Wat een waardeloos bedrijf

17 juli hebben wij een vriezer ontvangen, deze werd beschadigd geleverd. Hier heb ik een mail over gestuurd en contact gehad, er werd ons een korting van 90 ex btw aangeboden, na goedkeuring werd dit doorgezet. Op 23 juli zou dit doorgezet worden naar de collega's van afdeling crediteringen. Het bedrag zou binnen enkele werkdagen op onze rekening staan, het is vandaag 10 september en nog steeds hebben wij niks ontvangen. Er wordt niet meer gereageerd op onze mails, wij hebben al meerdere keren gebeld en elke keer wordt ons beloofd dat zij het gaan uitzoeken en wij dezelfde dag worden terug gebeld. Maar er gebeurd helemaal niks. Wat een waardeloos bedrijf, wij bestellen hier nooit meer wat!

Waardeloos

Weken lang wachten op levering(wel van te voren betalen) ... steeds iemand anders aan de telefoon .... steeds weer beloven, morgen komt het ... maaar morgen komt nix!!! Probleem is in Apeldoorn.... maar is niet mijn probleem !!! 🙈🙈

Geweldige klantenservice

Nu waren wij al zeer tevreden over de levering en kwaliteit van de goederen. Helaas vier stoeltjes door fabrieksfout niet meer te redden. Belletje naar de klantenservice en het probleem is verholpen. Super snel. En super vriendelijk. Ik zeg doen!

waardeloze service

Bewoners van een senioren complex in Ede ,willen hun Patio gezellig aangekleed hebben en zij hebben begin juli al een bestelling geplaats bij Goos, Helaas blijkt het niet mogelijk om dit fatsoenlijk te leveren,nu zijn er leverings problemen maar zij sollen een beetje met de klant, als deze contact zoek word hij steeds doorverwezen en uiteindelijk is er iemand die zegt u word terug gebeld maar helaas dit gebeurt gewoon niet, Als de tafels en stoelen pas in de winter geleverd kunnen worden hebben ze er niet zo veel meer aan. Kom op zeg deze Senioren hebben al betaald en Goos laat ze nog gewoon op de grond zitten schande!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goederen betaald, niet ontvangen en geen reactie van klantendienst

Af te raden

Beste, Bedankt dat je jouw klacht over Goos Horeca kenbaar hebt willen maken. Op basis van de informatie die je hier hebt getoond kunnen wij helaas niet herleiden om welk product of welke order dit precies gaat. Graag treden we daarom persoonlijk met je in contact zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Jouw feedback wordt namelijk zeer gewaardeerd! Graag vernemen wij jouw klacht op het volgende e-mailadres: webshop@gooshoreca.nl Na het ontvangen van de mail komen we graag persoonlijk terug op je klacht, zodat we samen kunnen uitkijken naar een oplossing. We horen graag van je! Goos Horeca Nederland

Levering heeft maanden geduurd

Het heeft maanden geduurd voordat mijn bestelling werd bezorgd. Wel had ik steeds een correcte mailwisseling met goos horeca.

Zeer slecht

Niet bestellen . Komt gewoon niet en je wordt afgepoeierd aan telefoon

Een absolute aanrader

Wij hebben de bestselling net ontvangen. Dit binnen 2 dagen , alles ziet er netjes en goed uit . Boven verwachting.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima via de website, maar als ik echt goed advies wil ga ik naar de winkel in Utrecht. Lars en Rob zijn behulpzaam en zeer kundig.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Totaal niets.

Betere communicatie en vastleggen van gesprekken en afspraken. Nakomen van afspraken en leveringstijden. Geld terugstorten duurt veel te lang en vraagt regelmatig een telefoontje.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Op de website werd een levertijd van 3 dagen gegeven, dat was de reden van bestelling. Levertijd bleek uiteindelijk iets van een maand. Hier kwam ik pas achter nadat ik hen belde. Ander product, levertijd bleek weer niet te kloppen. Uiteindelijk werd er eerder geleverd dan afgesproken. Extra geld dat al was betaald moet ik via de mail achteraan, nog steeds geen reactie op m'n mail gehad, laat staan credit nota ontvangen. Klantenservice is onvriendelijk! Onbetrouwbaar bedrijf, ga ik nooit meer iets bestellen!

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Laatste keer een slechte ervaring gehad. Weken moeten wachten. Daarna inclomplete levering. Veel mee bezig geweest.

Snel duidelijkheid verschaffen en inzicht geven in order-levering.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heldere communicatie, zee goede kwaliteit tafel tegen een scherpe prijs. Hout ziet er perfect uit in tegenstelling tot vrijwel elke tafel bij een bouwmarkt.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke en goede website.

Communicatie met klant wanneer iets te laat of later wordt geleverd. De afwikkeling hiervan kan vele malen beter.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben een bestelling gedaan; de wijnkoeler kwam beschadigd aan; gevraagd wat te doen. Meerdere mails gehad dat we instructies zouden krijgen, De schuld naar anderen schuiven en daarna nog naar een website verwezen waar we een formulier moesten invullen, melding gehad dat het verstuurd was; niets meer gehoord. meerdere keren foto's gestuurd, zelfs een filmpje. Ongehoorde toestanden. We sturen de wijnkoeler nu gewoon terug en zullen ons geld terug vragen samen met de gemaakte kosten.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Binnen de levertijd geleverd. Goede communicatie via mail en telefoon.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prima bankje

- snellere levertijd - aangeven indicatie levertijd - aangeven wanneer levertijd lang(er) duurt (3 weken?!)

Waardeloos service

goede service, goed behandeld

Pluspunten

vlotte communicatie, snelle nalevering na ontbrekend stuk

slechter dan verwacht

Betere en snellere opvolging van klachten

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede en snelle levering en goede service met de chat

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Toen ik op vrijdag belde omdat er nog geen bericht kwam dat het verstuurd was en ik zei dat ik het tafelblad de dag erna echt nodig had voor een feestje hebben ze alles gedaan om het toch te leveren op zaterdag zou anders pas de maandag geleverd worden) dus bedrijf heeft toch moeite gedaan om deze kleine bestelling op tijd te leveren waarvoor dank.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Kan ik nog niet geven omdat ik nog niets ontvangen heb.

Transparanter zijn omtrent moment van levering.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Netjes op tijd geleverd,keurig te woord gestaan tijden telefoon contact, zeer tevreden.

Geen PRIMA