Perfect verlopen m

oké

netjes afgehandeld

Voor het eerst bij Goos Horeca en super tevreden

Duidelijke site en goede afhandeling.

Ik kon producten makkelijk vinden. Goede prijs.

Heel netjes

Fijne ervaring, product is zoals beschreven en netjes thuis bezorgd. We hadden de pech dat er lichte transport schade was. Maar dit is na melden direct goed opgepakt en opgelost

Prachtig product voor goede prijs

Mooi en degelijk RVS onderstel voor tafel besteld. Goede prijs maar de bezorgkosten waren wel exorbitant hoog... Voor mij iets te ver om af te halen.

Kwaliteit prijs enlevertijd in balans

Bedrijf doet waar het goed in is

Heel slecht

Ben al 7 dagen op het artikel ah wachten. Bij post NL gaat iets fout. Komt geen oplossing.

Beste Maurice, Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan bij Postnl, je hebt hierover contact gehad met onze klantenservice zie ik. Ze hebben contact opgenomen met Postnl en er wordt uitgezocht wat er aan de hand is. Je hoort zo snel mogelijk van ons. Onze excuses voor het ongemak hiervan.

Kwantiteit en kwaliteit zeer goed. Ik ben snel en zeer goed geholpen. Ik zal zeer zeker mijn volgende bestelling bij jullie doen. MVG Linda Knops

Levering in avond / weekend

Erg jammer is dat bij de verzending geen rekening wordt gehouden met het feit dat wij als bedrijf bestellen en in de avonduren en weekenden niet geopend zijn. Zo worden enkele rvs-schalen die voor een prima prijs in de webshop staan uiteindelijk toch dure aanschaffen.

Beste Har, Onze bestellingen worden doorgaans tussen 08:00 en 18:00 uur geleverd, juist omdat we aan bedrijven leveren. Onze excuses voor het ongemak hiervan!

Altijd snelle en correcte levering

Geweldig. Ook de chauffeur vriendelijk en erg aardig. Top

Op tijd geleverd ben er blij met mijn aankoop

Alles volgens verwachting

Precies de weegschaal gevonden waar ik al jaren naar op zoek ben. Keurig op tijd bezorgd.

Prima gegaan

Goede en snelle levering

Goede service en snelle levering

Bestellen van het artikel was eenvoudig en snel gedaan. Het artikel werd vervolgens snel geleverd.

Snelle levering, prima producten

Makkelijk bestellen, snelle levering, goed assortiment en kwaliteit

Snelle goede service

Had een bestelling gedaan en bij levering bleek er een product beschadigd. een mail gestuurd en vrijwel direct antwoord. Heel netjes gehandeld, dus ga zeker vaker bestellen.

Fijn product en redelijk snel geleverd

Makkelijk online besteld.

Kwaliteit,snel geleverd,klant vriendelijk.

Goed verzorgd

Goede levering

Zeer nette manier van leveren maar ik nog iets te goed van vorig levering

Beste, Dank u wel voor uw review. In ons systeem zie ik geen tegoed staan, neem aub even contact op met onze klantenservice hierover.

Prima contact en ruim assortiment

Tevreden klant. Ik kom graag nog eens terug.

Ze zetten het netjes bij de deur. Ben zeer tevreden over de meubilair.