zeer goed

Duidelijke website ( winkel ),zeer betaalbaar, makkelijk afrekenen dus niet moeilijk doen met account aanmaken en inloggen en alles wat daar bij hoort, zeer over zichtelijk, dus gewoon makkelijk en zeer duidelijk en zeker aan te raden voor iedereen.

Snelle en goede levering.

Verkeerde product opgestuurd.

Verkeerde product opgestuurd! Nadat ik contact gehad met GoosHoreca zouden ze mij een retour etiket geven en de juiste producten zo snel mogelijk opsturen. Na enkele weken gewacht te hebben en geen reactie heb ik weer gebeld. Toen werd het gelijk opgelost. Kortom slechte ervaring.

Beste, Onze excuses voor de langzame behandeling van je klacht. Ik zie dat het ondertussen is opgelost. We hopen dit in de toekomst te voorkomen en je beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Bezorgservice

Als je voor een behoorlijk bedrag een vriezer van 1200 liter besteld dan hoop je tóch dat die over 1 drempeltje wordt gezet. Nu heb ik 4 man moeten inhuren om dat ding binnen te zetten.

Beste Karlijn, Onze prijzen zijn heel scherp. Dit komt mede omdat onze bezorgers altijd alleen onderweg zijn. Helaas betekent dat ook dat we, tenzij anders afgesproken, leveren tot de eerste drempel. Mocht je in de toekomst weer iets willen bestellen dat binnen gebracht moet worden. Neem dan even contact met ons op via klantenservice@gooshoreca.nl of 085-0436500. We kunnen dan samen altijd kijken wat er mogelijk is. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Snel geleverd maar koelkast maakt wel veel lawaai en de gebruiksaanwijzing mag wat duidelijker zijn

mooie producten, helaas niet binnen afgesproken tijd geleverd

hopelijk kom mijn terraswarmer voordat de winter voorbij is. de rvs plank is van goede kwaliteit, conform de prijs

Snel geleverd en goede kwaliteit voor de juiste prijs

Snel geleverd en goede kwaliteit voor de juiste prijs

Top apparaat !

Binnen een paar dagen geleverd.

Netjes verpakt en snel geleverd!

Netjes verpakt en snel geleverd!

super

snelle levering,correct,geweldig

Snelle levering en goed verpakt

Niets aan te merken

Goed product

Goed product kunnen uitzoeken op website. Eenvoudige bestelling en vlotte levering. Helemaal tevreden.

tip top in orde

perfect geleverd

Goed, snel en goedkoop

We hebben een aantal "kleine emmertjes " nodig om een wedstrijd te organiseren en deze vond ik op de site van Goos Horeca. Mooi formaat en betaalbaar. Nu kunnen we de alternatieve Quigly wedstrijd in het Noorden organiseren.

Super makkelijk online besteld en snel geleverd

Afhandeling, levering en product allemaal in orde

Staaf mixer gekocht (Waring WSB33XE). kwaliteit is goed, kop is niet afneembaar, dus hij kan niet in de vaatwasser. Maar dat is ook niet nodig omdat hij makkelijk af te spoelen is.

Snelle levering, fijne stoelen, ben zeer tevreden.

Prima levering!

In deze corona tijd is het perfect gegaan om snel kapotte eetstoelen te vervangen voor nieuwe met een prima prijs. Zit comfort is bekend......In veel horecazaken langs de zeeuwse kust in Zeeuws Vlaanderen staan deze modellen.

Tijdige levering overeenkomstig de opdracht

een bestelling plaatsen en leverring gaan goed.

Als je na de leverring nog vragen hebt word je van het kastje naar de muur gestuurd. Je kan dan zelf maar via internet proberen de zaken uit te zoeken. Ik heb stellig de indruk dat er afdelingen te strikt gescheiden zijn, en die niet met elkaar kunnen, of mogen samen werken. Uit oogpunt van klantvriendelijkheid is het volgens mij raadzaam hier eens goed naar te kijken. Dit is mijn ervaring.

duim

omhoog

Prima, men doet wat beloofd wordt.

Doen wat je beloofd, het lijkt steeds schaarser te worden in deze gekke tijd.

Goeie service

Goeie service en heel snel Geleverd

Goede levering, maar veel te hoge verzendkosten

Jullie hebben een groot assortiment aan producten, maar de verzendkosten zijn veel te hoog.