Te late levering

Frigo besteld begin vorige week . Leverings termijn 2-4 werkdagen . Tot eind vorige week niks gehoord. Na mail verstuurd te hebben zou deze Begin deze week zonder twijfel zeker geleverd worden. Nogmaals weer niks gehoord wanneer ik bel op 23/06 kunnen ze zelfs nog niet antwoorden wanneer ie wel geleverd wordt.

Vlugge levering, goeie kwaliteit

Een dikke aanrader om bij Goos horeca te kopen.

Dit was eenmalig en niet voor herhaling vatbaar.

Ik bestel bij jullie een apparaat wat ik dringend nodig heb, het was op voorraad en toch doen jullie er veertien dagen over om te leveren. Ik heb drie keer gebeld wanneer levering kon plaatsvinden zou teruggebeld worden moet nog gebeuren! Dan de wachttijd aan de telefoon dat is niet normaal drie keer minimaal 10 minuten en dan ook nog niet al te vriendelijk aan de telefoon. Dit was eens maar nooit meer.

Op voorhand betalen en dan maanden wachten op levering ....

Bovenstaande zegt alles Wij zijn een horecabedrijf en in onze branche is het onmogelijk om eerst de klant zijn eten te laten betalen en dan uren te laten wachten ... Dat zou wel gemakkelijk zijn ...

Opzoek naar klantvriendelijke personeel

Ik betaal bestel juist betaal een behoorlijk bedrag krijg ik iets helemaal verkeerds en na het vermelden van het probleem zou ik gebeld worden maar nee hoor na 2 uur terug gebeld en vermeld dat het met spoed geregeld moet worden . Maar oh jeejte waarom heb ik spoed gezegd alsof meneer achter de schermen zonder naam goed zat en ik verkeerd. Bestelling niet geannuleerd kan niet al het schuld opleveren aan goos horeca maar voorlopig zijn jullie 3de keuze

Matig

Erg slechte zaak dat de oude apparaten niet worden mee terug genomen door jullie bezorg dienst.

Prima handelingen. Bezorger ook vriendelijk

Geen klacht.

PROBLEM!

I was not home today (9 May) since I was told the delivery would be made yesterday (Monday 8 May). I have returned home and the package is not here although I have just checked PostNL track and trace I see via PostNL that is marked delivered with a name/signature that IS NOT MINE saying it was delivered. The fridge is not here and is not with my neighbours. I have been on the phone for 30 minutes trying to contact postNL but there is a huge issue with your delivery as the fridge appears to be stolen by the delivery driver or someone else. The problem as well is that someone forged my details which is problematic.

Levering twee keer uitgesteld en machine niet aangesloten

Teleurstellend. We kochten een nieuwe vaatwasmachine bij Good voor onze horecagelegenheid omdat de vorige vaatwasser het had begeven en we dus per ommegaande een nieuwe nodig hadden. Levering werd twee keer uitgesteld waardoor het nu ruim een week later dan gewenst is en het personeel alles met de hand moest afwassen. Bovendien is de machine vandaag afgeleverd op een pallet en ergens in de hoek neergezet zonder te worden aangesloten.... Deze dag is nu inmiddels ook al bijna verlorr En we hebben dus de vaatwasser nog steeds niet kunnen gebruiken.

Beste Geert, Fijn dat u de moeite heeft genomen voor het schrijven van een review! Helaas klopt het dat uw bestelling is verzet dit komt door de enorme drukte bij ons en onze externe vervoerders o.a. PostNL. Wij willen voorop stellen dat wij dit erg vervelend en jammer voor u vinden. Wij hadden het graag anders gezien! Afgelopen vrijdag 05-06-2020 hebben wij veelvuldig contact gehad per mail m.b.t. aansluiten van apparatuur. Zoals uiteengezet in de mail leveren wij (tenzij anders overeengekomen) altijd zonder montage -en of plaatsing. Mocht er in uw geval iets anders overeengekomen zijn hoor ik het graag. Wij hebben hier geen reactie meer op ontvangen. Wij zouden graag willen weten met wie u contact heeft gehad m.b.t. installatie. Kunnen wij navraag doen bij de desbetreffende persoon & waar mogelijk het nodige doen. Met vriendelijke groet, Goos Horeca Nederland

Alles klopt!

Mooie drankenkoelkast met glazen deur besteld. Is nog mooier dan de foto.

Leveringstijd

Levering zou tussen 10.30 en 12.30 uur zijn maar inmiddels 14 uur en nog niks geleverd . Gebeld maar niemand neemt op.....

Alles keurig netjes en snel afgehandeld

Snelle levering. Via website alles besteld en betaald. Prima service!

Bestelling 2x niet verzonden!

18 terrastafelbladen besteld. Op de geplande leverdag extra vroeg opgestaan want levering tussen 08.05 en 10.05u. Tegen half 11 gebeld; spullen waren niet eens verzonden. "Gaan we nu meteen regelen, u krijgt een track & trace van PostNL palletvracht. De hele avond niets gezien, dus 's ochtends weer gebeld. Bleek het er nog steeds te staan! Het was inmiddels vrijdag vóór Pinksteren dus er hing nogal wat vanaf. Toen is het met directe vracht geleverd, maar dat maakt er voor mij geen voldoende meer van...

Prima. Snelle levering.

Geen aanvulling.

Top bedrijf

Supersnelle levering.

De producten nog niet ontvangen

Het gaat niet goed met de leverantie! Het is 2x aangeboden maar wegens om redenen. Jammer. Als alles goed gaat dan krijgen we het as maandag.

goed en geleverd, heb wel 3 weken moeten wachten op de levering maar dat begrijp ik ivm corona

Correct afhandeling

Alles is prima verlopen.

Prima bank, prima service

Netjes geholpen. Vriendelijk aan de telefoon. Snelle levering.

super goed

super vriendelijke bediening.

Nog niets ontvangen

Tot op heden nog niets ontvangen Mvg

ik heb mijn bestelling niet ontvangen, weet ook niet waar het is!

Op het tijdstip van bezorgen waren wij niet thuis. We hebben geen bericht ontvangen waar onze bestelling nu is, of het opnieuw aangeboden wordt of waar we het kunnen ophalen.

top service!

Fantastische service.

Stevige picknick tafel. Je wordt prima op de hoogte gehouden over de lever tijd. Jullie waren precies op de aangegeven tijd bij de deur. Super!!! Ga zo door.