel beschadigd aangekomen is. In ons systeem zie ik dat er inmiddels contact is geweest en er een oplossing is. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Zeer goede communicatie

Alles zeer goed verlopen. Juiste communicatie en aanpassing voor levering.

Top service en correcte communicatie

Product conform en goede reactiesnelheid op vragen of verzoeken. Ze houden ook rekening met verzoeken o.a. leveringsdatum.

Ben zeer tevreden over Goos, goeie communicatie en een ultra snelle levering.

Goede service fijne levering

Zeer goede service en zeer snel geleverd

Top produkt

Goede kwaliteit prijs verhouding

Heel tevreden over zowel bestelde goed als over de levering. Snelle en correcte levering.

Snelle levering, prima product

Tafelrook besteld voor klaptafel, snel geleverd en prima kwaliteit

Super goed gedaan

De levering was snel en super netjes thuis gebracht

Snelle levering, mooi product en goede prijs.

In 2 dagen in huis. Goede informatie over de levering.

Ondanks mijn twijfels toch snel geleverd. Mooie product

Koelkast besteld

Ik had een koelkast besteld hier zat veel schade op aan de zijkant dit doorgegeven en een hele kleine vergoeding gekregen, nadat ik dit doorgeven had. Ik was de koelkast gelijk nodig. Dus omruilen was voor mij geen optie. Toen ik hem plaatste zag ik dat de deur er ook scheef in zat ventilator werkte hier door ook niet. Dit zelf gerepareerd. En dit heb ik bij jullie verder niet doorgegeven. Omdat op de schade ook laks werd gereageerd.

Beste Jan, Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt met ons. Je heb op de koeling gewoon garantie, dus als er iets mee is, laat het ons weten.

Mijn bestelling na telefonisch overleg doorgezet, en keurig geleverd zoals afgesproken. En super mooi eetbankje.

Goed, alleen de pakketdienst was binnen 5 seconden weg

Horeca

Kwaliteitsmaterial en op tijd geleverd

Beste zaak