besteld en de volgende dag al binnen TOP!

oven besteld zie omschrijving

Heel tevreden over de bestelde artikelen, super snel en goed afgestemd!

Hele fijne stoelen voor een betaalbare prijs. Zitten erg lekker en zien er mooi uit. Bezorging was ook snel en de organisatie er omheen ook. Ik ga vaker bij ze bestellen

Bestelling netjes op tijd en netjes geleverd.

Bestelling was netjes binnen de 3-4 werkdagen geleverd en de aardige bezorger heeft zelfs nog de oven bij me op de 2de verdieping voor de voordeur gezet! Als particulier maakt deze service me erg blij!

Snel en keurig geleverd

Prima koelkast voor mooie prijs.

Beste Erik, Heel fijn dat je zo tevreden bent! We wensen je veel koel plezier van de kast! Met vriendelijke groet, Goos Horeca

De ijskast was voor een verjaardag die niet door is gegaan door de Covid. Het pakket staat dus nog steeds helemaal ingepakt in de achterkamer.

Beste Esther, Wat een rot tijd is het toch he... We hopen dat je deze (of een andere) verjaardag op een later moment toch nog kunt vieren. Het zou betekenen dat we de goede kant op gaan met Covid en dat de koelkast wellicht toch nog van pas gaat komen. Blijf gezond! Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Levertijd te lang!

3 weken levertijd is te lang!

Beste Cloetta, Onze excuses voor de vertraagde levering. Helaas kan het soms wel eens voorkomen, door uiteenlopende redenen, dat een bestelling langer op zich laat wachten dan u van ons gewend bent. Wij werken er hard aan om dit soort vertragingen te voorkomen, dan wel tijdig te communiceren. Zodat we in de toekomst dit soort teleurstellingen kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Snelle service!

Goede kwaliteit

Beste Hui, Een 10! Daar streven we naar, heel fijn om die dan ook te krijgen. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

perfect

een zeer vlugge en correcte levering van de bestelde produkten. zelden zo een snelle service meegemaakt.

Beste Walther, Wow, wat een pracht review! Heel leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. :-) Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Vlotte afhandeling

Bestelde goederen werden netjes en volledig volgens de afgesproken leveringdata afegeleverd

Beste Jermey, Goed om te lezen dat alles volgens afspraak is verlopen. Weer een tevreden klant, dat doet ons goed! Met vriendelijke groet, Goos Horeca

een goede servies

Beste Luc, Wat een top cijfer! Daar worden we vrolijk van :-) Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Super tevreden

Super tevreden

Beste Dimitri, Heel fijn! Dan zijn wij ook tevreden ;-) Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Het materiaal was volledig en met een goede gebruiksaanwijzing. Ik vrees echter dat het voor heelwat mensen die minder handig zijn of weinig technische kennis hebben het heel moeilijk zal zijn om de piramide verwarmer op de juiste manier te monteren

Beste René, Bedankt voor dit mooie cijfer. We zijn blij dat het in elkaar zetten goed is gekomen en dat de gebruiksaanwijzing duidelijk was. Mocht dit niet lukken, dan zijn wij uiteraard bereikbaar voor vragen. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Geleverde product voldoet niet aan kenmerken vermeld op de Goos Horeca Website

Via Goos Horeca website 2 X Bolero RVS bistrotafel 70cm aangekocht. De website gaf aan: “Ideaal voor binnen-en buitengebruik (…..). Sterk, weer- en roestbestendig (…)”. Na levering en een paar regenbuien bleek al snel dat de houten onderstructuur van het tafelblad helemaal niet vochtbestendig is. Bij contact met Klantendienst werd ik wandelen gestuurd met smoesje dat website wel correcte info zou bevat hebben. Heb bewijs aangeleverd dat info op website werd aangepast na mijn klacht! Klantendienst hult zich in stilzwijgen... Conclusie: Onbetrouwbaar bedrijf, niet bij bestellen.

Geen communicatie, geen levering

Slecht. Ze communiceren niet, sturen je van het kastje naar de muur en ontwijken de vraag wanneer de levering gaat gebeuren. Ondertussen heb ik wel al betaald natuurlijk. Geen aanrader.

Beste Bart, Onze excuses voor de slechte ervaring. We zouden je graag verder willen helpen, maar ik kan op je naam geen bestelling vinden. Zou je ons je bestel- of ordernummer kunnen doorsturen naar verkoop@gooshoreca.nl ? Dan kunnen we kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijket groet, Goos Horeca

Betrouwbare website bedankt.

Top produkt en scherpe prijs. Snel geleverd bij post nl punt ook makkelijk om af te halen.

Beste, Heel erg bedankt voor dit mooie cijfer. Daar worden we blij van :-) Met vriendelijke groet, Goos Horeca

fijne winkel, snelle levering, ruime keus

op een of andere manier kom ik online altijd weer bij goos terecht, heel veel keuze en scherpe prijzen. mooie winkel

Beste Pieter, Heel fijn om te lezen dat je vaak bij ons terecht komt en zo tevreden bent. We hopen je in de toekomst nog vaak goed van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

Als ze het uit handen geven,geen feedback meer.

Leuke website, maar als je een klacht hebt: zeggen ze eindelijk sorry is niet meer in onze handen. Vindt dat zelf wel vervelend

Beste Roelof, Wanneer wij bestellingen verzenden met externe vervoerders, zijn wij daar helaas ook afhankelijk van in het aflever proces. Wij proberen dit samen met onze partners zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Helaas zitten hier af en toe nog wel eens wat fouten in. Wij hopen dit in de toekomst te voorkomen en deze communicatie te verbeteren. Met vriendelijke groet, Goos Horeca

No Customer Service

In an era where online suppliers are everywhere, service is what separates the good ones from the bad. Unfortunately we wasted 20 days to be told by Goos that the items we had ordered were out of stock. The refund and cancellation took another 7 days after that.

Dear Zeeshan Malik, Our apologies for the long delivery time. We hope we can provide you better service and delivery time in the future. Kind regards, Goos Horeca

Kapotte minibar werd direct vervangen

perfect geholpen door medewerkster, afspraken en levering stipt

Is goed

En de kwaliteit van de spoelen zijn perfect.

Sorry hoor! Wat een belachelijke service!

Je heb bedrijven die service geven en je hebt bedrijven die bagger service geven. Goos Horeca is nu zo'n bedrijf dat een bagger service geeft. Begin dit jaar een gekoelde werkbank gekocht. Sinds een week begint dit ding behoorlijk te rammelen. Er achter gekomen dat de condenswaterbank de veroorzaker is. Dit ding rammelt door de koeling. Goos Horeca Venlo opgebeld en moest maar alles even via de mail melden. Telefoontje terug gekregen met het antwoord dat ikzelf maar iets moest bedenken wat ik op een of andere manier onder de condenswaterbank zou krijgen zodat deze niet meer door het aanslaan van de motor kan gaan trillen. Toen ik aangaf dat ik het niet zie zitten om hier zelf aan te gaan prutsen kreeg ik het antwoord dat ze wel een monteur wilde sturen op dit op te lossen, kosten..... voor mijn rekening. Want de koelwerkbank doet wat die moet doen en dat is koelen. Sorry hoor! Wat een belachelijke service!

Heel tevreden

Beste Geert, Wat een top cijfer! We zijn heel blij dat je zo tevreden bent. Met vriendelijket groet, Goos Horeca

Late levering en defecte producten

De producten die ik heb besteld zijn fijn, maar het is chaotisch geregeld. Mijn levering kwam niet aan op de dag aangegeven, terwijl ik mijn bestelling al meerdere weken vooruit had geplaatst. De levering kwam te laat aan en wanneer deze eindelijk aankwam, ontbrak er ook nog enkele artikelen. Weer gebeld, werd mij verteld dat deze later wordt geleverd, maar wist niet de exacte datum. Is deze uiteindelijk geleverd, is het artikel defect. Communicatie is redelijk langzaam, zeker via de mail. Heel jammer dit want ze bieden een leuk assortiment aan.

Beste, Ik heb van mijn collega's begrepen dat ondertussen alles is geleverd en opgelost. Onze excuses voor de mis communicatie wat betreft de naleveringen. We hopen u dan ook in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Goos Horeca