Perfect service

Alles top geleverd goede matriaal

Prima product. Snelle en goede levering

Was op zoek naar een dranken koelkast, tafelmodel. Ik ben bij Goos Horeca uitgekomen. Mooie kast met glasdeur. Meer inhoud dan de concurrentie en erg stil. De prijs kwaliteit verhouding is uistekend. Ben zeer tevreden.

Correcte service en heel snelle levering

levertijd kwam niet overeen met aanduiding website

op de website stond vermeld 3-5 werkdagen, op basis hiervan heb ik de bestelling geplaats. helaas kwamen de tafelbladen pas na 7 werkdagen binnen. Dat was voor ons jammer aangezien de vierdaagse al twee dagen was begonnnen.

Mooi product

Wordt redelijk snel warm maar eenmaal op temperatuur kan je snel je producten bereiden. Voor de flammkuchen ideaal.

Het bedrijf biedt een breed assortiment, maar levert slechte service met onvolledige producten.

Ik heb een koelkast besteld met incomplete producten door foutieve product informatie. Vervolgens via de telefoon slecht behandeld alsof het mijn fout is.

Goede snelle levering

Besteld en binnen de afgesproken tijd geleverd. Mooi assortiment.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Super snel geleverd, goede kwaliteit. Elke keer weer blij!

Zeer tevreden over service

Correct, duidelijk en vlotte levering

Toppie!

Er was iets mis gegaan via online bestelling Zeer vriendelijke dame heeft me telefonisch geholpen en de juiste spoeltafel is enkel dagen later geleverd , route is dan ook mee retour gegaan

Top service in dit filiaal!

Direct uit de nood geholpen na een panne met mijn vrieskast. Nogmaals top service van het team daar!

bestellen en antwoord op vragen betreffende de stoelen is helder. Alleen de communicatie over het bezorgen is gebrekkig. Geen voorkeuren of overleg mogelijk.

Vlotte bezorging.

Vlotte bezorging .

Gemakkelijk bestellen, goede prijzen

Gemakkelijk bestellen, goede prijzen

uitstekend

Zeer goede ervaring. Bestelling vlot verlopen, zeer goede feed back. De levering zeer snel. Goed verpakt. Vriendelijke chauffeur. Een tevreden klant

Snelle levering en goed verpakt.

Keurig optijd geleverd,.

Goede informeren ontvangen, aardige medewerkers aan de lijn.

Verkeerde artikel op gestuurd

Ik heb een artikel besteld ,maar ze hebben het verkeerde toegestuurd . Het goede toesturen is blijkbaar niet mogelijk of te veel moeite . Ander artikel retour gestuurd kosten voor mij . Als ik nu het goed wil bestellen zijn de verzendkosten ook weer voor mij ,en aan gezien het om een klein artikel gaat best hoog . Ik had na het gemeld te hebben liever gehoord "zullen wij het goede artikel toesturen " ik heb tenslotte daar de prijs van betaald . Nee hoor alleen gecrediteerd na twee weken ,

Goede producten, levering zoals verwacht

Goede producten, levering zoals verwacht

Topspul

Melamine altijd mooi GoosHoreca altijd goed

Prima levering , afspraak duidelijk,

Bord nog niet uitgeprobeerd. Heel lang met bestelde krijtstiften geschut, punt eruit en weer terug erin gedaan Punt blijft plastic, ... zonder vloeibaar.

Good altijd fijn en netjes Deze keer zou de bezorger 30 min van te voren bellen. Niet gedaan en belde toen dus 2 keer namen 2e keer op zeiden zijn er tussen 5/10 min en hij zei nee wacht ik niet op. Dat voelde niet fijn

Snelle levering!

Gebeld, besteld en na 3 dagen al in huis!

Onze ervaring met Goos Horeca is prima. Wat wij bestellen wordt tijdig en correct geleverd

Perfecte klantvriendelijkheid en keurig geholpen door personeel

Op zoek naar 2 rvs tafels werden we perfect geholpen door personeel en gewezen op diverse modellen wel of niet standaard en de opties welke ik wilde hebben. Was in 10 minuten klaar en kreeg wat ik wilde hebben. Leuke winkel(s) en breed assortiment maar vooral vakmensen die weten waar ze het over hebben. Niet lullen maar.........!

Stadhoudersmolenweg 62

7317 AW Apeldoorn