Besteld en heel snel geleverd in perfecte staat.

Zo lek als n mandje

Het vergiet dat ik onlangs heb gekocht, is ronduit fantastisch... als je van verrassingen houdt! Ik moet zeggen dat de ontwerper een meesterbrein moet zijn geweest om een vergiet te bedenken dat niet alleen je groenten en pasta afgiet, maar ook nog eens je keukenvloer water geeft! Het lek in het vergiet bleek een onverwacht maar intrigerend kenmerk te zijn. Terwijl ik mijn pastasaus aan het afgieten was, begon het vergiet te lekken als een lekke boot. Ik barstte in lachen uit terwijl ik probeerde om de saus in de pan te houden en de vloer te ontwijken. Het voelde als een soort waterattractiepark, maar dan in mijn keuken! De constructie van het vergiet voelt stevig aan en de handvatten zijn comfortabel en gemakkelijk vast te houden. Het enige minpuntje is het lek, wat weliswaar voor een komische noot zorgt, maar niet echt handig is als je een perfecte afgieting wilt zonder dat de rest van je keuken onder de saus komt te zitten. Dus, als je op zoek bent naar een vergiet met een element van verrassing en avontuur, dan is dit zeker een aanrader! In conclusie, dit vergiet is ideaal voor diegenen die graag een beetje spanning en humor toevoegen aan hun keukenervaring. Het is misschien niet de meest functionele optie, maar het zal zeker zorgen voor wat onverwachte grappen en grollen tijdens het koken. Geloof me, je zult nooit meer op dezelfde manier naar een vergiet kijken!

Snel and makkelijk

We bought trough the website and got it super fast

Vlotte site, vlotte afhandeling

Prima site, correcte prijzen, vlotte afhandeling

alles goed

Alles goed

Prima koelkast, precies wat ik ervan verwachtte.

alles verliep prima tot en met de bezorging. Deze was ook netjes op tijd.

Super blij met de bestelling en service.

Nooit meer !

Bestelling in 2 x geleverd slechte communicatie! Moest 2 x lift huren op eigen kosten . Met zekerheid hier bestel ik nooit meer ✍️

Altijd snel en correct!

Alle ervaringen met Goos Horeca zijn tot op heden erg goed, altijd correct, snel en behulpaam.

Perfect materiaal en snelle levering

Perfect materiaal en snelle levering

het kan beter

Gelukkig ben ik techisch begaafd want mijn Promiline Vleessnijmachine was in elkaar gesmeten, op chinese wijze !

top!

nette levering en goede prijs

Veel te laat

Ik bestelde een wafelijzer en kreeg deze echt heel laat. We waren bijna een maand verder. Ze houden je ook niet zelf op de hoogte maar je moet er steeds zelf achter vragen. Ik bestel volgende keer wel ergens anders ....

makkelijk bestellen en conform afspraak geleverd. Precies wat je verwacht.

netjes geleverd

Mijn bestelling werd netjes verpakt geleverd, echter de bezorgdienst postnl maakte er zooitje van. Daar heeft Goos echter geen schuld aan.

Makkeljk

Bestelling plaatsen was snel en makkelijk. Levering telefonisch afspraak gemaakt, dit was mooi omdat je dan zelf de dag kon uitkiezen.

Snelle levering, helaas 2 kleine mankementen.

Werd snel geleverd, top. Bij het in elkaar zetten bleek bij 1 staander geen schroefdraad te zitten dus schroefje viel eruit. En er zat een deukje in de bovenkap. Verder brandt hij prima en geeft sfeer en warmte.

Correcte service, vlotte levering!

gemakkelijke website en online verkoop. Proijs kwaliteit correct.

super

goede ervaring bij zowel het online bestellen als ter plaatse de winkel bezoeken. Goede kwaliteit en goede prijzen en zeer vriendelijk.

Snelle levering en topapparaat

Snelle levering en goed apparaat. Ik erg tevreden

Online bestellen tot levering

Snel geleverd een goede prijs kwaliteit

Ik miste alleen de mandjes. Zie ook niet waar ik die kan bestellen

Erg trage levring en moeizame communicatie over levertijd

Alleen, maar omdat één artikel niet op voorraad was, werd de hele bestelling pas na ruim twee weken geleverd. Dat verspreid over drie dozen. Ik snap echt niet waarom twee dozen niet eerder verstuurd konden worden. Bovendien was er vanuit Goos niet zelf pro-actief gecommuniceerd dat levering zo lang zou duren. Toen ik naar vroeg werd beweerd dat bestelling snel compleet zou zijn, wat achteraf niet het geval was.

Ruim assortiment op een rustige en ruime manier gepresenteerd.

Prettige winkel die ruim is opgezet en waar je altijd wel iets van je gading kunt vinden.

Top service snel en altijd blij

Bedrijfsgegevens

Stadhoudersmolenweg 62

7317 AW Apeldoorn

+31 (0)85 043 65 00

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.