Prima product.

Snel en correct geleverd, een aanrader.

Top geregeld

Zeer tevreden.

Snelle en vriendelijke levering!

Kan niet beter.

Had donderdag besteld en frijdsg ochtend kwam post.nl het bezorgen En stoelen zitten heerlijk

Mooie tafel voor een nette prijs

Helaas is ons pakket wel ergens anders afgeleverd, dit zou eigenlijk niet mogen

Vlekkeloos

Duidelijke website, bestelling plaatsen en dadelijk bevestiging en levertermijn gekregen. Je kan zelf je bestelmoment kiezen. Vriendelijke chauffeur, belde ook nog even vooraf om zich te melden.

geen commentaar

geen commentaar

Goed en snel

Goed en snel

alles wat ik besteld heb bij jullie is keurig ontvangen .., dus oké ..,

goede service .., en producten.

Perfecte levering prima service

Goed hoor sneĺle.levering

Levering qas snel alleen jammer dat ik de dag ervoor laat mail kreeg dat het de volgende dag werd bezorgt en ik geen amder tijdstip kon kiezen ik moest zelf werken en kan dan geen vrij vragen dus moest iemand regelen datbis het enigste min puntje

perfect

snel geleverd. was iets kapot, dit heeft goos horeca netjes opgelost door het zelfde artikel opnieuw te sturen.

Alles prima in orde!

Wij waren vooral verbaast van de snelle levering. Goede verzending, goede verpakking. Zijn zeer tevreden met de stoelen prima kwaliteit/prijs verhouding.

Alles verliep prima, maar het is altijd vervelend als de bezorger gebruik van het toilet wil maken

Zeer klantvriendelijk en snelle info en hulp - Kwaliteitprodcten

Helaas kon PostNL het pakket niet afleveren omdat zij beweren dat het afleveringsadres onbestaande was- alles terug naar afzender Ik begrijp PostNL niet, want twee dagen eerder levereden ze we een pakket af op dit zelfde adres Wat moet ik mij heit bij voorstellen De pakjes verzender brengt zo de firma met uitstekende reputatie in diskrediet. MVG Fatmira

Top ervaring

Blij met onze nieuwe bankjes. Snelle levering.

Makkelijk contact, prima prijs

Ik zocht een horeca koelkastje. Eerst keek ik op de meest gangbare sites als Bol, BCC en Coolblue. Daar stonden er weinig en de recensies waren niet even goed. Vooral het koelen bij warme omstandigheden liet te wensen over. Toen kwam ik op jullie site en ik besloot voor de zekerheid even te bellen. Kreeg meteen een aardige verkoper aan de lijn, die aangaf dat de koelkast prima moet blijven koelen onder warme omstandigheden. En de prijs was ook goed. Wel moest de verkoper ineens ophangen omdat hij een telefoontje van zijn zieke vrouw kreeg, Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed met haar. En hopelijk blijft mijn bier tijdens de volgende hittegolf koud genoeg;)

Snel en goed!!

Snelle levering zelfs in coronatijd stoelen zien er mooi uit

Het is het allemaal net niet

Steunen passen niet, planken zijn scheef en bescherplastic amper te verwijderen. Lijkt wel of ze al 100 jaar ergens achter in de opslag hebben gestaan. Helaas moesten ze geplaatst worden want anders moest ik de werk lieden wegsturen en toch betalen. Anders was alles meteen teruggestuurd. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik geen contact meer heb gezocht.

Betaling via paypall lukte niet, maar andere betaalmethode prima en levering in orde! Prima product!

scherpe prijs vlotte levering

goede service

goede service

helemaal top geregeld

De levering is snel en goed ook de communicatie is prima