2 wandbanken besteld. Deze waren niet op voorraad maar zouden op korte termijn komen. En idd netjes een mail dat ze weer op voorraad zijn en wanneer ze konden leveren. Vandaag geleverd door een super aardige chauffeur 😀 Goos Horeca bedank voor de goede service

Er was een klein probleem met de voetjes onder de stoelen. Dit is nog dezelfde dag opgelost. Goede service en vriendelijk geholpen.

Heerlijk snel in huis! Doos open en stoel kan je neer zetten. Niks in elkaar zetten. Heel blij mee. Staat prachtig, en zit goed 👍

Snelle levering en mooie tafelpoten.

was wel prettig

er werd goed uit gelegd het hoe of wat

Doen niet wat ze beloven

Op 27december 5 stoelen besteld en betaald en volgens de website leveren binnen 2 tot 4 dagen wat niet gebeurde maar wel elke keer een mailtje ontvangen dat de stoelen gereserveerd staan. Dan ga je bellen totaal 4x in 5 dagen en dan zullen ze het regelen zeggen ze dan en ik zou ook nog terug gebeld worden maar nee hoor niets van dit alles maar uiteindelijk een leverdatum gekregen en tot mijn verbazing werden er 2 stoelen geleverd en de volgende dag nog 3 stoelen dus dan moet je dus 2x thuis zijn waar je niet op zit te wachten.

snelle betrouwbare levering van horeca kwaliteit brandgel

zie boven

Beste Jos, Fijn om te lezen dat we u een kwaliteitsproduct hebben geleverd. We wensen u vele warme maaltijden met onze brandgel :-) Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Goed en snel

De bestelling werd heel snel opgepakt en verzonden. Het bestelde voldeed geheel aan de verwachting

Beste, Fijn om te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen! Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Correcte en snelle levering, zeer tevreden

Beste Frank, Bedankt voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Excellent!

Aside from great products and prices, the delivery time is very fast.

Dear Liying, Thank you for this great review. And we hope you enjoy your purchase! With kind regards, Goos Horeca

Goede prijs en snelle levering

Beste, Wat een mooi cijfer! Een 10, daar streven we naar. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

ALLES VLOT EN GOED VERWERKT

JAMMER. BIJ HET INVOEREN VAN DE ORDER KREEG IK NIET METEEN TE HOREN WANNEER DE LEVERING IS. OPMERKING: ALS BESTELLING OP VOORRAAD IS KRIJGT U BERICHT OVER LEVERING. WEBSHOP MOET TOCH ELK MOMENT KUNNEN INZIEN OF IETS WEL OF NIET VOORRADIG.

Beste Riny, Blij om te lezen dat alles vlot verlopen is. Wij werken momenteel om ons voorraad systeem gekoppeld en kloppend te krijgen op onze webshop. Bij heel veel producten is dat al zo, maar er is nog steeds ruimte voor verbetering. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Goede communicatie over de bestelling en zeer service gericht. Aanrader!

Beste Mark, Heel erg bedankt voor dit top cijfer! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent en ons aanraadt. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Prima service, volgende dag geleverd

Beste Jan, Een 10! Daar streven we naar, dus heel leuk om die dan ook te krijgen. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Snelle en correcte levering.

Goed geholpen geweest door medewerkster.

Beste Frank, Wat fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Goos Horeca

niks aan veranderen

Beste Melle, Heel erg bedankt voor dit prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Goos Horeca

prima bedrijf met snelle levering.

Als beheerder van de recreatie-zaal van een serviceflat , kan ik altijd vertrouwen op Goos Horeca ivm. goede producten , en prima leveringsvoorwaarden.

Beste, Leuk om te horen dat u zo tevreden bent. We gaan ervoor om deze goede relatie in stand te houden en hopen u nog vaak van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

zeer tevreden

het product doet wat hij moet doen en de levering van het product is correct verlopen enige jammere zaken zijn geen handleiding in nederlands en de link naar post.nl werkte niet. de site zelf was duidedelijk

Beste Georges, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wij hebben inderdaad helaas nog geen Nederlandse handleiding van het door u bestelde product. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Verzending duurde te lang

Verzending duurde te lang

Beste Maarten, Wat vervelend dat het te lang duurde voordat we bij je konden leveren. Helaas hadden we rond de feestdagen te maken met wat vertragingen bij zowel PostNL als onze leveranciers. Wij hopen je in de toekomst sneller van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Vlotte afhandeling zelfs rond de feestdagen

Bestelling tijdens kerstvakantie . Online onmiddellijk mail met bevestiging gekregen.daarna link met opvolging pakket. Alles op tijd geleverd.

Beste Lieve, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Vele plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Goed en betrouwbaar

goed en betrouwbaar ,houd zich aan de afspraak

Beste Georges, Bedankt voor deze mooie woorden! Hier streven we naar :-) Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling

Beste Ton, Bedankt voor deze mooie review en veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Goos Horeca

snel adequaat en voor nette prijs!!

uitstekend!

Beste Bert, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Zeer slecht, teleurstellend in klantenservice

Schrijf nooit een recensie, maar maakt voor dit bedrijf graag een uitzondering. Producten zeer slecht verpakt en totaal beschadigd aangekomen. Producten zijn ook niet als op de foto's van de website, zijn allen gegraveerd met een logo terwijl dit op de website foto's niet te zien is. Klantenservice is niet behulpzaam. Kan niets doen, kan alleen collega, moet formuleren en foto's toesturen via de website etc etc.

Kreeg keurig mail terug na bestelling en een goede service door de leverancier.

Beste Mariska, Bedankt voor deze top waardering! Met vriendelijke groet, Goos Horeca