Werkt goed en mooi om te zien

De eerste koelkast die we kregen deed het niet. Werd omgeruild en de tweede deed het perfect. Mooie koelkast om te zien. Sfeervol met het licht aan, ook fijn dat het uit kan. Zijn super tevreden met de koelkast en met de service van het bedrijf!

Koelkast vriest steeds aan

Ik heb twee koelkasten gekocht waarvan de achterwand binnen een aantal uur aanvriest waardoor hij voor geen meter meer koelt. Niet eens op de koudste stand. Ik zou hier graag een oplossing voor willen.

Beste Maarten, We hebben je review ontvangen, dank je wel. Je kan een eventueel defect melden via onze website: https://www.gooshoreca.nl/customer-service Het formulier kan je vinden bij "klachten / retour / technisch mankement" en vervolgens bij "Defecte artikelen en aanspraak op garantie" Onze service dienst neemt dan contact met je op om het probleem te verhelpen.

Goede en snelle levering

Het was fijn dat de chauffeur de koelkast op de juiste plaats zette en het pallet waar het op stond terug mee nam. Maar vooral het feit dat hij even wachtte tot ik hem uitpakte en kon checken dat de glazen deur niet beschadigd was. Je moet namelijk aftekenen dat hij in goede staat geleverd is, maar vaak wachten ze niet tot je dat weldegelijk hebt kunnen checken.

Mijn bestelling is snel gekomen, prijs en kwaliteit zijn goed.

Prima en snel geleverd

Slechte services

Kreeg een rekening voor de komst can een monteur. De reden, apparaat fout in elkaar gezet. Echter al 5 maanden was het apparaat actief. Nooit meer iets bij Goos kopen

Beste Leon, De koelmonteur die is geweest heeft gecontstateerd dat de machine niet defect is maar onjuist werkt door het verkeerd plaatsen van een lamellenrooster. Dit valt inderdaad niet onder garantie. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

zeer goede en snelle behandeling

zeer goede en snelle beantwoorden van vragen en mails een echte aanrader !!!!

Snelle levering bij compleet assortiment

Verschillende keren al iets besteld en spullen altijd naar tevredenheid bezorgd. Vooral snelle levering. Wel behoorlijke prijsverschillen tussen producten nu en 3 jaar geleden, maar dat is ook in de tijd waarin we nu leven.

prima geleverd

Goede service.

Vlotte en correcte service.

Prima producten snelle levering

Ruime keuze uit diverse, horeca artikelen duidelijke site, snelle levering, en in mijn geval ook de nalevering, Zou alleen wel handig zijn als bij de eerste levering aangegeven wordt dat het andere artikel niet leverbaar is.

Lage prijzen, en op tijd geleverd

Goede en duidelijke website. Product binnen levertijd geleverd, al duurde het wel iets aan de langere kant.

Goed product voor laagste prijs

Na het vergelijken kwam ik op Goos uit voor de laagste prijs. Levering ging vlot en product is super! Dus blij mee. Dankje!

Goede service en makkelijk te bestellen

Goede prijs kwaliteit en goede service

Goede kwaliteit voor een fatsoenlijke prijs.

Goed product

Ik ben er blij mee, jammer dat de verzending zo lang duurde.

Alles was gewoon zo als het moet zijn

Duidelijke website die goed en snel werkt, bestellen gaat zeer eenvoudig en levering was snel.

goede feedback en service

de service en bestelling verliepen zeer goed

Prima service, op tijd geleveerd.

Ik heb een werktafel bestel,netjes, goede materiaal en precies op de beloofde tijd gekregen,ik ben zeer tevreden over en ik zal weer op deze pagina bestellen als ik iets nodig heb.

Fijne tafelbladen

Mooie tafelbladen van echt hout. Even opschuren en lakken. Wel goede kwaliteit

Vlotte levering op afgesproken tijd, klantenservice is efficiënt.

Vlotte levering op afgesproken tijd, klantenservice is efficiënt.

goed en optijd

levering was optijd en zeer goed