Goed, nog gebeld met een vraag en werd netjes geholpen.

Product en levering zoals weergegeven

Eenvoudig wijnglas, stapelbaar

Het type kun je haast een middeleeuws wijnglas noemen, laag en niet te veel inhoud. Met een modern element : stapelbaar en dus makkelijk om meerdere even op te pakken. Ook passen er vele in de afwasmachine.

Supersnel

Binnen 36 uur geleverd!

Zeer tevreden en kundig personeel

De mannen zijn altijd bereid je te helpen. Klantvriendelijkheid staat daar in een hoog vaandel. Verkopen is een vak maar luisteren ook.

Prima leveringen!

Prima product, direct geleverd

Professioneel, zoals het overal zou moeten zijn

Alles goed.

Alles naar wens,alleen de levertijd was lang.

Prima en betrouwbaar

Snel en prima geholpen

Top!!

Goos Rotterdam mooi terras gekocht. Ontvangen inmiddels met een fijne koerier. Echt goede service.

super

klantvriendelijke websites en snelle levering

Duidelijke website, goede en fijne producten

Fijne website om te bestellen. Duidelijk, overzichtelijk en goede beschrijvingen van de artikelen. Verzenden duurt wel vaak iets langer (geen vandaag besteld morgen in huis). Bij problemen (bv. een beschadigd product, wat altijd kan gebeuren) wordt dit goed en snel opgelost.

Zeer goede service

Steeds correct en altijd op tijd geleverd.

Besteld met extra korting. Na betaling ook snel in huis. Dit door een extern bedrijf waarvan de service ook top was. Een aanrader om bij dit bedrijf te kopen.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Snelle levering. Bij de glazen weckpotten die ik bestelde was er eentje stuk. Ik heb onmiddellijk reactie gekregen dat ik een nieuwe zou ontvangen. Heel tevreden dus. Klein minpuntje om iets te zoeken op de webshop vinden de zoekfuncties niet steeds wat je bedoeld en blijken jullie het toch te verkopen.

Zoals je het wilt als klant

Gemakkelijk besteld, snel geleverd, goed apparaat tot nu toe

Goede kwaliteit en snelle levering

Buiten meubel besteld (ronde picknick tafel). Prijs/kwaliteit prima in orde en duidelijk qua levering (niet direct volgende dag maar duidelijk verhaal hoe/wat/wanneer). Heel blij mee - laat de zon maar komen

Goede en snelle levering

Prachtige stoelen en fijne service

Prima spullen.

Prima spullen. Alles correct afgeleverd. Duurt wel een paar dagen.

Snel geleverd prima service

Correct en tijdig

Volgende bestelling volgt

Slecht

Nooit meer bestellen

Beste Sag, Dank je wel voor je review. Wij doen er alles aan om de bestellingen van onze klanten zo goed en snel mogelijk te leveren. Helaas is Postnl de bestelling kwijt geraakt, erg vervelend natuurlijk. Wij hebben na onderzoek de bestelling nogmaals opgestuurd. Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, neem even contact op met onze klantenservice. We zien je graag nog een keer terug!

snelle levering van de goederen en mooi product

snelle levering van de goederen en mooi product ,juist wat jammer dat er waarschijnlijk tijdens het transport beschadiging was opgelopen van 1 van onze stoelen