Prima gegaan,

Prima gegaan

Beste Berend, Bedankt voor uw review! Fijn dat u ons zo'n mooi cijfer geeft! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Slecht

Heel veel gedoe nadat een flessenkoelkast is geleverd met een gebroken pootje

Beste Ben, Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Als u een mail stuurt naar verkoop@gooshoreca.nl zullen wij dit voor u oppakken en een zo goed mogelijke oplossing bieden. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Top en snel

Toppie

Beste Theo, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te zien dat u ons zo'n mooi cijfer geeft :). Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Zeer snelle levering, de pizzaset voldeed helemaal aan de verwachtingen! Zoon was erg blij met dit cadeau en bakt nu veilig zijn pizza's in zijn buitenoven.

Beste Els, Bedankt voor uw review! Wat leuk dat u een pizza set cadeau heeft gegeven! Wij wensen u en uw zoon veel plezier met de pizza set ;) Met vriendelijke groet, Goos Horeca

perfect

Duurde iets langer dan de 3 weken. Verder een perfect gemaakte tafel , voor een zeer reele prijs !! Hartelijk dank

Beste Jan, Bedankt voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent over de kwaliteit. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Prima op zich, maar levering slecht!

Product prima, goeie prijs/kwaliteit maar de bezorger kwam te laat en wist de weg niet. 2 man voor niks 4 uur laten wachten.

Precies wat ik zocht

Makkelijke bak gezocht voor het kattenvoer. Ideaal in gebruik, top produkt.

Beste Pauline, Bedankt voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Bestelling niet compleet en slechte klantenservice

Ik had bestek besteld bij Goos Horeca, maar eenmaal aangekomen ontbraken de vorken. Ik wilde de set die dag cadeau geven, maar dit lukte dus niet vanwege de incomplete bestelling. Hiervoor heb ik meteen contact opgenomen met de klantenservice, en die gaven aan dat ik de rest van de bestelling maar moet retourneren. Ik heb alleen al 12 euro verzendkosten betaald, en de retourkosten komen dan ook voor mijn rekening. Hierover wederom contact opgenomen, maar een tijd later nog steeds geen reactie.

Beste Liz, Bedankt voor uw review! Mijn collega heeft inmiddels contact met u opgenomen en u kunt het kosteloos retourneren. Mijn excuses voor het ongemak dat het zo verlopen is. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Prettig, behulpzaam

Bestelde artikel was niet volledig voorradig. Suggestie werd gedaan om aanvullend een ander artikel te nemen. Fijn dat er wordt meegedacht in oplossingen.

Beste, Bedankt voor uw review! Fijn dat u goed bent geholpen om een vervangend artikel te vinden. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Alles klopt!

Niets op aan te merken

Beste Paul, Bedankt voor uw review! Bedankt dat u ons zo'n mooie score geeft, hier zijn wij erg blij mee, Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Netjes en correct

Goos heeft het door mij bestelde artikel in een nette verpakking, keurig op tijd geleverd. Ik vind het wel irritant dat er aan mij gevraagd wordt daar een beoordeling over te geven. Want ik mag toch verwachten dat het door mij bestelde artikel in een nette verpakking, conform de beloofde levertijd, op het juiste adres en tegen de afgesproken prijs, aan mij geleverd wordt. mvg

Beste Frank, Bedankt voor uw review! Fijn dat u een goede levering heeft ervaren. Wij vragen u om een beoordeling om de tevredenheid onder onze klanten in kaart te brengen. Mijn excuses als u dit als vervelend heeft ervaren, maar het heeft goede bedoelingen. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

prima reactie snelle levering goede service

snelle en goede informatie misschien wel duidelijk vermelden dat op de prijs nog BTW berekend wordt

Beste Els, Bedankt voor uw review! Fijn dat het u zich goed uit de voeten kon helpen met betrekking tot de informatie. Wij zullen uw feedback met ons mee nemen. Veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Snel gekregen

Beste Agnes, Bedankt voor uw review! Fijn dat u tevreden bent over de levering. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Prima lekker snel geregeld

Voor herhaling vatbaar.

Beste Ben, Bedankt voor uw review! Fijn dat het snel geregeld was, wij zien u hopelijk snel weer terug. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Na lang wachten eindelijk bestelling ontvangen

Lange wachttijd was overmacht, wellicht meer vraag dan aanbod bij deze toestellen. Het terrasverwarmingstoestel voldoet helemaal aan onze verwachtingen wel jammer dat er enkel een Engelstalige handleiding bijgesloten werd.

Beste Luc, Bedankt voor uw review! Mijn excuses voor een lange levertijd dan normaal. Goed om te horen dat het product voldoet aan uw verwachtingen. Bent u er inmiddels uitgekomen met de handleiding? Zo niet, dan hoor ik het graag en zal ik u daarmee helpen. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Snelle levering,telefonisch goed geholpen.

Prettige ,en snel geholpen.

vlotte levering

goede prijs en vlotte levering

Beste Robert, Bedankt voor uw review! Fijn dat u snel geleverd heeft gekregen. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Super snelle service

Binnen paar dagen een nieuwe koelkast

Beste Peter, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u snel een nieuwe koelkast heeft ontvangen. Veel plezier met de koelkast. Met vriendelijke groet. Goos Horeca

Duidelijke communicatie, snelle levering

Mooie, comfortabele en degelijke terras stoelen gekocht, heel blij mee!

Beste Esther, Bedankt voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent over de terras stoelen die u heeft gekocht. Ik wens u nog veel zit plezier ;) Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Op zich goed alleenrecht weinig geleverd

Op zich is alles soepel en strak verlopen alleen bleek achteraf dat er 1 tafelblad te weinig geleverd was. Mail verzonden en nog in afwachting van een antwoord. Deze verwacht ik aankomende week.

Beste Eric, Bedankt voor uw review! Mijn collega zal dit direct met u gaan oppakken. Ik ga ervanuit dat dit zo snel mogelijk gaat worden opgelost. Nog veel plezier met uw tafelbladen. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Goede site en op tijd geleverd

Het gewenste product gemakkelijk gevonden en besteld.

Beste Leo, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u het product snel en makkelijk kon vinden! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling ;). Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Goed geregeld

Netjes afgehandeld

Beste Rudolf, Bedankt voor uw review! Fijn dat u ons zo'n hoge score geeft. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Goede telefonische uitleg waardoor ik online een bestelling plaatste

Beste Harry, Bedankt voor uw review! Fijn dat u telefonisch goed bent geholpen en hierdoor een bestelling heeft geplaatst. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Goede prijs en kwaliteit, matige communicatie

Deel bestelling ontvangen, onduidelijk wanneer de rest volgt

Goede prijs kwaliteit verhouding en héél snel geleverd.

Goos Horeca is voor mij al jaren een vertrouwd bedrijf!

Beste Onno, Bedankt voor uw reactie! Wij zijn er erg blij mee dat wij u als klant hebben en hopen u vaker terug te zien. Bedankt voor het compliment en veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Goos Horeca